ik ben alleen op woensdag en zondag vrij : (quote:
wat heeft ze gedaan haahah.quote:
exact de same herequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
take a bow is mooi. en love the way you lie. en who's that chick.
maar sinds only girl vind ik het niet meer leuk.
ik alleen op zondag boehoeequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben alleen op woensdag en zondag vrij : (
Dat is ook lekker tochquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben alleen op woensdag en zondag vrij : (
Vertel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
je hebt ook goede muziek die leuk is
ja preciesquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
exact de same here![]()
Idd na Only Girl werd het slecht (op LTWYL en Whos that chick, en Talk That Talk ft. Jayz na)
Ze is gewoon gemeen en vals en een slet. Ze neemt rare mensen mee naar binnen en ze maakt herrie.quote:
ze neukt, gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is gewoon gemeen en vals en een slet. Ze neemt rare mensen mee naar binnen en ze maakt herrie.
Ik normaal ook maar nu is er toch een looppad tussen me muur en het bed, bedje staat midden in me kamer (Perfect voor de tvquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik lig altijd het liefst bijna tegen de muur aan
aawh dat is echt maar een dagquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik alleen op zondag boehoee
jaa, mocht een dag kiezen dat ik vrij wilde, en dacht woensdag lekker midden in de weekquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is ook lekker toch
Ik zou normaal moeten werken maar morgen niet
Negeer haar dan. doe dezequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is gewoon gemeen en vals en een slet. Ze neemt rare mensen mee naar binnen en ze maakt herrie.
jamaar ik wil tegen de muur liggen, mijn autisme wat doe jequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik normaal ook maar nu is er toch een looppad tussen me muur en het bed, bedje staat midden in me kamer (Perfect voor de tv).
Daar lig je toch niet tegenaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jamaar ik wil tegen de muur liggen, mijn autisme wat doe je
Ja maar dat doet ze op straat en hier maar dan ben ik wegquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze neukt, gefeliciteerd
ik heb een kuttijd zaterdag van 17-21quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
aawh dat is echt maar een dagmaar ik moet echt vroeg beginnen en dat is gewoon kut
[..]
jaa, mocht een dag kiezen dat ik vrij wilde, en dacht woensdag lekker midden in de week![]()
onverwachts vrij is altijd mooi
Had dan maandag gekozen, had je gewoon soort van weekendquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa, mocht een dag kiezen dat ik vrij wilde, en dacht woensdag lekker midden in de week![]()
onverwachts vrij is altijd mooi
plas in haar kontquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, kan niet want ze is vervelend enzo
woow die is ook echt kut ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een kuttijd zaterdag van 17-21
maar nu heb ik midden in de week vrij ook wel fijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Had dan maandag gekozen, had je gewoon soort van weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |