Was een leuke showquote:
Ik gok zo een 10 jaar aan muziek?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt wel weer!Ik heb nog voor veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele uren aan mooie jaren '80 muziek!
Whehehehe!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gok zo een 10 jaar aan muziek?
Scott me up beamyquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In that case, beam me up Scotty!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ownee, da's Wars i.p.v. Trek.
* MaryMouse biertje geeftquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh, geef mij dan maar gewoon een biertje.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ownee, da's Wars i.p.v. Trek.
Ja, moest ik aan denken toen ToT begon over Kate, en Peter en zo, dit is ook gewoon een verdraaid mooi nummer.quote:
Liever dit nummer dan de geijkte nummersquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, moest ik aan denken toen ToT begon over Kate, en Peter en zo, dit is ook gewoon een verdraaid mooi nummer.
De volgende twee hebben geen relatie met de show van ToT, maar wilde ik wil horen sinds de pim-pam-pet show
Ik mag dan wel gaten hebben in mijn memory lane, maar dat wat ik mij nog herinner valt blijkbaar ook bij jou in de smaakquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Liever dit nummer dan de geijkte nummers
Whehehe jan nou ik heb een Top 1000 uit de jaren '80 en vond daar een achterlijke lading aan gaaf spul tussen. Ik ben begonnen met zwijmelmuziek en het werd langzaam maar zeker steeds vlotter en vrolijker.quote:
Het blijven toch de algemene nummersquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag dan wel gaten hebben in mijn memory lane, maar dat wat ik mij nog herinner valt blijkbaar ook bij jou in de smaak
Ik was thuis, en zat een serie te kijken... Ik krijg dan ook geen sms ofzo als er zo iets is...quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was thuis, en zat een serie te kijken... Ik krijg dan ook geen sms ofzo als er zo iets is...![]()
Ja was ff een spontane actie; ik had de radio al een paar keer uit gedaan omdat niet bepaald mijn stijl muziek langs kwam. Even later kwam er wel leuke disco op, maar toch leek het me wel leuk om wat te gaan draaien, aangezien er de rest van de avond geen DJ ingepland stond.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was thuis, en zat een serie te kijken... Ik krijg dan ook geen sms ofzo als er zo iets is...![]()
Goffer, en nu zit ik me toch met een nummer in mijn kop waar ik noch de melodie, noch de titel, noch de band voor de geest kan halen. Zie alleen maar de clip voor mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het blijven toch de algemene nummers
Hoe ging die clip?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goffer, en nu zit ik me toch met een nummer in mijn kop waar ik noch de melodie, noch de titel, noch de band voor de geest kan halen. Zie alleen maar de clip voor mij
Vrouwtje in zo'n tuinbroek, was toen mode, loopt achter een kinderwagen, jongens springen erop af....quote:
Zowel de vorige als deze kwamen door het pim-pam-pettenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:34 schreef ToT het volgende:
Dit nummer heb ik ook in SAM klaar staan voor een toekomstige show!
Hmmm op de kinderwagen na doet het me aan de Dexi's midnight runners denken met Come on Eileen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrouwtje in zo'n tuinbroek, was toen mode, loopt achter een kinderwagen, jongens springen erop af....
Echt die hele clip zie ik zo voor mij
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm op de kinderwagen na doet het me aan de Dexi's midnight runners denken met Come on Eileen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrouwtje in zo'n tuinbroek, was toen mode, loopt achter een kinderwagen, jongens springen erop af....
Echt die hele clip zie ik zo voor mij
Precies mijn gedachtequote:Op donderdag 10 januari 2013 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm op de kinderwagen na doet het me aan de Dexi's midnight runners denken met Come on Eileen.
Laat dat dan ff een paar dagen van te voren weten svp.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe jan nou ik heb een Top 1000 uit de jaren '80 en vond daar een achterlijke lading aan gaaf spul tussen. Ik ben begonnen met zwijmelmuziek en het werd langzaam maar zeker steeds vlotter en vrolijker.
Ik heb sowieso nog voor een paar uur in SAM klaar staan, en als ik alles nog een keertje rustiger ga doorneuzen heb ik echt wel genoeg voor nog flink wat meer shows!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |