SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Pff, half 2 thuis. 7 uur kind wakker...
Morgen dag des oordeels... spannend
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Wat is er morgen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:41 schreef Jumparound het volgende:
Pff, half 2 thuis. 7 uur kind wakker...
Morgen dag des oordeels... spannendIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
8 km non-stop![]()
Voor het eerst sinds het weekend van vóór de 7^^ loop.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Oeh, ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:53 schreef Jumparound het volgende:
8 km non-stop![]()
Voor het eerst sinds het weekend van vóór de 7^^ loop.
F means you're fucked![]()
*heeft spijt van het appelsapje van vanmorgenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:56 schreef YUR het volgende:
Voor de mensen die wat over suiker willen weten
[ afbeelding ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Daar kan ik toch ook aardig wat winst pakkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:56 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
All management is Strategic Management.![]()
* De_kluizenaar heeft spijt van halve zak schuimpjes gisteravond.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
*heeft spijt van het appelsapje van vanmorgenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Weer een suikertopic?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:56 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Als suikerverslaafde hoop ik dat het weer snel over hardlopen gaat
Sterkte GotC en Slacker!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb bij m'n ouders eens een hele leuke docu gezien: Fat, sick and nearly dead.Aha, top! Succes in dat geval, moet lukken denk ik zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:53 schreef Jumparound het volgende:
8 km non-stop![]()
Voor het eerst sinds het weekend van vóór de 7^^ loop.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een doffe ellende in het vorige topic zeg![]()
GotC veel succes vandaag en Slacker sterkte met het herstel! En Gup natuurlijk ook met het pijntje!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Naast de drankjes zijn trouwens ook de suikerwafels, snickers en mergpijpjes niet goed gok ik.
Maar vooruit, eerst maar eens beginnen met lopen, het lopen volhouden en vanzelf een iets gezondere levenshouding aannemen
Komende dagen wat weinig tijd vrees ik, iedereen die zondag gaat lopen in Egmond: SUCCES!
Iedereen die helaas wat minder fit is op het moment: BETERSCHAP!All management is Strategic Management.![]()
ik zou zeggen, ga hier even voor zitten en je wilt nog geen suiker meer....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:56 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Geraffineerde suiker is sowieso niet goed. Het is alleen lastig om er onderuit te komen. Verstandig snoepen (bah, beetje nare term 'verstandig snoepen') is het beste wat je kan doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:11 schreef GodsSon het volgende:
Naast de drankjes zijn trouwens ook de suikerwafels, snickers en mergpijpjes niet goed gok ik.
Maar vooruit, eerst maar eens beginnen met lopen, het lopen volhouden en vanzelf een iets gezondere levenshouding aannemen
Komende dagen wat weinig tijd vrees ik, iedereen die zondag gaat lopen in Egmond: SUCCES!
Iedereen die helaas wat minder fit is op het moment: BETERSCHAP!
Zelf snoep ik nauwelijks en voeg ook (bijna) nooit zout toe aan mijn eten. Dat zit toch ook al wel overal in!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Straks, ik zit nu ff Kilian Jornet-filmpjes te kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou zeggen, ga hier even voor zitten en je wilt nog geen suiker meer....
wat een heerlijke week qua lopen tot nu toe...alleen maar met de hond hardgelopen (PR op de10km voor hem vandaag) dus gewoon lekker hobbelen om het hobbelen.
Geen interval, snelheidstraining of wat dan ook...4.30 of 5.45/km...it didn't matter this week'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat snotjoch is echt een superheld!! zo jong en dan al in de absolute top van de ultra's meedraaien, ongelovelijk!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Straks, ik zit nu ff Kilian Jornet-filmpjes te kijken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat een heerlijke week qua lopen tot nu toe...alleen maar met de hond hardgelopen (PR op de10km voor hem vandaag) dus gewoon lekker hobbelen om het hobbelen.
Geen interval, snelheidstraining of wat dan ook...4.30 of 5.45/km...it didn't matter this week![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
Geen interval, snelheidstraining of wat dan ook...4.30 of 5.45/km...it didn't matter this week.
Thanks Mo![]()
![]()
Zin in zondagMaar waar ik ook vooral naar uit kijk is dat ik volgende week weer eens in Central Park ga lopen
![]()
![]()
Dat is inderdaad benijdenswaardig!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:44 schreef linebear het volgende:
Zin in zondagMaar waar ik ook vooral naar uit kijk is dat ik volgende week weer eens in Central Park ga lopen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dit flauwe ochtendzonnetje vraagt gewoon om een rondje hardlopen...maar ik blijf geduldig afwachten of mn nieuwe schoenen misschien vandaag binnenkomenF means you're fucked![]()
waarschijnlijk als de flauwe ochtendzonnetje is veranderd in een ondergegaan avondzonnetjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:12 schreef YUR het volgende:
Dit flauwe ochtendzonnetje vraagt gewoon om een rondje hardlopen...maar ik blijf geduldig afwachten of mn nieuwe schoenen misschien vandaag binnenkomen
Ik ga me in m'n tight hijsen.![]()
Ik had vannacht toch iets vreemds... Enorme jeuk rondom beide enkels, de hele nacht lang. Gisteren was mijn rustdag, geen vreemde dingen gedaan, geen abnormale sokken/kleding gedragen.... Heel raar.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
vlooien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik had vannacht toch iets vreemds... Enorme jeuk rondom beide enkels, de hele nacht lang. Gisteren was mijn rustdag, geen vreemde dingen gedaan, geen abnormale sokken/kleding gedragen.... Heel raar.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Geen rustdagen meer voor jouquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik had vannacht toch iets vreemds... Enorme jeuk rondom beide enkels, de hele nacht lang. Gisteren was mijn rustdag, geen vreemde dingen gedaan, geen abnormale sokken/kleding gedragen.... Heel raar.
Sorry meester! Niet slaan, meester! Igor is braaf geweest!quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Mijn nieuwe teamleider gaat zondag de halve lopen in Egmond. Hij had het over dat hij zijn gezicht in ging smeren met uienzalf...![]()
Er is licht aan het einde van de tunnel; gips is eraf en ik mag m'n voet gewoon weer belasten. Net een stap proberen te zetten en dat ging voor geen meter. Dus nog even met krukken, de fysio is ingeschakeld (voor zowel de embolie als voet) en m'n eigen fysio-afspraak is verzet.
Life is good!
Was op zoek naar een plaatje voor gebroken voeten en weer rennen, kwam het plaatje tegen, klik door en wat zie ik daar?
http://www.8womendream.co(...)irty-for-your-dream/
Modder! Dirty girls!!!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik denk dat hij uierzalf bedoeltquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:33 schreef linebear het volgende:
Mijn nieuwe teamleider gaat zondag de halve lopen in Egmond. Hij had het over dat hij zijn gezicht in ging smeren met uienzalf...
Uien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:35 schreef slacker_nl het volgende:
Er is licht aan het einde van de tunnel; gips is eraf en ik mag m'n voet gewoon weer belasten.![]()
![]()
zo, ga je morgen mee een rondje 8 km doen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:35 schreef slacker_nl het volgende:
Er is licht aan het einde van de tunnel; gips is eraf en ik mag m'n voet gewoon weer belasten. Net een stap proberen te zetten en dat ging voor geen meter. Dus nog even met krukken, de fysio is ingeschakeld (voor zowel de embolie als voet) en m'n eigen fysio-afspraak is verzet.
Life is good!
Was op zoek naar een plaatje voor gebroken voeten en weer rennen, kwam het plaatje tegen, klik door en wat zie ik daar?
http://www.8womendream.co(...)irty-for-your-dream/
Modder! Dirty girls!!!!
Grapje, succes met herstellen
Eindelijk "Bitter truth" gekeken. Zware hap informatie maar bevestigt op biologisch niveau wel het een en ander (en waarom fruit wel goed is en snoep niet, en volkoren wel en wit brood / rijst / pasta niet)
Ecosia
Misschien interessant voor iemand die opzoek is naar nieuwe spullen:
http://www.runnersworld.n(...)peningsvoordeel.htmlAll management is Strategic Management.![]()
Want? Pijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:35 schreef slacker_nl het volgende:
Er is licht aan het einde van de tunnel; gips is eraf en ik mag m'n voet gewoon weer belasten. Net een stap proberen te zetten en dat ging voor geen meter.
Hoe dan ook.... Gefeliciteerd!![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:22 schreef GodsSon het volgende:
Misschien interessant voor iemand die opzoek is naar nieuwe spullen:
http://www.runnersworld.n(...)peningsvoordeel.htmlDie tent gaat ook open -> dicht -> open.
![]()
Net mijn nieuwe teamleider aan de telefoon gehad om te zeggen dat ik akkoord ga met het aanbod dat ze gedaan hebben. Zegt ie... dat er nog een voorwaarde is bij het aanbod. Ik mag niet sneller dan hem zijn bij de Marathon van BerlijnWeer een reden extra om te trainen. Niet dat ik die reden nodig had, maar toch...
![]()
Mijn moeder wil ook gaan hardlopen. Is ze in nijverdal naar het "loopcentrum" geweest, maar da's meer voor orthopedie e.d.
Dus ging ze naar Sport2000. Daar hebben ze even gekeken hoe ze liep. Dus echt gewoon normaal lopen (ipv hardlopen) en haar schoenen van 100 euro meegegeven. Ik verklaarde haar gistermiddag dus voor gek dat ze voor 100 euro schoenen haalt terwijl ze niet eens goed naar de houding kijken. Dus gisteravond is ze terug geweest en heeft ze uitgelegd dat ik belachelijk vond dat ze zomaar schoenen meedoen zonder goed te kijken. Toen heeft ze daar met diezelfde schoenen een paar rondjes gerend (soort loopbaandje door de winkel heen) en een andere verkoopster die concludeerde daaruit dat diezelfde schoenen wel goed zijn. Dus ik hoop dat het goed gaat met die schoenen, anders sta ik volgende week in de winkel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bijzonder dat ze dat kan zien zonder videoanalysequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn moeder wil ook gaan hardlopen. Is ze in nijverdal naar het "loopcentrum" geweest, maar da's meer voor orthopedie e.d.
Dus ging ze naar Sport2000. Hebben ze even gekeken hoe ze liep. Dus echt gewoon normaal kijken en haar schoenen van 100 euro meegegeven. Ik verklaarde haar gistermiddag dus voor gek dat je voor 100 euro schoenen haalt terwijl ze niet eens goed naar je houding kijken. Dus gisteravond is ze terug geweest en uitgelegd dat ik belachelijk vond. Toen heeft ze daar met diezelfde schoenen een paar rondjes gerend. (soort loopbaandje door de winkel heen) en een andere verkoopster die concludeerde dat diezelfde schoenen wel goed zijn. Dus ik hoop dat het goed gaat met die schoenen, anders sta ik er de volgende keer.Hoop dat het ook goed gaat, tof dat je moeder wil gaan hardlopen zeg!
![]()
![]()
Ik wil ook niet zeuren oid maar heb vandaag al de hele dag een zeurend gevoel in mijn scheenbeen, alsof ik het gestoten heb of als een soort 'groeipijntje' .
Moet ik mij daarmee zorgen maken? Is dat te relateren aan het lopen? Gisteren had ik een rustdag en is het mij niet opgevallen... Morgenochtend wil ik eigenlijk toch weer lopen, gewoon doen en kijken hoe het zich houdt denk ik?
Door het denken aan blessures ga je misschien letten op dingen die je anders niet zouden opvallen?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja ik vind het maar raar, maar hopelijk gaat het goed.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze dat kan zien zonder videoanalyseHoop dat het ook goed gaat, tof dat je moeder wil gaan hardlopen zeg!
Ja dat is leuk. Zal even een mp3 speler regelen voor haar met Evy. Anders loopt ze ook maar als kip zonder kop.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Niet echt pijn, maar een tinteling en geen vermogen om m'n gewicht te dragen. M'n enkel is behoorlijk stijf en kan m'n voet nog niet echt gebruiken. Tis nu net een blinde darm, het bungelt er maar een beetje bijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want? Pijn?
Hoe dan ook.... Gefeliciteerd!
Ben overigens 2,9 kilo afgevallen in die zes weken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat laatste denk ik sowieso wel. Niet elk pijntje hoeft een blessure te zijn, gelukkigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik wil ook niet zeuren oid maar heb vandaag al de hele dag een zeurend gevoel in mijn scheenbeen, alsof ik het gestoten heb of als een soort 'groeipijntje' .
Moet ik mij daarmee zorgen maken? Is dat te relateren aan het lopen? Gisteren had ik een rustdag en is het mij niet opgevallen... Morgenochtend wil ik eigenlijk toch weer lopen, gewoon doen en kijken hoe het zich houdt denk ik?
Door het denken aan blessures ga je misschien letten op dingen die je anders niet zouden opvallen?Maa rje zal voor jezelf moeten leren wat wel/niet rust nodig heeft.
Maar..tsja, we hadden het eerder ook over je scheenbeenpijntjes![]()
![]()
Je voelt zelf het beste waar het goed of niet goed gaat. Maar pas er in ieder geval echt mee op. Voor je het weet ben je langer uit de running of erger.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
Door het denken aan blessures ga je misschien letten op dingen die je anders niet zouden opvallen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kan je mijn "goodmorning to you sunshine"-post nog herrinneren? Vast wel, neem even rust en laat je schenen met rust. Gaan lopen is vragen om problemen, en geloof me, een weekje niet lopen is minder erg als maanden niet mogen lopen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
Door het denken aan blessures ga je misschien letten op dingen die je anders niet zouden opvallen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
True that! En je voelt voor jezelf wel of het wel of niet kan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kan je mijn "goodmorning to you sunshine"-post nog herrinneren? Vast wel, neem even rust en laat je schenen met rust. Gaan lopen is vragen om problemen, en geloof me, een weekje niet lopen is minder erg als maanden niet mogen lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die staat mij nog helder voor de geest ja. Kijk, er zitten spieren om het scheenbeen, het leek mij onderweg dus niet heel vreemd dat ik daar een brandend gevoel in aan het ontwikkelen was tijdens het lopen, spiertjes werken kennelijk hard, zo was mijn beredenering. Wat weet ik nou van shinsplints als ik het nooit heb gehad nietwaar? Hoe zou ik het moeten herkennen, de 'spierpijn' trok na het lopen gewoon weg.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kan je mijn "goodmorning to you sunshine"-post nog herrinneren? Vast wel, neem even rust en laat je schenen met rust. Gaan lopen is vragen om problemen, en geloof me, een weekje niet lopen is minder erg als maanden niet mogen lopen.
Misschien voel ik het nu juist wel omdat ik er extra aandacht op leg door jouw post.
Dus... eigenlijk is het jouw schuld!![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Pijn in je kuiten is pijn in de spieren. Dat gevoel ken je vast wel. Dat is anders als pijn in je scheen. Da's echt je bot wat irriteert. Als je daar mee door gaat dan vererger je het alleen maar. Met spierpijn b.v kun je ook gewoon lopen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Die staat mij nog helder voor de geest ja. Kijk, er zitten spieren om het scheenbeen, het leek mij onderweg dus niet heel vreemd dat ik daar een brandend gevoel in aan het ontwikkelen was tijdens het lopen, spiertjes werken kennelijk hard, zo was mijn beredenering. Wat weet ik nou van shinsplints als ik het nooit heb gehad nietwaar? Hoe zou ik het moeten herkennen, de 'spierpijn' trok na het lopen gewoon weg.
Misschien voel ik het nu juist wel omdat ik er extra aandacht op leg door jouw post.
Dus... eigenlijk is het jouw schuld!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pas maar op, GotC is ook een slachtoffer van me!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Die staat mij nog helder voor de geest ja. Kijk, er zitten spieren om het scheenbeen, het leek mij onderweg dus niet heel vreemd dat ik daar een brandend gevoel in aan het ontwikkelen was tijdens het lopen, spiertjes werken kennelijk hard, zo was mijn beredenering. Wat weet ik nou van shinsplints als ik het nooit heb gehad nietwaar? Hoe zou ik het moeten herkennen, de 'spierpijn' trok na het lopen gewoon weg.
Dus... eigenlijk is het jouw schuld!![]()
Maar serieus, je zei schenen en schenen zijn botten, geen spieren. De spieren om je schenen zijn je kuitspieren.SPOILER: Alleen voor GotCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
True. 'groeipijn' voelt ook anders dan dat brandende gevoel van maandag. Woensdagloop was er niks. En nu vrijdag ineens groeipijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pijn in je kuiten is pijn in de spieren. Dat gevoel ken je vast wel. Dat is anders als pijn in je scheen. Da's echt je bot wat irriteert. Als je daar mee door gaat dan vererger je het alleen maar. Met spierpijn b.v kun je ook gewoon lopen.kan het niet helemaal matchen.
Misschien zaterdag lopen, afhankelijk van aanwezige 'groeipijn', goed opletten wat er gebeurt en anders de loop afbreken. /denkikverstandigste want ik ga niet mijn schema, net voordat ik hem af heb, afbreken als er niks aan de hand is.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Iets met excuses genoeg voorhanden om niet door te hoeven zetten.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Groeipijn? Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
True. 'groeipijn' voelt ook anders dan dat brandende gevoel van maandag. Woensdagloop was er niks. En nu vrijdag ineens groeipijn.kan het niet helemaal matchen.
Misschien zaterdag lopen, afhankelijk van aanwezige 'groeipijn', goed opletten wat er gebeurt en anders de loop afbreken. /denkikverstandigste want ik ga niet mijn schema, net voordat ik hem af heb, afbreken als er niks aan de hand is.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pas maar op, GotC is ook een slachtoffer van me!
Maar serieus, je zei schenen en schenen zijn botten, geen spieren. De spieren om je schenen zijn je kuitspieren.
[ afbeelding ]SPOILER: Alleen voor GotCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shin splints zijn meestal de aanhechtingen van spieren op je scheen en gelukkig minder vaak een zogenaamd stress syndroom. Want dan ben je ECHT ver van huis.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pijn in je kuiten is pijn in de spieren. Dat gevoel ken je vast wel. Dat is anders als pijn in je scheen. Da's echt je bot wat irriteert. Als je daar mee door gaat dan vererger je het alleen maar. Met spierpijn b.v kun je ook gewoon lopen.
Voor de kluizenaar. Je hoeft niet helemaal te stoppen met lopen, maar wel je trainingsintensiteit verlagen met de helft ongeveer. En intensiteit is zowel snelheid als afstand he, Dus je kan de helft gaan lopen met dezelfde snelheid, of dezelfde afstand met de helft van de snelheid, of iets logischer een combinatie van die 2. En dan kijken of het minder wordt.![]()
Wat leuk! Hoe oud is je moeder?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik vind het maar raar, maar hopelijk gaat het goed.
Ja dat is leuk. Zal even een mp3 speler regelen voor haar met Evy. Anders loopt ze ook maar als kip zonder kop.![]()
Te oud om dat te hebben. Maar zo voelt het. Misschien is het lichaam aan het bijstellen om de activiteiten aan te kunnen, aan het groeien? Ik zeg maar wat hoor, ik ben geen dokter..quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Of gewoon lekker gaan wandelen zolang de pijn aanwezig isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Shin splints zijn meestal de aanhechtingen van spieren op je scheen en gelukkig minder vaak een zogenaamd stress syndroom. Want dan ben je ECHT ver van huis.
Voor de kluizenaar. Je hoeft niet helemaal te stoppen met lopen, maar wel je trainingsintensiteit verlagen met de helft ongeveer. En intensiteit is zowel snelheid als afstand he, Dus je kan de helft gaan lopen met dezelfde snelheid, of dezelfde afstand met de helft van de snelheid, of iets logischer een combinatie van die 2. En dan kijken of het minder wordt.![]()
![]()
Bij de meeste is op de helft van je normale snelheid lopen inderdaad wandelenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Of gewoon lekker gaan wandelen zolang de pijn aanwezig is
Dat heb ik veel gedaan inderdaad. En als je met wandelen je scheen voelt zéker niet gaan hardlopen.![]()
Dat is een goeie tip. Niet voluit doorzetten, doe de helft van je schema en kijk hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor de kluizenaar. Je hoeft niet helemaal te stoppen met lopen, maar wel je trainingsintensiteit verlagen met de helft ongeveer. En intensiteit is zowel snelheid als afstand he, Dus je kan de helft gaan lopen met dezelfde snelheid, of dezelfde afstand met de helft van de snelheid, of iets logischer een combinatie van die 2. En dan kijken of het minder wordt.
Toch lopen, toch minder intensief. Ik blij, lichaam blij.
Of wandelen inderdaad..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Daarom, jij hebt er natuurlijk ook mee te maken gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij de meeste is op de helft van je normale snelheid lopen inderdaad wandelen
Dat heb ik veel gedaan inderdaad. En als je met wandelen je scheen voelt zéker niet gaan hardlopen..
Sowieso is er niks mis met een stapje terug te doen, om vervolgens weer pijnvrij te kunnen gaan hardlopen
En wat slacker zegt is waar. Liever een weekje niet lopen dan meerdere weken/maanden het niet te mogen.![]()
Ja precies, ik ben in augustus ipv 3 keer per week 1 keer per week gaan hardlopen, max 5KM en verder veel wandelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:02 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat is een goeie tip. Niet voluit doorzetten, doe de helft van je schema en kijk hoe dat werkt.
Of wandelen inderdaad..
En met een week rust NU is zeker niets mis.![]()
Ik loop al een aantal maanden achter elkaar ruim 120km p/maand zonder problemen (afwisselend korte en lange duurlopen en interval). Nu had ik sinds oud en nieuw een of andere voetblessure (waarschijnlijk iets in die nacht gebeurd wat ik me niet meer kan herinneren...).
Sinds vandaag ben ik weer redelijk pijnvrij. Hoe moet ik nu de draad weer oppakken? Ik liep altijd interval loopjes van een half uur en duurlopen van 45 minuten tot 2 uur. Gewoon beginnen met een half uurtje en overmorgen weer? Of gewoon verder gaan waarmee ik bezig was? (ik volg een halve marathon schema)"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
58 alweer. Ze wil niet zoals mij en mijn broer trainen. D.w.z dat wij gewoon steeds verder lopen qua afstand. Maar het zou mij benieuwen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat leuk! Hoe oud is je moeder?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En als het echt niet gaat. Geen kennisen met een mountainbike o.i.d? Ga je daar een weekje mee door het bos knallen. Of ga een weekje ipv lopen lekker zwemmen ofzo. Je conditie verlies je niet zomaar hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:02 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat is een goeie tip. Niet voluit doorzetten, doe de helft van je schema en kijk hoe dat werkt.
Of wandelen inderdaad..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Misschien een paar weken terug gaan in je schema?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef yozd het volgende:
Ik loop al een aantal maanden achter elkaar ruim 120km p/maand zonder problemen (afwisselend korte en lange duurlopen en interval). Nu had ik sinds oud en nieuw een of andere voetblessure (waarschijnlijk iets in die nacht gebeurd wat ik me niet meer kan herinneren...).
Sinds vandaag ben ik weer redelijk pijnvrij. Hoe moet ik nu de draad weer oppakken? Ik liep altijd interval loopjes van een half uur en duurlopen van 45 minuten tot 2 uur. Gewoon beginnen met een half uurtje en overmorgen weer? Of gewoon verder gaan waarmee ik bezig was? (ik volg een halve marathon schema)
Een duurloop van 2 uur in een HM schema![]()
![]()
Hallo, ik woon niet in Nijverdal ofzo, bos, mountainbike paden kennen we hier niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En als het echt niet gaat. Geen kennisen met een mountainbike o.i.d? Ga je daar een weekje mee door het bos knallen. Of ga een weekje ipv lopen lekker zwemmen ofzo. Je conditie verlies je niet zomaar hoor.
Ik heb in sept/okt verplicht 6 weken rust moeten houden door een breukje en dat zie ik niet zitten. Dus tip van swets is denk ik goed voor nu, minder intensief doen en aankijken.
Als ik maar eenmaal lichamelijk die 2 a 3x5 km kan lopen in een week zonder gezeur ben ik een blij man, missie geslaagd. Hoeft het niet perse verder uitgebouwd te worden.
Ben er bijna!!
Thanks voor meedenken peeps.
Oja sorry. Ik vind het zo vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Hallo, ik woon niet in Nijverdal ofzo, bos, mountainbike paden kennen we hier niet.
Ik heb in sept/okt verplicht 6 weken rust moeten houden door een breukje en dat zie ik niet zitten. Dus tip van swets is denk ik goed voor nu, minder intensief doen en aankijken.
Als ik maar eenmaal lichamelijk die 2 a 3x5 km kan lopen in een week zonder gezeur ben ik een blij man, missie geslaagd. Hoeft het niet perse verder uitgebouwd te worden.
Ben er bijna!!
Thanks voor meedenken peeps.![]()
Maar inderdaad. Probeer het gewoon rustig. Ga anders eens stevig inlopen. Kijken of je dan wat voelt. En anders rustig aan gaan rennen. Luister in ieder geval goed naar je lichaam.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
kan wel, qua tijd in een afstandsschemaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien een paar weken terug gaan in je schema?
Een duurloop van 2 uur in een HM schema
Ecosia
Haha, nee die zit er niet in. Max 1.30 uur, maar zo 1x per maand als het lekker gaat, heb ik zin om m'n schema te laten gaan en door te lopen tot ik niet meer kan. Ik skip die keren wel altijd een training in de week daarop om wat meer te rusten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien een paar weken terug gaan in je schema?
Een duurloop van 2 uur in een HM schema"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
zoalang als je er uit bent geweest ga je terug in je schema. Dus 2 weken niet gelopen is 2 weken terug
Daar pak je het weer op volgens mij
Ecosia
Updateje![]()
Ik mag volgende week zaterdag 16:00 uur even naar de fysiotherapeut van de run2day, kan ze even kijken naar m'n scheenen dan neem ik ook meteen m'n schoenen mee, kunnen we alles uitsluiten.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vind het nogal apartquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kan wel, qua tijd in een afstandsschemaBij een HM loop je rond de 2 uur tot 2:15.
![]()
Top meid!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Updateje![]()
Ik mag volgende week zaterdag 16:00 uur even naar de fysiotherapeut van de run2day, kan ze even kijken naar m'n scheenen dan neem ik ook meteen m'n schoenen mee, kunnen we alles uitsluiten.
Mooi geregeld!
![]()
Get the f*ck out and run!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ga met GotC mee!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maar dat doet hij welquote:
Pics or it didn't happen!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Succes! Hopelijk komt er iets bruikbaars uit!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:00 schreef YUR het volgende:
Pics en run volgen later, nu eerst richting ziekenhuis![]()
Ja, is fijn. Hopelijk komt er iets uit wat het pijntje kan verklaren en liever nog, verhelpen.quote:
Maar nu eerst jij! Heel veel succes en keep us posted
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wát een weertje om te lopen zeg!
20 kilometer in 1:49:15 (5:29 / km @ 168 BPM) gedaan, dat voelde prima.
Voor het eerst dat ik 2 halve marathons (inclusief warming up haalde ik dat wel vandaag) heb gelopen in een week en merk dat het wel aardig zwaar is voor m'n spieren en pezen. Nu lekker dagje of 3/4 rust en volgende week even zien hoe het voelt, misschien dan 2/3 trainingen van 45 mins i.p.v. weer 2 uur eruit, dan ga ik die week erna wel weer 25 kilometer of zo.
![]()
Maar dit weer met een zonnetje en graad of 2 en weinig wind: perfect!Jack does it in real time...![]()
Is niet zo raar hoor, hedde ik ook gedaan met Honselaar. Dan loop je iets van 7:30min/km over 16km.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een leuke TT!
Daarnet ben ik in het ziekenhuis geweest en straks ga ik een rondje over het strand.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Gup, fijn die afspraak.
GotC succes, hoop dat je straks eindelijk weet wat er precies aan de hand eeuh voet is en dat het je wat meer duidelijkheid geeft aangaande je herstel periode.
Yur, veel plezier straks met het inlopen van je nieuwe schoenen .
Ik lees hier over schenen , ik heb daar ook iets raars mee. Tijdens het lopen niks aan de hand , dag erna ook niet pas een dag daarna gaan ze opspelen, steekjes, beurs gevoel ..
Misschien is die week gedwongen rust voor mij nu dus ook niet zo slecht.
Heb trouwens een heel fraaie dikke wang , zoon noemt me hamster![]()
donderdag 10 januari 2013 @ 22:15 • 283
Awesome_
Hoi,
Ik heb de volgende vraag. Wanneer je een bepaald doel stelt met hardlopen qua tijdsduur en snelheid. Waar begin je dan mee?
Situatieschets.
Ik heb als doel om 30min nonstop te hardlopen met 10kmpu.
Ga ik dan vanuit die 10kmpu werken naar de 30minuten toe,
Of pak ik die 30minuten en maak ik de progressie met de snelheid elke workout?
Alvast bedankt!
Om hier nog even op terug te komen. Als eerste zou ik me focussen op de tijd die je wilt lopen. Snelheid is daar niet echt belangrijk bij. Die kan je doen met evy of een ander schema dat in de openingspost staan. Zo bouw je een basisconditie op.
Heb je deze basisconditie en kan je dat half uur makkelijk lopen dan kan je aan je snelheid gaan werken. Dit kan je gaan doen door te gaan intervallen bijvoorbeeld of andere vaartoefeningen.
Maar zorg eerst voor goed schoeisel en ga niet als een bezetene elke keer zo hard en/of zo ver mogelijk. Dat is meestal vragen om belessures.
Veel plezier met lopen en post gerust vrolijk mee.![]()
Alweer?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef Markeerstift het volgende:
Garmin horloge nu bij Ibood:
http://www.ibood.com/nl/n(...)aanbieding&m4n=27026Hoor daar alleen maar slechte verhalen over (over iBood, niet over Garmin)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Net mijn wekelijkse rondje door Sonsbeek weer gedaan en iets uitgebreid. En zoals iedereen beaamt: het is echt lekker weer om te lopen! Sowieso is Sonsbeek een prima park om in te lopen!
Het is de tweede keer dat ik met een Garmin loop en ik sta perplex van de zaken die bijgehouden worden! Echt te gek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
ik heb nooit problemen met die site gehad. En er toch het een en ander op de kop getiktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Alweer?Hoor daar alleen maar slechte verhalen over (over iBood, niet over Garmin)
Ecosia
Nou de site en de hunt gaat wel eens fout. Verder weinig problemenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik heb nooit problemen met die site gehad. En er toch het een en ander op de kop getiktJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
RESTECP!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:08 schreef DeeBee het volgende:
Wát een weertje om te lopen zeg!
20 kilometer in 1:49:15 (5:29 / km @ 168 BPM) gedaan, dat voelde prima.
Voor het eerst dat ik 2 halve marathons (inclusief warming up haalde ik dat wel vandaag) heb gelopen in een week en merk dat het wel aardig zwaar is voor m'n spieren en pezen. Nu lekker dagje of 3/4 rust en volgende week even zien hoe het voelt, misschien dan 2/3 trainingen van 45 mins i.p.v. weer 2 uur eruit, dan ga ik die week erna wel weer 25 kilometer of zo.
![]()
Maar dit weer met een zonnetje en graad of 2 en weinig wind: perfect!
Iedere week 1 HMmetje moet kunnen toch?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Mja, zeker!
En de vorige was zaterdag, dus deze was eigenlijk alweer voor komende week, omdat ik nogal druk weekend gepland heb nu. Richting de marathon is m'n planning ook vooral 1 lange duurloop / week (20 / 25 / 30 (/35)) en de rest van m'n trainingen daaromheen.
Jack does it in real time...![]()
Herkenbaar dus!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:23 schreef Shravani het volgende:
Ik lees hier over schenen , ik heb daar ook iets raars mee. Tijdens het lopen niks aan de hand , dag erna ook niet pas een dag daarna gaan ze opspelen, steekjes, beurs gevoel ..
Dan is het toch niet Slacker dr schuld
Zo, in dit wonderschone weer heb ik een 8k duurloopje gedaan. Zelf ietsjes meer! Ik moest em er een beetje uitpersen trouwens, had best af en toe een beetje last van mijn ademhaling = stomKan me al niet meer voorstellen dat ik de bruggenloop heb gelopen met een ubervlakke ademhaling... Gek hé? Zie zelfs die 5k zondag nog moeilijk worden zo.
Maar de ervaring leert so far, elk duurloopje voor een wedstrijd gaat ruk bij mij. Het is ook niet voor niks een duurloop, heel wat anders dan een wedstrijd peptalkGaat goedkomen, denk ik zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:53 schreef DeeBee het volgende:
Mja, zeker!
En de vorige was zaterdag, dus deze was eigenlijk alweer voor komende week, omdat ik nogal druk weekend gepland heb nu. Richting de marathon is m'n planning ook vooral 1 lange duurloop / week (20 / 25 / 30 (/35)) en de rest van m'n trainingen daaromheen.![]()
![]()
Omgekleed. Zo even wat frustratie eruit rennen (zie topic in m'n sig). Boh, heb 'n uur zitten janken uit frustratieongesteld zijn en dit soort dingen gaan niet samen
![]()
Teringzooi
Ja doei.![]()
Probeer het een beetje los te laten en ren de benen uit de lijfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Omgekleed. Zo even wat frustratie eruit rennen (zie topic in m'n sig). Boh, heb 'n uur zitten janken uit frustratieongesteld zijn en dit soort dingen gaan niet samen
![]()
TeringzooiLEUK HUIS!
![]()
Duidelijkheid
Een gedeeltelijke verscheuring in de aanhechting van de tibialis posterior pees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet zooltjes laten maken (kon gelijk bij het inloopspreekuur v/d orthopedische instrumentenmaker terecht, dus volgende week zijn ze klaar), heb pijnstillers gekregen en moet fysiotherapie volgen.
Hoe lang het kan gaan duren? Tsja.. 'verschilt per persoon'. Sommige mensen zijn met 2 maanden weer up and running, anderen langer. CPC zit er sowieso niet in
Maar! Duidelijkheid![]()
En moet v/d orthopedische instrumentenmaker nieuwe schoenen kopen met meer ondersteuningShoppen!
![]()
Nou fijn dat er eindelijk duidelijkheid is. En dan kun je in het voorjaar vast weer lekker aan de gang!![]()
Shoewshequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:40 schreef YUR het volgende:
Zo, eindelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ga ik ze maar ff uitlaten
![]()
Enjoy
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:34 schreef GotC het volgende:
Duidelijkheid
Een gedeeltelijke verscheuring in de aanhechting van de tibialis posterior pees.Dat komt helemaal goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet zooltjes laten maken (kon gelijk bij het inloopspreekuur v/d orthopedische instrumentenmaker terecht, dus volgende week zijn ze klaar), heb pijnstillers gekregen en moet fysiotherapie volgen.
Hoe lang het kan gaan duren? Tsja.. 'verschilt per persoon'. Sommige mensen zijn met 2 maanden weer up and running, anderen langer. CPC zit er sowieso niet in
Maar! Duidelijkheid![]()
En moet v/d orthopedische instrumentenmaker nieuwe schoenen kopen met meer ondersteuningShoppen!
lekker opbouwen vanaf volgende week
Waren er alleen niet net nieuwe schoentjes besteld?![]()
Ja, die schoentjes zijn nog maar ff in de winkel achtergebleven. Was geen enkel probleemquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed!lekker opbouwen vanaf volgende week
Waren er alleen niet net nieuwe schoentjes besteld?
Nja, opbouwen met niks eigenlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed!lekker opbouwen vanaf volgende week
Waren er alleen niet net nieuwe schoentjes besteld?Mag niet hardlopen zolang ik er in het dagelijks leven last van heb. Opzich een goeie 'rule of thumb' voor alle blessures/pijntjes!
![]()
Duidelijkheid
Een gedeeltelijke verscheuring in de aanhechting van de tibialis posterior pees.Mooi dat er nu duidelijk is wat de oorzaak is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet zooltjes laten maken (kon gelijk bij het inloopspreekuur v/d orthopedische instrumentenmaker terecht, dus volgende week zijn ze klaar), heb pijnstillers gekregen en moet fysiotherapie volgen.
Maar! Duidelijkheid![]()
Beterschap
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Mooie schoenen die van jou trouwens. En zwart, handigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, die schoentjes zijn nog maar ff in de winkel achtergebleven. Was geen enkel probleem![]()
Ik ben vandaag heel stoer langs de Runnersworld gelopen. Ik wil ook nieuwerds![]()
![]()
Ja maar ik verwacht dat omdat je ten eerste dan een week verder bent, én je zooltjes hebt, dat dat misschien best snel kan zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, opbouwen met niks eigenlijkMag niet hardlopen zolang ik er in het dagelijks leven last van heb. Opzich een goeie 'rule of thumb' voor alle blessures/pijntjes!
![]()
Belasten op geleide van pijn is idd The Rule of Thumb![]()
![]()
Hoi.
Vraagje he..
Mijn schoenen kunnen nog wel even mee..maar toch heb ik een vraag over nieuwe..
Ik heb nu Asics GT 2160s : Antipronatie dus.
Nu ben ik steeds meer bezig om voorvoet/middenvoet ipv haklanding vol te houden.
Natuurlijk ga ik mn volgende schoenen ook weer gewoon aanmeten, maar is die techniekverandering nog van invloed op het anti-pronatieverhaal?
Bovenstaande brooks, of Nike Free's ; is dat realistisch? Of blijf ik aan antipronatie zitten?
Ik vind ze wat aan de zware kant namelijk.
Of neutrale schoenen (licht) met een zooltje, gaat dat werken?
Alvast even ter voorbereiding/nieuwsgierigheid dit..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht dat omdat je ten eerste dan een week verder bent, én je zooltjes hebt, dat dat misschien best snel kan zijn![]()
Belasten op geleide van pijn is idd The Rule of Thumb
Thanks Nimby!![]()
Helpen die zooltjes dan eigenlijk bij het sneller aangroeien van de gescheurde pees, of hoe moet ik dat zien?
Zelf heb ik ze ooit gekregen (of eigenlijk gekocht, ze waren best prijzig) na een peesontsteking die ik kreeg door te starten met hardlopen op verkeerde schoenen. Door de veranderde stand van mijn voet was de peesontsteking snel over. Nu anderhalf jaar later draag ik ze eigenlijk nooit meer.![]()
Gewoon ff een analyse laten doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef Koepert het volgende:
Hoi.
Vraagje he..
Nu ben ik steeds meer bezig om voorvoet/middenvoet ipv haklanding vol te houden.
Natuurlijk ga ik mn volgende schoenen ook weer gewoon aanmeten, maar is die techniekverandering nog van invloed op het anti-pronatieverhaal?
Bovenstaande brooks, of Nike Free's ; is dat realistisch? Of blijf ik aan antipronatie zitten?
Alvast even ter voorbereiding/nieuwsgierigheid dit..
Ze worden speciaal voor m'n voeten gemaaktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Helpen die zooltjes dan eigenlijk bij het sneller aangroeien van de gescheurde pees, of hoe moet ik dat zien?
Zelf heb ik ze ooit gekregen (of eigenlijk gekocht, ze waren best prijzig) na een peesontsteking die ik kreeg door te starten met hardlopen op verkeerde schoenen. Door de veranderde stand van mijn voet was de peesontsteking snel over. Nu anderhalf jaar later draag ik ze eigenlijk nooit meer.Door die inscheuring zakt m'n voet wat meer in. Dat zorgt er weer voor dat de ingescheurde pees eigenlijk nooit de rust krijgt om te herstellen, staat constant op spanning
De zooltjes gaan er dus voor zorgen dat m'n pees wat ondersteuning krijgt en de kans om te herstellen..![]()
Net op het floriadeterrein haarlemmermeer geoefend.
http://www.endomondo.com/workouts/150586098/6441387
Was best zwaar in het begin al snel het paardenspoor op gegaan en daar mezelf iets te veel op gejut.
Ik werd snel moe, toch lastig zand met grote korrel en natte klei.
Ook heb ik wat van de oefeningen gedaan gewichtheffen klauteren en ook deze![]()
Heen en weer en daarna nog een touwbrug ook ge-heenenweerd
Ik was van plan om twee keer Spotters Hill te doen maar daar dachten mijn benen anders over ..
Toch lekker mezelf kunnen uitleven![]()
Ik ben van mening van je alleen op neutrale schoenen goed op die manier kan lopen, want het hele idee erachter is dat je op een manier loopt die 'natuurlijk' is en dus geen correctie behoeft van schoenen... In principe zou je namelijk met een correctie looptechniek geen correctie nodig hebben, dat kan je voet / been prima aan. Dat is ook het uitgangsprincipe van natural / barefoot running en daardoor is het gek om dat op corrigerende schoenen te doen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef Koepert het volgende:
Hoi.
Vraagje he..
Echter zijn er wel een paar dingen waar je aan moet denken, want je moet wel echt actief aan de gang met je techniek en je kan niet 'lui' lopen en hopen dat je schoenen dat compenseren... Ook kan het zijn dat je zo zwaar bent dat toch wat meer demping niet misstaat en is het zo dat je op schoenen met weinig heel drop wel echt moet gaan opbouwen qua kilometers, anders gaan je kuiten er zeker weten aan. Dus dat moet je het wel waard vinden! Ook zijn Nike Free's wel aardig extreem (maar 3 mm heeldrop voor de 3.0's) gelijk, kan je beter naar iets overstappen wat nog wat meer heel-to-toe drop heeft (10 mm of zo).
Ik heb een paar Nike Free 3.0's en Inov-8 Road X-255's (heel-to-toe drop van 9 mm) en die zijn beide neutraal en ben aan beide nu gewend om er prima een halve marathon op te rennen of zo, maar dat heeft wel een klein jaar gekost.Ik kwam zelf ook van Asics GT-21xx's trouwens, maar ik vond die ook te lomp en te corrigerend worden, dus ben toen geswitched...
Ik dacht ook over bruggetjes enzo te moeten bij Mud Masters, maar die sloot waar je nu doorheen vaart zal je tijdens de race toch echt door moeten lopen / zwemmen waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Net op het floriadeterrein haarlemmermeer geoefend.
http://www.endomondo.com/workouts/150586098/6441387
Was best zwaar in het begin al snel het paardenspoor op gegaan en daar mezelf iets te veel op gejut.
Ik werd snel moe, toch lastig zand met grote korrel en natte klei.
Ook heb ik wat van de oefeningen gedaan gewichtheffen klauteren en ook deze
[ afbeelding ]
Heen en weer en daarna nog een touwbrug ook ge-heenenweerd
Ik was van plan om twee keer Spotters Hill te doen maar daar dachten mijn benen anders over ..
Toch lekker mezelf kunnen uitleven![]()
Dat viel mij het meeste 'tegen', had niet gedacht dat ik buiten die 23 obstakels ook nog letterlijk een keer of 20 een sloot door moest...Wel tof om daar te trainen!
Die heuvel is nog aardig hoog ja.
Thnx voor de reacties!
Nike Free is idd meteen wel een grote overgang, dat snap ik, maar was meer om even mn punt (te) duidelijk te maken.
K zal het iig dus bij mn volgende schoenen in overweging nemen!It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Als het goed is kunnen ze ook bij de loopanalyse zien dat je bv wel/geen behoefte meer hebt aan antipronatiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:05 schreef Koepert het volgende:
Thnx voor de reacties!
Nike Free is idd meteen wel een grote overgang, dat snap ik, maar was meer om even mn punt (te) duidelijk te maken.
K zal het iig dus bij mn volgende schoenen in overweging nemen!![]()
![]()
Ben ik het dus niet helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Als het goed is kunnen ze ook bij de loopanalyse zien dat je bv wel/geen behoefte meer hebt aan antipronatieWant als je écht voor / middenvoet wilt gaan landen en natural / barefoot wilt gaan rennen, dan moet je met je techniek aan de slag en kan je voet prima een klein beetje proneren aan en anders leer je dat vanzelf af door aan je techniek te werken.
Ik heb zelf ook jarenlang anti-pronatie schoenen gehad, maar eigenlijk compenseerde die vooral mijn luiheid bij het landen tijdens langere loopjes en moest ik daar gewoon mee aan de slag. Maar ik ben ook relatief licht en ervaren, dus ik kon mij wel tot die verandering zetten. Daarom vind ik ook niet dat iedereen zomaar op neutrale schoenen moet gaan rennen, maar vind ik het ook niet kloppen als iemand een verandering in techniek wil maken én corrigerende schoenen heeft...
Mja ik ben me bewust van het feit dat het in mn hoofd zit ten dele maar; ik betrap me er idd wel op dat ik soms verval in haklanden omdat dat met deze schoenen prettiger loopt dan voor/middenvoet.. Dus wat dat betreft zou het misschien een noodzakelijk trap onder mn *** zijn om 'technischer' te lopen..
Oh en ik ben 1.94m en 92 kg.. dus niet echt licht, maar voor mn lengte niet overmatig zwaar.. dus verwacht niet dat het op een kwestie van gewicht aankomt mbt die extra AP-support.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ja ik was toeschouwer bij de eerste Mudmasters dus weet dat je een aantal keer door de sloot moet. maar om dat nu bij de voorbereiding ook al te doen.. nog iets te koud ik hoop op 15 graden Celsius de 17de maartquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:01 schreef DeeBee het volgende:
Ik dacht ook over bruggetjes enzo te moeten bij Mud Masters, maar die sloot waar je nu doorheen vaart zal je tijdens de race toch echt door moeten lopen / zwemmen waarschijnlijk!
Dat viel mij het meeste 'tegen', had niet gedacht dat ik buiten die 23 obstakels ook nog letterlijk een keer of 20 een sloot door moest...Wel tof om daar te trainen!
Die heuvel is nog aardig hoog ja.
Balen van de CPC GotC!Maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt!
Ik ging vandaag eens even kijken waar ik qua snelheid sta op de 5 km en dat is beter dan ik dacht, maar een minuut langzamer dan mijn PR gelopen! En heb nu niet het gevoel dat ik helemaal tot het uiterste gegaan ben, dus ben benieuwd wat er volgende maand mogelijk is in een wedstrijd!
http://www.endomondo.com/workouts/150619559/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
2 bekertjes
http://www.endomondo.com/workouts/150620612/881511![]()
![]()
![]()
Dat moest even. Heb nog nooit zo onregelmatig gelopenmaar het was heerlijk
Ging een beetje zo:
Oh, coopertest maar proberen.
Ah, gehaald!
Nou, even doorsukkelen tot aan de 5, béétje goed tempo proberen te houden (kwam ik pas tussen 4 en 5 echt mee).
Na de 5 even lekker gesukkeld met 6.09 en daarna nog even wat aangezet. Gewoon wat lekker voelde
Ja doei.![]()
Maar ik heb op mijn Titanics (Saucony Stabil CS2) mezelf aangeleerd om voor-/middenvoetslanding uit te oefenen (werd ook gestimuleerd bij HAAG). De verandering van techniek was ook overduidelijk te zien bij de volgende videoanalyse: Een tikje pronatie rechts, maar ik mocht verder op neutrale schoenen, had geen ondersteuning meer nodig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ben ik het dus niet helemaal mee eens.Want als je écht voor / middenvoet wilt gaan landen en natural / barefoot wilt gaan rennen, dan moet je met je techniek aan de slag en kan je voet prima een klein beetje proneren aan en anders leer je dat vanzelf af door aan je techniek te werken.
Ik heb zelf ook jarenlang anti-pronatie schoenen gehad, maar eigenlijk compenseerde die vooral mijn luiheid bij het landen tijdens langere loopjes en moest ik daar gewoon mee aan de slag. Maar ik ben ook relatief licht en ervaren, dus ik kon mij wel tot die verandering zetten. Daarom vind ik ook niet dat iedereen zomaar op neutrale schoenen moet gaan rennen, maar vind ik het ook niet kloppen als iemand een verandering in techniek wil maken én corrigerende schoenen heeft...
Op die manier bedoel ik dat het prima zichtbaar is bij een videoanalyse. Dat je aan je techniek moet werken lijkt me logisch.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
2 bekertjes
http://www.endomondo.com/workouts/150620612/881511![]()
![]()
![]()
Dat moest even. Heb nog nooit zo onregelmatig gelopenmaar het was heerlijk
Ging een beetje zo:
Oh, coopertest maar proberen.
Ah, gehaald!
Nou, even doorsukkelen tot aan de 5, béétje goed tempo proberen te houden (kwam ik pas tussen 4 en 5 echt mee).
Na de 5 even lekker gesukkeld met 6.09 en daarna nog even wat aangezet. Gewoon wat lekker voeldeTop!
En goed gedaan MD, ben erg benieuwd naar je wedstrijden!![]()
Goed gedaan Mo'tje
GotC ... bah wat gaat dat lang duren... sterkte met wachten
Nieuwe schoenen
Heb vandaag alleen maar 7 km gewandeld
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Daar is toch niets '' aan uniek? Lekker hoor!
fijn dat er duidelijkheid is. En je gaat gewoon rustig, soepel en snel herstelen GotC!
En mooie nieuwe schoenen YUR!Ja doei.![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar ik heb op mijn Titanics (Saucony Stabil CS2) mezelf aangeleerd om voor-/middenvoetslanding uit te oefenen (werd ook gestimuleerd bij HAAG). De verandering van techniek was ook overduidelijk te zien bij de volgende videoanalyse: Een tikje pronatie rechts, maar ik mocht verder op neutrale schoenen, had geen ondersteuning meer nodig.
Op die manier bedoel ik dat het prima zichtbaar is bij een videoanalyse. Dat je aan je techniek moet werken lijkt me logisch.![]()
Al kan het erg wisselen hoe ver iemand daar mee is natuurlijk en hoe lang je al met die transitie bezig bent en om op basis daarvan weer corrigerende schoenen voor het komende jaar te kopen zou misschien ook zonde zijn ja!
Maar het is inderdaad een best simpele afweging, want als je bereid bent actief te werken aan een betere techniek, dan kan je op eigenlijk alle schoenen uit de voet en kan je het prima met neutrale schoenen af. Maar ik denk niet dat elke loopanalyse zo goed is of elke winkel even goed snapt welke richting je op wilt als hardlopen qua techniek enzo, want waarom sommige winkels uberhaupt nog zulke super corrigerende schoenen verkopen snap ik echt niet...De verkoper die je vooruitgang in techniek zag verdient echter een pluim, dat is wat je wilt!
Misschien moet je de pees/blessure een naam geven en lief voor 'm zijn en tegen hem praten enzo. Is ook goed voor planten, naar het schijnt. Wie weet helpt het!Ja doei.![]()
Eend MoBlo![]()
![]()
![]()
Pfff, dat tempo van jou ook hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:16 schreef MaleDuck het volgende:
Balen van de CPC GotC!Maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt!
Ik ging vandaag eens even kijken waar ik qua snelheid sta op de 5 km en dat is beter dan ik dacht, maar een minuut langzamer dan mijn PR gelopen! En heb nu niet het gevoel dat ik helemaal tot het uiterste gegaan ben, dus ben benieuwd wat er volgende maand mogelijk is in een wedstrijd!
http://www.endomondo.com/workouts/150619559/2924303![]()
![]()
Dat is absoluut waarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.![]()
Al kan het erg wisselen hoe ver iemand daar mee is natuurlijk en hoe lang je al met die transitie bezig bent en om op basis daarvan weer corrigerende schoenen voor het komende jaar te kopen zou misschien ook zonde zijn ja!
Maar het is inderdaad een best simpele afweging, want als je bereid bent actief te werken aan een betere techniek, dan kan je op eigenlijk alle schoenen uit de voet en kan je het prima met neutrale schoenen af. Maar ik denk niet dat elke loopanalyse zo goed is of elke winkel even goed snapt welke richting je op wilt als hardlopen qua techniek enzo, want waarom sommige winkels uberhaupt nog zulke super corrigerende schoenen verkopen snap ik echt niet...De verkoper die je vooruitgang in techniek zag verdient echter een pluim, dat is wat je wilt!
Een verkoper moet niet alleen kijken naar hoe je loopt, maar ook waar je naartoe wilt. Dan kan hij evt daarop inspelen.
Verder is het idd een kwestie van doen, en vooral rustig opbouwen. Ook proberen om niet lui te lopen, maar moet zeggen dat ik nu niet eens meer aan een haklanding wil denken
En thanks!Onze verkoper is erg fijn en naar mijn idee kundig, dat helpt wel. Vertrouw hem blind
Ik moest perse op die Titanics lopen tot ik m'n techniek had aangepast en minstens 10kg was afgevallen
Mo, nog goeie ideeën voor een naam?![]()
![]()
Ik zag dit nog bij de Action, voor mensen die nog zulks iets zoeken, 1.29 euro![]()
http://www.action.nl/prod(...)t&utm_campaign=week3know'm sayin?
word? word.![]()
@Deebee
Is er ook echt een manier om te trainen zodat je minder gaat proneren?
Loop nu zelf ongeveer half jaar en zou graag ook techniek aan willen pakken, maar eerlijk gezegd geen idee hoe of wat.
Wil wel binnenkort lid worden van een loopgroep, dat zal ook helpen natuurlijk, maar alle info is welkom![]()
![]()
Herbert! Heus!quote:Herbie
als 'ie lief is en beter wordt, en HERB!!!!!!
als hij stout is en niet luistert of niet goed z'n best doet.
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Herbert! Heus!Herbie
als 'ie lief is en beter wordt, en HERB!!!!!!
als hij stout is en niet luistert of niet goed z'n best doet.
![]()
![]()
![]()
Duidelijkheid
Een gedeeltelijke verscheuring in de aanhechting van de tibialis posterior pees.DuidelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet zooltjes laten maken (kon gelijk bij het inloopspreekuur v/d orthopedische instrumentenmaker terecht, dus volgende week zijn ze klaar), heb pijnstillers gekregen en moet fysiotherapie volgen.
Maar! Duidelijkheid![]()
Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent en kun je naar herstel toewerken
En balen van de CPCmaar ook weer niet het einde van de wereld. Dan moeten we de 7^^ maar doen samen
![]()
Je komt toch wel hè, naar de CPC[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat minder proneren gaat min of meer vanzelf als je op hogere frequentie en je voor- / middenvoet landt. En daarnaast is wat proneren niet heel erg, dat komt allemaal wel goed als je verder maar actief bent qua techniek...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:32 schreef Arquero het volgende:
@Deebee
Is er ook echt een manier om te trainen zodat je minder gaat proneren?
Loop nu zelf ongeveer half jaar en zou graag ook techniek aan willen pakken, maar eerlijk gezegd geen idee hoe of wat.
Wil wel binnenkort lid worden van een loopgroep, dat zal ook helpen natuurlijk, maar alle info is welkom
Ik wil trouwens niet zeggen dat voor / middenvoetlanding / natural / barefootrunning de holy grail is of zo, want er zitten best wat voorbehouden aan in mijn ogen, maar de principes zijn in principe redelijk duidelijk.
Beetje lang verhaal (en niet iedereen zit te wachten op posts over looptechniek per se denk), daarom even in spoiler, maar waarom je het proneren zou verminderen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...![]()
Sterkte GotC! Ik begrijp dat we dus samen gaan jompelen bij CPC? Wie neemt de wijn mee?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo, de eerste paar kilometers staan op de schoenen![]()
Nu mogen ze eventjes rusten tot ergens volgende week, want zondag mogen mijn oude schoenen nog dienst doenF means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:54 schreef GotC het volgende:
Ja hoi natúúrlijk kom ik naar de CPC!mossel gezelschap houden! Wijn.. rosé?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat minder proneren gaat min of meer vanzelf als je op hogere frequentie en je voor- / middenvoet landt. En daarnaast is wat proneren niet heel erg, dat komt allemaal wel goed als je verder maar actief bent qua techniek...
Ik wil trouwens niet zeggen dat voor / middenvoetlanding / natural / barefootrunning de holy grail is of zo, want er zitten best wat voorbehouden aan in mijn ogen, maar de principes zijn in principe redelijk duidelijk.
Beetje lang verhaal (en niet iedereen zit te wachten op posts over looptechniek per se denk), daarom even in spoiler, maar waarom je het proneren zou verminderen:
Oké, thanks. Video ga ik vanavond ff kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zozeer dat ik natural wil gaan rennen oid, maar de pijn die ik aan m'n knie heb gehad is veroorzaakt door overpronatie in combinatie met schoenen die te weinig ondersteuning geven. Als ik dat kan verminderen door een betere techniek is dat alleen maar beter.
Ben tot nu toe gewoon aan het rennen geslagen, niet gehinderd door enige kennis of ervaring![]()
![]()
Godsamme, ik moet vaker naar action, vergelijkbare gekocht bij intrasport.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:30 schreef alors het volgende:
Ik zag dit nog bij de Action, voor mensen die nog zulks iets zoeken, 1.29 euro![]()
[ afbeelding ]
http://www.action.nl/prod(...)t&utm_campaign=week3
Voor de hoofdprijs natuurlijk.
♫![]()
Mooie schoenen Yur! Had de voorganger ook in m'n handen maar toch voor Kinvara's gekozen. De demping in deze Brooks zijn wel iets meer toch? Zal ze ook wel eens willen proberen!
En fijn dat je nu naar een herstel kan werken GotC!
@MaleDuck je hebt een straf tempo en ditto hartslag! Ren je al (heel) lang?Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Ik vind de Brooks inderdaad iets comfortabeler dan de Kinvara's. Ik heb zo fijn gelopen op de voorgangers dat de keuze eigenlijk al gemaakt was voordat deze nieuwe Brooks uberhaupt op internet verschenenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:21 schreef kwoth het volgende:
Mooie schoenen Yur! Had de voorganger ook in m'n handen maar toch voor Kinvara's gekozen. De demping in deze Brooks zijn wel iets meer toch? Zal ze ook wel eens willen proberen!
@MaleDuck je hebt een straf tempo en ditto hartslag! Ren je al (heel) lang?
Mis ook een beetje comfort bij de Kinvara's. Toch eens die Brooks testen over een tijdje dan! Maar veel plezier met de nieuwe aankoop!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Dat zal wel lukken. In principe zijn dit de schoenen waarop ik de marathon ga lopenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef kwoth het volgende:
Mis ook een beetje comfort bij de Kinvara's. Toch eens die Brooks testen over een tijdje dan! Maar veel plezier met de nieuwe aankoop!
Zelf proneer ik licht en heb onlangs de brooks cadance aangeschaft.deze geven de meeste steun van de serie. Dit is mijn derede paar schoenen waarmee ik afwissel. En zal dus langzaam gaan overstappen op dit soort schoenen. Demping vond ik aardig wat minder van deze schoenen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef Koepert het volgende:
Hoi.
Vraagje he..
Koop dit soort schoenen eerst voor erbij zou ik adviseren.![]()
Dat is precies zoals het bij mij is gegaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zelf proneer ik licht en heb onlangs de brooks cadance aangeschaft.deze geven de meeste steun van de serie. Dit is mijn derede paar schoenen waarmee ik afwissel. En zal dus langzaam gaan overstappen op dit soort schoenen. Demping vond ik aardig wat minder van deze schoenen.
Koop dit soort schoenen eerst voor erbij zou ik adviseren.
En hoe het over een tijdje waarschijnlijk ook bij mij zal gaan. Ik kan écht niet nog tot november/december wachten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is precies zoals het bij mij is gegaan![]()
ik vind dat niet stoer...ik vind het meer een teken dat je in de ontkennigsfase zitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ben vandaag heel stoer langs de Runnersworld gelopen. Ik wil ook nieuwerds
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ben benieuwd wat jij voor verchil merkt. Misschien dat die kinvara's dan wel mijn andere schoenen zouden gaan vervangen dan op den duur.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef kwoth het volgende:
Mis ook een beetje comfort bij de Kinvara's. Toch eens die Brooks testen over een tijdje dan! Maar veel plezier met de nieuwe aankoop!![]()
En wat ontken ik dan, dokter RD?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vind dat niet stoer...ik vind het meer een teken dat je in de ontkennigsfase zit![]()
![]()
Dank je, ik loop nu ruim een jaar en sinds april vorig jaar ben ik het meerdere keren per week gaan doen en heb nu 1x een 5 km wedstrijd en 3 keer een 10 km wedstrijd gedaan, had me ook ingeschreven voor de bruggenloop maar kreeg een maand ervoor last van een lopersknie, die nu sinds een paar weken weer over is, dus bouw nu op vanaf 5 km met +/- 10% per week. Loop nu 3 keer per week en vandaag voor het eerst sinds 3 maanden weer eens een tempoloop gedaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:21 schreef kwoth het volgende:
@MaleDuck je hebt een straf tempo en ditto hartslag! Ren je al (heel) lang?Niet naar kijkenquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:quote:It appears I'm in denial. There I was, smug at how much running I do, gloating that Government diktats on healthy living don't apply to me. But apparently I'm no better than a heroin addict. Scientists reported last week that "excessive running shares similarities with drug-taking behaviour".'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik zat net even te kijken naar oude stats in Runtastic van Januari 2012....er kan een hoop veranderen in een jaar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ben ook wel benieuwd naar het verschil! Zal het je laten weten. En er is eigenlijk niets mis met de Kinvara, vindt het een fijne schoen maar misschien kan een beetje meer comfort geen kwaad op het asfalt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jij voor verchil merkt. Misschien dat die kinvara's dan wel mijn andere schoenen zouden gaan vervangen dan op den duur.
Op bospaden ren ik op Inov-8 Trailroc 235's. Een zool van 13mm en zero drop, die vind ik dan bijvoorbeeld heerlijk!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Okay! Dan heb je in een jaartje dus aardig wat vooruitgang geboekt. Op de lopersknie na natuurlijk, maar blessure's gebeuren. Hoe was je conditie voordat je begon met rennen? Ook aardig?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je, ik loop nu ruim een jaar en sinds april vorig jaar ben ik het meerdere keren per week gaan doen en heb nu 1x een 5 km wedstrijd en 3 keer een 10 km wedstrijd gedaan, had me ook ingeschreven voor de bruggenloop maar kreeg een maand ervoor last van een lopersknie, die nu sinds een paar weken weer over is, dus bouw nu op vanaf 5 km met +/- 10% per week. Loop nu 3 keer per week en vandaag voor het eerst sinds 3 maanden weer eens een tempoloop gedaan.
[..]
Niet naar kijken
Ik merk dat ik al een flinke tijd uit vorm ben (op gebied van fietsen) en dat het niet meer geweest is wat het bijvoorbeeld twee jaar geleden was. Echter denk ik dat een zekere vorm niet lang op zich laat wachten, werk er hard aan (kan er nog wel iets harder aan werken). Hoe dan ook, jouw tijden zijn een mooi streven voor mij! Vraag het mij af of ik met mijn leeftijd nog onder de 20 minuten kan lopen hoor. Hoop het!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zat net even te kijken naar oude stats in Runtastic van Januari 2012....er kan een hoop veranderen in een jaarIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
tuurlijk! je bent 10 jaar jonger dan dat ik ben en ik zit op 22min... dus met een beetje aanleg en hard trainen (misschien als je je puur richt op de kortere afstand) dan zou dat toch moeten lukken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:19 schreef kwoth het volgende:
[..]
Okay! Dan heb je in een jaartje dus aardig wat vooruitgang geboekt. Op de lopersknie na natuurlijk, maar blessure's gebeuren. Hoe was je conditie voordat je begon met rennen? Ook aardig?
Ik merk dat ik al een flinke tijd uit vorm ben (op gebied van fietsen) en dat het niet meer geweest is wat het bijvoorbeeld twee jaar geleden was. Echter denk ik dat een zekere vorm niet lang op zich laat wachten, werk er hard aan (kan er nog wel iets harder aan werken). Hoe dan ook, jouw tijden zijn een mooi streven voor mij! Vraag het mij af of ik met mijn leeftijd nog onder de 20 minuten kan lopen hoor. Hoop het!
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-01-2013 22:20:45 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mr Q pakt het meteen goed aan en is met een clubje vd loopvereniging die ook voor de HM CPC traint een LDL aan het doen.....![]()
Ach zo... dan denk ik dat ik aan het ontkennen ben dat ik in de ontkenningsfase zitquote:![]()
![]()
Als ik je profiel check ben je uit 1979? Túúuuurlijk!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:19 schreef kwoth het volgende:
[..]
Okay! Dan heb je in een jaartje dus aardig wat vooruitgang geboekt. Op de lopersknie na natuurlijk, maar blessure's gebeuren. Hoe was je conditie voordat je begon met rennen? Ook aardig?
Ik merk dat ik al een flinke tijd uit vorm ben (op gebied van fietsen) en dat het niet meer geweest is wat het bijvoorbeeld twee jaar geleden was. Echter denk ik dat een zekere vorm niet lang op zich laat wachten, werk er hard aan (kan er nog wel iets harder aan werken). Hoe dan ook, jouw tijden zijn een mooi streven voor mij! Vraag het mij af of ik met mijn leeftijd nog onder de 20 minuten kan lopen hoor. Hoop het!![]()
Nawww!! Als ik klaar ben met lopen toch welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee, jij moet lopen! GotC en ik gaan ons tegoed doen!
Psies....goed aanvullen die vochtbalansquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww!! Als ik klaar ben met lopen toch wel![]()
![]()
Ik ging op pad voor les 27 evy.... Op aanraden van evy een banaan gegeten(had nog geen avondeten gegeten), ik weet niet wat daar in zat maar na 13 minuten dacht ik, ik loop dat wandelpauzetje van 2 minuten ook maar door.... Toen begon 2e loopblok en ik liep nog steeds door... Eens kijken of ik 20 minuten kan halen...
Gelukt...
Dan maar eens kijken of ik het 2e blok kan halen.... hmmm rekende ik, als ik het red tot en met 2e wandelpauze, heb ik 30 minuten gehaald....
Ook gelukt!
f*ck it, dacht ik, dan loop ik gewoon de hele les door....
Uiteindelijk 40m30s aan 1 stuk gelopen terwijl ik nooit eerder meer dan 13 minuten aan 1 stuk gelopen heb....
Ik=blij!![]()
Moet alleen nog wat sneller....elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
daar heb je nog alle tijd voor!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef desub het volgende:
Ik ging op pad voor les 27 evy.... Op aanraden van evy een banaan gegeten(had nog geen avondeten gegeten), ik weet niet wat daar in zat maar na 13 minuten dacht ik, ik loop dat wandelpauzetje van 2 minuten ook maar door.... Toen begon 2e loopblok en ik liep nog steeds door... Eens kijken of ik 20 minuten kan halen...
Gelukt...
Dan maar eens kijken of ik het 2e blok kan halen.... hmmm rekende ik, als ik het red tot en met 2e wandelpauze, heb ik 30 minuten gehaald....
Ook gelukt!
f*ck it, dacht ik, dan loop ik gewoon de hele les door....
Uiteindelijk 40m30s aan 1 stuk gelopen terwijl ik nooit eerder meer dan 13 minuten aan 1 stuk gelopen heb....
Ik=blij!![]()
Moet alleen nog wat sneller....
maar super voor je dat het zo lekker ging!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vandaag een rondje in het kader van: totaal geen kracht voor maar achteraf blij dat ik gegaan ben'. Lekker stoom afblazen zo vlak voor de tentamens, heb ik heel hard nodig![b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
anderhalf uur in de sportschool gehangen, zondag weer ff met herstelde spiertjes lopen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zondag Egmond! Ik ga toch maar met de bus en niet met de fiets, ik loop de 10k nog niet heel soepel en dan is 12k heen en 12k terugfietsen denk ik een beetje teveel van het goede...![]()
Zoiets heb ik met het TT-event gedaan. Met het openbaar vervoer kon je er niet echt komen, dus vanuit Groningen was geen succes, dus ging ik maar op de fiets vanaf mijn ouders á 16 km heen en 16 km terug. Plus daarbij ook nog 8,9 km grotendeels op karakter lopen zorgde er voor dat ik de dagen erna keeeeermend van de spierpijn heb rondgelopen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef hatsaflats het volgende:
Zondag Egmond! Ik ga toch maar met de bus en niet met de fiets, ik loop de 10k nog niet heel soepel en dan is 12k heen en 12k terugfietsen denk ik een beetje teveel van het goede...
En mijn ouders maar lachen
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Ik zit op 3g hier, ik kan 'm even niet kijken, heb je een uitleg?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
@ Slacker
Monky Bar oefenen vanaf 1:30
http://www.dumpert.nl/med(...)ee_zelfmoordrus.html
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Er gaat gelukkig elk kwartier ofzo een pendelbus, dus ik hoop maar gewoon dat het goed gaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef Finland. het volgende:
[..]
Zoiets heb ik met het TT-event gedaan. Met het openbaar vervoer kon je er niet echt komen, dus vanuit Groningen was geen succes, dus ging ik maar op de fiets vanaf mijn ouders á 16 km heen en 16 km terug. Plus daarbij ook nog 8,9 km grotendeels op karakter lopen zorgde er voor dat ik de dagen erna keeeeermend van de spierpijn heb rondgelopen.
En mijn ouders maar lachen![]()
Oostblokker die monky bar doet aan een bouwkraan op grote hoogte 1 keer misgrijpen of kramp en een zekere dood.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zit op 3g hier, ik kan 'm even niet kijken, heb je een uitleg?[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Het hardlopen gaat steeds beter maar nu wilde ik een hartslagmeter kopen, de Polar FT1 ziet er wel aardig uit en dat voor maar 45 euro.
Maar nu vroeg ik mij af hoe dat zit met de accu in die borstband, kan je die zelf vervangen of moet je dan iedere jaar een nieuwe borstband a een klein fortuin kopen? hoe gaat dat in de praktijk?![]()
![]()
12k maar!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef hatsaflats het volgende:
Zondag Egmond! Ik ga toch maar met de bus en niet met de fiets, ik loop de 10k nog niet heel soepel en dan is 12k heen en 12k terugfietsen denk ik een beetje teveel van het goede...
krap uurtje fietsen!
en lekker voor je spieren!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Alle borstbanden die ik ken hebben een knoopcelbatterij die je zelf heel makkelijk kan vervangen. Bovendien gaan die dingen vele jaren mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 04:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Het hardlopen gaat steeds beter maar nu wilde ik een hartslagmeter kopen, de Polar FT1 ziet er wel aardig uit en dat voor maar 45 euro.
Maar nu vroeg ik mij af hoe dat zit met de accu in die borstband, kan je die zelf vervangen of moet je dan iedere jaar een nieuwe borstband a een klein fortuin kopen? hoe gaat dat in de praktijk?![]()
Eerder een ruim half uurquote:Op zaterdag 12 januari 2013 07:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
12k maar!
krap uurtje fietsen!
en lekker voor je spieren!![]()
Maar ik ben bang dat het nét even een beetje teveel belasting gaat zijn voor m'n benen. Mijn fietsconditie is meh.![]()
Tot een paar maanden voor het hardlopen korfbalde ik nog 3 keer in de week en heb het altijd leuk gevonden om veel te lopen op de korfbaltrainingen, dus conditie was het probleem niet, meer het duurvermogen van mijn lijf. En ik heb ook de bouw van een echte hardloper, ik ben 1.95m lang en weeg slechts 68 kg, draag dus ook geen kilo teveel mee. En bij de wedstrijd waar ik mijn PR op de 5 km (18:38) liep, heb ik de hele wedstrijd achter een 55 jarige gelopen, die dus sneller was dan ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:19 schreef kwoth het volgende:
[..]
Ik merk dat ik al een flinke tijd uit vorm ben (op gebied van fietsen) en dat het niet meer geweest is wat het bijvoorbeeld twee jaar geleden was. Echter denk ik dat een zekere vorm niet lang op zich laat wachten, werk er hard aan (kan er nog wel iets harder aan werken). Hoe dan ook, jouw tijden zijn een mooi streven voor mij! Vraag het mij af of ik met mijn leeftijd nog onder de 20 minuten kan lopen hoor. Hoop het!Dus aan de leeftijd ligt het niet
En het is goed om een streeftijd te hebben natuurlijk, zo streef ik er nog altijd naar om op de 10km onder de 40 minuten te duiken...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ohja, mocht er iemand die met zijn/haar telefoon loopt nog interesse hebben in een bluetooth hartslagmeter, dan heb ik er nog 1 in de aanbieding. Laat maar via DM weten.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben 15 cm korter maar wel 12 kg zwaarderquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tot een paar maanden voor het hardlopen korfbalde ik nog 3 keer in de week en heb het altijd leuk gevonden om veel te lopen op de korfbaltrainingen, dus conditie was het probleem niet, meer het duurvermogen van mijn lijf. En ik heb ook de bouw van een echte hardloper, ik ben 1.95m lang en weeg slechts 68 kg, draag dus ook geen kilo teveel mee. En bij de wedstrijd waar ik mijn PR op de 5 km (18:38) liep, heb ik de hele wedstrijd achter een 55 jarige gelopen, die dus sneller was dan ikDus aan de leeftijd ligt het niet
En het is goed om een streeftijd te hebben natuurlijk, zo streef ik er nog altijd naar om op de 10km onder de 40 minuten te duiken...
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben 15 cm korter maar wel 12 kg zwaarderVolgens de BMI heb ik gevaarlijk ondergewicht... (al 12 jaar lang ofzo)
Grappig trouwens om te zien dat er binnen de endomondo groep zoveel mensen nu rond de 20 km lopen, zo dat ik begin deze week net boven de 20 en stond ik in de top 10 en nu zit ik iets onder de 20 en sta ik bijna buiten de top 15
Ik kan me nog wel herinneren dat ik met iets meer dan 20km in de top 3 stondquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verschil moet er zijnVolgens de BMI heb ik gevaarlijk ondergewicht... (al 12 jaar lang ofzo)
Grappig trouwens om te zien dat er binnen de endomondo groep zoveel mensen nu rond de 20 km lopen, zo dat ik begin deze week net boven de 20 en stond ik in de top 10 en nu zit ik iets onder de 20 en sta ik bijna buiten de top 15
Wat heb je voor lichaamsbouw? Ik ben 1.93 en 92kg, dus 2cm korter en 24kg zwaarder. Tig jaar geleden rende ik dagelijks (soms twee keer op een dag), en was ik graatmager maar woog ik nog altijd 79kg. Als ik mijn hele leven inricht op trainen, voeding en slapen dan kan ik misschien nog net op een gezonde manier naar de 72kg. Minder gaat echt niet lukken. Gewicht scheelt trouwens wel veel. Mijn pr op de 5km is 17:52 en dateert uit mijn "lichte" periode. Vorig jaar heb ik op een topdag 21:30 gelopen. Als er nog wat kilo's af zijn kan ik hopelijk weer onder de 20, maar met mijn huidige gewicht gaat dat niet lukken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben 1.95m lang en weeg slechts 68 kg![]()
Vorige jaar rond deze tijd stond ik regelmatig op 1 ja met 15 tot 20KMquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat ik met iets meer dan 20km in de top 3 stond![]()
![]()
Ik mag ook niet lopen want morgen Egmondquote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:03 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag niet lopen want morgen Egmond![]()
![]()
Wel volleyballen zometeen!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Fuck it, rustig aan doen is niet gelukt. Na een km of anderhalf had ik het even zwaar, onregelmatig lopen, werd bang voor verzuring op schenen, en even een kort stopje moeten nemen, hoofd leeg maken, en daarna herpakt.
Gaandeweg ging ik steeds lekkerder en voor mijn gevoel constanter lopen. Ik had geen pijnen of opkomende verzuringen en mijn plan om na 3.5 te stoppen vandaag is daarom niet doorgegaan.
Sterker nog, na 12 minuten klonk het signaal 'minuut rust' en om goed te maken dat ik eerder een kort stopje nodig had ben ik doorgelopen, en daarna dacht ik 'weg met tijd en afstand, nu ga ik gewoon voor de 5 km vandaag' .
http://www.endomondo.com/workouts/150769169/6503018Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
8 km
bij 6 ff gelopen (was ik van plan bij 4 maar ondertussen ook weer vergeten)
Merk wel dat mijn lichaam ff moet wennen aan langere afstanden
Ecosia
Óh, en mijn max hearthrate is van iemand anders
Een hardloper die een warming up stond te doen
Ecosia
Huh, heeft ie een hartslagmeter van iemand in de buurt opgepakt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:57 schreef Jumparound het volgende:
Óh, en mijn max hearthrate is van iemand anders
Een hardloper die een warming up stond te doen
Kan gebeuren jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Huh, heeft ie een hartslagmeter van iemand in de buurt opgepakt?![]()
![]()
Mag ik weer lid worden van de endomondo groep, ik ben wel niet zo'n actieve topicposter, maar die groep volg ik graag! Ik heb een paar dagen geleden weer een request gestuurd (Frank).
Vanmiddag ga ik weer even een stukje lopen. Sinds de vorige keer gebruik ik een andere looptechniek, waar ik eerst mijn hele voet gebruikte en landde op mijn hier, gebruik ik nu alleen mijn voorvoet. Dit om mijn knieen te ontzien.
Zijn hier meer mensen die deze techniek gebruiken? Mij beviel het de eerste keer goed, aanzienlijk minder last. Het is vooral erg wennen, zo'n dribbelpasje, en je gebruikt heel andere spieren! Ik heb nu al 4 dagen spierpijn in m'n kuiten vam een 2km rondje.![]()
Ik heb ook pas 1x een tight aangehad (gisteren). Echt koud is t toch nog niet geweest? Dat beetje sneeuwquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:29 schreef alors het volgende:
Ik zag net iemand in korte broek hardlopen
Heerlijk loopweer inderdaad vandaag. Net les 13 van Evy gelopenViel niet tegen, merk wel dat bij de tweede 5 en tweede 4 het eind steeds iets zwaarder is, maar na het half uur heb ik er nog 2 minuten hardlopen/1 wandelen/1 hardlopen achteraan gedaan. Ging niet verkeerd
Ook nog niet eerder zoveel hardlopers tegen gekomen als vandaag
All management is Strategic Management.![]()
Vraag me ook wel af hoe ze daar tellen in die groep.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verschil moet er zijnVolgens de BMI heb ik gevaarlijk ondergewicht... (al 12 jaar lang ofzo)
Ik heb volgens de groep 14.34 gelopen in de laatste 7 dagen.
Vandaag: 6.04 / Dinsdag 5.4 / Zondag 5.4 = meer dan 14 km
Vorige week vrijdag 5.11 gelopen, dus al pak ik de eerdere 3 loopjes kom ik ook niet op 14 uit.All management is Strategic Management.![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:56 schreef Jumparound het volgende:
8 km
bij 6 ff gelopen (was ik van plan bij 4 maar ondertussen ook weer vergeten)
Merk wel dat mijn lichaam ff moet wennen aan langere afstanden? Maar eh loop je niet te snel eigenlijk? Het toch wel een fors tempo voor jouw doen volgens mij.
![]()
Zo! Dat was lekker!
Een korte broek vind ik nu, met maar 1 graadje boven 0, wel vrij optimistisch hoor. Hier gewoon lange tight en longsleeve en windjack.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Only is Russia...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Oostblokker die monky bar doet aan een bouwkraan op grote hoogte 1 keer misgrijpen of kramp en een zekere dood.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
instructies van de fysioquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]? Maar eh loop je niet te snel eigenlijk? Het toch wel een fors tempo voor jouw doen volgens mij.
En nee, qua tempo zit ik zo lekker om ook nog een goede pasfrequentie te halen
Afgelopen weken toch al ruim een minuut van m'n km tijd afgehaald... (langzamer, niet sneller)
[ Bericht 15% gewijzigd door Jumparound op 12-01-2013 14:15:15 ]Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik had je eruit gehaald omdat je nooit hier post en bovendien volgens Endomondo sinds juni 2012 niet meer hebt gelopenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:31 schreef BlackFrancis het volgende:
Mag ik weer lid worden van de endomondo groep, ik ben wel niet zo'n actieve topicposter, maar die groep volg ik graag! Ik heb een paar dagen geleden weer een request gestuurd (Frank).
Vanmiddag ga ik weer even een stukje lopen. Sinds de vorige keer gebruik ik een andere looptechniek, waar ik eerst mijn hele voet gebruikte en landde op mijn hier, gebruik ik nu alleen mijn voorvoet. Dit om mijn knieen te ontzien.
Zijn hier meer mensen die deze techniek gebruiken? Mij beviel het de eerste keer goed, aanzienlijk minder last. Het is vooral erg wennen, zo'n dribbelpasje, en je gebruikt heel andere spieren! Ik heb nu al 4 dagen spierpijn in m'n kuiten vam een 2km rondje.(bij profile en workouts te zien) Hou graag de groep up-to-date, met zoveel mogelijk actieve posters.
En die techniek werd 1 of 2 pagina's eerder in dit topic uitvoerig besproken![]()
![]()
Gisteren les 3 van Evy gelopen. Was wel flink kouder dan de eerste 2 lessen, volgens mij waren mijn benen daardoor wel iets stijver (en sneller afgekoeld tijdens de wandelpauzes).
Vandaag nieuwe schoenen gekocht. Ik liep op 8 jaar oude indoorschoenen. Haha maar die lopen zó lekkerooit gekocht voor handbal, dus er moe(s)t sowieso op gerend kunnen worden. Zojuist Asics gekocht, standaard model, maar wel echte hardloopschoenen, met demping enzo
![]()
En ik ben mijn thermotrui van Craft kwijtik denk dat ie bij mn ouders ligt maar moeders kan hem niet vinden. Die mis ik wel nu de temperatuur rond het vriespunt ligt. Een week geleden was een hemdje met een windjack wel genoeg. Gisteren toch maar een fleecevest erbij gedaan maar was eigenlijk iets te warm, ik zweette best wel, en dat is met dit weer niet echt de bedoeling dacht ik.
Morgen les 4! Op nieuwe schoenen, met thermotrui van een huisgenoot.![]()
Yur, ik ben niet van plan me uit het veld te laten slaan en op z'n minst deze 27 lessen af te maken. En voor het gemak ga ik er maar vanuit dat ik daar over een paar weken net zo over denk. Anders horen jullie het wel, voor een schop onder m'n kont.![]()
Net een rondje gedaan met StR dag 4.
Had wel een Aussie jasje aangetrokken, vond het anders iets te fris icm een korte tight.
Lopen ging lekker, had alleen wat koud toen ik richting huis ging fietsen, ben nu weer opgewarmd![]()
![]()
Schoenen aan laten meten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:00 schreef Cherryblossom het volgende:
Gisteren les 3 van Evy gelopen. Was wel flink kouder dan de eerste 2 lessen, volgens mij waren mijn benen daardoor wel iets stijver (en sneller afgekoeld tijdens de wandelpauzes).
Vandaag nieuwe schoenen gekocht. Ik liep op 8 jaar oude indoorschoenen. Haha maar die lopen zó lekkerooit gekocht voor handbal, dus er moe(s)t sowieso op gerend kunnen worden. Zojuist Asics gekocht, standaard model, maar wel echte hardloopschoenen, met demping enzo
![]()
En ik ben mijn thermotrui van Craft kwijtik denk dat ie bij mn ouders ligt maar moeders kan hem niet vinden. Die mis ik wel nu de temperatuur rond het vriespunt ligt. Een week geleden was een hemdje met een windjack wel genoeg. Gisteren toch maar een fleecevest erbij gedaan maar was eigenlijk iets te warm, ik zweette best wel, en dat is met dit weer niet echt de bedoeling dacht ik.
Morgen les 4! Op nieuwe schoenen, met thermotrui van een huisgenoot.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee. Eerst maar eens kijken of ik dit ook echt ga volhouden voor ik ¤100 of meer ga uitgeven. En ik heb nu ook geen ¤100 voor schoenen. Het is een standaardmodel en ik heb nooit "speciale" schoenen moeten hebben (voor sport of normaal), volgens de fysio is er niets aan de hand met mijn postuur/wervelkolom/stand van de heupen enz.. Dus ik vond het het proberen waard. Met mijn oude schoenen ging het ook prima, daar had ik op zich best op door kunnen lopen, maar dit leek me een nét iets beter planquote:![]()
![]()
Zo, dinsdag afspraak bij de fysiotherapeut voor mij knie. Ben benieuwd wat hij er van zegt. Ik houd jullie op de hoogte!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het is een fabeltje dat alle 'aangemeten' schoenen >100 euro kosten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:32 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Nee. Eerst maar eens kijken of ik dit ook echt ga volhouden voor ik ¤100 of meer ga uitgeven. En ik heb nu ook geen ¤100 voor schoenen. Het is een standaardmodel en ik heb nooit "speciale" schoenen moeten hebben (voor sport of normaal), volgens de fysio is er niets aan de hand met mijn postuur/wervelkolom/stand van de heupen enz.. Dus ik vond het het proberen waard. Met mijn oude schoenen ging het ook prima, daar had ik op zich best op door kunnen lopen, maar dit leek me een nét iets beter plan
Ga naar een RW/R2D/whatever, zeg ze je budget en ze vinden daar ook wel wat voor je.
Ik heb nog nooit meer dan 100 euro uitgegeven aan een paar hardloopschoenen, ook omdat ik dat geld niet heb, en ze helpen je net zo lief omdat ze weten dat niet ieders budget even gigantisch of eindeloos is.Ja doei.![]()
Oké. Ik had een beetje online gekeken en daar vond ik wel alleen van die dure. Maar goed, heb nu al gekocht...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is een fabeltje dat alle 'aangemeten' schoenen >100 euro kosten.
Ga naar een RW/R2D/whatever, zeg ze je budget en ze vinden daar ook wel wat voor je.
Ik heb nog nooit meer dan 100 euro uitgegeven aan een paar hardloopschoenen, ook omdat ik dat geld niet heb, en ze helpen je net zo lief omdat ze weten dat niet ieders budget even gigantisch of eindeloos is.
(die van mij zijn trouwens flink afgeprijsd naar ¤30)
[ Bericht 3% gewijzigd door Cherryblossom op 12-01-2013 15:47:57 ]![]()
Ooh dat is nog te overzien. Dan kun je alsnog een keer andere schoenen halen als het moet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:37 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Oké. Ik had een beetje online gekeken en daar vond ik wel alleen van die dure. Maar goed, heb nu al gekocht...
(die van mij zijn trouwens flink afgeprijsd naar ¤30)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja precies.. Over een paar maanden ga ik werken (nu nog even teren op een leninkje van IB) en dan past zo'n aankoop ook beter binnen m'n budget.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ooh dat is nog te overzien. Dan kun je alsnog een keer andere schoenen halen als het moet.![]()
lol, mijn hardloopschoenen stonden net op een rijtje in de gang. Ik heb bij geen enkel paar rekening gehouden met de kleurstelling, maar het is best een mooi setje zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Vanmorgen had ik les 5 van Evy per ongeluk op pauze gezet en toen ik weer wilde resumen, begon ze overnieuwIk had 1L, 1W, 1L, 1W, 3L net gedaan .... maar ben gewoon weer opnieuw begonnen en heb het nog overleefd ook
![]()
Qua kleding: ik loop met een shirtje en een jack. Vanmorgen kwam ik erachter dat ik gewoon een speciaal vakje in m'n jaszak heb voor m'n telefoon ... mét kabelgaatje naar binnen. Wow, goede aankoop die jasVanmiddag in Nijmegen toch nog een hardloopbroek gekocht, lopen in m'n fitnessbroek was op m'n bovenbenen wel erg fris vandaag. Heb nu een infinity tight van Brooks gekocht, zit heerlijk!
Iedereen alvast veel succes maar bovenal heel veel (loop)plezier morgen![]()
![]()
M'n moeder heeft me na lang zeuren zo ver dat ze mag komen kijken morgen. Ik ben een beetje een miep en het is m'n eerste evenement en dat doe ik dan liever in m'n eentje, maarja. Nu heb ik een pakezel (en hoef ik niet naar de bus te fietsen).
Ik ben nog wel aan het twijfelen of ik morgen een thermoshirt met korte of lange mouwen aan zal doen onder m'n iets dikke wintershirt. Ik trek iig m'n windjack niet aan, want daar wil ik geen gaatjes in.![]()
Dank voor de tip, gisteravond gekeken, indrukwekkend!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:06 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb bij m'n ouders eens een hele leuke docu gezien: Fat, sick and nearly dead.
[..]![]()
Wauw, ik vond les 3 gisteren wel goed zo, had ik niet anderhalf keer willen doen. (net iets teveel van het goede)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:26 schreef Serinde het volgende:
Vanmorgen had ik les 5 van Evy per ongeluk op pauze gezet en toen ik weer wilde resumen, begon ze overnieuwIk had 1L, 1W, 1L, 1W, 3L net gedaan .... maar ben gewoon weer opnieuw begonnen en heb het nog overleefd ook
![]()
Qua kleding: ik loop met een shirtje en een jack. Vanmorgen kwam ik erachter dat ik gewoon een speciaal vakje in m'n jaszak heb voor m'n telefoon ... mét kabelgaatje naar binnen. Wow, goede aankoop die jasVanmiddag in Nijmegen toch nog een hardloopbroek gekocht, lopen in m'n fitnessbroek was op m'n bovenbenen wel erg fris vandaag. Heb nu een infinity tight van Brooks gekocht, zit heerlijk!
Iedereen alvast veel succes maar bovenal heel veel (loop)plezier morgen
Lopen in een tight is fijn. Succes![]()
![]()
Ik heb de eerste 2 lessen dubbel gedaan voor een langzaam begin maar het verbaasde mij nu ook dat dit gingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:45 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Wauw, ik vond les 3 gisteren wel goed zo, had ik niet anderhalf keer willen doen. (net iets teveel van het goede)
Lopen in een tight is fijn. SuccesBen benieuwd hoe het lopen in een tight is maar hij zit zo lekker, dat moet wel goed gaan. Hij zit in de wasmachine, leg hem straks klaar voor de eerste keer loopgroep dinsdag
![]()
![]()
Ik kan er ook prima mee op de bank hangen, maar dat doe ik maar niet. Maar ik vind panty's ook zo lekker zitten, die draag ik veel liever dan broekenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:51 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 lessen dubbel gedaan voor een langzaam begin maar het verbaasde mij nu ook dat dit gingBen benieuwd hoe het lopen in een tight is maar hij zit zo lekker, dat moet wel goed gaan. Hij zit in de wasmachine, leg hem straks klaar voor de eerste keer loopgroep dinsdag
![]()
![]()
![]()
De action hier heeft geen reflectiebandjes meer, als iemand anders ze nog tegenkomt hou ik me aanbevolen voor 2 stuks (verpakkings- en verzendkosten worden uiteraard ook vergoed).
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/150633748/5661302
Gister gelopen, maar het was echt "pest Michelle dag" ofzo, veel mensen op straat die gewoon niet aan de kant wilden. Mja, so be itHeb het overleefd.
Weer mislukte grafieken. Volgens afstandmeten.nl kwam ik op ongeveer 8.8km, maar dat lijkt me weer teveel?(of mss ging het beter dan mijn gevoel zei
)
![]()
Je kan ook zo'n hesje aandoen, is een stuk zichtbaarder dan wat kleine lampjesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:58 schreef Serinde het volgende:
[ afbeelding ] De action hier heeft geen reflectiebandjes meer, als iemand anders ze nog tegenkomt hou ik me aanbevolen voor 2 stuks (verpakkings- en verzendkosten worden uiteraard ook vergoed).Niet dat lampjes niet goed zijn hoor
Ze vallen voor mij alleen een stuk minder/niet op
[ Bericht 10% gewijzigd door GotC op 12-01-2013 18:14:30 ]![]()
Wat ik ook altijd heb is dat je hele einden niemand tegenkomt op je pad, en áls je dan mensen tegenkomt, dan zit je allemaal op het zelfde moment op het zelfde punt waardoor de mensen je weg blokkerenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:08 schreef Miezziej het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/150633748/5661302
Gister gelopen, maar het was echt "pest Michelle dag" ofzo, veel mensen op straat die gewoon niet aan de kant wilden. Mja, so be itHeb het overleefd.
Weer mislukte grafieken. Volgens afstandmeten.nl kwam ik op ongeveer 8.8km, maar dat lijkt me weer teveel?(of mss ging het beter dan mijn gevoel zei
)
![]()
Ja doei.![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat ik ook altijd heb is dat je hele einden niemand tegenkomt op je pad, en áls je dan mensen tegenkomt, dan zit je allemaal op het zelfde moment op het zelfde punt waardoor de mensen je weg blokkeren![]()
Maar hier kijken ze me echt aan alsof ik gek ben en gaan ze geen centimeter aan de kantOf is dat gewoon overal zo?
![]()
![]()
Moet zeggen dat de meeste mensen heir altijd wel heel erg meegaand zijn. Auto's doen hier echter niet aan 'rechtdoor op dezelfde weg voetgangers'-voorrang. Dat is echt vervelend
Ja doei.![]()
Ik was in Haarlem vandaag en bij de Runnersworld werkt ook zo'n homo net als in de MarathonTenminste, dat leek net
En ik heb niks gekocht
Hier stoppen ze netjes of gaan ze aan de kant. Ik steek wel altijd m'n hand uit. En bedank mensen die wachten altijd met een duim..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
VOP?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, iedereen stopt hier wel voor VOP'sdat is fijn
Very Old People?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, iedereen stopt hier wel voor VOP'sdat is fijn
of..
VOP may mean:
Voice of Peace, an offshore radio station off the coast of Tel Aviv, active between 1973 and 1993
Voice of Prophecy, a US religious media company
Virginia Organizing Project, a grassroots community-empowerment organization
Radio Voice of the People, a Zimbabwean radio station
Violation of Probation, non-compliance with probation terms
?![]()
NIET die bandjes van de action gebruiken. Die lampjes worden maar door één iemand in het verkeer gezien: jijzelf. Gebruik een reflectiehesje. Een automobilist ziet namelijk geen mini-ledlampjes. En gebruik zo'n fietslampje met ledlampjes daarbij, zodat ook fietsers je zien (want die zien die reflectie weer niet).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n hesje aandoen, is een stuk zichtbaarder dan wat kleine lampjesNiet dat lampjes niet goed zijn hoor
Ze vallen voor mij alleen een stuk minder/niet op
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vieze Overstekende Panda's?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Overigens kun je die reflectiehesjes gewoon bij de Perry halen. Kosten daar ook maar vijf euro ofzo.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
WEL die bandjes. Icm reflectie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
NIET die bandjes van de action gebruiken. Die lampjes worden maar door één iemand in het verkeer gezien: jijzelf. Gebruik een reflectiehesje. Een automobilist ziet namelijk geen mini-ledlampjes. En gebruik zo'n fietslampje met ledlampjes daarbij, zodat ook fietsers je zien (want die zien die reflectie weer niet).Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat! Allebei gebruiken! Lampjes èn hesjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
WEL die bandjes. Icm reflectie.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Serieus. Die bandjes zijn echt niet zichtbaar. Het zijn ieniemienie lampjes die door werkelijk niemand worden gezien. Gebruik gewoon van die fietslampjes icm je reflectie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
WEL die bandjes. Icm reflectie.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voetgangers Oversteekplaatsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Very Old People?
of..
VOP may mean:
Voice of Peace, an offshore radio station off the coast of Tel Aviv, active between 1973 and 1993
Voice of Prophecy, a US religious media company
Virginia Organizing Project, a grassroots community-empowerment organization
Radio Voice of the People, a Zimbabwean radio station
Violation of Probation, non-compliance with probation terms
?de officiële naam voor 'zebra'
Ja doei.![]()
Ik heb juist het idee dat die lampjes 'van de Action' juist goed gezien worden door fietsers en voetgangers. Ik heb ze zelf al meer dan een jaar, al waren ze toen an de Lidl. Ook ik zie ze als fietser goed bij andere lopers.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Serieus. Die bandjes zijn echt niet zichtbaar. Het zijn ieniemienie lampjes die door werkelijk niemand worden gezien. Gebruik gewoon van die fietslampjes icm je reflectie.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
http://wieringermeertrail.webklik.nl/page/home
voor de mensen in het Noord-Westen van Nederland of degene die er naar toe wil reizen, inschrijving vandaag geopend en heb heel veel goede reacties gehoord over de eerste editie vanuit het trailwereldje
Had voor mij bijna een thuiswedstrijd geweest..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, lekker uitgeslapen deze zondag?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor de mensen in het Noord-Westen van Nederland of degene die er naar toe wil reizen, inschrijving vandaag geopend en heb heel veel goede reacties gehoord over de eerste editie vanuit het trailwereldje
Had voor mij bijna een thuiswedstrijd geweest..
niet echt,de biologische wekker gaat elke dag om 6 uur af,maar ik ben ook een echt ochtendmens. Dus nu een uurtje wakker worden en dan een rondje lopen.quote:
Heerlijk dat ik de eerste maanden niets bijzonders op het program heb staan tot de Three Peaks dus lekker rustig hobbelen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zijn de 'Egmondlopers' er klaar voor? Weten jullie al of er morgen met handschoenen gelopen gaat worden? Ik heb heel simpele handschoenen gekocht die ik onderweg eventueel weg kan gooien.![]()
![]()
Ik vind handschoenen maar irritant...nee dusquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef Pecoso het volgende:
Zijn de 'Egmondlopers' er klaar voor? Weten jullie al of er morgen met handschoenen gelopen gaat worden? Ik heb heel simpele handschoenen gekocht die ik onderweg eventueel weg kan gooien.
Ik loop in een shirt met duimdingetjes en daar heb ik genoeg aan. Onder een iets dikker shirt (deels merinowol) moet een thermoshirtje met korte mouwen genoeg zijn toch? Ik heb echt geen idee, ik heb nog niet veel in deze temperatuur gelopen en ik ben bang dat het doordat ik waarschijnlijk sneller loop dan normaal vrij warm wordt. Maar zó snel loop ik nu ook weer niet..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef Pecoso het volgende:
Zijn de 'Egmondlopers' er klaar voor? Weten jullie al of er morgen met handschoenen gelopen gaat worden? Ik heb heel simpele handschoenen gekocht die ik onderweg eventueel weg kan gooien.
Ik ben zenuwachtig![]()
![]()
Ik ga morgen ook voor een PR! Een person release om wel te verstaan, als het goed is gaan ze morgen eea aan bloedwaardes testen en als dat allemaal ok is mag ik richting huis. Want hoe leuk m'n kamergenotes ook zijn, ik heb het gehad hier.
Ben trouwens nu al buiten adem als ik 5-15 meter loop met krukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik kan je geen antwoord geven maar, Veel succes morgen!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik loop in een shirt met duimdingetjes en daar heb ik genoeg aan. Onder een iets dikker shirt (deels merinowol) moet een thermoshirtje met korte mouwen genoeg zijn toch? Ik heb echt geen idee, ik heb nog niet veel in deze temperatuur gelopen en ik ben bang dat het doordat ik waarschijnlijk sneller loop dan normaal vrij warm wordt. Maar zó snel loop ik nu ook weer niet..
Ik ben zenuwachtig![]()
![]()
![]()
ja,voor mij wel iig, daar loop ik 's winters ook altijd in (zo lang het niet teveel waait)...en het wordt toch net onder nul?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik loop in een shirt met duimdingetjes en daar heb ik genoeg aan. Onder een iets dikker shirt (deels merinowol) moet een thermoshirtje met korte mouwen genoeg zijn toch?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:50 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga morgen ook voor een PR! Een person release om wel te verstaan, als het goed is gaan ze morgen eea aan bloedwaardes testen en als dat allemaal ok is mag ik richting huis. Want hoe leuk m'n kamergenotes ook zijn, ik heb het gehad hier.
Ben trouwens nu al buiten adem als ik 5-15 meter loop met krukken.met z'n allen maar even duimen dat ze je vrij laten SlackerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ben trouwens nu al buiten adem als ik 5-15 meter loop met krukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tempting, het is dat ik de week daarvoor al eentje heb van 27km.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
Had voor mij bijna een thuiswedstrijd geweest..![]()
Ben trouwens nu al buiten adem als ik 5-15 meter loop met krukken.
Godver. Ik las dus echt wat anders hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
SlackerWat blijft dat een gekloot zeg!
Hatseflats, kies gewoon iets om aan te doen wat je al gewend bent en waar je je comfortabel in voelt. Mocht je onderweg denken 'Kut, had ik nou toch maar lang/kort/thermo/geen shirt aangetrokken': Boeiend, het is maar een uurtje. Doorbijten en doorlopen
Als het goed is loop je sowieso tijdens een wedstrijd harder dan in training, dus dan heb je i.p. minder last van het koud hebben.![]()
Zo heb ik ook eens een evenement uitgelopen, door tegen mezelf te blijven zeggen: "blijven rennen, des te sneller is het voorbij..."quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:23 schreef GotC het volgende:
SlackerWat blijft dat een gekloot zeg!
Hatseflats, kies gewoon iets om aan te doen wat je al gewend bent en waar je je comfortabel in voelt. Mocht je onderweg denken 'Kut, had ik nou toch maar lang/kort/thermo/geen shirt aangetrokken': Boeiend, het is maar een uurtje. Doorbijten en doorlopen
Als het goed is loop je sowieso tijdens een wedstrijd harder dan in training, dus dan heb je i.p. minder last van het koud hebben.
Tijdens evenementen ben ik enorm negatief (tegen mezelf, in m'n hoofd)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zo heb ik ook eens een evenement uitgelopen, door tegen mezelf te blijven zeggen: "blijven rennen, des te sneller is het voorbij..."'Wat een klotezooi. Waarom doe ik dit?! Wie gaat er nou voor de lol hardlopen?! Damn wat duurt dit ineens lang.
' icm 'Doorgaandoorgaandoorgaandoorgaandoorgaandoorgaan'
![]()
![]()
Tja.. Je verwacht niet dat zoiets gebeurd bij een gebroken botje in je voet. Iedereen op de kamer dacht ook dat ik verkeerd zat. Ze zien je gips en denken dat je daarom in het ziekenhuis ligt. Totdat je het uitlegt.quote:SPOILER: daywalkerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Herkenbaar!! En dan ben je na al die km's zwoegen over de finish, met je medaille en je plastic tasje folders, en dan wil je eigenlijk nog een keerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Tijdens evenementen ben ik enorm negatief (tegen mezelf, in m'n hoofd)'Wat een klotezooi. Waarom doe ik dit?! Wie gaat er nou voor de lol hardlopen?! Damn wat duurt dit ineens lang.
' icm 'Doorgaandoorgaandoorgaandoorgaandoorgaandoorgaan'
meteen.
Eigenlijk heb ik dat gevoel alleen niet tijdens de CPC gehad, de eerste keer dat ik een evenement liep. Toen was ik zo opgenomen door alles om me heen (evenement, heel veel mensen, vreemde stad, zoveel te zien) dat die 5km al voorbij was voor ik het in de gaten had
Ik heb helemaal geen "Ojee, ik moet morgen een halve marathon lopen!" gevoel. En dat vind ik ergens wel jammer. Ik heb me ook totaal niet voorbereid eigenlijk. De kans is dan ook groot dat ik er een LDL van ga maken....
Maar dat was toch sowieso een beetje het plan, toch?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
In eerste instantie niet helemaal eigenlijk. Maarja, ik zie morgen wel... zo lang de benen (en de rest van mn lichaam) het nog naar hun zin hebben, ga ik lekker door. Op het moment dat het niet goed meer dreigt te voelen, ga ik in de remmen en hobbel ik m op mn gemakkie uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar dat was toch sowieso een beetje het plan, toch?F means you're fucked![]()
Lekker gelopen deze week. 21k LangeDuurloop, 12k KorteDuurloop, 4x1k interval.
Heerlijk, komende week relatieve rustweek. Begint al weer erg lekker te gaan met redelijk wat kilometers.
Hopen dat alles heel blijft, helaas geen Egmond voor mij, werkAlle lopers daar Succes!
![]()
CPC is 1e echte event voor mij. Kijk er naar uit, want ben er nu al klaar voor, doortrainen voor de hele marathon echter heeft prioriteit.Feyenoord!!! * Barça![]()
Goede instellingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:46 schreef YUR het volgende:
[..]
In eerste instantie niet helemaal eigenlijk. Maarja, ik zie morgen wel... zo lang de benen (en de rest van mn lichaam) het nog naar hun zin hebben, ga ik lekker door. Op het moment dat het niet goed meer dreigt te voelen, ga ik in de remmen en hobbel ik m op mn gemakkie uit.
Welke afstand ga je doen? De CPC is leuk, was ook mijn eerstequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Lekker gelopen deze week. 21k LangeDuurloop, 12k KorteDuurloop, 4x1k interval.
Heerlijk, komende week relatieve rustweek. Begint al weer erg lekker te gaan met redelijk wat kilometers.
Hopen dat alles heel blijft, helaas geen Egmond voor mij, werkAlle lopers daar Succes!
![]()
CPC is 1e echte event voor mij. Kijk er naar uit, want ben er nu al klaar voor, doortrainen voor de hele marathon echter heeft prioriteit.
Dat heb ik nu al weken bij elk loopjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zo heb ik ook eens een evenement uitgelopen, door tegen mezelf te blijven zeggen: "blijven rennen, des te sneller is het voorbij..."
"Hoe harder ik loop, des te eerder ben ik thuis... Doorgaan dikke"![]()
Ik moet zeggen dat ik dat voor nu ook wel een beetje herken... Maar ik zit dan ook een beetje in een lopersdipjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al weken bij elk loopje
"Hoe harder ik loop, des te eerder ben ik thuis... Doorgaan dikke"
halve marathon op CPC he (liep hem van de week in training al onder de 2 uur dus dat belooft watquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goede instelling
[..]
Welke afstand ga je doen? De CPC is leuk, was ook mijn eerste), later de hele Leidenmarathon.
Feyenoord!!! * Barça![]()
Tof! En succes
Wacht maar tot het voorjaar, dan ga je weer helemaal losquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat voor nu ook wel een beetje herken... Maar ik zit dan ook een beetje in een lopersdipje
Vast wel, ik hoop het! Want dat terwijl ik in de winterkou meestal op m'n best ben, moet dat dit jaar maar in de lente gebeuren dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Wacht maar tot het voorjaar, dan ga je weer helemaal los
Maar ik kom weer terug, want ik heb een hoop leuke evenementen op m'n lijstje staan
Swets en guppy.. Heel herkenbaar. Vind lopen niet meet bevredigendNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Dankjulliewel allemaal. Ik zit me ook gewoon veel te druk te maken om niets. Ik trek gewoon m'n kortemouwen thermo aan, ik heb het liever iets te koud dan dat ik het te warm heb en teveel zweet en daarna zo vies plakkerig koud word.![]()
Meis, waarom stop je dan niet effe? Tot je weer een keer denkt van hey, stukje lopenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Swets en guppy.. Heel herkenbaar. Vind lopen niet meet bevredigendNiks mis mee
![]()
![]()
Mijn voeten en gewrichten willen wat minder bij dit weer, merk ik. Daarom zit ik nu wat vaker in de sportschool: hou ik iig alles een beetje op peil. Ik wil 't morgen buiten weer proberen.
Van wedstrijden geniet ik toch altijd wel heel erg, anders zou ik 't niet doen. Ik geniet altijd van medelopers, mensen die al op leeftijd zijn en toch als een speer gaan, de omgeving, het publiek. Zelfs als het vies koud is(zoals het wachten in het startvak van de Zevenheuvelenloop bijv.)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vervelendquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Swets en guppy.. Heel herkenbaar. Vind lopen niet meet bevredigendeen time-out kan wel helpen hoor. Gewoon even twee weekjes niet gaan, en kijken of het gaat kriebelen. Als je jezelf de hele tijd de deur uit moet trappen, is het ook niet leuk. En - dooddoener - het moet ten slotte wel leuk blijven.
Ik weet niet of ik hetzelfde dipje heb als jij. Ik vind het lopen an sich absoluut bevredigend, en ik vind het ook lekker. Ik blijf alleen een beetje last houden van vage pijnklachtjes, en dat demotiveert ook behoorlijk. Dan ga je lopen, en dat gaat heel lekker, maar daarna voelt het dan lichamelijk niet zo lekker. Dat is niet leuk.
Maar goed, daarom ga ik zaterdag even naar een fysio, voor een globale check-up. Hopelijk komt er iets uit, dat ik het iets aan kan doen. Dan gaat het vast weer beter.
Maar als ik jou was, zou je een time-out best kunnen overwegen. Geeft niks, en uiteindelijk loop je omdat je het zelf leuk vind. En voor niemand anders.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Of stel jezelf een (nieuw) doel. Zonder doel is de lol er gauw af.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Tijdje terug hadden ze een 4-pak bij de aldi, dus ik kan er wel 2 missen. dm/pm even als je nog niet voorzien bent. Overigens gebruik ik de mijne eigenlijk niet meer sinds ik een hesje heb.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:58 schreef Serinde het volgende:
[ afbeelding ] De action hier heeft geen reflectiebandjes meer, als iemand anders ze nog tegenkomt hou ik me aanbevolen voor 2 stuks (verpakkings- en verzendkosten worden uiteraard ook vergoed).elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Beide is het bestequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:10 schreef desub het volgende:
[..]
Tijdje terug hadden ze een 4-pak bij de aldi, dus ik kan er wel 2 missen. dm/pm even als je nog niet voorzien bent. Overigens gebruik ik de mijne eigenlijk niet meer sinds ik een hesje heb.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: