Ontkend!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:27 schreef kvd het volgende:
Ik ken de goede man niet, en hij heeft zelf ontkend iets aan plastische chirurgie te hebben gedaan, maar ik betwijfel het.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:27 schreef kvd het volgende:
Ik ken de goede man niet, en hij heeft zelf ontkend iets aan plastische chirurgie te hebben gedaan, maar ik betwijfel het.
Dave Clark in 1965 (23 jaar jong)
[ afbeelding ]
2008 (65)
[ afbeelding ]
Nu (70 jaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat ook gebeurd, tenminste, te oordelen aan de middelste foto. Maar is daarna het plakbandje waarmee zijn wenkbrauw omhoog werd getrokken geknapt ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:40 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]![]()
Volgens mij was hij meer geholpen als ze iets aan zijn ogen gedaan zouden hebben.
Wat heeft 'ie gedaan dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:11 schreef Taurus het volgende:
Bij de inhuldiging viel mij op dat nieuwslezer Rik vd Westelaken ook gezwicht is voor plastische chirurgie.
Echt he?!?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Toen hij 23 was zag hij er al uit als 45 ofzo
Het viel mij meteen op dat zijn ogen omhoog zijn getrokken. Hij had echt kattenogen, meer opvallend dan normaal. Niemand gezien? Vond het echt zonde, zo'n mooie man.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:27 schreef kvd het volgende:
Dave Clark in 1965 (23 jaar jong)
[ afbeelding ]
2008 (65)
[ afbeelding ]
Nu (70 jaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit in de familie net als de ziekte smallpointynoseisis, waardoor de neus small en pointy wordt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Ole het volgende:
Heeft La Toya ook een huidziekte waardoor ze nu bijna blank is?
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op zondag 26 mei 2013 19:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zit in de familie net als de ziekte smallpointynoseisis, waardoor de neus small en pointy wordt.
Nee hoor. Die rimpels bij haar mond horen gewoon verticaal te lopen, maar lopen gedeeltelijk horizontaal. Je kunt mij niet wijsmaken dat dat de bedoeling was.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:52 schreef DeToffifee het volgende:
Volgens mij komt het bij Madonna door de hoeveelheid poeder.
Is knap als je met poeder al je rimpeltjes kunt wegwerken.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:52 schreef DeToffifee het volgende:
Volgens mij komt het bij Madonna door de hoeveelheid poeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |