Nah, het enige wat die knakker doen is oude deuntjes jatten die mensen alweer vergeten zijn en doet dan alsof het een nieuw nummer is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
toch wel de classic van alle trashnummers
Zwart geld verdienen is de keus van iemand zelf verdiende zelf ook zwart geld bij me huidige baan..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie compenseert dergelijke belastingfraude? Lijkt mij de gewone man die zich eigen de pleuris werkt en zich scheel betaald aan belasting. Jij doet alsof die gast een held is. Ik bedoel, heb je gesnoven ofzo?
Ja nou en Right Round is wel echt nice. Ondanks dat het Flo Rida (quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Nah, het enige wat die knakker doen is oude deuntjes jatten die mensen alweer vergeten zijn en doet dan alsof het een nieuw nummer is.
Niet dat dit nummer ooit goed was.
Weet je, dan ga je toch lekker zwart werken. Alleen ook niet huilen als er iets gebeurd en het blijkt dat je dan niet verzekerd bentquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zwart geld verdienen is de keus van iemand zelf verdiende zelf ook zwart geld bij me huidige baan..
Ik doe niet aan coke, is slecht...
weekend uren zwart uitbetaald krijgen is niks mis meequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je, dan ga je toch lekker zwart werken. Alleen ook niet huilen als er iets gebeurd en het blijkt dat je dan niet verzekerd bent
vind het een leuk nummerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
toch wel de classic van alle trashnummers
Ik vreet er geen boterham minder omquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
weekend uren zwart uitbetaald krijgen is niks mis mee
jatochquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind het een leuk nummer
eerlijk gezegd, ken ik hen niet zo goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
wel leuk he dat er een nieuw nummer komt van Destiny's Child.
forget about crazyp
uhuhquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vreet er geen boterham minder om
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wil ook maar ik mag niet in doordeweeks van papa.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |