Ja superlekkerquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik luister toch wel mee.![]()
Want die zwoele stem van Lola!
Dat schijnt niet.... dat is zo.quote:
geef je nummer maarquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil vergelijkingsmateriaal. Samzz, LoLa en Kally die morgenochtend als eerste actie bij het wakker worden "Goeiemorgen" inspreken op hun telefoon. Andere kandidaten mogen zich ook opgeven, met toch wel een grote voorkeur voor vrouwelijke deelnemers.....
"Dit informatienummer kost 1 euro 50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon."quote:
Jij wil mij toch spreken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Dit informatienummer kost 1 euro 50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon."
AFZETTER!
waar blijft die dm nou dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Dit informatienummer kost 1 euro 50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon."
AFZETTER!
Net doen alsof je mijn nummer niet al lang hebtquote:
Ik heb een kutstemquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil vergelijkingsmateriaal. Samzz, LoLa en Kally die morgenochtend als eerste actie bij het wakker worden "Goeiemorgen" inspreken op hun telefoon. Andere kandidaten mogen zich ook opgeven, met toch wel een grote voorkeur voor vrouwelijke deelnemers.....
Dan houd je de microfoon te laag.quote:
Serieus die heb ik echt niet, en als ik en had is hij verloren gegaan bij de crashquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Net doen alsof je mijn nummer niet al lang hebt
Ik nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Net doen alsof je mijn nummer niet al lang hebt
Vraag Cryothic?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Samzz het volgende:
Zo, portfoliowebsite weer up to date!
Ik moet toch eens kijken of iemand mij OF CSS (of hoe heet dat) wil leren of voor een lage prijs een website voor me wil bouwen.
Punt is, ik wil er wel graag zelf fysiek bij zijn, communicatie moet zeg maar niet via de computer lopen, want dan volg ik het denk ik niet.quote:
Ik wil hem best een weekendje de duur uitschoppenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Punt is, ik wil er wel graag zelf fysiek bij zijn, communicatie moet zeg maar niet via de computer lopen, want dan volg ik het denk ik niet.
tuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:38 schreef Kally het volgende:
Lola, als ik even 1 nummer test, kun jij dan luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |