slapen, ze is de hele dag jarigquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
Zal ik wakker blijven tot 00.00 om een vriendin te feliciteren? Of gaan slapen?
Niet mee eens. Een illegale plantage blijft een illegale plantage. Zie niet in wat daar zo okay aan isquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Soms dan, maar mensen die je zo verraden zijn geen mensen..
jaa dat is waar, maar is wel leukquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slapen, ze is de hele dag jarig
Hij doet er niemand mee pijn valt niemand lastig..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een illegale plantage blijft een illegale plantage. Zie niet in wat daar zo okay aan is
jawel maar slapen is ook leuk en dat kan niet de hele dag en feliciteren welquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa dat is waar, maar is wel leuk
Zo lust ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij doet er niemand mee pijn valt niemand lastig..
Als ik een wietplantage zou aantreffen van iemand die ik niet ken/niet goed ken zou ik het ook doorgeven aan de wijkagent hierquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Soms dan, maar mensen die je zo verraden zijn geen mensen..
*bergt de plantage weer opquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik een wietplantage zou aantreffen van iemand die ik niet ken/niet goed ken zou ik het ook doorgeven aan de wijkagent hier
Nee, doorverkopen..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar
Zeker ook de hele zolder voor eigen gebruik
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik een wietplantage zou aantreffen van iemand die ik niet ken/niet goed ken zou ik het ook doorgeven aan de wijkagent hier
Tuurlijk, alleen al om ze te irriterenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klets niet zo stom man. Als die man niets verkeerds zou doen gebeurd er toch ook niets? Laat hem dood donderstralen met ze paar domme grafplantjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, doorverkopen..
Maar dan nog
[..]
Waarom, als iemand aan jou geld zit hoe zou je dat vinden?
Ik verdien mij geld gewoon hoe het hoort dus dat is een heel ander geval.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, doorverkopen..
Maar dan nog
[..]
Waarom, als iemand aan jou geld zit hoe zou je dat vinden?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hebben we allemaal wel eens last van
Zo is het wel, je moet niet met mensen hun dingen bemoeien mensen die anderen verraden zal ik nooit meer aanspreken ik zet dan me nep lach op en praat mee..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klets niet zo stom man. Als die man niets verkeerds zou doen gebeurd er toch ook niets? Laat hem dood donderstralen met ze paar domme grafplantjes
Hij had het goed gefilterd en hij had beveiliging erop dat de stoppen eruit zouden springen..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik verdien mij geld gewoon hoe het hoort dus dat is een heel ander geval.
En waarom al was het alleen vanwege het brandgevaar al.. leuk man als er huizen afbranden omdat mensen zo nodig hun groentetuin willen onderhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |