Maak gewoon een nieuw account aan? Krijg je toch spijt van als je je club verwijdert?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga even heel mijn club verwijderen en opnieuw beginnen in Div 5.
ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
KAN JE AL MET 2 CONTROLLERS ONLINE FUT DOEN?????
Nee, heb een paar maanden geleden echt letterlijk alles verkocht om packs vatn te halen en nu heb ik niets meer over.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuw account aan? Krijg je toch spijt van als je je club verwijdert?
quote:
Ik had al een eredivisiesilver-team (Castaignos, Depay, Duarte, Overtoom, etc), dus normaal gesproken ga ik daarmee afwisselenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Misschien leuk om nog een silverteam te maken? Dan kan je ze bij elkaar op de bank zetten en per wedstrijd afwisselen en dan heb je dus ook geen problemen met fitness.
Probeer Kouyate uit zou ik zeggen:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had al een eredivisiesilver-team (Castaignos, Depay, Duarte, Overtoom, etc), dus normaal gesproken ga ik daarmee afwisselenVond het leuk om er nog een hybrid bij te maken en daar een beetje mee te puzzelen, dat ga ik misschien nog wel eens doen.
Heb jij wel eens een silverteam gehad zonder Kouyate?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Probeer Kouyate uit zou ik zeggen:Die gast is de beste silver CB van het spel. Als je van 451 houdt is dit misschien nog iets voor jou:
[ afbeelding ]
I know that feel bro.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:56 schreef Kamikazie het volgende:
2 potjes FUT gespeeld, weet nu weer waarom ik er een hekel aan heb.
Ja, ik heb nu pas net weer een team met hem. Heb hem een hele tijd niet gehad. Maar hij blijft gewoon zo'n goede speler. Niet normaal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een silverteam gehad zonder Kouyate?
Pletikosa is nog amper getest, kan er nog weinig van zeggenquote:
Teams van een ander kopieren is dan juist weer niet leuk, je moet zelf een beetje puzzelen (met af en toe hulp van buitenaf)....maar dit team ziet er wel erg netjes uit jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Probeer Kouyate uit zou ik zeggen:Die gast is de beste silver CB van het spel. Als je van 451 houdt is dit misschien nog iets voor jou:
[ afbeelding ]
Zo zonde, ik speelde 80 minuten met Klose in spits, die bakt er niks van. Breng sturridge erin als ST want die zat toevallig op de bank, scoort in +/- 13 minuten 3x ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, het voelt als cheaten met hem.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:00 schreef Zhano het volgende:
Transfertjes:Pato en Djourou gaan misschien wat gevolgen hebben voor squad builders, verder valt het nogal mee allemaal, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ja, stelt weinig voor verder. Njah, Armero dan misschien die nu LM is van Napoli. Aan de andere kant, die hadden al een Colombiaanse LM.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pato en Djourou gaan misschien wat gevolgen hebben voor squad builders, verder valt het nogal mee allemaal, toch?
En ik vraag me serieus af of Armero in aanvallend opzicht wat kan toevoegen. Als je hem als LM gebruikt in 3-5-2, ben ik bang dat je stiekem toch met een LB speelt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, stelt weinig voor verder. Njah, Armero dan misschien die nu LM is van Napoli. Aan de andere kant, die hadden al een Colombiaanse LM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |