quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even daar op voortbordurend dan: op het wieisdemol.com forum wordt ook gesproken over de afbeeldingen van de ogen van de kandidaten en de volgorde waarmee ze getoond worden (3-4-3)
Groep 1 is Ewout, Janine, Joep en Groep 2 is Tim, Zarayda, Daniel, Carolien
[ afbeelding ]
Groep 3 is Paulien, Kees, Tania.
[ afbeelding ]
Kunnen we hier uit afleiden dat de afvallers in groep 1 en 2 zitten? Tot nu toe klopt dat wel iig (Janine vliegt er in aflevering 2 of 3 uit)
Dan was ze er in gebleven en waren de opdrachten even veranderd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef TLC het volgende:
ik vraag me af hoe ze dat gedaan hebben als Janine idd de mol was
ik denk eerder dat iemand anders het mol zijn had moeten overnemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan was ze er in gebleven en waren de opdrachten even veranderd.
'Erin gebleven'? Gast, ze lag in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan was ze er in gebleven en waren de opdrachten even veranderd.
Dat zou kut zijn..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef TLC het volgende:
[..]
ik denk eerder dat iemand anders het mol zijn had moeten overnemen
Komt ze toch weer terug..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Erin gebleven'? Gast, ze lag in het ziekenhuis.
Revalidatie?quote:
Dat zijn gewoon mensen die het niet veranderen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef TLC het volgende:
lol@moltalk ; 3 % denkt nog altijd dat Ewout de mol is![]()
![]()
Nee,quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor letsel ze had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als bij het spel op het open veld, lekker passief voor aas gaan spelen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef amaranta het volgende:
Er is me een ding heel duidelijk opgevallen deze aflevering.
Tanja, of hoe die zangeres dan ook heet, viel als eerste af bij het laserspel. Haar mond zei jammer maar haar ogen zeiden, boeit me geen kont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |