mn autocorrectie zei dat het frikadellen isquote:
Je moet zaterdag ook nog?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hee jij hiernog twee dagen en dan vrij!
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof je daarvoor je wekker gaat zetten
Dat is nieuw-nederlands.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
mn autocorrectie zei dat het frikadellen is
niet werken op zondagquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hee jij hiernog twee dagen en dan vrij!
ja gelukkig half dagje, dus valt meequote:
nou en.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
mn autocorrectie zei dat het frikadellen is
HEY JIJ LAG TOEN TE SLAPEN JAquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat ga je over mij praten
Zullen we samen douchen?
Dat is nog te doen inderdaad. En dan zondag wokkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gelukkig half dagje, dus valt mee
Ja die is chill!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je gaat draaien moet je voor mij ff dit nummer draaien:
Orjan Nilsen - Endymion
Je hebt al je zin met bed tegen de muur en nu nog zo doen ookquote:
weet ikquote:
de winkel is dan niet een openquote:
heeft ie dan gelijk of niet?quote:
Dat kan je alleen in je dromen gehoord hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Denk jij
Ik word echt wel wakker van oeeh aah auw.
En dan word er niet gefappert.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je hebt al je zin met bed tegen de muur en nu nog zo doen ook!
Wollah ik word boos op je hoor!
Nee, want ik heb het ook gehoord.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat kan je alleen in je dromen gehoord hebben
Ja, je prostaatquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat kan je alleen in je dromen gehoord hebben
winkels die niet op zondag open zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik
[..]
de winkel is dan niet een open
[..]
heeft ie dan gelijk of niet?
Nee ik ga niet. Geen geld, geen zinquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is nog te doen inderdaad. En dan zondag wokken
mag niet van de gemeentequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
winkels die niet op zondag open zijn
Oooohquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ga niet. Geen geld, geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |