Is al verkochtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is wel erg lekker...ga je 'm houden?
Zonder verdediger in de buurt is het een prima kopper inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik pik toch regelmatig een kopgoaltje met de NIF Falcao mee hoor.
Thanks! Ga hem nu halen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Investmentipje voor de rijke tatta's. Laagste BIN is nu 547k oid, en gaat imho stijgen.
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=htmlquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:05 schreef DutchSL het volgende:
Iemand een linkje naar de transfers? Is Peluso nu CB?
Thx.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html
Er staat er ook 1 op voor 530k BIN...ik vind het nogal een gok eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Investmentipje voor de rijke tatta's. Laagste BIN is nu 547k oid, en gaat imho stijgen.
Ik doelde dan ook op de SPquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er staat er ook 1 op vor 530k BIN...ik vind het nogal een gok eerlijk gezegd...
Omdat ze op het EA forum overal over klagen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:29 schreef detennismaster het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2201088.page#22662637
Waarom is 352 lame? Misschien als je het als 7 atb gebruikt ja. Maar dat team wat ik poste heeft gewoon aanvallende LM en RM's.
Precies wat je zegt: de investering is vrij groot, afgezet tegen de winst...ik weet niet of het mij dat waard is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op de SPAfgelopen dagen zakte de prijs telkens in als er een nieuwe linie TOTY uit kwam maar daarna steeg ie weer. Zo heb ik van de week al een keer 40k winst gepakt door een dag niks te doen. Relatief gezien wel een groot risico voor een klein bedrag ja, maar ik was er redelijk zeker van. Pique is volgens mij de goedkoopste TOTY en dus zullen veel mensen hem toch willen, is mijn inschatting.
Zal ik bieden?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op de SPAfgelopen dagen zakte de prijs telkens in als er een nieuwe linie TOTY uit kwam maar daarna steeg ie weer. Zo heb ik van de week al een keer 40k winst gepakt door een dag niks te doen. Relatief gezien wel een groot risico voor een klein bedrag ja, maar ik was er redelijk zeker van. Pique is volgens mij de goedkoopste TOTY en dus zullen veel mensen hem toch willen, is mijn inschatting.
Staat al op 526kquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zal ik bieden?
[ afbeelding ]
Doe maar niet, is mijn bod.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zal ik bieden?
[ afbeelding ]
Dat is een afweging die ieder voor zich moet maken. Persoonlijk zie ik hem wel stijgen tot 600-700k na deze week. Dat zou makkelijk verdiend zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies wat je zegt: de investering is vrij groot, afgezet tegen de winst...ik weet niet of het mij dat waard is.
Nee, was aan het handelen op m'n trade-account. Kijk vandaag wel of er nog een goedkope TOTY Piqué langskomt.quote:
Dat zou inderdaad makkelijk verdiend zijn. Persoonlijk voel ik me niet veilig bij het speculeren op waardestijgingen van spelers (mijn glazen bol is al een paar maanden stuk). Ik koop liever spelers waarbij ik weet dat ik ze direct tegen een hogere prijs kwijt kanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat is een afweging die ieder voor zich moet maken. Persoonlijk zie ik hem wel stijgen tot 600-700k na deze week. Dat zou makkelijk verdiend zijn
Ja, doe ik ook af en toe nog wel een beetje, maar heb er meestal niet zo veel zin meer in.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad makkelijk verdiend zijn. Persoonlijk voel ik me niet veilig bij het speculeren op waardestijgingen van spelers (mijn glazen bol is al een paar maanden stuk). Ik koop liever spelers waarbij ik weet dat ik ze direct tegen een hogere prijs kwijt kan
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:25 schreef DutchSL het volgende:
Laatste coins verkocht![]()
Nu nog van IF Walcott, 2x IF Luiz en wat consumables af zien te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |