Alleen.op mijn stem jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Soppen er al hordes vrouwen na het horen van mijn stem ?
Daar hadden we het gister nog over nadat ik Gup iets stevigs gevoerd hadquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister te weinig hardcore eigenlijk. Meer hardstyle en early tegenwoordig.
Dit jaar van de zomer maar weer eens een mooi feest opzoeken om in een smerige zweterige beuktent te rossen
Vanwaar de moeite dan nogquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die zijn al kapot getrild. Scheelt weer krabben
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister te weinig hardcore eigenlijk. Meer hardstyle en early tegenwoordig.
Dit jaar van de zomer maar weer eens een mooi feest opzoeken om in een smerige zweterige beuktent te rossen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
Hij die Braincrackin' draait. Ik wil met hem trouwen.
Geluid op standje burenruzie en je zit gebakkenquote:
quote:
Bullshit, mei en augustus, beide makkelijk te doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar hadden we het gister nog over nadat ik Gup iets stevigs gevoerd hadDecibel of Vlaardingen, kies maar!
Heb ik een keertje weer tijd om te luisteren, heb ik geen laptop ter beschikkingquote:
Wel jammerquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb ik een keertje weer tijd om te luisteren, heb ik geen laptop ter beschikking
Augustus is vakantieperiodequote:Op donderdag 10 januari 2013 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Bullshit, mei en augustus, beide makkelijk te doen
Glas laat toch geen UV stralen doorquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Augustus is vakantieperiodeDan lig ik bruin te bakken
Nou ja, lichtbruin
Dat is dan jou probleemquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Augustus is vakantieperiodeDan lig ik bruin te bakken
Nou ja, lichtbruin
Gewoon glas welquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Glas laat toch geen UV stralen door
Jouw.quote:
Cursus hardcore volgenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben te soft qua dancemuziek. Prodigy, Chemical Brothers, Daft Punk, C2C, Netsky, allemaal teringlekker. Maar elke muziekstijl waar 'hard' of 'speed' in voorkomt is niks voor ome Rob. Nou ja, misschien wat Hard Rock
Dan hoef je dus niet eens de deur uitquote:
Ieder zn smaakquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben te soft qua dancemuziek. Prodigy, Chemical Brothers, Daft Punk, C2C, Netsky, allemaal teringlekker. Maar elke muziekstijl waar 'hard' of 'speed' in voorkomt is niks voor ome Rob. Nou ja, misschien wat Hard Rock
Maar dan moet je wel voldoende zonnesterkte hebben hèquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan hoef je dus niet eens de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |