quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:54 schreef ACT-F het volgende:
O ja, buikje volNu kan ik rustig slapen
Daarom ben ik dit jaar niet naar naar de nieuwjaarsborrel gegaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:56 schreef Outpost76 het volgende:
Godver ik zie net dat t al bijna 1 uur is...![]()
Tis kut zo een nieuwjaarsborel.![]()
1, je komt later thuis.
2, je moet aardig doen tegen mensen die je totaal niet moet![]()
3, je moet luisteren naar een zogenaamd inspirerende speach van een voorzitter van dit of dat... Pleur op ik wil naar huis.![]()
4, je komt thuis en je hele tijdschema is naar de klote.
Das toch juist mooi! Ik herinner me niets meer van mn jeugd. Allemaal weg geblokt ergens. Zo leuk was ie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Helaas wel, heb zelfs nog herinneringen van toen ik 3 jaar moest worden.
Serieus, paracetamolletje nemen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
eerder vandaag groeipijn bij de knieholte en nu de hele voet
Gewoon terug pijn doen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
eerder vandaag groeipijn bij de knieholte en nu de hele voet
Ahumquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das toch juist mooi! Ik herinner me niets meer van mn jeugd. Allemaal weg geblokt ergens. Zo leuk was ie.
ik ga nóg een slaap poging doen en als dat niet lukt neem ik een paracetamolquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Serieus, paracetamolletje nemen.
ga ik doenquote:
Succes Broertjequote:Op donderdag 10 januari 2013 01:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ga nóg een slaap poging doen en als dat niet lukt neem ik een paracetamol
[..]
ga ik doen
Ja wat moet ik zeggen? De borrel is in de winkel tussen alles wat we verkopen en begon na sluitingstijd vandaag. Volgend jaar ga ik iig zeggen dat ik er niet bij ben. Ik was er bij voor jan met de korte achternaam.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom ben ik dit jaar niet naar naar de nieuwjaarsborrel gegaan
Vroeg en jij vrolijk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:43 schreef ACT-F het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |