Ontkend!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:27 schreef kvd het volgende:
Ik ken de goede man niet, en hij heeft zelf ontkend iets aan plastische chirurgie te hebben gedaan, maar ik betwijfel het.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:27 schreef kvd het volgende:
Ik ken de goede man niet, en hij heeft zelf ontkend iets aan plastische chirurgie te hebben gedaan, maar ik betwijfel het.
Dave Clark in 1965 (23 jaar jong)
[ afbeelding ]
2008 (65)
[ afbeelding ]
Nu (70 jaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat ook gebeurd, tenminste, te oordelen aan de middelste foto. Maar is daarna het plakbandje waarmee zijn wenkbrauw omhoog werd getrokken geknapt ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:40 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]![]()
Volgens mij was hij meer geholpen als ze iets aan zijn ogen gedaan zouden hebben.
Wat heeft 'ie gedaan dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:11 schreef Taurus het volgende:
Bij de inhuldiging viel mij op dat nieuwslezer Rik vd Westelaken ook gezwicht is voor plastische chirurgie.
Echt he?!?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Toen hij 23 was zag hij er al uit als 45 ofzo
Het viel mij meteen op dat zijn ogen omhoog zijn getrokken. Hij had echt kattenogen, meer opvallend dan normaal. Niemand gezien? Vond het echt zonde, zo'n mooie man.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:27 schreef kvd het volgende:
Dave Clark in 1965 (23 jaar jong)
[ afbeelding ]
2008 (65)
[ afbeelding ]
Nu (70 jaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit in de familie net als de ziekte smallpointynoseisis, waardoor de neus small en pointy wordt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Ole het volgende:
Heeft La Toya ook een huidziekte waardoor ze nu bijna blank is?
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op zondag 26 mei 2013 19:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zit in de familie net als de ziekte smallpointynoseisis, waardoor de neus small en pointy wordt.
Nee hoor. Die rimpels bij haar mond horen gewoon verticaal te lopen, maar lopen gedeeltelijk horizontaal. Je kunt mij niet wijsmaken dat dat de bedoeling was.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:52 schreef DeToffifee het volgende:
Volgens mij komt het bij Madonna door de hoeveelheid poeder.
Is knap als je met poeder al je rimpeltjes kunt wegwerken.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:52 schreef DeToffifee het volgende:
Volgens mij komt het bij Madonna door de hoeveelheid poeder.
Ze probeert het welquote:Op maandag 3 juni 2013 09:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is knap als je met poeder al je rimpeltjes kunt wegwerken.
quote:Op maandag 3 juni 2013 08:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vooral bij haar rechteroog (voor ons links) lijkt het net alsof het strakgetrokken is met een tapeje ofzo. Ziet er niet uit.
Knap dat je kunt zien dat het vijf lagen zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 09:20 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ze probeert het welEr zitten wel vijf lagen op.
Ik weet niet of ze cosmetische chirurgie gehad heeft hoor, heb haar niet zo gevolgd.
Maar de hoeveelheid poeder doet haar geen goed, dat maakt het maskerachtige in mijn ogen.
Of ze zit aan de prednison....quote:Op maandag 3 juni 2013 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Knap dat je kunt zien dat het vijf lagen zijn
Er is 100% zeker wel wat aan dat gezicht gesleuteld, dit krijg je echt niet van makeup op doen
Dan ziet je hoofd er iets anders uit, meer cushingachtig, maar niet zo. Die wangen zijn gewoon teveel opgespoten en de facelift iets te ver doorgevoerd denk ikquote:
Je accentueert ze eerder.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is knap als je met poeder al je rimpeltjes kunt wegwerken.
Omg dit was mijn eerste kennismaking met haar:quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:11 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lil'Kim
Ja.
Echt.
Is dat niet photoshop standje over the top?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:56 schreef SEMTEX het volgende:
Nou, zeg maar gerust een realdoll. Haar huid lijkt wel van was.
[ afbeelding ]
Die is dood maar ze heeft het zelf nog niet in de gaten ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oh wow, ik dacht dat die laatste misschien wat gephotoshopt was, maar dit is vanuit een andere hoek.![]()
[ afbeelding ]
Haar handen hebben ook zo'n grijzige kleur.
[ afbeelding ]
beide foto's zijn al zo oud als de weg naar Rome....quote:Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef kvd het volgende:
die van Joan is al een oudje. Geloof dat het toen met een ingreep te maken had. Kan me foto's van daarna herinneren waarin haar huid niet zo grijs meer was.
Ik had er al eerder foto's van gepost. Te triest. Vond haar zo leuk.quote:
Als het gelukt is zie je het niet, en komt het dus niet in het nieuws. Dus bijv. een facelift lukt denk ik in de meeste gevallen prima, en de gevallen die niet helemaal goed gegaan zijn zeg maar zie je in het nieuws. En hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Zijn er uberhaupt voorbeelden dat vrouwen/mannen er mooier op worden na plastische chirurgie.
In de meeste gevallen wordt het gezicht volledig uit zijn verband getrokken.
Huid naar achtertrekken (strak) betekent, je mond wordt 3x zo groot lijkt het wel op veel fotos
Meest recente foto'squote:'I look like a chipmunk': 91-year-old Jackie Stallone reveals her plastic surgery regrets after suffering a third heart attack
Dat zou een verschil maken ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:57 schreef lady-wrb het volgende:
ze lijkt op dr hond.
tja, dr facelift is lichtelijk mislukt ja, maar zonder die gruwelijke make-up, dat wortelhaar en die achterlijke pyjama ziet het er waarschijnlijk ook wel beter uit
mijn moeder heeft een buurvrouw met abrikooskleurige poedeltjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou een verschil maken ja.![]()
Overigens lijken wel meer vrouwen op hun hond. Ik kende een vrouw vd boekenwinkel die hele opvallende dikke sproeten had (leek nep maar goed) en die zag ik op een dag met een dalmatiër.
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een buurvrouw met abrikooskleurige poedeltjes.
ik hoef zeker niets te zeggen over buuf haar kapsel?
De hond ziet er beter uit eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:57 schreef lady-wrb het volgende:
ze lijkt op dr hond.
tja, dr facelift is lichtelijk mislukt ja, maar zonder die gruwelijke make-up, dat wortelhaar en die achterlijke pyjama ziet het er waarschijnlijk ook wel beter uit
o dat zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef L3viathan het volgende:
[..]
De hond ziet er beter uit eerlijk gezegd
veelal de fillers schat ik in. Veel mensen denken dat het het gevolg is van botox die echter enkel je spieren lam legt en verder niets doet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me af of het verspoken in het algemeen het gevolg is van het liften en andere plaatische chirurgie of vooral het resultaat van de fillers.
Ik wil een mopsquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou een verschil maken ja.![]()
Overigens lijken wel meer vrouwen op hun hond. Ik kende een vrouw vd boekenwinkel die hele opvallende dikke sproeten had (leek nep maar goed) en die zag ik op een dag met een dalmatiër.
Mijn eerste gedachte toen ik deze foto zag.quote:
Ze heeft wel erg veel gezichtsbeharing. Maar als ze soepen zouden ze dat toch juist weglaten/verminderen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik denk dat die foto een hoog fotoshopgehalte heeft
Eens. Het is nu weer eenheidsworst. Allemaal hetzelfde. Bleh.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef SEMTEX het volgende:
Toch eeuwig zonde. Die kin en neus waren wel eigen.
Really?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Er is op die foto toch niet zo veel mis met Madonna?
Nee dat vind ik ook niet dude. Niks mis met Madonnaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Er is op die foto toch niet zo veel mis met Madonna?
Ze heeft een nieuwe visagist nodig. Een goede visagist brengt foundation zo aan dat donshaartjes niet opvallen.quote:
Hamsterwangen. Rimpels weghalen. Oogleden liften. Ik heb het over Madonna. Dat is toch duidelijk te zien?quote:
Ha-ha.quote:
En ook als je een zus hebt die toch bij wel veel mensen in de smaak valt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Cynix ® het volgende:
Eens met CC, dit vind ik wel een van de zeldzame verbeteringen. Zo'n puntkin en megagok zal haar best dwars gezeten hebben. Niet erg als je kantoorklerk bent, wel lastig als je het van je uiterlijk moet hebben.
Tsja, sommigen vinden niks mis met Madonna en zien alleen dat ze zich verkleedt heeft als Marlene. Vandaar.quote:
Terwijl haar zus nu juist ook geen rechte neus heeft....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ook als je een zus hebt die toch bij wel veel mensen in de smaak valt.
Ik geef haar groot gelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |