Nu gaat me wannabee autisme opspelen en twijfel ik sowieso om hem tegen de muur te zettenquote:
Wat ga je dan doen op woensdag?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
maar nu heb ik midden in de week vrij ook wel fijnen dan is vriendin ook vrij die full time werkt.
nou enquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nu gaat me wannabee autisme opspelen en twijfel ik sowieso om hem tegen de muur te zetten!
Maar dan staat die niet meer recht voor de TV!
met de vriendin chillen duhquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen op woensdag?
weet niet hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen op woensdag?
Ik heb puist. Bij mijn mond.quote:
En dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet hahamaar met haar afspreken ofzo.
Doe je toch nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou enik wil tegen de muur liggen verdomme
Watskebeurtquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Faux. het volgende:
een mens kan zich niet chagrijniger voelen dan ik me op dit moment voel
aawh Fauxje tochquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Faux. het volgende:
weet nietquote:
Oke vertel wij helpen je wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Faux. het volgende:
wedden van wel?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doe je toch niet
En dan klinkt dolby geluid slechter bij films etc etc etc
Oke we kijken morgen wel
ohnee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Druk hem uit neem het op en post het in die gore puisten topic
ja interessant toch.quote:
quote:
dingen waarop ik me verheugd had gaan niet door, ik ben te moe om voor morgen economie aardrijkskunde en wiskunde in m'n hoofd te stampen, mijn weekend wordt kut en heb daardoor niets om naar uit te kijken tot volgende week vrijdagquote:
ja en eten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, je gaat dan zeker shoppen?
Deed je verleden keer ook nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wedden van wel?
Ja kijk morgen maar
aaah dat is zwaar klote jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
dingen waarop ik me verheugd had gaan niet door, ik ben te moe om voor morgen economie aardrijkskunde en wiskunde in m'n hoofd te stampen, mijn weekend wordt kut en heb daardoor niets om naar uit te kijken tot volgende week vrijdag
jer, wat vind je van dat liedje van de OP?quote:
so much love liefquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aaah dat is zwaar klote ja
Sterkte schatje
haha ik heb morgen ook wiskundequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
dingen waarop ik me verheugd had gaan niet door, ik ben te moe om voor morgen economie aardrijkskunde en wiskunde in m'n hoofd te stampen, mijn weekend wordt kut en heb daardoor niets om naar uit te kijken tot volgende week vrijdag
subway.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké, even noteren..
Zeker patat?
economie, ik denken dat dat leuk met aandelen en shit gaat, doe ik al sinds het begin van het jaar niets anders dan prijselasticiteit en activa's en passiva's berekenenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha ik heb morgen ook wiskunde![]()
maar das niet echt leerwerk.
ak is makkie. economie is bagger.Ik leef met je mee.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je daar bewijs van? Nee dat dacht ik al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 21:49:29 ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
ga trouwens na hoeveel mensen er in dit bed passen aangezien rock er op een 1 persoons matras al naast paste__x100!
zomaar lig je met een man in bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
ik doe met economie niet eens goed mee met de les. had dan ook 1e tentamen maar een 6,0 na 1252 uur leren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
economie, ik denken dat dat leuk met aandelen en shit gaat, doe ik al sinds het begin van het jaar niets anders dan prijselasticiteit en activa's en passiva's berekenen
Waarmee ze goeie vriendinnen werd is beter?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
ik vind het altijd zo raar als ik dit op tv hoor:
"Waarmee ze dikke vriendinnen werd."
of in een andere vorm. Waarom dik, denk ik dan
jonge bakker bart is stom. ga naar subway.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb daar nog nooit gegeten.er zit een bakker bart naast
Ik kon er niks aan doen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zomaar lig je met een man in bed
lol hoezo niet. dat heb ik zo vaak gedaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
zal ik morgen schoolziek zijn? normaal gaat dat tegen al mijn principes in (modelleerling) maar ik zit er nu zo fucking doorheen dat ik anders mezelf wel gewoon ziek maak.
Dat doe ik ook altijd als ik geen zin heb in leren, beter een goed cijfer later halen. #nognooiteen1gehaaldquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
zal ik morgen schoolziek zijn? normaal gaat dat tegen al mijn principes in (modelleerling) maar ik zit er nu zo fucking doorheen dat ik anders mezelf wel gewoon ziek maak.
neenee dat zeg je maar ondertussenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kon er niks aan doen!
En hij lag geeneens naast mij
goede dan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarmee ze goeie vriendinnen werd is beter?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neenee dat zeg je maar ondertussen
ik krijg last van m'n geweten op de andere een of andere manierquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
lol hoezo niet. dat heb ik zo vaak gedaan
ik welquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd als ik geen zin heb in leren, beter een goed cijfer later halen. #nognooiteen1gehaald
Probeer cocaïne.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
Zo zwaar is het leven hier in Nederland toch niet..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik krijg last van m'n geweten op de andere een of andere manierbovendien krijg ik het gevoel dat ik de mensen naast wie ik zit in de steek laat, en daarom vraag ik ook altijd toestemming aan hen voordat ik een dag (echt) ziek ben
jonge wat boeit dat. Pech voor hen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik krijg last van m'n geweten op de andere een of andere manierbovendien krijg ik het gevoel dat ik de mensen naast wie ik zit in de steek laat, en daarom vraag ik ook altijd toestemming aan hun voordat ik een dag (echt) ziek ben
hahahaha ik had voor tekenen standaard een 8 of soms een 7quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik welbij tekenen. Omdat ik de schetsen er niet bij had gedaan
om het af te leren:quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Taexon het volgende:
[..]Ik ga verder geeneens reageren want je weet
!
oke..quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
jonge wat boeit dat. Pech voor hen.
Ga je rode stippen op je gezicht tekenen ofwa?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
[..]precies. morgen gewoon geen school voor mij. gewoon niet.
Heb je dan een project of presentatie ofzo die je oook nog moet doen dan? Dan zul je idd gewoon meoten gaan hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik krijg last van m'n geweten op de andere een of andere manier![]()
je hoeft niet altijd aan anderen te denken. Voor jezelf kiezen mag ook wel eens!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
Migraine werkt het beste als smoes. Bij mij dan. Ik heb het normaal ook zo ongeveer om de 2 weken, en dan niet fakequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
nee, ik loop zo naar beneden met "mam, ik ga morgen niet naar school voor een keertje". vindt ze niet erg, wetende dat ik vorig jaar het hele jaar elke dag op school geweest ben en dit jaar tot nu toe ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:54 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Ga je rode stippen op je gezicht tekenen ofwa?
das wel cool.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
Ik ging expres niet naar school voor een presentatie. En die gast waarmee ik dat deed ging de week erna niet. Dus hadden we twee weken extra om te maken
nope, alleen maar toetsen toetsen toetsenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heb je dan een project of presentatie ofzo die je oook nog moet doen dan? Dan zul je idd gewoon meoten gaan hoor
ja tochquote:
Ik ben al 8x ziek geweest, 1x gespijbeld (badboyyyy) en 22x te laat geweestquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee, ik loop zo naar beneden met "mam, ik ga morgen niet naar school voor een keertje". vindt ze niet erg, wetende dat ik vorig jaar het hele jaar elke dag op school geweest ben en dit jaar tot nu toe ook
lolol ik kwam altijd te laat bij gs eerste uur, dat was drie dagen in de week, en dat was mn mentor en hij mocht mij wel. dus ik hoefde nooit een briefje te halenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben al 8x ziek geweest, 1x gespijbeld (badboyyyy) en 22x te laat geweest(waarvan 15 geoorloofd)
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef Faux. het volgende:
straks ga ik morgen niet en gebeuren er allemaal leuke dingen op school
who cares. als je daarom naar school gaat en er gebeurt niks voel je je ook kut hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef Faux. het volgende:
Ja toch, is het nog steeds. Maar vandaag was wel een tyfusdag, 2-9e uur en dan de eerste 3 uur 'lesgeven' aan de klas bij bsmquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
lolol ik kwam altijd te laat bij gs eerste uur, dat was drie dagen in de week, en dat was mn mentor en hij mocht mij wel. dus ik hoefde nooit een briefje te halen![]()
middelbare school tijd was toch wel leuk eigenlijk.
okquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef Faux. het volgende:
consequentiesquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef Faux. het volgende:
quote:
ja ik mis het best wel hoor. examens vond ik ook leukquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja toch, is het nog steeds. Maar vandaag was wel een tyfusdag, 2-9e uur en dan de eerste 3 uur 'lesgeven' aan de klas bij bsm- met mijn ex
ja togquote:
ik moet nog 2,5 jaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik mis het best wel hoor. examens vond ik ook leukjammer dat dat maar een keer in je leven is.
edit; als het goed is.
Welk niveau?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Dit jaar voor de 3e keer examen
een fokker met 2 persoonsbed?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn bed toch maar tegen de muur geplaatst
[ afbeelding ]
yes ik heb mijn zin gekregenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn bed toch maar tegen de muur geplaatst
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yes ik heb mijn zin gekregen
Jij hebt zin in?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yes ik heb mijn zin gekregen
Stelen van je ouders natuurlijk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
een fokker met 2 persoonsbed?
Hoe dan?
Dit bed is ook pas nieuw maar ze willen er zo een die je met afstandsbediening chill kan doen voor tv kijken enzoquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit bed is ook pas nieuw maar ze willen er zo een die je met afstandsbediening chill kan doen voor tv kijken enzo
Ohh zooquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit bed is ook pas nieuw maar ze willen er zo een die je met afstandsbediening chill kan doen voor tv kijken enzo
Jij hebt wat te vertellen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voor jou een vraag en voor mij een weet
Sommige FOK!kers weten blijkbaar de weg naar de meubelwinkel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
een fokker met 2 persoonsbed?
Hoe dan?
Ik zal wel even aan je denken zo rond 11:00, zet ik speciaal de wekker en dan denk ik ah zij is aan het werk en nu weer slapen..quote:
Oh, maar dan nogquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sommige FOK!kers weten blijkbaar de weg naar de meubelwinkel.
hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zal wel even aan je denken zo rond 11:00, zet ik speciaal de wekker en dan denk ik ah zij is aan het werk en nu weer slapen..
KOM OP NOU!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rot op met tatjanakut reclame ook etc etc etc
dat is echt tyfuslang. Komen er tussendoor ook nog kindertjes met tussenuren lekkere broodjes halen?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zal wel even aan je denken zo rond 11:00, zet ik speciaal de wekker en dan denk ik ah zij is aan het werk en nu weer slapen..
10 uur lang vindenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is echt tyfuslang. Komen er tussendoor ook nog kindertjes met tussenuren lekkere broodjes halen?![]()
![]()
KOM OP NOUquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rot op met tatjanakut reclame ook etc etc etc
Ik ging vroeger niet eens werken in supermarkt, ik wachtte dan liever op het spaargeld van me ouders..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de Jumbo werkte was het niet langer dan 3 uur
ja om tien uur komen er al jochies die frikandelbroodjes willen hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is echt tyfuslang. Komen er tussendoor ook nog kindertjes met tussenuren lekkere broodjes halen?![]()
![]()
Een beveiligings dienst van 12 uur waar je geneens mag zitten/ verder dan 1-2 meter ver lopen... dat is pas lang en zwaarquote:
Niks tatjana in bedquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat met tatjana in bed?
als mensen me bij de ap mevrouw noemen voel ik me oudquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja om tien uur komen er al jochies die frikandelbroodjes willen hebben.
"mevrouw, kunt u dit even opwarmen?"
Terwijl ik even oud ben
Valt mee. Sprak vandaag nog iemand die al 10 maand lang op zee vaart...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een beveiligings dienst van 12 uur waar je geneens mag zitten/ verder dan 1-2 meter ver lopen... dat is pas lang en zwaar
Echt het kutste wat ik ooit (2x zelfs) heb meegemaakt
Haha maar jij bent in uniform lol. Dan zie je er ouder uit ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja om tien uur komen er al jochies die frikandelbroodjes willen hebben.
"mevrouw, kunt u dit even opwarmen?"
Terwijl ik even oud ben
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weer een droom vervlogen
Hij heeft een andere droom die binnenkort gaat uitkomen...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weer een droom vervlogen
ja met peterquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef Taexon het volgende:
[..]jij weet best met wie ik het bed wil delen
Dat lijkt me ook echt heel naar, constant staan en niet bewegen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een beveiligings dienst van 12 uur waar je geneens mag zitten/ verder dan 1-2 meter ver lopen... dat is pas lang en zwaar
Echt het kutste wat ik ooit (2x zelfs) heb meegemaakt
wat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij heeft een andere droom die binnenkort gaat uitkomen...
Als ik in uniform loop noemt ook iedereen me meneerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als mensen me bij de ap mevrouw noemen voel ik me oud
Ja idd, die jongens hebben gewoon bij mij in de klas gezeten. lolquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als mensen me bij de ap mevrouw noemen voel ik me oud
Ja, maar zij willen het warm eten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha maar jij bent in uniform lol. Dan zie je er ouder uit ofzo?![]()
Maar bij AH hebben ze toch kant&klaar verpakte lekkere broodjes?
Die broodjes zijn natuurlijk ook best wel koud te eten!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd, die jongens hebben gewoon bij mij in de klas gezeten. lol
[..]
Ja, maar zij willen het warm eten.
En ja ik weet niet, zie er niet zo heel oud uit vind ik zelf
alsof je daarvoor je wekker gaat zettenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik kan dit haast nooit doen, nu heb ik de kans..
Wat ga je over mij pratenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef Taexon het volgende:
[..]jij weet best met wie ik het bed wil delen
waarom? Ik snapte je reactie nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Was gewoon een quote op uw reactie.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom? Ik snapte je reactie niet
Ga je nog nummers draaien op de radio vanavond?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat ga je over mij praten
Zullen we samen douchen?
AH kaasbroodjes zijn koud het lekkerst.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die broodjes zijn natuurlijk ook best wel koud te eten!
Denk het niet, geen zinquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga je nog nummers draaien op de radio vanavond?
kan best zijn, maar dat ze ze om tien uur gaan etenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die broodjes zijn natuurlijk ook best wel koud te eten!
Nee, frikandelbroodjes!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
AH kaasbroodjes zijn koud het lekkerst.
frikandellen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
kan best zijn, maar dat ze ze om tien uur gaan eten
sowieso frikadellen
hee jij hierquote:
mn autocorrectie zei dat het frikadellen isquote:
Je moet zaterdag ook nog?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hee jij hiernog twee dagen en dan vrij!
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof je daarvoor je wekker gaat zetten
Dat is nieuw-nederlands.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
mn autocorrectie zei dat het frikadellen is
niet werken op zondagquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hee jij hiernog twee dagen en dan vrij!
ja gelukkig half dagje, dus valt meequote:
nou en.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
mn autocorrectie zei dat het frikadellen is
HEY JIJ LAG TOEN TE SLAPEN JAquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat ga je over mij praten
Zullen we samen douchen?
Dat is nog te doen inderdaad. En dan zondag wokkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gelukkig half dagje, dus valt mee
Ja die is chill!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je gaat draaien moet je voor mij ff dit nummer draaien:
Orjan Nilsen - Endymion
Je hebt al je zin met bed tegen de muur en nu nog zo doen ookquote:
weet ikquote:
de winkel is dan niet een openquote:
heeft ie dan gelijk of niet?quote:
Dat kan je alleen in je dromen gehoord hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Denk jij
Ik word echt wel wakker van oeeh aah auw.
En dan word er niet gefappert.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je hebt al je zin met bed tegen de muur en nu nog zo doen ook!
Wollah ik word boos op je hoor!
Nee, want ik heb het ook gehoord.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat kan je alleen in je dromen gehoord hebben
Ja, je prostaatquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat kan je alleen in je dromen gehoord hebben
winkels die niet op zondag open zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik
[..]
de winkel is dan niet een open
[..]
heeft ie dan gelijk of niet?
Nee ik ga niet. Geen geld, geen zinquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is nog te doen inderdaad. En dan zondag wokken
mag niet van de gemeentequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
winkels die niet op zondag open zijn
Oooohquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ga niet. Geen geld, geen zin
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh
Nou, als je geen zin hebt moet je het ook gewoon niet doen![]()
in een ander dorp is wel een ah open, moeten de mensen maar daar heen gaan zeiden ze.quote:
dat kan nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Denk jij
Ik word echt wel wakker van oeeh aah auw.
in Lelystad zijn superveel supermarkten open. In Almere alle en zelfs in Dronten hebben ze er 3 open geloof ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
in een ander dorp is wel een ah open, moeten de mensen maar daar heen gaan zeiden ze.
Is toch niet rendabbel, wat denk je anders waarom ze zo duur zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
Avondwinkels zijn altijd fkin duur, ik ga een avond winkel starten met normale prijzen
oooh nu word ik bangquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je hebt al je zin met bed tegen de muur en nu nog zo doen ook!
Wollah ik word boos op je hoor!
Omdat het 's avonds isquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is toch niet rendabbel, wat denk je anders waarom ze zo duur zijn.
AH is ook gewoon tot 22 uur open, die ene avondwinkel die ik ken ook dus eigenlijk snap ik er echt geen fuck van waarom die ondingen nog bestaanquote:
Hier is AH om 20:00 dichtquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
AH is ook gewoon tot 22 uur open, die ene avondwinkel die ik ken ook dus eigenlijk snap ik er echt geen fuck van waarom die ondingen nog bestaan
Vertel eens iets meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een verrader in de straat wonen
KOM MAAR OPquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
GRRRRRRRRR
IK SLA JE HELEMAAL IN ELKAAR!
Goed bezigquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn overbuurman zijn wietplantage is door hem doorgetipt...
Mensen gunnen anderen niets.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig
Vast zo'n smerige belasting ontduiker
Het is niet 'gewoon' om 80 uur per week te werken hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij werkte gewoon elke week 80 uur hoor..
Soms dan, maar mensen die je zo verraden zijn geen mensen..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet 'gewoon' om 80 uur per week te werken hoor
slapen, ze is de hele dag jarigquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
Zal ik wakker blijven tot 00.00 om een vriendin te feliciteren? Of gaan slapen?
Niet mee eens. Een illegale plantage blijft een illegale plantage. Zie niet in wat daar zo okay aan isquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Soms dan, maar mensen die je zo verraden zijn geen mensen..
jaa dat is waar, maar is wel leukquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slapen, ze is de hele dag jarig
Hij doet er niemand mee pijn valt niemand lastig..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een illegale plantage blijft een illegale plantage. Zie niet in wat daar zo okay aan is
jawel maar slapen is ook leuk en dat kan niet de hele dag en feliciteren welquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa dat is waar, maar is wel leuk
Zo lust ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij doet er niemand mee pijn valt niemand lastig..
Als ik een wietplantage zou aantreffen van iemand die ik niet ken/niet goed ken zou ik het ook doorgeven aan de wijkagent hierquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Soms dan, maar mensen die je zo verraden zijn geen mensen..
*bergt de plantage weer opquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik een wietplantage zou aantreffen van iemand die ik niet ken/niet goed ken zou ik het ook doorgeven aan de wijkagent hier
Nee, doorverkopen..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar
Zeker ook de hele zolder voor eigen gebruik
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik een wietplantage zou aantreffen van iemand die ik niet ken/niet goed ken zou ik het ook doorgeven aan de wijkagent hier
Tuurlijk, alleen al om ze te irriterenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klets niet zo stom man. Als die man niets verkeerds zou doen gebeurd er toch ook niets? Laat hem dood donderstralen met ze paar domme grafplantjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, doorverkopen..
Maar dan nog
[..]
Waarom, als iemand aan jou geld zit hoe zou je dat vinden?
Ik verdien mij geld gewoon hoe het hoort dus dat is een heel ander geval.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, doorverkopen..
Maar dan nog
[..]
Waarom, als iemand aan jou geld zit hoe zou je dat vinden?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hebben we allemaal wel eens last van
Zo is het wel, je moet niet met mensen hun dingen bemoeien mensen die anderen verraden zal ik nooit meer aanspreken ik zet dan me nep lach op en praat mee..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klets niet zo stom man. Als die man niets verkeerds zou doen gebeurd er toch ook niets? Laat hem dood donderstralen met ze paar domme grafplantjes
Hij had het goed gefilterd en hij had beveiliging erop dat de stoppen eruit zouden springen..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik verdien mij geld gewoon hoe het hoort dus dat is een heel ander geval.
En waarom al was het alleen vanwege het brandgevaar al.. leuk man als er huizen afbranden omdat mensen zo nodig hun groentetuin willen onderhouden
Dat moet je dan ook niet doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo is het wel, je moet niet met mensen hun dingen bemoeien mensen die anderen verraden zal ik nooit meer aanspreken ik zet dan me nep lach op en praat mee..
Als die nou een bom aan het maken was om het centrum op te blazen dan snap ik het wel..
Niet zo happenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Taexon het volgende:
[..]waarom doe ik nou weer niet normaal
Vanaf buiten kan ik dat niet zienquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij had het goed gefilterd en hij had beveiliging erop dat de stoppen eruit zouden springen..
Hij heeft werk en betaald het..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook niet doen
Als ik iemand niet mag ga ik daar ook niet nep naar lachen of wat dan ook![]()
Ik heb het niet op tuig dat de boel oplicht, geen belasting betaald en jankt als het een keer mis gaat. Ik hoop dat hij de komende 7 jaar op een houtje moet bijten
we zullen zien hequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef JRRY het volgende:
Supersof je blijft toch wel tot 00.00 op, zoals altijd.
Heb het zelf gezien..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vanaf buiten kan ik dat niet zien
okequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ga maar emo.giffen om er onderuit te komen
ja hij zei ook dat hij minder online zou zijn he.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Rockiejj het volgende:
Hee, chocoloco was er vanmiddag, maar nu zie ik hem ook niet meer..
is ie niet meer gebanned?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij zei ook dat hij minder online zou zijn he.
Who cares? Ik heb ook werk en kan ook een pistool betalen. Zolang ik niemand neerschiet is het geen probleem?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij heeft werk en betaald het..
Hij heeft al zn boetes al betaald
when you go down when you go down downquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef JRRY het volgende:
you spin my head round right round
oh waarom vind ik dit trashnummer leuk
Maar hoezo heb jij er last van?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Who cares? Ik heb ook werk en kan ook een pistool betalen. Zolang ik niet neerschiet is het geen probleem?
Die gast is fout bezig en dat is het risico van het vak zullen we dan maar zeggen. Zielige lui met hun paar kutplantjes op hun zolder om wat extra centjes te verdienen en om de belasting te tillen en ondertussen wel allerlei subsidies en toeslagen opstrijken. Hoerenvolk is het
hij was twee weken dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
when you go down when you go down down
zijnquote:
Wie compenseert dergelijke belastingfraude? Lijkt mij de gewone man die zich eigen de pleuris werkt en zich scheel betaald aan belasting. Jij doet alsof die gast een held is. Ik bedoel, heb je gesnoven ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar hoezo heb jij er last van?
Nah, het enige wat die knakker doen is oude deuntjes jatten die mensen alweer vergeten zijn en doet dan alsof het een nieuw nummer is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
toch wel de classic van alle trashnummers
Zwart geld verdienen is de keus van iemand zelf verdiende zelf ook zwart geld bij me huidige baan..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie compenseert dergelijke belastingfraude? Lijkt mij de gewone man die zich eigen de pleuris werkt en zich scheel betaald aan belasting. Jij doet alsof die gast een held is. Ik bedoel, heb je gesnoven ofzo?
Ja nou en Right Round is wel echt nice. Ondanks dat het Flo Rida (quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Nah, het enige wat die knakker doen is oude deuntjes jatten die mensen alweer vergeten zijn en doet dan alsof het een nieuw nummer is.
Niet dat dit nummer ooit goed was.
Weet je, dan ga je toch lekker zwart werken. Alleen ook niet huilen als er iets gebeurd en het blijkt dat je dan niet verzekerd bentquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zwart geld verdienen is de keus van iemand zelf verdiende zelf ook zwart geld bij me huidige baan..
Ik doe niet aan coke, is slecht...
weekend uren zwart uitbetaald krijgen is niks mis meequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je, dan ga je toch lekker zwart werken. Alleen ook niet huilen als er iets gebeurd en het blijkt dat je dan niet verzekerd bent
vind het een leuk nummerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
toch wel de classic van alle trashnummers
Ik vreet er geen boterham minder omquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
weekend uren zwart uitbetaald krijgen is niks mis mee
jatochquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind het een leuk nummer
eerlijk gezegd, ken ik hen niet zo goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
wel leuk he dat er een nieuw nummer komt van Destiny's Child.
forget about crazyp
uhuhquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vreet er geen boterham minder om
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wil ook maar ik mag niet in doordeweeks van papa.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |