Dat zijn gewoon mensen die het niet veranderen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef TLC het volgende:
lol@moltalk ; 3 % denkt nog altijd dat Ewout de mol is![]()
![]()
Nee,quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor letsel ze had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als bij het spel op het open veld, lekker passief voor aas gaan spelen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef amaranta het volgende:
Er is me een ding heel duidelijk opgevallen deze aflevering.
Tanja, of hoe die zangeres dan ook heet, viel als eerste af bij het laserspel. Haar mond zei jammer maar haar ogen zeiden, boeit me geen kont.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef Dobbs het volgende:
Pauline is niet de mol.niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef Dobbs het volgende:
Pauline is niet de mol.mijn beeldscherm onder het drinken wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Het ging om dat haar gezichtsuitdrukking iets anders zei dat wat ze met haar mond zei. En dat kon ze niet acteren, want ze is geen actrice.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Net als bij het spel op het open veld, lekker passief voor aas gaan spelen.
Maar in her defence, ze heeft ook niet echt het figuur om door lasers heen te kruipen en te sprinten.
toevoeging: Tijdens het spel waaar hij 750 euro ophaalde liet hij dit trots zien aan zn medekandidaten. De andere enveloppen bleven dicht. Hiermee toonde hij zijn goede wil. Daarna heeft hij geld teruggejat om andere mensen verdacht te maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef RedFever007 het volgende:
Daniel de Bosseven (oid) is de mol voor mij
Passief zijn kan natuurlijk ook een mollenstreek zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het ging om dat haar gezichtsuitdrukking iets anders zei dat wat ze met haar mond zei. En dat kon ze niet acteren, want ze is geen actrice.
Waar zie jij dat .. Ik wil ook graag kijken!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef TLC het volgende:
Janine is bij Moltalk !!!! gelukkig ze ziet er springlevend uit![]()
![]()
live.avro.nlquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar zie jij dat .. Ik wil ook graag kijken!
http://live.avro.nlquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar zie jij dat .. Ik wil ook graag kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |