Ik kon er niks aan doen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zomaar lig je met een man in bed
lol hoezo niet. dat heb ik zo vaak gedaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
zal ik morgen schoolziek zijn? normaal gaat dat tegen al mijn principes in (modelleerling) maar ik zit er nu zo fucking doorheen dat ik anders mezelf wel gewoon ziek maak.
Dat doe ik ook altijd als ik geen zin heb in leren, beter een goed cijfer later halen. #nognooiteen1gehaaldquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
zal ik morgen schoolziek zijn? normaal gaat dat tegen al mijn principes in (modelleerling) maar ik zit er nu zo fucking doorheen dat ik anders mezelf wel gewoon ziek maak.
neenee dat zeg je maar ondertussenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kon er niks aan doen!
En hij lag geeneens naast mij
goede dan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarmee ze goeie vriendinnen werd is beter?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neenee dat zeg je maar ondertussen
ik krijg last van m'n geweten op de andere een of andere manierquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
lol hoezo niet. dat heb ik zo vaak gedaan
ik welquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd als ik geen zin heb in leren, beter een goed cijfer later halen. #nognooiteen1gehaald
Probeer cocaïne.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
Zo zwaar is het leven hier in Nederland toch niet..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik krijg last van m'n geweten op de andere een of andere manierbovendien krijg ik het gevoel dat ik de mensen naast wie ik zit in de steek laat, en daarom vraag ik ook altijd toestemming aan hen voordat ik een dag (echt) ziek ben
jonge wat boeit dat. Pech voor hen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik krijg last van m'n geweten op de andere een of andere manierbovendien krijg ik het gevoel dat ik de mensen naast wie ik zit in de steek laat, en daarom vraag ik ook altijd toestemming aan hun voordat ik een dag (echt) ziek ben
hahahaha ik had voor tekenen standaard een 8 of soms een 7quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik welbij tekenen. Omdat ik de schetsen er niet bij had gedaan
om het af te leren:quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Taexon het volgende:
[..]Ik ga verder geeneens reageren want je weet
!
oke..quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
jonge wat boeit dat. Pech voor hen.
Ga je rode stippen op je gezicht tekenen ofwa?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
[..]precies. morgen gewoon geen school voor mij. gewoon niet.
Heb je dan een project of presentatie ofzo die je oook nog moet doen dan? Dan zul je idd gewoon meoten gaan hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik krijg last van m'n geweten op de andere een of andere manier![]()
je hoeft niet altijd aan anderen te denken. Voor jezelf kiezen mag ook wel eens!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
Migraine werkt het beste als smoes. Bij mij dan. Ik heb het normaal ook zo ongeveer om de 2 weken, en dan niet fakequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |