Ja superlekkerquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik luister toch wel mee.![]()
Want die zwoele stem van Lola!
Dat schijnt niet.... dat is zo.quote:
geef je nummer maarquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil vergelijkingsmateriaal. Samzz, LoLa en Kally die morgenochtend als eerste actie bij het wakker worden "Goeiemorgen" inspreken op hun telefoon. Andere kandidaten mogen zich ook opgeven, met toch wel een grote voorkeur voor vrouwelijke deelnemers.....
"Dit informatienummer kost 1 euro 50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon."quote:
Jij wil mij toch spreken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Dit informatienummer kost 1 euro 50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon."
AFZETTER!
waar blijft die dm nou dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Dit informatienummer kost 1 euro 50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon."
AFZETTER!
Net doen alsof je mijn nummer niet al lang hebtquote:
Ik heb een kutstemquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil vergelijkingsmateriaal. Samzz, LoLa en Kally die morgenochtend als eerste actie bij het wakker worden "Goeiemorgen" inspreken op hun telefoon. Andere kandidaten mogen zich ook opgeven, met toch wel een grote voorkeur voor vrouwelijke deelnemers.....
Dan houd je de microfoon te laag.quote:
Serieus die heb ik echt niet, en als ik en had is hij verloren gegaan bij de crashquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Net doen alsof je mijn nummer niet al lang hebt
Ik nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Net doen alsof je mijn nummer niet al lang hebt
Vraag Cryothic?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Samzz het volgende:
Zo, portfoliowebsite weer up to date!
Ik moet toch eens kijken of iemand mij OF CSS (of hoe heet dat) wil leren of voor een lage prijs een website voor me wil bouwen.
Punt is, ik wil er wel graag zelf fysiek bij zijn, communicatie moet zeg maar niet via de computer lopen, want dan volg ik het denk ik niet.quote:
Ik wil hem best een weekendje de duur uitschoppenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Punt is, ik wil er wel graag zelf fysiek bij zijn, communicatie moet zeg maar niet via de computer lopen, want dan volg ik het denk ik niet.
tuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:38 schreef Kally het volgende:
Lola, als ik even 1 nummer test, kun jij dan luisteren?
Ga ik het nu doenquote:
Ik denk dat m'n eigen lief me daar wel mee kan helpen. Denk ik... Ik weet het niet zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil hem best een weekendje de duur uitschoppen
CSS is niet zo heel lastig. Tenminste, de basisquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Samzz het volgende:
Zo, portfoliowebsite weer up to date!
Ik moet toch eens kijken of iemand mij OF CSS (of hoe heet dat) wil leren of voor een lage prijs een website voor me wil bouwen.
Ja alleen wat vul ik in bij station name? Shoutcast?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je weet waar je wat moet in vullen en in encoder op play moet drukken?
Dat mag je leeglaten. Of Radio49 of zo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja alleen wat vul ik in bij station name? Shoutcast?
Dit is echt abra cadabra voor mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
CSS is niet zo heel lastig. Tenminste, de basisMaar wat is je doel? Wordpress is vaak al genoeg voor de meeste dingen, met zelf in te regelen skins, uiterlijk en plugins en zo.
Ik heb Lola aan de lijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat mag je leeglaten. Of Radio49 of zo.
Of bedoel je die vinkjes van wat voor type stream het is? Dan klik je Shoutcast v1 aan.
Nou ja, wat voorbeeldjes. Je kiest een lay-out en voor de rest vul je de site met plaatjes, tekst e.d. Dus geen geneuzel (of zo minimaal mogelijk) om iets in elkaar te zettenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is echt abra cadabra voor mij.
In mijn onderschrift staat een link naar het portfolio dat ik nu gebruik, zoiets wil ik ook graag maar dan als eigen website met eigen lay-out en dus ook meer opties tot albums en dergelijke.
Maar dat wil ik dus nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, wat voorbeeldjes. Je kiest een lay-out en voor de rest vul je de site met plaatjes, tekst e.d. Dus geen geneuzel (of zo minimaal mogelijk) om iets in elkaar te zetten
http://theme.wordpress.com/
Wel even te melden: sommige kosten wat geld.
Ik helemaal nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
van v 4.2 word ik ook niet wijzer
Jebenteenprutserquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:13 schreef robdriessen het volgende:
Zo mooi als DJ's hun wachtwoord vergeten, want dan mag ik hoogstpersoonlijk een nieuwe voor ze aanmaken, naar eigen inzicht
Watv00reenEikelvergeetZIJNw@chtw00rdnou??quote:
je vergeet de !!!111einz1roflollercopterwtfbbqsausage~ nogquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Watv00reenEikelvergeetZIJNw@chtw00rdnou??
Gelijk even testen, zit er iemand op de stream ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:13 schreef robdriessen het volgende:
Zo mooi als DJ's hun wachtwoord vergeten, want dan mag ik hoogstpersoonlijk een nieuwe voor ze aanmaken, naar eigen inzicht
Dat weet je als je naar radio49.nl gaat. Als er DJ Guppy staat dan zit er niemand op.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelijk even testen, zit er iemand op de stream ?
Neequote:Op donderdag 10 januari 2013 16:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelijk even testen, zit er iemand op de stream ?
Oké, nou het zou moeten werken maar ik krijg een broadcast error *Server awneserd*quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat weet je als je naar radio49.nl gaat. Als er DJ Guppy staat dan zit er niemand op.
Heb je het complete wachtwoord in SAM staan? Dus inclusief je DJ naam en de dubbele punt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oké, nou het zou moeten werken maar ik krijg een broadcast error *Server awneserd*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |