Hoe kun je het daarmee doen zonder te denken dat je eigenlijk Michael Jackson aan het batsen bent?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Over verspookt gesproken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat dat nu tegen zal vallen. Heb je weleens foto's gezien waar ze geen make-up draagt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
nog steeds wel denk ik als ze eens een metamorfose ondergaat met hele andere make up
ja heb ik wel eens gezien, verschilt niet van andere celebs op die leeftijd... de meeste zien er niet uit of haast onherkenbaar...quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat dat nu tegen zal vallen. Heb je weleens foto's gezien waar ze geen make-up draagt?
Ehmygewrdquote:Op donderdag 11 april 2013 14:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Pas op! Ik heb er een megapost van gemaakt,
Even maar een crosspost uit lelijkste outfitjes, want daar gaat het inmiddels meer over plastisch chirurgie! Borsten zijn sowieso verspookt. Gezicht ben ik nog niet uit; 't is niet onwijs lelijk, maar ik vind haar er wel heel anders uitzien.
Farrah Abraham (Teen Mom)
Voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even wat sleutelen aan borsten, kin en neus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/WjEc30zSJtGP_6GqKoQVYA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTM4NjtweW9mZj0wO3E9ODU7c209MTt3PTI4OS41/http://l.yimg.com/os/289/(...)11749.jpg]afbeelding[/url] ]
Even mijn post uit: http://forum.fok.nl/topic/1957162quote:Op donderdag 11 april 2013 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ehmygewrd![]()
En in de serie maar huilie doen dat ze geen geld heeft, maar ondertussen wel in een mini rond rijden en plastische chirugie kunnen laten doenze zal wel aardig wat verdiend hebben aan/na de serie, ook met haar boek enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, ze doet ook wat 'modellenwerk' (:') commercieel werk, zoals die foto's met het badpak - zijn voor een swimwearlijn van het een of 't ander).quote:Op donderdag 11 april 2013 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ehmygewrd![]()
En in de serie maar huilie doen dat ze geen geld heeft, maar ondertussen wel in een mini rond rijden en plastische chirugie kunnen laten doenze zal wel aardig wat verdiend hebben aan/na de serie, ook met haar boek enzo
Ah, goeie post!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Pas op! Ik heb er een megapost van gemaakt,
Even maar een crosspost uit lelijkste outfitjes, want daar gaat het inmiddels meer over plastisch chirurgie! Borsten zijn sowieso verspookt. Gezicht ben ik nog niet uit; 't is niet onwijs lelijk, maar ik vind haar er wel heel anders uitzien.
Geen idee eigenlijk? Zou ik moeten opzoeken dan. Maja, ze is nu 21 en heeft al die ingrepen al achter de rug,quote:Op donderdag 11 april 2013 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, goeie post!![]()
Gezicht lijkt idd best wel anders nu.
Qua borsten zei ze toch dat ze voor de zwangerschap een hele andere cupmaat had?
Overigens hebben al die meiden straks een boobjob achter de rug (Farrah, Jenelle, Maci...).
Farrah en Jenelle hebben boobjob tijdens de serie gedaan, Maci weet ik verder niet, de camera's waren er iig niet bij toenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk? Zou ik moeten opzoeken dan. Maja, ze is nu 21 en heeft al die ingrepen al achter de rug,. Denk onwijs onzeker; zo kwam ze wel altijd over - ook tijdens die Dr. Drew follow-ups. Maar dat maakt het niet mooier
.
Ik niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind haar neus wel mooier geworden eigenlijk
Ja in seizoen 4 wat ze nu aan het uitzenden zijn in de VS.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Jenelle tijdens de serie? Hmm dan moet dat in 't laatste seizoen zijn
Oh verhipt, ik ben al vergeten dat ik het wekelijks 'leen'quote:Op donderdag 11 april 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Dat verklaard. Ik ben net klaar met seizoen 3quote:Op donderdag 11 april 2013 14:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja in seizoen 4 wat ze nu aan het uitzenden zijn in de VS.
Jenelle. Dat was/is toch ook zo'n [i]hotquote:Op donderdag 11 april 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Het is er wel beter van geworden haha. Jenelle staat sowieso garant voor veel drama in teen mom 2. Wat een vreselijk mens zegquote:Op donderdag 11 april 2013 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jenelle. Dat was/is toch ook zo'n hot mess.
Jenelle in spoiler
Weg
Nou, het is wat je beter noemt,quote:Op donderdag 11 april 2013 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is er wel beter van geworden haha. Jenelle staat sowieso garant voor veel drama in teen mom 2. Wat een vreselijk mens zeg
En nu we het er toch over hebben. Chelsea's kindje *Aubrey* is te schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ze zat tijdje terug nog in rehab wegens een heroïne verslaving?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef Mss het volgende:
Ik vraag me bij haar altijd af hoe lang het nog duurt voordat zij ook voor langere tijd achter tralies verdwijnt.
Jenelle straks in jail, net als Amber. Farrah wordt de nieuwe LiLo. Nog meer additions?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef Mss het volgende:
Ik vraag me bij haar altijd af hoe lang het nog duurt voordat zij ook voor langere tijd achter tralies verdwijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |