Sowieso hihi. Ik kijk het momenteelquote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jenelle straks in jail, net als Amber. Farrah wordt de nieuwe LiLo. Nog meer additions?Teen Moms verdienen eigenlijk een eigen topic,
.
Ja ik heb sowieso wel vaker gezocht of er topics waren die de serie in de VS volgden maar dat was dus niet zo. Zou eigenlijk best handig zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jenelle straks in jail, net als Amber. Farrah wordt de nieuwe LiLo. Nog meer additions?Teen Moms verdienen eigenlijk een eigen topic,
.
Ik zal even kijken of ik een OP'tje kan fixen! In SHO ofcquote:Op donderdag 11 april 2013 14:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik heb sowieso wel vaker gezocht of er topics waren die de serie in de VS volgden maar dat was dus niet zo. Zou eigenlijk best handig zijn.
Maar Jenelle lijkt een beetje een tweede Amber te worden idd. Zitten veel overeenkomsten in. Ook om de haverklap een andere vent en alles.
Maar wat ik niet snap... ze kiest voor een grotere cupmaat, maar waarom zijn die tieten dan altijd zo bol bovenin, ze zitten zo'n beetje in de hals. Zonde...quote:Op donderdag 11 april 2013 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jenelle. Dat was/is toch ook zo'n hot mess.
Jenelle in spoiler wegens blote tieten
Tof! Misschien het leukste om er idd een combi van 16 & pregnant, Teen Mom 1 & 2 van te maken. Ik geloof dat er trouwens ook een derde cycle komt.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik een OP'tje kan fixen! In SHO ofc.
Ben er mee bezig! Ben niet goed in goede OP's maar doe m'n best!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:59 schreef Queens het volgende:
Ik stem ook voor een Teen Mom topic (ik volg het)!
En dan in spoiler praten over recente afleveringen?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Tof! Misschien het leukste om er idd een combi van 16 & pregnant, Teen Mom 1 & 2 van te maken. Ik geloof dat er trouwens ook een derde cycle komt.
Of snel bijkijken en dan meelullenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan in spoiler praten over recente afleveringen?Dan kan ik ook mee praten namelijk
Truequote:Op donderdag 11 april 2013 15:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Of snel bijkijken en dan meelullen. Vind spoilers altijd een beetje omslachtig als iets al is uitgezonden.
Ik doe hem wel in SHO hoor! Zodat we ook kunnen lullen over boobjobs, jail e.d.!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Of snel bijkijken en dan meelullen. Vind spoilers altijd een beetje omslachtig als iets al is uitgezonden.
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, het is wat je beter noemt,. Maar het is momenteel wel in proportie want ze is behoorlijk aangekomen ook. En ja, drama
Was ze niet weer zwanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is al van halverwege vorig jaar (dat aankomen), maar geen idee. Weet wel dat ze in januari '13 heeft verteld dat ze een miskraam heeft gehad.quote:
In dat geval loop ik alweer achterquote:Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is al van halverwege vorig jaar (dat aankomen), maar geen idee. Weet wel dat ze in januari '13 heeft verteld dat ze een miskraam heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |