Ik denk dat ze Eleanor Rigby bedoeldequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die pianomuziek? Was geloof ik Gymnopedie van Erik Satie.
Hij gedraagt zich als een hollywood acteur.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:07 schreef Pino112 het volgende:
#2.
Daniël is irritant. En Tania ook.
Het is een aanwijzingquote:
Echt een verademing iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Fijn steeds zo'n topic per uitzending.
Ok. En ik bedoelde eigenlijk The Void van The Kyteman Orchestra.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Eleanor Rigby bedoelde
Eensquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Vind dat verbondgedoe nogal saai, voor de kijker. Snap ook niet zo goed dat ze daar dit jaar zo mee bezig zijn. Je kan niemand vertrouwen en weet nooit of mensen de juiste informatie delen.
Gefixedquote:
Volgens mij denken ze dat ze in Expeditie Robinson zittenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Vind dat verbondgedoe nogal saai, voor de kijker. Snap ook niet zo goed dat ze daar dit jaar zo mee bezig zijn. Je kan niemand vertrouwen en weet nooit of mensen de juiste informatie delen.
*headshot*quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:12 schreef lordteddybeer het volgende:
Paintballen zonder helm, lekker handig
Carolien sowiesoquote:
ze zullen wel alleen laag mogen schieten oidquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef Wrijfhout het volgende:
Dit is wel vrij link lijkt me of niet, voor hetzelfde heb je zo'n ding in je oog?
Mwoa, gecontroleerd op de benen schieten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef Wrijfhout het volgende:
Dit is wel vrij link lijkt me of niet, voor hetzelfde heb je zo'n ding in je oog?
Misschien was zij eerst wel de molquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef Rockiejj het volgende:
Janine liep alleen een beetje mee..
Zij kan nooit de Mol zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef Rockiejj het volgende:
Janine liep alleen een beetje mee..
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef henkde_j het volgende:
Joep heeft het over gestolen geld, en meteen een Afrikaan in beeld
qft!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef byah het volgende:
Laat Joep aub nog zolang mogelijk blijven.
Mwa ja dacht ik ook wel, alleen schieten vanaf zo'n squad is ook wel lastig te controleren, rij je net over een hobbel heen terug je schiet...quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zullen wel alleen laag mogen schieten oid
of weinig druk op de fles, dan komen ze niet zo ver en niet zo hard aanquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Mwa ja dacht ik ook wel, alleen schieten vanaf zo'n squad is ook wel lastig te controleren, rij je net over een hobbel heen terug je schiet...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef BobW het volgende:
Ze weten toch dat Janine dat ongeluk heeft gehad
wie zijn 'ze'?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef BobW het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef BobW het volgende:
Vriendin waarschijnlijk..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heeft die Pauline een vriend/vriendin?
Die moeten ze eruit slaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:24 schreef Rumille het volgende:
Wel vreemd dat je weet dat Janine er nooit uit gaat
Huh?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:24 schreef Rumille het volgende:
Wel vreemd dat je weet dat Janine er nooit uit gaat
Misschien is dat wel allemaal in scene gezet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:24 schreef marcodej het volgende:
Janine moet nog een ongeluk krijgen, dus die niet.
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:24 schreef marcodej het volgende:
Janine moet nog een ongeluk krijgen, dus die niet.
dat riep je ook in mn oorquote:
Keesquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:26 schreef tompsv18 het volgende:
Volgende week zeker nog Tim eruit en er blijft niks leuks over
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Handgemaakt excel-sheet.
Dat is een tabel kut!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Handgemaakt excel-sheet.
Dat is een tabel kut!
Volgende week Janine er dus uitquote:
Nee.. is van veraf gefilmdquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef TLC het volgende:
Dat ongeluk gaan ze toch niet uitzenden he
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even daar op voortbordurend dan: op het wieisdemol.com forum wordt ook gesproken over de afbeeldingen van de ogen van de kandidaten en de volgorde waarmee ze getoond worden (3-4-3)
Groep 1 is Ewout, Janine, Joep en Groep 2 is Tim, Zarayda, Daniel, Carolien
[ afbeelding ]
Groep 3 is Paulien, Kees, Tania.
[ afbeelding ]
Kunnen we hier uit afleiden dat de afvallers in groep 1 en 2 zitten? Tot nu toe klopt dat wel iig (Janine vliegt er in aflevering 2 of 3 uit)
Dan was ze er in gebleven en waren de opdrachten even veranderd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef TLC het volgende:
ik vraag me af hoe ze dat gedaan hebben als Janine idd de mol was
ik denk eerder dat iemand anders het mol zijn had moeten overnemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan was ze er in gebleven en waren de opdrachten even veranderd.
'Erin gebleven'? Gast, ze lag in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan was ze er in gebleven en waren de opdrachten even veranderd.
Dat zou kut zijn..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef TLC het volgende:
[..]
ik denk eerder dat iemand anders het mol zijn had moeten overnemen
Komt ze toch weer terug..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Erin gebleven'? Gast, ze lag in het ziekenhuis.
Revalidatie?quote:
Dat zijn gewoon mensen die het niet veranderen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef TLC het volgende:
lol@moltalk ; 3 % denkt nog altijd dat Ewout de mol is![]()
![]()
Nee,quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor letsel ze had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als bij het spel op het open veld, lekker passief voor aas gaan spelen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef amaranta het volgende:
Er is me een ding heel duidelijk opgevallen deze aflevering.
Tanja, of hoe die zangeres dan ook heet, viel als eerste af bij het laserspel. Haar mond zei jammer maar haar ogen zeiden, boeit me geen kont.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef Dobbs het volgende:
Pauline is niet de mol.niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef Dobbs het volgende:
Pauline is niet de mol.mijn beeldscherm onder het drinken wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Het ging om dat haar gezichtsuitdrukking iets anders zei dat wat ze met haar mond zei. En dat kon ze niet acteren, want ze is geen actrice.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Net als bij het spel op het open veld, lekker passief voor aas gaan spelen.
Maar in her defence, ze heeft ook niet echt het figuur om door lasers heen te kruipen en te sprinten.
toevoeging: Tijdens het spel waaar hij 750 euro ophaalde liet hij dit trots zien aan zn medekandidaten. De andere enveloppen bleven dicht. Hiermee toonde hij zijn goede wil. Daarna heeft hij geld teruggejat om andere mensen verdacht te maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef RedFever007 het volgende:
Daniel de Bosseven (oid) is de mol voor mij
Passief zijn kan natuurlijk ook een mollenstreek zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het ging om dat haar gezichtsuitdrukking iets anders zei dat wat ze met haar mond zei. En dat kon ze niet acteren, want ze is geen actrice.
Waar zie jij dat .. Ik wil ook graag kijken!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef TLC het volgende:
Janine is bij Moltalk !!!! gelukkig ze ziet er springlevend uit![]()
![]()
live.avro.nlquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar zie jij dat .. Ik wil ook graag kijken!
http://live.avro.nlquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar zie jij dat .. Ik wil ook graag kijken!
Zarayda is (voorlopig) mijn mol, en dat viel me ook op... hmmmmzquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef DaMart het volgende:
Tim wordt wel erg verdacht in beeld gebracht, dus mijn mol zal de mol wel weer niet zijn.
En typisch wat Zara..dinges deed toen ze vertelde over waakhond Tanja: met haar vingers een brilletje maken voor haar ogen. Een slechtziende mol misschien?
Hoeveel heeft Carolien nu opgehaald dan? Bij die lasers heeft ze alleen de jokers gepakt; terwijl zij in de bunker liep, kwamen de portoproblemen, waar Tim de schuld van kreeg, want die zou het kanaal veranderd hebben. Maar wie zegt dat zij niet eerst het kanaal veranderd heeft en dat Tim slechts haar frequentie weer op wilde zoeken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
Als ik puur op het 'follow the money' principe afga dan zijn Tania, Paulien en Zarayda het meest verdacht. Maar er zal dit jaar ook wel weer een geld uit de pot actie komen, want anders kan Carolien sowieso al weggestreept worden. En Tim bij de veld opdracht.
Je vergeet voor het gemak even de duizend euro die zij uiteindelijk pakt. Ze had daar makkelijk zich kunnen laten raken door een laser. En dan was het dus min duizend ipv plus duizend. Uiteraard heeft verder niet veel goeds gedaan. Maar ze heeft wel degelijk het meeste geld in de pot gebracht. Of Tim of Kees bij de veld opdracht, maar buiten Daniel is niet bekend hoeveel er in zat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef Masspa het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Carolien nu opgehaald dan? Bij die lasers heeft ze alleen de jokers gepakt; terwijl zij in de bunker liep, kwamen de portoproblemen, waar Tim de schuld van kreeg, want die zou het kanaal veranderd hebben. Maar wie zegt dat zij niet eerst het kanaal veranderd heeft en dat Tim slechts haar frequentie weer op wilde zoeken?
Tijdens de tweede opdracht vroeg Kees meerdere malen iets aan haar door de porto, maar bleef ze vrolijk doorlullen tegen iemand anders. Ook heb je haar maar 1 keer zien rennen door het veld, dat was met Tim. Alleen Tim heb je toen geld zien pakken met zijn karatetrap tegen die paal aan.
Was zij in de eerste aflevering dan zo actief of zie ik iets compleet over het hoofd? Ik streep dr voorlopig nog niet weg in ieder geval.
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/dagboek_mol_afl2.aspxquote:'Ik vind 't leuk! De mol zijn bedoel ik. Als ik niet de mol was geweest had ik het ook leuk gevonden denk ik, maar nu...!' Ik kan het echt iedereen aanraden eens een keer de mol te zijn. Deze aflevering had er ¤ 8000,- in de pot kunnen komen, maar er is maar ¤ 3250,- verdiend. Enig minpuntje bij dit alles is, dat er in deze aflevering bij elke opdracht wel iets is verdiend. Daar baal ik wel van. Ik zal de komende afleveringen nóg beter mijn best doen om nóg minder geld in de pot te laten komen.
Wat betreft mijn medekandidaten: overal om mij heen worden verbondjes gesloten en complotten gesmeed. Ik vind dat erg grappig, omdat het voelt alsof dat allemaal om mij is... die complotten... En dat is natuurlijk ook zo... De vraag is of ik daar aan meedoe natuurlijk...
Ok?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Daarnaast had hij een groen t-shirt aan, net als de kleur van de enveloppen
Geweldig dagboek van Joepquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:57 schreef jcdragon het volgende:
Dagboek van de Mol
[..]
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/dagboek_mol_afl2.aspx
Daboek van Joep![]()
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/dagboek_afvaller_afl2.aspx
Dagboek van Joep heb ik wel gelezen erg mooiquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
Geweldig dagboek van Joep
Schrijven kan ie wel
Op http://live.avro.nl komt er 10 minuten voor en 10 minuten erna Moltalk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Jullie kunnen de moltalk wel kijken heb op facebook al gevraagd en hier maar zie geen moltalk van vanavond!
Dat dagboek van Joep is erg leuk ja!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:57 schreef jcdragon het volgende:
Dagboek van de Mol
[..]
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/dagboek_mol_afl2.aspx
Daboek van Joep![]()
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/dagboek_afvaller_afl2.aspx
jouw digitale tv heeft 2 minuten vertragingquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe weten jullie dat dan nu al van joep?
Wat is dit voor rare foto? Paulien heeft een soort van extra arm die even in Kees zijn ballen wil knijpenquote:
1quote:Wie is de Mol heeft donderdagavond een absoluut record neergezet. De tweede aflevering van het dertiende seizoen trok afgerond 2,2 miljoen kijkers en daarmee is het de meest bekeken aflevering ooit. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Tot nu toe stond het record op de opener van het twaalfde seizoen, waar in januari 2012 ruim 2,1 miljoen mensen naar keken. Het huidige seizoen opende vorige week met bijna 2,1 miljoen kijkers, nu de vierde meest bekeken aflevering ooit.
Twee afleveringen onderwegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:19 schreef GeileHond het volgende:
Ik gok op Tania, meest verdachte persoon in mijn ogen, doet niet echt d'r best alleen met het maken van vriendjes staat ze met haar bek vooraan.
Maar wat vind ik dit een saaie groep en wat zijn ze allemaal aan het overacteren. Vooral die Daniel in de 'biecht' vind ik super irritant. Maar ook Zarayda, Tim en Paulien vind ik te overdreven acteren, het lijken me allemaal geen echte emoties. Volgens mij denken ze dat dit soort gedrag 'hoort' bij een Wie is de Mol kandidaat..
Nee, zeker niet mijn favoriete jaar (net als vorig jaar overigens).
En vorig jaar had ik precies hetzelfde gevoel na twee afleveringen en vond ik dat seizoen ook niet bijster interessant. Natuurlijk kan het nog veranderen, maar de eerste indrukken van de groep zijn niet geweldig en dat heb ik bij bepaalde kandidaten. De leuksten in mijn ogen zijn (was) Joep, Kees en Carolien. De opdrachten vind ik tot nog toe wel heel leuk.quote:
Ik vind dit juist een van de weinige groepen waarbij ik iedereen erin wil houden. Er is er maar één aan wie ik me stoor en dat is inderdaad Daniel Boissevain of iets dergelijks, wat doet die overdramatisch in zijn filmpjes. Alles lijkt geacteerd inderdaad, het zal je vriend maar wezen, pfff.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:19 schreef GeileHond het volgende:
Ik gok op Tania, meest verdachte persoon in mijn ogen, doet niet echt d'r best alleen met het maken van vriendjes staat ze met haar bek vooraan.
Maar wat vind ik dit een saaie groep en wat zijn ze allemaal aan het overacteren. Vooral die Daniel in de 'biecht' vind ik super irritant. Maar ook Zarayda, Tim en Paulien vind ik te overdreven acteren, het lijken me allemaal geen echte emoties. Volgens mij denken ze dat dit soort gedrag 'hoort' bij een Wie is de Mol kandidaat..
Nee, zeker niet mijn favoriete jaar (net als vorig jaar overigens).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |