SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Pff, half 2 thuis. 7 uur kind wakker...
Morgen dag des oordeels... spannend
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Wat is er morgen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:41 schreef Jumparound het volgende:
Pff, half 2 thuis. 7 uur kind wakker...
Morgen dag des oordeels... spannendIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
8 km non-stop![]()
Voor het eerst sinds het weekend van vóór de 7^^ loop.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Oeh, ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:53 schreef Jumparound het volgende:
8 km non-stop![]()
Voor het eerst sinds het weekend van vóór de 7^^ loop.
F means you're fucked![]()
*heeft spijt van het appelsapje van vanmorgenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:56 schreef YUR het volgende:
Voor de mensen die wat over suiker willen weten
[ afbeelding ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Daar kan ik toch ook aardig wat winst pakkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:56 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
All management is Strategic Management.![]()
* De_kluizenaar heeft spijt van halve zak schuimpjes gisteravond.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
*heeft spijt van het appelsapje van vanmorgenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Weer een suikertopic?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:56 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Als suikerverslaafde hoop ik dat het weer snel over hardlopen gaat
Sterkte GotC en Slacker!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb bij m'n ouders eens een hele leuke docu gezien: Fat, sick and nearly dead.Aha, top! Succes in dat geval, moet lukken denk ik zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:53 schreef Jumparound het volgende:
8 km non-stop![]()
Voor het eerst sinds het weekend van vóór de 7^^ loop.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een doffe ellende in het vorige topic zeg![]()
GotC veel succes vandaag en Slacker sterkte met het herstel! En Gup natuurlijk ook met het pijntje!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Naast de drankjes zijn trouwens ook de suikerwafels, snickers en mergpijpjes niet goed gok ik.
Maar vooruit, eerst maar eens beginnen met lopen, het lopen volhouden en vanzelf een iets gezondere levenshouding aannemen
Komende dagen wat weinig tijd vrees ik, iedereen die zondag gaat lopen in Egmond: SUCCES!
Iedereen die helaas wat minder fit is op het moment: BETERSCHAP!All management is Strategic Management.![]()
ik zou zeggen, ga hier even voor zitten en je wilt nog geen suiker meer....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:56 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Geraffineerde suiker is sowieso niet goed. Het is alleen lastig om er onderuit te komen. Verstandig snoepen (bah, beetje nare term 'verstandig snoepen') is het beste wat je kan doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:11 schreef GodsSon het volgende:
Naast de drankjes zijn trouwens ook de suikerwafels, snickers en mergpijpjes niet goed gok ik.
Maar vooruit, eerst maar eens beginnen met lopen, het lopen volhouden en vanzelf een iets gezondere levenshouding aannemen
Komende dagen wat weinig tijd vrees ik, iedereen die zondag gaat lopen in Egmond: SUCCES!
Iedereen die helaas wat minder fit is op het moment: BETERSCHAP!
Zelf snoep ik nauwelijks en voeg ook (bijna) nooit zout toe aan mijn eten. Dat zit toch ook al wel overal in!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Straks, ik zit nu ff Kilian Jornet-filmpjes te kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou zeggen, ga hier even voor zitten en je wilt nog geen suiker meer....
wat een heerlijke week qua lopen tot nu toe...alleen maar met de hond hardgelopen (PR op de10km voor hem vandaag) dus gewoon lekker hobbelen om het hobbelen.
Geen interval, snelheidstraining of wat dan ook...4.30 of 5.45/km...it didn't matter this week'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat snotjoch is echt een superheld!! zo jong en dan al in de absolute top van de ultra's meedraaien, ongelovelijk!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Straks, ik zit nu ff Kilian Jornet-filmpjes te kijken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat een heerlijke week qua lopen tot nu toe...alleen maar met de hond hardgelopen (PR op de10km voor hem vandaag) dus gewoon lekker hobbelen om het hobbelen.
Geen interval, snelheidstraining of wat dan ook...4.30 of 5.45/km...it didn't matter this week![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
Geen interval, snelheidstraining of wat dan ook...4.30 of 5.45/km...it didn't matter this week.
Thanks Mo![]()
![]()
Zin in zondagMaar waar ik ook vooral naar uit kijk is dat ik volgende week weer eens in Central Park ga lopen
![]()
![]()
Dat is inderdaad benijdenswaardig!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:44 schreef linebear het volgende:
Zin in zondagMaar waar ik ook vooral naar uit kijk is dat ik volgende week weer eens in Central Park ga lopen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dit flauwe ochtendzonnetje vraagt gewoon om een rondje hardlopen...maar ik blijf geduldig afwachten of mn nieuwe schoenen misschien vandaag binnenkomenF means you're fucked![]()
waarschijnlijk als de flauwe ochtendzonnetje is veranderd in een ondergegaan avondzonnetjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:12 schreef YUR het volgende:
Dit flauwe ochtendzonnetje vraagt gewoon om een rondje hardlopen...maar ik blijf geduldig afwachten of mn nieuwe schoenen misschien vandaag binnenkomen
Ik ga me in m'n tight hijsen.![]()
Ik had vannacht toch iets vreemds... Enorme jeuk rondom beide enkels, de hele nacht lang. Gisteren was mijn rustdag, geen vreemde dingen gedaan, geen abnormale sokken/kleding gedragen.... Heel raar.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
vlooien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik had vannacht toch iets vreemds... Enorme jeuk rondom beide enkels, de hele nacht lang. Gisteren was mijn rustdag, geen vreemde dingen gedaan, geen abnormale sokken/kleding gedragen.... Heel raar.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Geen rustdagen meer voor jouquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik had vannacht toch iets vreemds... Enorme jeuk rondom beide enkels, de hele nacht lang. Gisteren was mijn rustdag, geen vreemde dingen gedaan, geen abnormale sokken/kleding gedragen.... Heel raar.
Sorry meester! Niet slaan, meester! Igor is braaf geweest!quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Mijn nieuwe teamleider gaat zondag de halve lopen in Egmond. Hij had het over dat hij zijn gezicht in ging smeren met uienzalf...![]()
Er is licht aan het einde van de tunnel; gips is eraf en ik mag m'n voet gewoon weer belasten. Net een stap proberen te zetten en dat ging voor geen meter. Dus nog even met krukken, de fysio is ingeschakeld (voor zowel de embolie als voet) en m'n eigen fysio-afspraak is verzet.
Life is good!
Was op zoek naar een plaatje voor gebroken voeten en weer rennen, kwam het plaatje tegen, klik door en wat zie ik daar?
http://www.8womendream.co(...)irty-for-your-dream/
Modder! Dirty girls!!!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik denk dat hij uierzalf bedoeltquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:33 schreef linebear het volgende:
Mijn nieuwe teamleider gaat zondag de halve lopen in Egmond. Hij had het over dat hij zijn gezicht in ging smeren met uienzalf...
Uien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:35 schreef slacker_nl het volgende:
Er is licht aan het einde van de tunnel; gips is eraf en ik mag m'n voet gewoon weer belasten.![]()
![]()
zo, ga je morgen mee een rondje 8 km doen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:35 schreef slacker_nl het volgende:
Er is licht aan het einde van de tunnel; gips is eraf en ik mag m'n voet gewoon weer belasten. Net een stap proberen te zetten en dat ging voor geen meter. Dus nog even met krukken, de fysio is ingeschakeld (voor zowel de embolie als voet) en m'n eigen fysio-afspraak is verzet.
Life is good!
Was op zoek naar een plaatje voor gebroken voeten en weer rennen, kwam het plaatje tegen, klik door en wat zie ik daar?
http://www.8womendream.co(...)irty-for-your-dream/
Modder! Dirty girls!!!!
Grapje, succes met herstellen
Eindelijk "Bitter truth" gekeken. Zware hap informatie maar bevestigt op biologisch niveau wel het een en ander (en waarom fruit wel goed is en snoep niet, en volkoren wel en wit brood / rijst / pasta niet)
Ecosia
Misschien interessant voor iemand die opzoek is naar nieuwe spullen:
http://www.runnersworld.n(...)peningsvoordeel.htmlAll management is Strategic Management.![]()
Want? Pijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:35 schreef slacker_nl het volgende:
Er is licht aan het einde van de tunnel; gips is eraf en ik mag m'n voet gewoon weer belasten. Net een stap proberen te zetten en dat ging voor geen meter.
Hoe dan ook.... Gefeliciteerd!![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:22 schreef GodsSon het volgende:
Misschien interessant voor iemand die opzoek is naar nieuwe spullen:
http://www.runnersworld.n(...)peningsvoordeel.htmlDie tent gaat ook open -> dicht -> open.
![]()
Net mijn nieuwe teamleider aan de telefoon gehad om te zeggen dat ik akkoord ga met het aanbod dat ze gedaan hebben. Zegt ie... dat er nog een voorwaarde is bij het aanbod. Ik mag niet sneller dan hem zijn bij de Marathon van BerlijnWeer een reden extra om te trainen. Niet dat ik die reden nodig had, maar toch...
![]()
Mijn moeder wil ook gaan hardlopen. Is ze in nijverdal naar het "loopcentrum" geweest, maar da's meer voor orthopedie e.d.
Dus ging ze naar Sport2000. Daar hebben ze even gekeken hoe ze liep. Dus echt gewoon normaal lopen (ipv hardlopen) en haar schoenen van 100 euro meegegeven. Ik verklaarde haar gistermiddag dus voor gek dat ze voor 100 euro schoenen haalt terwijl ze niet eens goed naar de houding kijken. Dus gisteravond is ze terug geweest en heeft ze uitgelegd dat ik belachelijk vond dat ze zomaar schoenen meedoen zonder goed te kijken. Toen heeft ze daar met diezelfde schoenen een paar rondjes gerend (soort loopbaandje door de winkel heen) en een andere verkoopster die concludeerde daaruit dat diezelfde schoenen wel goed zijn. Dus ik hoop dat het goed gaat met die schoenen, anders sta ik volgende week in de winkel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bijzonder dat ze dat kan zien zonder videoanalysequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn moeder wil ook gaan hardlopen. Is ze in nijverdal naar het "loopcentrum" geweest, maar da's meer voor orthopedie e.d.
Dus ging ze naar Sport2000. Hebben ze even gekeken hoe ze liep. Dus echt gewoon normaal kijken en haar schoenen van 100 euro meegegeven. Ik verklaarde haar gistermiddag dus voor gek dat je voor 100 euro schoenen haalt terwijl ze niet eens goed naar je houding kijken. Dus gisteravond is ze terug geweest en uitgelegd dat ik belachelijk vond. Toen heeft ze daar met diezelfde schoenen een paar rondjes gerend. (soort loopbaandje door de winkel heen) en een andere verkoopster die concludeerde dat diezelfde schoenen wel goed zijn. Dus ik hoop dat het goed gaat met die schoenen, anders sta ik er de volgende keer.Hoop dat het ook goed gaat, tof dat je moeder wil gaan hardlopen zeg!
![]()
![]()
Ik wil ook niet zeuren oid maar heb vandaag al de hele dag een zeurend gevoel in mijn scheenbeen, alsof ik het gestoten heb of als een soort 'groeipijntje' .
Moet ik mij daarmee zorgen maken? Is dat te relateren aan het lopen? Gisteren had ik een rustdag en is het mij niet opgevallen... Morgenochtend wil ik eigenlijk toch weer lopen, gewoon doen en kijken hoe het zich houdt denk ik?
Door het denken aan blessures ga je misschien letten op dingen die je anders niet zouden opvallen?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja ik vind het maar raar, maar hopelijk gaat het goed.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze dat kan zien zonder videoanalyseHoop dat het ook goed gaat, tof dat je moeder wil gaan hardlopen zeg!
Ja dat is leuk. Zal even een mp3 speler regelen voor haar met Evy. Anders loopt ze ook maar als kip zonder kop.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Niet echt pijn, maar een tinteling en geen vermogen om m'n gewicht te dragen. M'n enkel is behoorlijk stijf en kan m'n voet nog niet echt gebruiken. Tis nu net een blinde darm, het bungelt er maar een beetje bijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want? Pijn?
Hoe dan ook.... Gefeliciteerd!
Ben overigens 2,9 kilo afgevallen in die zes weken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat laatste denk ik sowieso wel. Niet elk pijntje hoeft een blessure te zijn, gelukkigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik wil ook niet zeuren oid maar heb vandaag al de hele dag een zeurend gevoel in mijn scheenbeen, alsof ik het gestoten heb of als een soort 'groeipijntje' .
Moet ik mij daarmee zorgen maken? Is dat te relateren aan het lopen? Gisteren had ik een rustdag en is het mij niet opgevallen... Morgenochtend wil ik eigenlijk toch weer lopen, gewoon doen en kijken hoe het zich houdt denk ik?
Door het denken aan blessures ga je misschien letten op dingen die je anders niet zouden opvallen?Maa rje zal voor jezelf moeten leren wat wel/niet rust nodig heeft.
Maar..tsja, we hadden het eerder ook over je scheenbeenpijntjes![]()
![]()
Je voelt zelf het beste waar het goed of niet goed gaat. Maar pas er in ieder geval echt mee op. Voor je het weet ben je langer uit de running of erger.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
Door het denken aan blessures ga je misschien letten op dingen die je anders niet zouden opvallen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kan je mijn "goodmorning to you sunshine"-post nog herrinneren? Vast wel, neem even rust en laat je schenen met rust. Gaan lopen is vragen om problemen, en geloof me, een weekje niet lopen is minder erg als maanden niet mogen lopen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
Door het denken aan blessures ga je misschien letten op dingen die je anders niet zouden opvallen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
True that! En je voelt voor jezelf wel of het wel of niet kan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kan je mijn "goodmorning to you sunshine"-post nog herrinneren? Vast wel, neem even rust en laat je schenen met rust. Gaan lopen is vragen om problemen, en geloof me, een weekje niet lopen is minder erg als maanden niet mogen lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die staat mij nog helder voor de geest ja. Kijk, er zitten spieren om het scheenbeen, het leek mij onderweg dus niet heel vreemd dat ik daar een brandend gevoel in aan het ontwikkelen was tijdens het lopen, spiertjes werken kennelijk hard, zo was mijn beredenering. Wat weet ik nou van shinsplints als ik het nooit heb gehad nietwaar? Hoe zou ik het moeten herkennen, de 'spierpijn' trok na het lopen gewoon weg.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kan je mijn "goodmorning to you sunshine"-post nog herrinneren? Vast wel, neem even rust en laat je schenen met rust. Gaan lopen is vragen om problemen, en geloof me, een weekje niet lopen is minder erg als maanden niet mogen lopen.
Misschien voel ik het nu juist wel omdat ik er extra aandacht op leg door jouw post.
Dus... eigenlijk is het jouw schuld!![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Pijn in je kuiten is pijn in de spieren. Dat gevoel ken je vast wel. Dat is anders als pijn in je scheen. Da's echt je bot wat irriteert. Als je daar mee door gaat dan vererger je het alleen maar. Met spierpijn b.v kun je ook gewoon lopen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Die staat mij nog helder voor de geest ja. Kijk, er zitten spieren om het scheenbeen, het leek mij onderweg dus niet heel vreemd dat ik daar een brandend gevoel in aan het ontwikkelen was tijdens het lopen, spiertjes werken kennelijk hard, zo was mijn beredenering. Wat weet ik nou van shinsplints als ik het nooit heb gehad nietwaar? Hoe zou ik het moeten herkennen, de 'spierpijn' trok na het lopen gewoon weg.
Misschien voel ik het nu juist wel omdat ik er extra aandacht op leg door jouw post.
Dus... eigenlijk is het jouw schuld!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pas maar op, GotC is ook een slachtoffer van me!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Die staat mij nog helder voor de geest ja. Kijk, er zitten spieren om het scheenbeen, het leek mij onderweg dus niet heel vreemd dat ik daar een brandend gevoel in aan het ontwikkelen was tijdens het lopen, spiertjes werken kennelijk hard, zo was mijn beredenering. Wat weet ik nou van shinsplints als ik het nooit heb gehad nietwaar? Hoe zou ik het moeten herkennen, de 'spierpijn' trok na het lopen gewoon weg.
Dus... eigenlijk is het jouw schuld!![]()
Maar serieus, je zei schenen en schenen zijn botten, geen spieren. De spieren om je schenen zijn je kuitspieren.SPOILER: Alleen voor GotCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
True. 'groeipijn' voelt ook anders dan dat brandende gevoel van maandag. Woensdagloop was er niks. En nu vrijdag ineens groeipijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pijn in je kuiten is pijn in de spieren. Dat gevoel ken je vast wel. Dat is anders als pijn in je scheen. Da's echt je bot wat irriteert. Als je daar mee door gaat dan vererger je het alleen maar. Met spierpijn b.v kun je ook gewoon lopen.kan het niet helemaal matchen.
Misschien zaterdag lopen, afhankelijk van aanwezige 'groeipijn', goed opletten wat er gebeurt en anders de loop afbreken. /denkikverstandigste want ik ga niet mijn schema, net voordat ik hem af heb, afbreken als er niks aan de hand is.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Iets met excuses genoeg voorhanden om niet door te hoeven zetten.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Groeipijn? Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
True. 'groeipijn' voelt ook anders dan dat brandende gevoel van maandag. Woensdagloop was er niks. En nu vrijdag ineens groeipijn.kan het niet helemaal matchen.
Misschien zaterdag lopen, afhankelijk van aanwezige 'groeipijn', goed opletten wat er gebeurt en anders de loop afbreken. /denkikverstandigste want ik ga niet mijn schema, net voordat ik hem af heb, afbreken als er niks aan de hand is.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pas maar op, GotC is ook een slachtoffer van me!
Maar serieus, je zei schenen en schenen zijn botten, geen spieren. De spieren om je schenen zijn je kuitspieren.
[ afbeelding ]SPOILER: Alleen voor GotCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shin splints zijn meestal de aanhechtingen van spieren op je scheen en gelukkig minder vaak een zogenaamd stress syndroom. Want dan ben je ECHT ver van huis.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pijn in je kuiten is pijn in de spieren. Dat gevoel ken je vast wel. Dat is anders als pijn in je scheen. Da's echt je bot wat irriteert. Als je daar mee door gaat dan vererger je het alleen maar. Met spierpijn b.v kun je ook gewoon lopen.
Voor de kluizenaar. Je hoeft niet helemaal te stoppen met lopen, maar wel je trainingsintensiteit verlagen met de helft ongeveer. En intensiteit is zowel snelheid als afstand he, Dus je kan de helft gaan lopen met dezelfde snelheid, of dezelfde afstand met de helft van de snelheid, of iets logischer een combinatie van die 2. En dan kijken of het minder wordt.![]()
Wat leuk! Hoe oud is je moeder?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik vind het maar raar, maar hopelijk gaat het goed.
Ja dat is leuk. Zal even een mp3 speler regelen voor haar met Evy. Anders loopt ze ook maar als kip zonder kop.![]()
Te oud om dat te hebben. Maar zo voelt het. Misschien is het lichaam aan het bijstellen om de activiteiten aan te kunnen, aan het groeien? Ik zeg maar wat hoor, ik ben geen dokter..quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Of gewoon lekker gaan wandelen zolang de pijn aanwezig isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Shin splints zijn meestal de aanhechtingen van spieren op je scheen en gelukkig minder vaak een zogenaamd stress syndroom. Want dan ben je ECHT ver van huis.
Voor de kluizenaar. Je hoeft niet helemaal te stoppen met lopen, maar wel je trainingsintensiteit verlagen met de helft ongeveer. En intensiteit is zowel snelheid als afstand he, Dus je kan de helft gaan lopen met dezelfde snelheid, of dezelfde afstand met de helft van de snelheid, of iets logischer een combinatie van die 2. En dan kijken of het minder wordt.![]()
![]()
Bij de meeste is op de helft van je normale snelheid lopen inderdaad wandelenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Of gewoon lekker gaan wandelen zolang de pijn aanwezig is
Dat heb ik veel gedaan inderdaad. En als je met wandelen je scheen voelt zéker niet gaan hardlopen.![]()
Dat is een goeie tip. Niet voluit doorzetten, doe de helft van je schema en kijk hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor de kluizenaar. Je hoeft niet helemaal te stoppen met lopen, maar wel je trainingsintensiteit verlagen met de helft ongeveer. En intensiteit is zowel snelheid als afstand he, Dus je kan de helft gaan lopen met dezelfde snelheid, of dezelfde afstand met de helft van de snelheid, of iets logischer een combinatie van die 2. En dan kijken of het minder wordt.
Toch lopen, toch minder intensief. Ik blij, lichaam blij.
Of wandelen inderdaad..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Daarom, jij hebt er natuurlijk ook mee te maken gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij de meeste is op de helft van je normale snelheid lopen inderdaad wandelen
Dat heb ik veel gedaan inderdaad. En als je met wandelen je scheen voelt zéker niet gaan hardlopen..
Sowieso is er niks mis met een stapje terug te doen, om vervolgens weer pijnvrij te kunnen gaan hardlopen
En wat slacker zegt is waar. Liever een weekje niet lopen dan meerdere weken/maanden het niet te mogen.![]()
Ja precies, ik ben in augustus ipv 3 keer per week 1 keer per week gaan hardlopen, max 5KM en verder veel wandelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:02 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat is een goeie tip. Niet voluit doorzetten, doe de helft van je schema en kijk hoe dat werkt.
Of wandelen inderdaad..
En met een week rust NU is zeker niets mis.![]()
Ik loop al een aantal maanden achter elkaar ruim 120km p/maand zonder problemen (afwisselend korte en lange duurlopen en interval). Nu had ik sinds oud en nieuw een of andere voetblessure (waarschijnlijk iets in die nacht gebeurd wat ik me niet meer kan herinneren...).
Sinds vandaag ben ik weer redelijk pijnvrij. Hoe moet ik nu de draad weer oppakken? Ik liep altijd interval loopjes van een half uur en duurlopen van 45 minuten tot 2 uur. Gewoon beginnen met een half uurtje en overmorgen weer? Of gewoon verder gaan waarmee ik bezig was? (ik volg een halve marathon schema)"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
58 alweer. Ze wil niet zoals mij en mijn broer trainen. D.w.z dat wij gewoon steeds verder lopen qua afstand. Maar het zou mij benieuwen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat leuk! Hoe oud is je moeder?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En als het echt niet gaat. Geen kennisen met een mountainbike o.i.d? Ga je daar een weekje mee door het bos knallen. Of ga een weekje ipv lopen lekker zwemmen ofzo. Je conditie verlies je niet zomaar hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:02 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat is een goeie tip. Niet voluit doorzetten, doe de helft van je schema en kijk hoe dat werkt.
Of wandelen inderdaad..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Misschien een paar weken terug gaan in je schema?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef yozd het volgende:
Ik loop al een aantal maanden achter elkaar ruim 120km p/maand zonder problemen (afwisselend korte en lange duurlopen en interval). Nu had ik sinds oud en nieuw een of andere voetblessure (waarschijnlijk iets in die nacht gebeurd wat ik me niet meer kan herinneren...).
Sinds vandaag ben ik weer redelijk pijnvrij. Hoe moet ik nu de draad weer oppakken? Ik liep altijd interval loopjes van een half uur en duurlopen van 45 minuten tot 2 uur. Gewoon beginnen met een half uurtje en overmorgen weer? Of gewoon verder gaan waarmee ik bezig was? (ik volg een halve marathon schema)
Een duurloop van 2 uur in een HM schema![]()
![]()
Hallo, ik woon niet in Nijverdal ofzo, bos, mountainbike paden kennen we hier niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En als het echt niet gaat. Geen kennisen met een mountainbike o.i.d? Ga je daar een weekje mee door het bos knallen. Of ga een weekje ipv lopen lekker zwemmen ofzo. Je conditie verlies je niet zomaar hoor.
Ik heb in sept/okt verplicht 6 weken rust moeten houden door een breukje en dat zie ik niet zitten. Dus tip van swets is denk ik goed voor nu, minder intensief doen en aankijken.
Als ik maar eenmaal lichamelijk die 2 a 3x5 km kan lopen in een week zonder gezeur ben ik een blij man, missie geslaagd. Hoeft het niet perse verder uitgebouwd te worden.
Ben er bijna!!
Thanks voor meedenken peeps.
Oja sorry. Ik vind het zo vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Hallo, ik woon niet in Nijverdal ofzo, bos, mountainbike paden kennen we hier niet.
Ik heb in sept/okt verplicht 6 weken rust moeten houden door een breukje en dat zie ik niet zitten. Dus tip van swets is denk ik goed voor nu, minder intensief doen en aankijken.
Als ik maar eenmaal lichamelijk die 2 a 3x5 km kan lopen in een week zonder gezeur ben ik een blij man, missie geslaagd. Hoeft het niet perse verder uitgebouwd te worden.
Ben er bijna!!
Thanks voor meedenken peeps.![]()
Maar inderdaad. Probeer het gewoon rustig. Ga anders eens stevig inlopen. Kijken of je dan wat voelt. En anders rustig aan gaan rennen. Luister in ieder geval goed naar je lichaam.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
kan wel, qua tijd in een afstandsschemaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien een paar weken terug gaan in je schema?
Een duurloop van 2 uur in een HM schema
Ecosia
Haha, nee die zit er niet in. Max 1.30 uur, maar zo 1x per maand als het lekker gaat, heb ik zin om m'n schema te laten gaan en door te lopen tot ik niet meer kan. Ik skip die keren wel altijd een training in de week daarop om wat meer te rusten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien een paar weken terug gaan in je schema?
Een duurloop van 2 uur in een HM schema"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
zoalang als je er uit bent geweest ga je terug in je schema. Dus 2 weken niet gelopen is 2 weken terug
Daar pak je het weer op volgens mij
Ecosia
Updateje![]()
Ik mag volgende week zaterdag 16:00 uur even naar de fysiotherapeut van de run2day, kan ze even kijken naar m'n scheenen dan neem ik ook meteen m'n schoenen mee, kunnen we alles uitsluiten.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vind het nogal apartquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kan wel, qua tijd in een afstandsschemaBij een HM loop je rond de 2 uur tot 2:15.
![]()
Top meid!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Updateje![]()
Ik mag volgende week zaterdag 16:00 uur even naar de fysiotherapeut van de run2day, kan ze even kijken naar m'n scheenen dan neem ik ook meteen m'n schoenen mee, kunnen we alles uitsluiten.
Mooi geregeld!
![]()
Get the f*ck out and run!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ga met GotC mee!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maar dat doet hij welquote:
Pics or it didn't happen!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Succes! Hopelijk komt er iets bruikbaars uit!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:00 schreef YUR het volgende:
Pics en run volgen later, nu eerst richting ziekenhuis![]()
Ja, is fijn. Hopelijk komt er iets uit wat het pijntje kan verklaren en liever nog, verhelpen.quote:
Maar nu eerst jij! Heel veel succes en keep us posted
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wát een weertje om te lopen zeg!
20 kilometer in 1:49:15 (5:29 / km @ 168 BPM) gedaan, dat voelde prima.
Voor het eerst dat ik 2 halve marathons (inclusief warming up haalde ik dat wel vandaag) heb gelopen in een week en merk dat het wel aardig zwaar is voor m'n spieren en pezen. Nu lekker dagje of 3/4 rust en volgende week even zien hoe het voelt, misschien dan 2/3 trainingen van 45 mins i.p.v. weer 2 uur eruit, dan ga ik die week erna wel weer 25 kilometer of zo.
![]()
Maar dit weer met een zonnetje en graad of 2 en weinig wind: perfect!Jack does it in real time...![]()
Is niet zo raar hoor, hedde ik ook gedaan met Honselaar. Dan loop je iets van 7:30min/km over 16km.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een leuke TT!
Daarnet ben ik in het ziekenhuis geweest en straks ga ik een rondje over het strand.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Gup, fijn die afspraak.
GotC succes, hoop dat je straks eindelijk weet wat er precies aan de hand eeuh voet is en dat het je wat meer duidelijkheid geeft aangaande je herstel periode.
Yur, veel plezier straks met het inlopen van je nieuwe schoenen .
Ik lees hier over schenen , ik heb daar ook iets raars mee. Tijdens het lopen niks aan de hand , dag erna ook niet pas een dag daarna gaan ze opspelen, steekjes, beurs gevoel ..
Misschien is die week gedwongen rust voor mij nu dus ook niet zo slecht.
Heb trouwens een heel fraaie dikke wang , zoon noemt me hamster![]()
donderdag 10 januari 2013 @ 22:15 • 283
Awesome_
Hoi,
Ik heb de volgende vraag. Wanneer je een bepaald doel stelt met hardlopen qua tijdsduur en snelheid. Waar begin je dan mee?
Situatieschets.
Ik heb als doel om 30min nonstop te hardlopen met 10kmpu.
Ga ik dan vanuit die 10kmpu werken naar de 30minuten toe,
Of pak ik die 30minuten en maak ik de progressie met de snelheid elke workout?
Alvast bedankt!
Om hier nog even op terug te komen. Als eerste zou ik me focussen op de tijd die je wilt lopen. Snelheid is daar niet echt belangrijk bij. Die kan je doen met evy of een ander schema dat in de openingspost staan. Zo bouw je een basisconditie op.
Heb je deze basisconditie en kan je dat half uur makkelijk lopen dan kan je aan je snelheid gaan werken. Dit kan je gaan doen door te gaan intervallen bijvoorbeeld of andere vaartoefeningen.
Maar zorg eerst voor goed schoeisel en ga niet als een bezetene elke keer zo hard en/of zo ver mogelijk. Dat is meestal vragen om belessures.
Veel plezier met lopen en post gerust vrolijk mee.![]()
Alweer?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef Markeerstift het volgende:
Garmin horloge nu bij Ibood:
http://www.ibood.com/nl/n(...)aanbieding&m4n=27026Hoor daar alleen maar slechte verhalen over (over iBood, niet over Garmin)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Net mijn wekelijkse rondje door Sonsbeek weer gedaan en iets uitgebreid. En zoals iedereen beaamt: het is echt lekker weer om te lopen! Sowieso is Sonsbeek een prima park om in te lopen!
Het is de tweede keer dat ik met een Garmin loop en ik sta perplex van de zaken die bijgehouden worden! Echt te gek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway you want it, that's the way you need it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: