Dat moet je dan ook niet doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo is het wel, je moet niet met mensen hun dingen bemoeien mensen die anderen verraden zal ik nooit meer aanspreken ik zet dan me nep lach op en praat mee..
Als die nou een bom aan het maken was om het centrum op te blazen dan snap ik het wel..
Niet zo happenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Taexon het volgende:
[..]waarom doe ik nou weer niet normaal
Vanaf buiten kan ik dat niet zienquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij had het goed gefilterd en hij had beveiliging erop dat de stoppen eruit zouden springen..
Hij heeft werk en betaald het..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook niet doen
Als ik iemand niet mag ga ik daar ook niet nep naar lachen of wat dan ook![]()
Ik heb het niet op tuig dat de boel oplicht, geen belasting betaald en jankt als het een keer mis gaat. Ik hoop dat hij de komende 7 jaar op een houtje moet bijten
we zullen zien hequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef JRRY het volgende:
Supersof je blijft toch wel tot 00.00 op, zoals altijd.
Heb het zelf gezien..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vanaf buiten kan ik dat niet zien
okequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ga maar emo.giffen om er onderuit te komen
ja hij zei ook dat hij minder online zou zijn he.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Rockiejj het volgende:
Hee, chocoloco was er vanmiddag, maar nu zie ik hem ook niet meer..
is ie niet meer gebanned?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij zei ook dat hij minder online zou zijn he.
Who cares? Ik heb ook werk en kan ook een pistool betalen. Zolang ik niemand neerschiet is het geen probleem?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij heeft werk en betaald het..
Hij heeft al zn boetes al betaald
when you go down when you go down downquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef JRRY het volgende:
you spin my head round right round
oh waarom vind ik dit trashnummer leuk
Maar hoezo heb jij er last van?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Who cares? Ik heb ook werk en kan ook een pistool betalen. Zolang ik niet neerschiet is het geen probleem?
Die gast is fout bezig en dat is het risico van het vak zullen we dan maar zeggen. Zielige lui met hun paar kutplantjes op hun zolder om wat extra centjes te verdienen en om de belasting te tillen en ondertussen wel allerlei subsidies en toeslagen opstrijken. Hoerenvolk is het
hij was twee weken dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
when you go down when you go down down
zijnquote:
Wie compenseert dergelijke belastingfraude? Lijkt mij de gewone man die zich eigen de pleuris werkt en zich scheel betaald aan belasting. Jij doet alsof die gast een held is. Ik bedoel, heb je gesnoven ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar hoezo heb jij er last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |