Dat lijkt me ook echt heel naar, constant staan en niet bewegen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een beveiligings dienst van 12 uur waar je geneens mag zitten/ verder dan 1-2 meter ver lopen... dat is pas lang en zwaar
Echt het kutste wat ik ooit (2x zelfs) heb meegemaakt
wat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij heeft een andere droom die binnenkort gaat uitkomen...
Als ik in uniform loop noemt ook iedereen me meneerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als mensen me bij de ap mevrouw noemen voel ik me oud
Ja idd, die jongens hebben gewoon bij mij in de klas gezeten. lolquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als mensen me bij de ap mevrouw noemen voel ik me oud
Ja, maar zij willen het warm eten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha maar jij bent in uniform lol. Dan zie je er ouder uit ofzo?![]()
Maar bij AH hebben ze toch kant&klaar verpakte lekkere broodjes?
Die broodjes zijn natuurlijk ook best wel koud te eten!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd, die jongens hebben gewoon bij mij in de klas gezeten. lol
[..]
Ja, maar zij willen het warm eten.
En ja ik weet niet, zie er niet zo heel oud uit vind ik zelf
alsof je daarvoor je wekker gaat zettenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik kan dit haast nooit doen, nu heb ik de kans..
Wat ga je over mij pratenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef Taexon het volgende:
[..]jij weet best met wie ik het bed wil delen
waarom? Ik snapte je reactie nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Was gewoon een quote op uw reactie.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom? Ik snapte je reactie niet
Ga je nog nummers draaien op de radio vanavond?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat ga je over mij praten
Zullen we samen douchen?
AH kaasbroodjes zijn koud het lekkerst.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die broodjes zijn natuurlijk ook best wel koud te eten!
Denk het niet, geen zinquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga je nog nummers draaien op de radio vanavond?
kan best zijn, maar dat ze ze om tien uur gaan etenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die broodjes zijn natuurlijk ook best wel koud te eten!
Nee, frikandelbroodjes!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
AH kaasbroodjes zijn koud het lekkerst.
frikandellen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
kan best zijn, maar dat ze ze om tien uur gaan eten
sowieso frikadellen
hee jij hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |