Zo zwaar is het leven hier in Nederland toch niet..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik krijg last van m'n geweten op de andere een of andere manierbovendien krijg ik het gevoel dat ik de mensen naast wie ik zit in de steek laat, en daarom vraag ik ook altijd toestemming aan hen voordat ik een dag (echt) ziek ben
jonge wat boeit dat. Pech voor hen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik krijg last van m'n geweten op de andere een of andere manierbovendien krijg ik het gevoel dat ik de mensen naast wie ik zit in de steek laat, en daarom vraag ik ook altijd toestemming aan hun voordat ik een dag (echt) ziek ben
hahahaha ik had voor tekenen standaard een 8 of soms een 7quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik welbij tekenen. Omdat ik de schetsen er niet bij had gedaan
om het af te leren:quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Taexon het volgende:
[..]Ik ga verder geeneens reageren want je weet
!
oke..quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
jonge wat boeit dat. Pech voor hen.
Ga je rode stippen op je gezicht tekenen ofwa?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
[..]precies. morgen gewoon geen school voor mij. gewoon niet.
Heb je dan een project of presentatie ofzo die je oook nog moet doen dan? Dan zul je idd gewoon meoten gaan hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik krijg last van m'n geweten op de andere een of andere manier![]()
je hoeft niet altijd aan anderen te denken. Voor jezelf kiezen mag ook wel eens!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
Migraine werkt het beste als smoes. Bij mij dan. Ik heb het normaal ook zo ongeveer om de 2 weken, en dan niet fakequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
nee, ik loop zo naar beneden met "mam, ik ga morgen niet naar school voor een keertje". vindt ze niet erg, wetende dat ik vorig jaar het hele jaar elke dag op school geweest ben en dit jaar tot nu toe ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:54 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Ga je rode stippen op je gezicht tekenen ofwa?
das wel cool.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
Ik ging expres niet naar school voor een presentatie. En die gast waarmee ik dat deed ging de week erna niet. Dus hadden we twee weken extra om te maken
nope, alleen maar toetsen toetsen toetsenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heb je dan een project of presentatie ofzo die je oook nog moet doen dan? Dan zul je idd gewoon meoten gaan hoor
ja tochquote:
Ik ben al 8x ziek geweest, 1x gespijbeld (badboyyyy) en 22x te laat geweestquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee, ik loop zo naar beneden met "mam, ik ga morgen niet naar school voor een keertje". vindt ze niet erg, wetende dat ik vorig jaar het hele jaar elke dag op school geweest ben en dit jaar tot nu toe ook
lolol ik kwam altijd te laat bij gs eerste uur, dat was drie dagen in de week, en dat was mn mentor en hij mocht mij wel. dus ik hoefde nooit een briefje te halenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben al 8x ziek geweest, 1x gespijbeld (badboyyyy) en 22x te laat geweest(waarvan 15 geoorloofd)
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef Faux. het volgende:
straks ga ik morgen niet en gebeuren er allemaal leuke dingen op school
who cares. als je daarom naar school gaat en er gebeurt niks voel je je ook kut hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef Faux. het volgende:
Ja toch, is het nog steeds. Maar vandaag was wel een tyfusdag, 2-9e uur en dan de eerste 3 uur 'lesgeven' aan de klas bij bsmquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
lolol ik kwam altijd te laat bij gs eerste uur, dat was drie dagen in de week, en dat was mn mentor en hij mocht mij wel. dus ik hoefde nooit een briefje te halen![]()
middelbare school tijd was toch wel leuk eigenlijk.
okquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef Faux. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |