SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dan maar een UV lichtbak op je zolderkamertje neer plempenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel voldoende zonnesterkte hebben hèVergeet dat maar in Nederland
Daar zullen de bovenburen blij mee zijn. Ik schiet er niets mee opquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan maar een UV lichtbak op je zolderkamertje neer plempen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar zullen de bovenburen blij mee zijn. Ik schiet er niets mee op
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Kally het volgende:
Waarom begin ik aan het behang terwijl ik nu weg moetEn dat als beroepsplannerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Kally het volgende:
Waarom begin ik aan het behang terwijl ik nu weg moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Of de zonnebank gewoon in mijn eigen verdieping plaatsenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ruilen met de buren dan maar ?
Ik plan niet?quote:
Ook een optiequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of de zonnebank gewoon in mijn eigen verdieping plaatsen
Die staat naast mijn bedquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of de zonnebank gewoon in mijn eigen verdieping plaatsen
Enkel wanneer het uitkomt ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik plan niet?
Dat doe ik er soms bij
O, je kunt het dus welquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik plan niet?
Dat doe ik er soms bij
Tot laterquote:
Nee, wanneer ik zo lief ben mijn vrije weekend op te offeren om te helpenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Enkel wanneer het uitkomt ?
quote:
Doet het nog steeds goed tijdens feestjesquote:
Je kent mij. Ik heb genoeg stampklassiekertjes thuisquote:
Hey Dimitri, ik heb ook een houseplaatje gemoakt!quote:
Het is niet echt mijn smaak, maar ken de meeste nummers via mn zusjequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:13 schreef Monopoly het volgende:
Dit blijft gewoon een dondersmooie plaat
Je zuster is een gabberwijffie ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn smaak, maar ken de meeste nummers via mn zusje
Zo erg is het niet nee, maar ze mag er graag naar luisterenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je zuster is een gabberwijffie ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:21 schreef Monopoly het volgende:
Deze mix is eerstehands he. Geen na bewerking en bull shit. Ik record wat ik op dat moment spin
Altijd als ik er niet benquote:
Thunderdome 2012 jongenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:19 schreef Monopoly het volgende:
Mooi was die tijd.
Free Festival hoorde ik nog wat uit zijn repertoire langskomen in de early area
Ja, doe datquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry chickie, ik zal komende tijd eens beter timen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
Mono. Wij moeten echt nog een keer dit tezamen doen. 5 uur durende show met allerhande ongein.
Onder invloed van geestverruimende middelen ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
Mono. Wij moeten echt nog een keer dit tezamen doen. 5 uur durende show met allerhande ongein.
Ik heb hier op mijn werk vernomen dat truffels aan te raden zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onder invloed van geestverruimende middelen ?
Uiteraardquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb hier op mijn werk vernomen dat truffels aan te raden zijn?
Je moet wel vaker komen hier komen hoorquote:
Man, een van die collega's heeft alles gehad behalve bruin. En niet een keer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]_! Puike collega's
Maar doe mij maar een goed glas bier en een kristalletje.
Ik heb juist al een maand of 8 geen geestverruimende middelen gebruiktquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Man, een van die collega's heeft alles gehad behalve bruin. En niet een keer.
Wel puur recreatief gebruik, en alleen in vakanties en weekenden.
Op bier na ik ook niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb juist al een maand of 8 geen geestverruimende middelen gebruikt
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb de komende tijd weer iets meer tijd om overdag te FOK!ken dus komt goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet wel vaker komen hier komen hoor
Hoe zit het met het roken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel af en toe op een gezellige avond 2-3quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb de komende tijd weer iets meer tijd om overdag te FOK!ken dus komt goed.
[..]
Hoe zit het met het roken?
Ik Fok! tussen het werken door, maar dat is weinig want te drukquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb de komende tijd weer iets meer tijd om overdag te FOK!ken dus komt goed.
[..]
Hoe zit het met het roken?
De kracht en het plezier van Mono. Als een virus wat je bips betreed. Eerst is het even ongemakkelijk, maar daarna gewoon fijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
En wonderbaarlijk genoeg ben ik nog steeds zwaar aan het genieten![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:36 schreef Kally het volgende:
Ik vind dat ik wel spareribs verdiend heb
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De kracht en het plezier van Mono. Als een virus wat je bips betreed. Eerst is het even ongemakkelijk, maar daarna gewoon fijn.
Jij, en omdat je mij zo lief vind neem je mij mee?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef Kally het volgende:
20 april Old Skool Gangsters, guess who just got an invite
Heb ik gisteren opquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Ik ga vanavond kipfilets klaarmaken
Nicequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef Kally het volgende:
20 april Old Skool Gangsters, guess who just got an invite
Wil je mee?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij, en omdat je mij zo lief vind neem je mij mee?Wat tof van je Kal
Komt goedquote:
Is voor mij al weer een tijd geleden dat ik het gehad hebquote:
Ik weet niet tot hoe laat je door gaat ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:47 schreef Monopoly het volgende:
Later kerel, bedankt voor het luisteren man
Eet zequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat even mijn avondeten in elkaar flansen
Tot straks
Smakelijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat even mijn avondeten in elkaar flansen
Tot straks
Nu al?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit voor het eerst in mijn nieuwe huisZo voor het eerst voor mezelf boodschappen doen
Parteh animal youquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
LangEn deze natuurlijk
![]()
Noize Suppressor - Fingherz
Heb alles wat ik nodig heb in het huis, hoogslaper, matras, klapstoeltje en een bed wat ik nog in elkaar moet zetten. En mijn laptopje natuurlijkquote:
Feliquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit voor het eerst in mijn nieuwe huisZo voor het eerst voor mezelf boodschappen doen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb alles wat ik nodig heb in het huis, hoogslaper, matras, klapstoeltje en een bed wat ik nog in elkaar moet zetten. En mijn laptopje natuurlijk
Buikje te groot?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon een beetje lichaamsbeweging heur
Morgen gaat het vriezen, kan buiten dus ookquote:
Work itquote:
Voor evenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen gaat het vriezen, kan buiten dus ook
Soms hè, ben je net zo'n schattig vrouwtjequote:
Dit krijg ik net binnen op de emailquote:oksanakuvald@yahoo.com via server1.unsecuredbusinessfunding.com
5:51 PM (7 minutes ago)
to me
Happy holidays! I apologize if I'm wrong address. My friend give me this address and told me that you are single and
attractive man. I hope it's youMy name is Oksana. I am 32 and I'm still not married
I am sociable and
attractive, I am looking for man for serious relationships. If I'm not mistaken the address,
write me, I'll send you pictures and tell about themselves.
Successful year
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit krijg ik net binnen op de email_!
Ik zeg doen. Mijn de vrouw van mijn oude baas heet ook Oksana. Man, daar heb ik wel een nachtje ruzie voor over.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ga je haar nu verleiden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms hè, ben je net zo'n schattig vrouwtje
I drink while I work out, I call it bacardioquote:
Whehehequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
I drink while I work out, I call it bacardio
Ah bahhhhquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik schrijf vanavond wel een respons met een foto van een afgehakte penis. Kijken of ze reageert
Ik heb het van jou geleendquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey die had ik eerder ook al gepost
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
I drink while I work out, I call it bacardio
BEWIJS!!!!!!!!! Whahahahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
*Kijkt in z'n onderbroek*
Nou, ehhh...
quote:
Zo dan mag jij vertellen waar je goed kan uitgaanquote:
^ Ditquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Wat een o-zo niet mijn muziek![]()
Dan maar vanavond naar Lola luisteren![]()
![]()
quote:
De Docterquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo dan mag jij vertellen waar je goed kan uitgaan
Reageerquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Wat een o-zo niet mijn muziek![]()
Dan maar vanavond naar Lola luisteren![]()
![]()
In het vliegend paard ben ik wel eens kacheltje lam geworden, was toen wel vermakelijk, maar ook 3 gratis fusten die avondquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De DocterZit in de Voorstraat. Zaterdagavond heel tof. Vermijd Paard.
Joffer in het weekend wel tof evenals de Bommel. Beide in de straat van de Mediamarkt.
Ja ga ik vanavond wel ff voor zittenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Reageer
Dat schijnt echt hilarisch te kunnen worden. Maak een topic alles TTT
Ik woon dus 50 meter van de docter en paard af hequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De DocterZit in de Voorstraat. Zaterdagavond heel tof. Vermijd Paard.
Joffer in het weekend wel tof evenals de Bommel. Beide in de straat van de Mediamarkt.
Spareribs netjes etenquote:
Iets te studentikoos, corpsballen niveau ligt mij iets te hoog. Hou ik niet zo van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik woon dus 50 meter van de docter en paard af he
Waarom paard vermijden??
Er was een fokker die reageerde telkens, ze stuurde van die stockfoto's en hij foto's van een politicus terug en rutte enzo, en dan allemaal bullshit van dit is mijn broer en mijn vaderquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ga ik vanavond wel ff voor zitten
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
Base Alert! Mono, jij bent heldhaftig bezig vandaag jongen!
Mijn huisgenoot zegt dat het wel meevaltquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iets te studentikoos, corpsballen niveau ligt mij iets te hoog. Hou ik niet zo van.
Deze man weetquote:
Gevalletje 'het origineel is toch beter'. In dit geval dan die van Technoboy.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man weetMee bleren op dit nummer, gewoon ZO ontzettend geil
Daarna stampen tot je neer gaat
![]()
Mwoah. Die van Korsakoff is qua bass natuurlijk dikker. Maar de opbouw naar de climax hier is toch wel zo'n berucht kippenvel momentje. Zeker met een paar mg kristallen in je waffelquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gevalletje 'het origineel is toch beter'. In dit geval dan die van Technoboy.
Mieke Telkamp?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zullen jullie in rustig vaarwater komen als ik Mono overneem
Ik dacht een luisterboek aan te zetten van Annie MG Schmidtquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht een luisterboek aan te zetten van Annie MG Schmidt
O joyquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht een luisterboek aan te zetten van Annie MG Schmidt
Puik idee welquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan zelf geluidjes erbij verzinnen zodat het een soort hoorspel wordt
Pak maar vast schoenen voor de voetstapjes e.d.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eet zequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pak maar vast schoenen voor de voetstapjes e.d.![]()
Ik ga etenEn ondertussen verder luisteren
Doe dan een eng stuk, net als met War of the Worlds, een heel land in blinde paniekquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, maar nee. Vanavond even lekker genieten van muziekjes
Dit is wat rustiger ja.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Kally het volgende:
Te slecht, maar ik moest lachen
Nijntje Oosterhuis
[ afbeelding ]
Zelfs in de tunnel of terror zou die niet misstaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:06 schreef Watertornado het volgende:
Die Speedy J sample blijft zoooo intiem ruig te gebruiken
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Kally het volgende:
Te slecht, maar ik moest lachen
Nijntje Oosterhuis
[ afbeelding ]
Alsof het niets isquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
De éne na de andere knaller komt voorbij
Politiek?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
Het is inderdaad wel erg doods nu
Iemand nog een leuk onderwerp om over te lullen ?
Ik pik zo overal mijn accentje mee. Ik word zo een Super Hollanderquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:12 schreef Watertornado het volgende:
Hoor die aspirant-Hagenees dan praten dan
Alsjeblieft nietquote:
Same here!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet![]()
Als er 1 ding is waar ik weinig om geef is dat het wel
Daar kon onze Duitse vriend van een aantal jaar geleden nog jaloers op wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik pik zo overal mijn accentje mee. Ik word zo een Super Hollander
Wanneer gaan we naar het oost'n?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik pik zo overal mijn accentje mee. Ik word zo een Super Hollander
Wil oe een bietien plat proat'n ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar het oost'n?
Ik ben nog ooit eens gedwongen om tweantse tv te kijken ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wil oe een bietien plat proat'n ?
Echt te dramatisch als kameraden / kennissen daar hele discussies in gaan voerenquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben nog ooit eens gedwongen om tweantse tv te kijken ja.
Echt wel. Ja in grove lijnen kan ik mijn mening wel geven over sommige dingen, maar ik wil echt niet helemaal de diepte in gaan met die onderwerpen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Echt te dramatisch als kameraden / kennissen daar hele discussies in gaan voeren
Ik zit er dan echt bij van:, ander gesprek graag.
A'j Twents könt proat'n, mu'j 't um mie nich loat'nquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wil oe een bietien plat proat'n ?
ADHD'er pur sangquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WillieDie kwam altijd op RTV Oost. Heldenprogramma.
Inderdaad. Als het daarover begint probeer ik meestal zo snel mogelijk iets anders te verzinnenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel. Ja in grove lijnen kan ik mijn mening wel geven over sommige dingen, maar ik wil echt niet helemaal de diepte in gaan met die onderwerpen.
Oh joy!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:20 schreef Watertornado het volgende:
Politiek![]()
Of een nog erger, maar in mijn gezin een zeer gewild onderwerp: financiën, belastingen en hypotheken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:20 schreef Watertornado het volgende:
Politiek![]()
Of een nog erger, maar in mijn gezin een zeer gewild onderwerp: financiën, belastingen en hypotheken.![]()
![]()
Gaat nog steeds lekkerquote:
Nou, dan had ik het wel gewetenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh joy!
Ja ik heb wel eens 's avonds laat met een stel dronken kameraden in een café gezeten terwijl Pater Moeskroen net buiten de deur aan het optreden was en die kameraden zaten serieus over POLITEK te praten!
Op verjaardagen, zodat er flinke ruzies ontstaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Net zo erg om over te "praten".
Even worse. Het levert minder tegenstrijd op (dat is zo erg aan gesprekken over politiek, het zet mensen tegen elkaar op) maar het is heul saai. Maar met politieke discussies waai ik meestal met elke wind mee omdat het me niets interesseert, en mensen willen vaak hun verhaal kwijt aan mensen die een andere mening zijn toegedaan (anders hebben ze niets te overtuigen).quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Net zo erg om over te "praten".
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Op verjaardagen, zodat er flinke ruzies ontstaan
Echt he!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Handboek Hoe families uit elkaar te drijven.
Hoofdstuk 1: Discussieer over financiën etc.
Ook zo'n typische reactie van mij. Tot ze op een gegeven moment door hebben dat het me geen zak interesseert, dan lullen ze gewoon door maar vragen ze mijn mening niet eens meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Even worse. Het levert minder tegenstrijd op (dat is zo erg aan gesprekken over politiek, het zet mensen tegen elkaar op) maar het is heul saai. Maar met politieke discussies waai ik meestal met elke wind mee omdat het me niets interesseert, en mensen willen vaak hun verhaal kwijt aan mensen die een andere mening zijn toegedaan (anders hebben ze niets te overtuigen).
Dus ik meestal van ja, ja, ja, ja je hebt helemaal gelijk man, ja, enorm.
Zal een best boek worden danquote:
Ik ga altijd achterover hangen dan en er naar kijkenquote:
Ach zo ook met gesprekken over computeronderdelen en software!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga altijd achterover hangen dan en er naar kijken
Eigenlijk zouden ze dan zo slim moeten zijn om op te houden met praten, maar wie houdt er van stiltes? Veel mensen worden daar onzeker van. Dus praten ze niet tegen je om je te informeren/overtuigen (die heb je namelijk al afgesloten) maar puur als "behang".quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ook zo'n typische reactie van mij. Tot ze op een gegeven moment door hebben dat het me geen zak interesseert, dan lullen ze gewoon door maar vragen ze mijn mening niet eens meer
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach zo ook met gesprekken over computeronderdelen en software!
Ik kan er nog wel deels in meegaan omdat ik er wel verstand van heb, maar ik vind dat echt zulke inhoudsloze gesprekken!En aanwezige vrouwen zitten meestal al helemaal met de armen en benen over elkaar heen boos te kijken!
Begin uit het niets over schoenen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach zo ook met gesprekken over computeronderdelen en software!
Ik kan er nog wel deels in meegaan omdat ik er wel verstand van heb, maar ik vind dat echt zulke inhoudsloze gesprekken!En aanwezige vrouwen zitten meestal al helemaal met de armen en benen over elkaar heen boos te kijken!
Bakvisjes wel jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef Monopoly het volgende:
You are the one, you are unique. Vrouwen krijgen vochtige plekjes als je ze dit verteld vol passie
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Begin uit het niets over schoenen.
Whehehe ja dan heb je die avond wel beet ja!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Begin uit het niets over schoenen.
Truequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze dan zo slim moeten zijn om op te houden met praten, maar wie houdt er van stiltes? Veel mensen worden daar onzeker van. Dus praten ze niet tegen je om je te informeren/overtuigen (die heb je namelijk al afgesloten) maar puur als "behang".
Same here; ik heb snel het gevoel dat men me anders saai vindt!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
True
Ik kan zelf ook niet tegen stiltes, dus doe er meestal van alles aan om een gesprek weer op de rails te krijgen.
En dat is het nou juist, het zal me echt een zorg zijn wat men van me vindt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here; ik heb snel het gevoel dat men me anders saai vindt!
Dat heb ik dan niet, maar als een kamer vol zit met mensen en er wordt niet geluld dan klopt er iets niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here; ik heb snel het gevoel dat men me anders saai vindt!
quote:
Dit is het moment waarom mono op de radio harder gedraaid moet worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet, maar als een kamer vol zit met mensen en er wordt niet geluld dan klopt er iets niet.
Ach, onzekerheid hoort bij mijn angststoornissen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat is het nou juist, het zal me echt een zorg zijn wat men van me vindt.
"................Jaja.....wat een weertje weer he? Nou!"quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet, maar als een kamer vol zit met mensen en er wordt niet geluld dan klopt er iets niet.
Meestal is 1 opmerking genoeg om alles weer aan de gang te krijgen
Bertquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, onzekerheid hoort bij mijn angststoornissen!
En die angststoornissen schijnen weer bij mijn ADHD te horen.
Then again: er zijn genoeg ADHD'ers die absoluut niet onzeker zijn!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is het moment waarom mono op de radio harder gedraaid moet worden.
Ach het is met mijn opvoeding er allemaal in gestampt: "Zorg dat altijd iedereen tevreden over je is."quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Bert
Ik was vroeger ook onzeker, maar het is totaal niet boeiend toch wat mensen van je denken die je amper kent? Alleen de mensen die er toe doen vind ik belangrijk, en die kennen me inmiddels wel
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, onzekerheid hoort bij mijn angststoornissen!
En die angststoornissen schijnen weer bij mijn ADHD te horen.
Then again: er zijn genoeg ADHD'ers die absoluut niet onzeker zijn!
[ afbeelding ]
Meestal weet ik wel één of andere vage opmerking te plaatsen als er muziek of een film op staatquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
"................Jaja.....wat een weertje weer he? Nou!"
Succes, want dat kan nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is met mijn opvoeding er allemaal in gestampt: "Zorg dat altijd iedereen tevreden over je is."
Bij beide geweest, buikpijn van het lachenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Helemaal samen met Jochem Meyer
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Helemaal samen met Jochem Meyer
Uiteraard. En niet teveel presteren want dat maakt anderen jaloers.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is met mijn opvoeding er allemaal in gestampt: "Zorg dat altijd iedereen tevreden over je is."
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Meestal weet ik wel één of andere vage opmerking te plaatsen als er muziek of een film op staat
Ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij beide geweest, buikpijn van het lachen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]Stukjes van een show van hen samen op youtube gezien!
Gooit Bert een hockeystick naar Jochem:
"Hee! Dat was niet afgesproken!"
Oh nee ik moest juist altijd zo hoog mogelijk presteren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard. En niet teveel presteren want dat maakt anderen jaloers.
Echt een succes is niet als er veel man zit neequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]Films kijken met groepen.....altijd mensen die continu commentaar overal op hebben of er gewoon doorheen lullen.
Die ken ik weer niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]Inderdaad.
Of die sketches die ze samen gemaakt hebben bij bijv. Kopspijkers en zo
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Echt een succes is niet als er veel man vrouwen zitten nee
YouTube is uw vriendquote:
I wanna play a gamequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er hoort nog zo'n rood met wit slingercirkeltje op die wangen.
Ik doe het ook echt met plezierquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mono weet ons wel te vermaken vandaag![]()
?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er hoort nog zo'n rood met wit slingercirkeltje op die wangen.
En je hoefde geeneens advocaat/arts te worden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee ik moest juist altijd zo hoog mogelijk presteren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe het ook echt met plezier
Dat hoefde nog niet per sé, maar het moest wel iets hoogs zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je hoefde geeneens advocaat/arts te worden?
Damn... Daar gaat je zelfvertrouwenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hoefde nog niet per sé, maar het moest wel iets hoogs zijn.Een keer was er op school een idioot moeilijk proefwerk. Bijna iedereen had een 1. Een paar mensen (maar niet veel) hadden een 3 of een 4 en ik was de enige met een 7!
Ik trots als een pauw naar huis toe, vertel het precies zo en laat trots mijn cijfer zien.
Ik krijg een zuur gezicht te zien: "Hm, hm, hm...een zevenTJE! Het moet neit verder zakken dan dit he!"
Dat was dus de allerlaatste keer dat ik ooit een cijfer heb laten zien.
"Cijfers? Neuh, we hebben al heel lang geen proefwerken of SO's meer gehad. In dit schooljaar krijgen we alles aan het eind!"
Mooi is dat zo. Andersom moet je je brein dus ook kunnen programmeren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hoefde nog niet per sé, maar het moest wel iets hoogs zijn.Een keer was er op school een idioot moeilijk proefwerk. Bijna iedereen had een 1. Een paar mensen (maar niet veel) hadden een 3 of een 4 en ik was de enige met een 7!
Ik trots als een pauw naar huis toe, vertel het precies zo en laat trots mijn cijfer zien.
Ik krijg een zuur gezicht te zien: "Hm, hm, hm...een zevenTJE! Het moet neit verder zakken dan dit he!"
"Cijfers? Neuh, we hebben al heel lang geen proefwerken of SO's meer gehad. In dit schooljaar krijgen we alles aan het eind!"
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Langzaam afbouwen naar electro/techno/house/trance
Anders is het gat naar Lola zo enorm
Ach mijn zelfvertrouwen was sowieso al ruk hoor, maar ik ga hier verder geen zielige verhalen ophangen over jarenlang gepest worden en dat soort gezeik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Damn... Daar gaat je zelfvertrouwen
Zo erg dit, oudste van mij wilde naar het Gymnasium, maar heeft VWO advies, ik heb hem er echt vanaf moeten praten, hij mag wel, maar ik wil niet dat hij alleen maar achter zijn boeken zit, ook een beetje leven. Ik opperde nog Havo, maar toen kreeg ik een blik van mens bemoei je er niet meequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach mijn zelfvertrouwen was sowieso al ruk hoor, maar ik ga hier verder geen zielige verhalen ophangen over jarenlang gepest worden en dat soort gezeik.Het heeft me zeer zeker geschaad, maar ik probeer nu aan positieve dingen te werken.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo erg dit, oudste van mij wilde naar het Gymnasium, maar heeft VWO advies, ik heb hem er echt vanaf moeten praten, hij mag wel, maar ik wil niet dat hij alleen maar achter zijn boeken zit, ook een beetje leven. Ik opperde nog Havo, maar toen kreeg ik een blik van mens bemoei je er niet mee
Nee, het is een strebertje, ik moet hem een beetje tegen zichzzelf beschermen, hij is nu al woedend als hij een wat minder cijfer haaltquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]Omgekeerde wereld!
Maar wel tof van je dat je er zo over denkt!
Ik heb nog wel een zeer lange weg te gaan hoor, maar stapje voor stapje.quote:
Ja nou ja, dat soort mensen zijn later echt wel van een goede en VASTE baan verzekerd!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, het is een strebertje, ik moet hem een beetje tegen zichzzelf beschermen, hij is nu al woedend als hij een wat minder cijfer haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |