SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dan maar een UV lichtbak op je zolderkamertje neer plempenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel voldoende zonnesterkte hebben hèVergeet dat maar in Nederland
Daar zullen de bovenburen blij mee zijn. Ik schiet er niets mee opquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan maar een UV lichtbak op je zolderkamertje neer plempen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar zullen de bovenburen blij mee zijn. Ik schiet er niets mee op
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Kally het volgende:
Waarom begin ik aan het behang terwijl ik nu weg moetEn dat als beroepsplannerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Kally het volgende:
Waarom begin ik aan het behang terwijl ik nu weg moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Of de zonnebank gewoon in mijn eigen verdieping plaatsenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ruilen met de buren dan maar ?
Ik plan niet?quote:
Ook een optiequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of de zonnebank gewoon in mijn eigen verdieping plaatsen
Die staat naast mijn bedquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of de zonnebank gewoon in mijn eigen verdieping plaatsen
Enkel wanneer het uitkomt ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik plan niet?
Dat doe ik er soms bij
O, je kunt het dus welquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik plan niet?
Dat doe ik er soms bij
Tot laterquote:
Nee, wanneer ik zo lief ben mijn vrije weekend op te offeren om te helpenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Enkel wanneer het uitkomt ?
quote:
Doet het nog steeds goed tijdens feestjesquote:
Je kent mij. Ik heb genoeg stampklassiekertjes thuisquote:
Hey Dimitri, ik heb ook een houseplaatje gemoakt!quote:
Het is niet echt mijn smaak, maar ken de meeste nummers via mn zusjequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:13 schreef Monopoly het volgende:
Dit blijft gewoon een dondersmooie plaat
Je zuster is een gabberwijffie ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn smaak, maar ken de meeste nummers via mn zusje
Zo erg is het niet nee, maar ze mag er graag naar luisterenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je zuster is een gabberwijffie ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:21 schreef Monopoly het volgende:
Deze mix is eerstehands he. Geen na bewerking en bull shit. Ik record wat ik op dat moment spin
Altijd als ik er niet benquote:
Thunderdome 2012 jongenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:19 schreef Monopoly het volgende:
Mooi was die tijd.
Free Festival hoorde ik nog wat uit zijn repertoire langskomen in de early area
Ja, doe datquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry chickie, ik zal komende tijd eens beter timen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |