Mijn eerste gedachte toen ik deze foto zag.quote:
Ze heeft wel erg veel gezichtsbeharing. Maar als ze soepen zouden ze dat toch juist weglaten/verminderen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik denk dat die foto een hoog fotoshopgehalte heeft
Eens. Het is nu weer eenheidsworst. Allemaal hetzelfde. Bleh.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef SEMTEX het volgende:
Toch eeuwig zonde. Die kin en neus waren wel eigen.
Really?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Er is op die foto toch niet zo veel mis met Madonna?
Nee dat vind ik ook niet dude. Niks mis met Madonnaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Er is op die foto toch niet zo veel mis met Madonna?
Ze heeft een nieuwe visagist nodig. Een goede visagist brengt foundation zo aan dat donshaartjes niet opvallen.quote:
Hamsterwangen. Rimpels weghalen. Oogleden liften. Ik heb het over Madonna. Dat is toch duidelijk te zien?quote:
Ha-ha.quote:
En ook als je een zus hebt die toch bij wel veel mensen in de smaak valt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Cynix ® het volgende:
Eens met CC, dit vind ik wel een van de zeldzame verbeteringen. Zo'n puntkin en megagok zal haar best dwars gezeten hebben. Niet erg als je kantoorklerk bent, wel lastig als je het van je uiterlijk moet hebben.
Tsja, sommigen vinden niks mis met Madonna en zien alleen dat ze zich verkleedt heeft als Marlene. Vandaar.quote:
Terwijl haar zus nu juist ook geen rechte neus heeft....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ook als je een zus hebt die toch bij wel veel mensen in de smaak valt.
Ik geef haar groot gelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |