Ik zal wel even aan je denken zo rond 11:00, zet ik speciaal de wekker en dan denk ik ah zij is aan het werk en nu weer slapen..quote:
Oh, maar dan nogquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sommige FOK!kers weten blijkbaar de weg naar de meubelwinkel.
hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zal wel even aan je denken zo rond 11:00, zet ik speciaal de wekker en dan denk ik ah zij is aan het werk en nu weer slapen..
KOM OP NOU!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rot op met tatjanakut reclame ook etc etc etc
dat is echt tyfuslang. Komen er tussendoor ook nog kindertjes met tussenuren lekkere broodjes halen?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zal wel even aan je denken zo rond 11:00, zet ik speciaal de wekker en dan denk ik ah zij is aan het werk en nu weer slapen..
10 uur lang vindenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is echt tyfuslang. Komen er tussendoor ook nog kindertjes met tussenuren lekkere broodjes halen?![]()
![]()
KOM OP NOUquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rot op met tatjanakut reclame ook etc etc etc
Ik ging vroeger niet eens werken in supermarkt, ik wachtte dan liever op het spaargeld van me ouders..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de Jumbo werkte was het niet langer dan 3 uur
ja om tien uur komen er al jochies die frikandelbroodjes willen hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is echt tyfuslang. Komen er tussendoor ook nog kindertjes met tussenuren lekkere broodjes halen?![]()
![]()
Een beveiligings dienst van 12 uur waar je geneens mag zitten/ verder dan 1-2 meter ver lopen... dat is pas lang en zwaarquote:
Niks tatjana in bedquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat met tatjana in bed?
als mensen me bij de ap mevrouw noemen voel ik me oudquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja om tien uur komen er al jochies die frikandelbroodjes willen hebben.
"mevrouw, kunt u dit even opwarmen?"
Terwijl ik even oud ben
Valt mee. Sprak vandaag nog iemand die al 10 maand lang op zee vaart...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een beveiligings dienst van 12 uur waar je geneens mag zitten/ verder dan 1-2 meter ver lopen... dat is pas lang en zwaar
Echt het kutste wat ik ooit (2x zelfs) heb meegemaakt
Haha maar jij bent in uniform lol. Dan zie je er ouder uit ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja om tien uur komen er al jochies die frikandelbroodjes willen hebben.
"mevrouw, kunt u dit even opwarmen?"
Terwijl ik even oud ben
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weer een droom vervlogen
Hij heeft een andere droom die binnenkort gaat uitkomen...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weer een droom vervlogen
ja met peterquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef Taexon het volgende:
[..]jij weet best met wie ik het bed wil delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |