Ik had er al eerder foto's van gepost. Te triest. Vond haar zo leuk.quote:
Als het gelukt is zie je het niet, en komt het dus niet in het nieuws. Dus bijv. een facelift lukt denk ik in de meeste gevallen prima, en de gevallen die niet helemaal goed gegaan zijn zeg maar zie je in het nieuws. En hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Zijn er uberhaupt voorbeelden dat vrouwen/mannen er mooier op worden na plastische chirurgie.
In de meeste gevallen wordt het gezicht volledig uit zijn verband getrokken.
Huid naar achtertrekken (strak) betekent, je mond wordt 3x zo groot lijkt het wel op veel fotos
Meest recente foto'squote:'I look like a chipmunk': 91-year-old Jackie Stallone reveals her plastic surgery regrets after suffering a third heart attack
Dat zou een verschil maken ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:57 schreef lady-wrb het volgende:
ze lijkt op dr hond.
tja, dr facelift is lichtelijk mislukt ja, maar zonder die gruwelijke make-up, dat wortelhaar en die achterlijke pyjama ziet het er waarschijnlijk ook wel beter uit
mijn moeder heeft een buurvrouw met abrikooskleurige poedeltjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou een verschil maken ja.![]()
Overigens lijken wel meer vrouwen op hun hond. Ik kende een vrouw vd boekenwinkel die hele opvallende dikke sproeten had (leek nep maar goed) en die zag ik op een dag met een dalmatiėr.
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een buurvrouw met abrikooskleurige poedeltjes.
ik hoef zeker niets te zeggen over buuf haar kapsel?
De hond ziet er beter uit eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:57 schreef lady-wrb het volgende:
ze lijkt op dr hond.
tja, dr facelift is lichtelijk mislukt ja, maar zonder die gruwelijke make-up, dat wortelhaar en die achterlijke pyjama ziet het er waarschijnlijk ook wel beter uit
o dat zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef L3viathan het volgende:
[..]
De hond ziet er beter uit eerlijk gezegd
veelal de fillers schat ik in. Veel mensen denken dat het het gevolg is van botox die echter enkel je spieren lam legt en verder niets doet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me af of het verspoken in het algemeen het gevolg is van het liften en andere plaatische chirurgie of vooral het resultaat van de fillers.
Ik wil een mopsquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou een verschil maken ja.![]()
Overigens lijken wel meer vrouwen op hun hond. Ik kende een vrouw vd boekenwinkel die hele opvallende dikke sproeten had (leek nep maar goed) en die zag ik op een dag met een dalmatiėr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |