SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Ik zou het niet weten. Heb alleen Clannad live gezienquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:01 schreef ToT het volgende:
Het schijnt trouwens dat Enya werkelijk als een ongelooflijk valse kraai zingt en dat dit EXTREEM is opgepoetst met autotune-achtige bewerkingen.
Clannad - In a Lifetimequote:Op donderdag 10 januari 2013 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Heb alleen Clannad live gezien
En die waren verdomd goed
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:01 schreef ACT-F het volgende:
Tijdens muziekles:
Meezingen met dit nummer, Turk, Turk.....
Vond onze lerares niet zo leuk
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:02 schreef ToT het volgende:
Met Enya was het dus typisch een gevalletje van dit: Het werk van een geluidstechnicus
Eigenlijk wel bijna al hun nummers. Ook de oudere keltische nummersquote:
Heel erg graag gedaan!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
ToT jij bedankt voor de muziekjes![]()
Dit!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
ToT jij bedankt voor de muziekjes![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
Was weer top ToTDank je wel
![]()
En wanneer ga je nu de show rond de oorlog(film)muziek draaien?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja, en dat is meteen het teken voor mij om naar bed te gaan
Dames en heren, welterusten voor straks en tot spreeks
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]Godver ja, dat moet echt geplanned worden. Was toch in samenwerking met Melting z'n show he?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja, en dat is meteen het teken voor mij om naar bed te gaan
Dames en heren, welterusten voor straks en tot spreeks
Klopt jah, dus moet ik het een keer met hem bespreken!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Melting zou weer wartimememories draaien uit '40-'45 jou zou daar op inhaken met (film)muziek van de latere oorlogen en conflicten
Een terechte TTquote:
Doen dus, ik blijf er wel over doorzeuren hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt jah, dus moet ik het een keer met hem bespreken!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doen dus, ik blijf er wel over doorzeuren hoor
Even maar een random zo in mijn hoofd opkomende ideetjes:quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen denk ik niet dat ik zo heel veel materiaal er over heb. Hoewel, met een beetje artistieke vrijheid kan ik aan een aantal nummers wel een draai geven zodat het toch in de show past.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even maar een random zo in mijn hoofd opkomende ideetjes:
- Das Boot - Klaus Dollinger
- These Boots are made for Walking - Nancy Sinatra
- Forbidden Colors - David Sylvian
Ach, ik maak wel een lijstje voor je
Full Metal Jacket, een van de meer (m.i.) gruwelijke scenesquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb lang niet alles he!
Ja Bruce Springsteen met War enzo he.
Wat heeft These boots are made for walking met oorlog te maken?Ja oorlog tussen die vrouw en de man waarover ze zingt?
Yup, die 3 had ik zelf ook al in gedachten!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Full Metal Jacket, een van de meer (m.i.) gruwelijke scenes
Oh, Two Tribes, Over de Muur, De Bom... etc
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
En natuurlijk Good Night Saigon - Billy Joel, Cambodia - Kim Wilde, laat mij maar even brainstormen en je hebt genoeg om 4 uur te vullen
Gaat mij echt wel lukkenquote:
Heh ja dit misstaat niet zo na mijn show!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
He, Gup heeft toch smaak terwijl ik op mijn verzoekjes wacht
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:21 schreef Outpost76 het volgende:
Dat gaat een show worden die ik ook moet luisteren dan!
Oh en allemaal uiteraard een Goed en Avond
Dit nummer van de Beach Boysquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
He, Gup heeft toch smaak terwijl ik op mijn verzoekjes wacht
It's alive Jimquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:21 schreef Outpost76 het volgende:
ToTquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]Dude!
Balen, je hebt mijn jaren '80 show gemist!
Was een leuke showquote:
Ik gok zo een 10 jaar aan muziek?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt wel weer!Ik heb nog voor veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele uren aan mooie jaren '80 muziek!
Whehehehe!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gok zo een 10 jaar aan muziek?
Scott me up beamyquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In that case, beam me up Scotty!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ownee, da's Wars i.p.v. Trek.
* MaryMouse biertje geeftquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh, geef mij dan maar gewoon een biertje.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ownee, da's Wars i.p.v. Trek.
Ja, moest ik aan denken toen ToT begon over Kate, en Peter en zo, dit is ook gewoon een verdraaid mooi nummer.quote:
Liever dit nummer dan de geijkte nummersquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, moest ik aan denken toen ToT begon over Kate, en Peter en zo, dit is ook gewoon een verdraaid mooi nummer.
De volgende twee hebben geen relatie met de show van ToT, maar wilde ik wil horen sinds de pim-pam-pet show
Ik mag dan wel gaten hebben in mijn memory lane, maar dat wat ik mij nog herinner valt blijkbaar ook bij jou in de smaakquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Liever dit nummer dan de geijkte nummers
Whehehe jan nou ik heb een Top 1000 uit de jaren '80 en vond daar een achterlijke lading aan gaaf spul tussen. Ik ben begonnen met zwijmelmuziek en het werd langzaam maar zeker steeds vlotter en vrolijker.quote:
Het blijven toch de algemene nummersquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag dan wel gaten hebben in mijn memory lane, maar dat wat ik mij nog herinner valt blijkbaar ook bij jou in de smaak
Ik was thuis, en zat een serie te kijken... Ik krijg dan ook geen sms ofzo als er zo iets is...quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was thuis, en zat een serie te kijken... Ik krijg dan ook geen sms ofzo als er zo iets is...![]()
Ja was ff een spontane actie; ik had de radio al een paar keer uit gedaan omdat niet bepaald mijn stijl muziek langs kwam. Even later kwam er wel leuke disco op, maar toch leek het me wel leuk om wat te gaan draaien, aangezien er de rest van de avond geen DJ ingepland stond.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was thuis, en zat een serie te kijken... Ik krijg dan ook geen sms ofzo als er zo iets is...![]()
Goffer, en nu zit ik me toch met een nummer in mijn kop waar ik noch de melodie, noch de titel, noch de band voor de geest kan halen. Zie alleen maar de clip voor mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het blijven toch de algemene nummers
Hoe ging die clip?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goffer, en nu zit ik me toch met een nummer in mijn kop waar ik noch de melodie, noch de titel, noch de band voor de geest kan halen. Zie alleen maar de clip voor mij
Vrouwtje in zo'n tuinbroek, was toen mode, loopt achter een kinderwagen, jongens springen erop af....quote:
Zowel de vorige als deze kwamen door het pim-pam-pettenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:34 schreef ToT het volgende:
Dit nummer heb ik ook in SAM klaar staan voor een toekomstige show!
Hmmm op de kinderwagen na doet het me aan de Dexi's midnight runners denken met Come on Eileen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrouwtje in zo'n tuinbroek, was toen mode, loopt achter een kinderwagen, jongens springen erop af....
Echt die hele clip zie ik zo voor mij
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm op de kinderwagen na doet het me aan de Dexi's midnight runners denken met Come on Eileen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrouwtje in zo'n tuinbroek, was toen mode, loopt achter een kinderwagen, jongens springen erop af....
Echt die hele clip zie ik zo voor mij
Precies mijn gedachtequote:Op donderdag 10 januari 2013 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm op de kinderwagen na doet het me aan de Dexi's midnight runners denken met Come on Eileen.
Laat dat dan ff een paar dagen van te voren weten svp.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe jan nou ik heb een Top 1000 uit de jaren '80 en vond daar een achterlijke lading aan gaaf spul tussen. Ik ben begonnen met zwijmelmuziek en het werd langzaam maar zeker steeds vlotter en vrolijker.
Ik heb sowieso nog voor een paar uur in SAM klaar staan, en als ik alles nog een keertje rustiger ga doorneuzen heb ik echt wel genoeg voor nog flink wat meer shows!
De kinderwagen komt echt in de clip voorquote:
In vrouwtjes in tuinbroekenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Precies mijn gedachte![]()
Nu heb ik trek
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat dat dan ff een paar dagen van te voren weten svp.Maandag en dinsdag zijn niet vaak dagen dat ik online ben oh en daarbij woensdag ook niet en dus eehm wist ik t niet...
![]()
Ik kwam thuis vandaag en moest echt gewoon dom een serie kijken om mn kop tot rust te krijgen.. WTF is t een chaos en druk op mn werk.. Ik loop me werkelijk 10x voorbij als ik dan thuis ben heb ik niet echt zin in Fok. Mja als er een leuke show is is dat weer heul anders.![]()
Het was een spontane actie van ToT. Maar mag ik eerlijk bekennen dat sinds ik hier ben, er al heel veel leuke spontane acties geweest zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat dat dan ff een paar dagen van te voren weten svp.Maandag en dinsdag zijn niet vaak dagen dat ik online ben oh en daarbij woensdag ook niet en dus eehm wist ik t niet...
![]()
Ik kwam thuis vandaag en moest echt gewoon dom een serie kijken om mn kop tot rust te krijgen.. WTF is t een chaos en druk op mn werk.. Ik loop me werkelijk 10x voorbij als ik dan thuis ben heb ik niet echt zin in Fok. Mja als er een leuke show is is dat weer heul anders.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De kinderwagen komt echt in de clip voor
Ow, en uiteraard aangevraagd
quote:
Oja.... Sorry Muisje... Wel gelezen gister. Die las ik vlak voor ik slapen ging, dacht die beantwoord ik morgen wel ff en daarna ben ik t totaal vergeten...quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb je gister nog een smsje gestuurd, dacht dat je gewoon even met rust gelaten wilde worden
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja.... Sorry Muisje... Wel gelezen gister. Die las ik vlak voor ik slapen ging, dacht die beantwoord ik morgen wel ff en daarna ben ik t totaal vergeten...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:40 schreef ToT het volgende:
Hey maar mensen; ik moet maar weer eens een poging gaan wagen.Trusten he!
Dat snap ik zo gaat t de laatste tijd steeds vaker. Spontane akties en das alleen maar tof .quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was ff een spontane actie; ik had de radio al een paar keer uit gedaan omdat niet bepaald mijn stijl muziek langs kwam. Even later kwam er wel leuke disco op, maar toch leek het me wel leuk om wat te gaan draaien, aangezien er de rest van de avond geen DJ ingepland stond.
't was geen metal herrie eerder vanavond, maar ACT-F die Gup voerde met hardcore, tot (ik meen) LoLa disco ging voeren aan Gup, en toen kwam ToT met zijn showquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik zo gaat t de laatste tijd steeds vaker. Spontane akties en das alleen maar tof .Maar als jij gaat draaien mag je me altijd een smsje sturen.
Tenzij je metal herrie van plan ben.
![]()
Gamma.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het was een spontane actie van ToT. Maar mag ik eerlijk bekennen dat sinds ik hier ben, er al heel veel leuke spontane acties geweest zijn
Gelukkig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geeft niet, ik ken je toch, en jij mij
Neu joh, alles heeft zijn tijdquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig.Ja klopt. Ik was ook niet bang voor represailles oid maar ik snap ook dat het lullig is als je geen antwoord krijgt...
Ik zei ook niet dat dat er was. Ik bedoelde alleen dat als hij een metal show ging doen hij me niet hoefde te bellen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was geen metal herrie eerder vanavond, maar ACT-F die Gup voerde met hardcore, tot (ik meen) LoLa disco ging voeren aan Gup, en toen kwam ToT met zijn show
Slaap lekker man!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:40 schreef ToT het volgende:
Hey maar mensen; ik moet maar weer eens een poging gaan wagen.Trusten he!
ACT-F vind dat ik een hardcore cursus moet volgen om de muziek te leren voelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat dat er was. Ik bedoelde alleen dat als hij een metal show ging doen hij me niet hoefde te bellen.
Weet ik en dat is bij mij meestal maandag tm woensdag en soms tm donderdag ivm Fok.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, alles heeft zijn tijd
En soms is een tijd van rust ook goed
Broertjequote:
Serieus, weet je dat nog op jou leeftijd?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broertjeow, dat is heel vervelend, moest even diep terugdenken, maar herinner mij dat ook nog.
Hups, bekertje chocomel naar binnen, en weer je bed in, je moet morgen vroeg op en hebt genoeg om over te dromen![]()
chocomel is niet lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broertjeow, dat is heel vervelend, moest even diep terugdenken, maar herinner mij dat ook nog.
Hups, bekertje chocomel naar binnen, en weer je bed in, je moet morgen vroeg op en hebt genoeg om over te dromen![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Serieus, weet je dat nog op jou leeftijd?
Vindt, en een taalcursusquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ACT-F vind dat ik een hardcore cursus moet volgen om de muziek te leren voelen
eerder vandaag groeipijn bij de knieholte en nu de hele voetquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:54 schreef ACT-F het volgende:
O ja, buikje volNu kan ik rustig slapen
Daarom ben ik dit jaar niet naar naar de nieuwjaarsborrel gegaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:56 schreef Outpost76 het volgende:
Godver ik zie net dat t al bijna 1 uur is...![]()
Tis kut zo een nieuwjaarsborel.![]()
1, je komt later thuis.
2, je moet aardig doen tegen mensen die je totaal niet moet![]()
3, je moet luisteren naar een zogenaamd inspirerende speach van een voorzitter van dit of dat... Pleur op ik wil naar huis.![]()
4, je komt thuis en je hele tijdschema is naar de klote.
Das toch juist mooi! Ik herinner me niets meer van mn jeugd. Allemaal weg geblokt ergens. Zo leuk was ie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Helaas wel, heb zelfs nog herinneringen van toen ik 3 jaar moest worden.
Serieus, paracetamolletje nemen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
eerder vandaag groeipijn bij de knieholte en nu de hele voet
Gewoon terug pijn doen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
eerder vandaag groeipijn bij de knieholte en nu de hele voet
Ahumquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das toch juist mooi! Ik herinner me niets meer van mn jeugd. Allemaal weg geblokt ergens. Zo leuk was ie.
ik ga nóg een slaap poging doen en als dat niet lukt neem ik een paracetamolquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Serieus, paracetamolletje nemen.
ga ik doenquote:
Succes Broertjequote:Op donderdag 10 januari 2013 01:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ga nóg een slaap poging doen en als dat niet lukt neem ik een paracetamol
[..]
ga ik doen
Ja wat moet ik zeggen? De borrel is in de winkel tussen alles wat we verkopen en begon na sluitingstijd vandaag. Volgend jaar ga ik iig zeggen dat ik er niet bij ben. Ik was er bij voor jan met de korte achternaam.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom ben ik dit jaar niet naar naar de nieuwjaarsborrel gegaan
Vroeg en jij vrolijk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:43 schreef ACT-F het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes
Uhuh, donderdag is de beste werkdag, pas 7 uur op en maar 6 uurtjes werkenquote:
Goedemorgenquote:
Ideaalquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, donderdag is de beste werkdag, pas 7 uur op en maar 6 uurtjes werken
quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ideaal![]()
Ik was al om 5:30 wakkerIk moet vaker vlak voor het slapen een stevige maaltijd nuttigen, dan slaap ik goed
das vroeg zat. al ging een half uur later mijn wekker ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ideaal![]()
Ik was al om 5:30 wakkerIk moet vaker vlak voor het slapen een stevige maaltijd nuttigen, dan slaap ik goed
Normaal gesproken moord ik een dorp uit als ik rond dat tijdstip wakker word, maar nu even nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das vroeg zat. al ging een half uur later mijn wekker ook
Morgen die van mij weer om 5.15quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das vroeg zat. al ging een half uur later mijn wekker ook
quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:50 schreef ACT-F het volgende:
Ben blij dat sommige het lef hebben om er -je achter te zetten
[..]
Zwanger van een olifantjeHet slurfje steekt er al uit
daar heb ik op dat moment geen energie voorquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Normaal gesproken moord ik een dorp uit als ik rond dat tijdstip wakker word, maar nu even niet
bij mij elke dag hetzelfde, maar ach, het weekend staat weer voor de deurquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen die van mij weer om 5.15
[..]
Ik kan zelf mijn tijden bepalen, wat wel handig is gezien oppas, vandaar soms vroeg omdat ik dan in de middag geen oppas hebquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik op dat moment geen energie voor
[..]
bij mij elke dag hetzelfde, maar ach, het weekend staat weer voor de deur
Daar maak ik energie voor vrijquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:53 schreef gianni61 het volgende:
daar heb ik op dat moment geen energie voor
trap je de kids dan ook zo vroeg het bed uit?quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan zelf mijn tijden bepalen, wat wel handig is gezien oppas, vandaar soms vroeg omdat ik dan in de middag geen oppas heb
Die zijn sowieso vroeg, altijdquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trap je de kids dan ook zo vroeg het bed uit?
Die zijn vaak ook verliefd op hun rem! Zo irritantquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:21 schreef Kally het volgende:
Mensen die bang zijn voor hun gaspedaal
Na 20 miljoen seizoenen is het toch niet leuk meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:44 schreef robdriessen het volgende:
20:30 uur Lola
20:30 uur Wie is de Mol.Duivels dilemma
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na 20 miljoen seizoenen is het toch niet leuk meer
ik heb er nooit wat aan gevonden hoorik snap het ook niet
schijtziek van, 30 rijden voor je en niet in kunnen halenquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn vaak ook verliefd op hun rem! Zo irritant
Mooizo geluid uit en kijken en radio aan en naar Luisteren naar de Lompe LoLa Showquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]Maakt niet uit hoor, ik ben er drie jaar geleden in gerold toen het zich in Japan
afspeelde. Ik kijk voornamelijk voor de mooie plaatjes. Al heel wat geleerd over Japan, Nicaragua, IJsland
en dit jaar Zuid Afrika
Jij? Lomp? Oh jee.... Cradle of Filth, Cannibal Corpse en dat soort lompheid?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooizo geluid uit en kijken en radio aan en naar Luisteren naar de Lompe LoLa Show
Met een iets groter tuutje duw je zo'n tutje zo aan de kant.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef Kally het volgende:
[..]
schijtziek van, 30 rijden voor je en niet in kunnen halen
Auto kopen met 'ingebouwde voorrang'. Leuk Hummertje of zoquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef Kally het volgende:
[..]
schijtziek van, 30 rijden voor je en niet in kunnen halen
Nee elke show wel falenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij? Lomp? Oh jee.... Cradle of Filth, Cannibal Corpse en dat soort lompheid?
Dat mag niet. Knetter was van de faalshows.quote:
Wat kunnen we verwachten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Luisteren naar de Lompe LoLa Show
Het was een lulloquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met een iets groter tuutje duw je zo'n tutje zo aan de kant.
Gelukkig ben.ik verre van tuttigquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:52 schreef robdriessen het volgende:
Het zijn meestal tutjes die 30 rijden op de linkerbaan
Tutjequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig ben.ik verre van tuttig
Nu wel ja, dat had het gisterochtend moeten zijnquote:
Gut meid toch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu wel ja, dat had het gisterochtend moeten zijnMoest ik in de stromende regen ver lopen vanaf de parkeerplaats naar een afspraak die niet doorging
Dat heeft zo'n vlot jong ding als jij toch helemaal niet nodig....quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij ook
Ja superlekkerquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik luister toch wel mee.![]()
Want die zwoele stem van Lola!
Dat schijnt niet.... dat is zo.quote:
geef je nummer maarquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil vergelijkingsmateriaal. Samzz, LoLa en Kally die morgenochtend als eerste actie bij het wakker worden "Goeiemorgen" inspreken op hun telefoon. Andere kandidaten mogen zich ook opgeven, met toch wel een grote voorkeur voor vrouwelijke deelnemers.....
"Dit informatienummer kost 1 euro 50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon."quote:
Jij wil mij toch spreken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Dit informatienummer kost 1 euro 50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon."
AFZETTER!
waar blijft die dm nou dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Dit informatienummer kost 1 euro 50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon."
AFZETTER!
Net doen alsof je mijn nummer niet al lang hebtquote:
Ik heb een kutstemquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil vergelijkingsmateriaal. Samzz, LoLa en Kally die morgenochtend als eerste actie bij het wakker worden "Goeiemorgen" inspreken op hun telefoon. Andere kandidaten mogen zich ook opgeven, met toch wel een grote voorkeur voor vrouwelijke deelnemers.....
Dan houd je de microfoon te laag.quote:
Serieus die heb ik echt niet, en als ik en had is hij verloren gegaan bij de crashquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Net doen alsof je mijn nummer niet al lang hebt
Ik nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Net doen alsof je mijn nummer niet al lang hebt
Vraag Cryothic?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Samzz het volgende:
Zo, portfoliowebsite weer up to date!
Ik moet toch eens kijken of iemand mij OF CSS (of hoe heet dat) wil leren of voor een lage prijs een website voor me wil bouwen.
Punt is, ik wil er wel graag zelf fysiek bij zijn, communicatie moet zeg maar niet via de computer lopen, want dan volg ik het denk ik niet.quote:
Ik wil hem best een weekendje de duur uitschoppenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Punt is, ik wil er wel graag zelf fysiek bij zijn, communicatie moet zeg maar niet via de computer lopen, want dan volg ik het denk ik niet.
tuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:38 schreef Kally het volgende:
Lola, als ik even 1 nummer test, kun jij dan luisteren?
Ga ik het nu doenquote:
Ik denk dat m'n eigen lief me daar wel mee kan helpen. Denk ik... Ik weet het niet zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil hem best een weekendje de duur uitschoppen
CSS is niet zo heel lastig. Tenminste, de basisquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Samzz het volgende:
Zo, portfoliowebsite weer up to date!
Ik moet toch eens kijken of iemand mij OF CSS (of hoe heet dat) wil leren of voor een lage prijs een website voor me wil bouwen.
Ja alleen wat vul ik in bij station name? Shoutcast?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je weet waar je wat moet in vullen en in encoder op play moet drukken?
Dat mag je leeglaten. Of Radio49 of zo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja alleen wat vul ik in bij station name? Shoutcast?
Dit is echt abra cadabra voor mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
CSS is niet zo heel lastig. Tenminste, de basisMaar wat is je doel? Wordpress is vaak al genoeg voor de meeste dingen, met zelf in te regelen skins, uiterlijk en plugins en zo.
Ik heb Lola aan de lijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat mag je leeglaten. Of Radio49 of zo.
Of bedoel je die vinkjes van wat voor type stream het is? Dan klik je Shoutcast v1 aan.
Nou ja, wat voorbeeldjes. Je kiest een lay-out en voor de rest vul je de site met plaatjes, tekst e.d. Dus geen geneuzel (of zo minimaal mogelijk) om iets in elkaar te zettenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is echt abra cadabra voor mij.
In mijn onderschrift staat een link naar het portfolio dat ik nu gebruik, zoiets wil ik ook graag maar dan als eigen website met eigen lay-out en dus ook meer opties tot albums en dergelijke.
Maar dat wil ik dus nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, wat voorbeeldjes. Je kiest een lay-out en voor de rest vul je de site met plaatjes, tekst e.d. Dus geen geneuzel (of zo minimaal mogelijk) om iets in elkaar te zetten
http://theme.wordpress.com/
Wel even te melden: sommige kosten wat geld.
Ik helemaal nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
van v 4.2 word ik ook niet wijzer
Jebenteenprutserquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:13 schreef robdriessen het volgende:
Zo mooi als DJ's hun wachtwoord vergeten, want dan mag ik hoogstpersoonlijk een nieuwe voor ze aanmaken, naar eigen inzicht
Watv00reenEikelvergeetZIJNw@chtw00rdnou??quote:
je vergeet de !!!111einz1roflollercopterwtfbbqsausage~ nogquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Watv00reenEikelvergeetZIJNw@chtw00rdnou??
Gelijk even testen, zit er iemand op de stream ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:13 schreef robdriessen het volgende:
Zo mooi als DJ's hun wachtwoord vergeten, want dan mag ik hoogstpersoonlijk een nieuwe voor ze aanmaken, naar eigen inzicht
Dat weet je als je naar radio49.nl gaat. Als er DJ Guppy staat dan zit er niemand op.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelijk even testen, zit er iemand op de stream ?
Neequote:Op donderdag 10 januari 2013 16:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelijk even testen, zit er iemand op de stream ?
Oké, nou het zou moeten werken maar ik krijg een broadcast error *Server awneserd*quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat weet je als je naar radio49.nl gaat. Als er DJ Guppy staat dan zit er niemand op.
Heb je het complete wachtwoord in SAM staan? Dus inclusief je DJ naam en de dubbele punt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oké, nou het zou moeten werken maar ik krijg een broadcast error *Server awneserd*
Owh hallo domme monopolyquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb je het complete wachtwoord in SAM staan? Dus inclusief je DJ naam en de dubbele punt?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb je het complete wachtwoord in SAM staan? Dus inclusief je DJ naam en de dubbele punt?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:32 schreef Monopoly het volgende:
Jullie moeten over 10 seconden of minder herrie horen
Oh, moest dat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Soppen er al hordes vrouwen na het horen van mijn stem ?
Ik ga er even voor zittenquote:
Net op tijdquote:
Ik gleed al bijna van mn stoel bij het zien van je naamquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:37 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoorde iets uit mijn speakers knallen, dus ik dacht laat ik de computer eens opzoeken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoorde iets uit mijn speakers knallen, dus ik dacht laat ik de computer eens opzoeken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:44 schreef Kally het volgende:
Ik ga behang van de muur af rossen, goede muziek ervoor
Die zijn al kapot getrild. Scheelt weer krabbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Laat de muren wel staan hè.
Alleen.op mijn stem jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Daar hadden we het gister nog over nadat ik Gup iets stevigs gevoerd hadquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister te weinig hardcore eigenlijk. Meer hardstyle en early tegenwoordig.
Dit jaar van de zomer maar weer eens een mooi feest opzoeken om in een smerige zweterige beuktent te rossen
Vanwaar de moeite dan nogquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die zijn al kapot getrild. Scheelt weer krabben
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister te weinig hardcore eigenlijk. Meer hardstyle en early tegenwoordig.
Dit jaar van de zomer maar weer eens een mooi feest opzoeken om in een smerige zweterige beuktent te rossen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
Hij die Braincrackin' draait. Ik wil met hem trouwen.
Geluid op standje burenruzie en je zit gebakkenquote:
quote:
Bullshit, mei en augustus, beide makkelijk te doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar hadden we het gister nog over nadat ik Gup iets stevigs gevoerd hadDecibel of Vlaardingen, kies maar!
Heb ik een keertje weer tijd om te luisteren, heb ik geen laptop ter beschikkingquote:
Wel jammerquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb ik een keertje weer tijd om te luisteren, heb ik geen laptop ter beschikking
Augustus is vakantieperiodequote:Op donderdag 10 januari 2013 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Bullshit, mei en augustus, beide makkelijk te doen
Glas laat toch geen UV stralen doorquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Augustus is vakantieperiodeDan lig ik bruin te bakken
Nou ja, lichtbruin
Dat is dan jou probleemquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Augustus is vakantieperiodeDan lig ik bruin te bakken
Nou ja, lichtbruin
Gewoon glas welquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Glas laat toch geen UV stralen door
Jouw.quote:
Cursus hardcore volgenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben te soft qua dancemuziek. Prodigy, Chemical Brothers, Daft Punk, C2C, Netsky, allemaal teringlekker. Maar elke muziekstijl waar 'hard' of 'speed' in voorkomt is niks voor ome Rob. Nou ja, misschien wat Hard Rock
Dan hoef je dus niet eens de deur uitquote:
Ieder zn smaakquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben te soft qua dancemuziek. Prodigy, Chemical Brothers, Daft Punk, C2C, Netsky, allemaal teringlekker. Maar elke muziekstijl waar 'hard' of 'speed' in voorkomt is niks voor ome Rob. Nou ja, misschien wat Hard Rock
Maar dan moet je wel voldoende zonnesterkte hebben hèquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan hoef je dus niet eens de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |