In vrouwtjes in tuinbroekenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Precies mijn gedachte![]()
Nu heb ik trek
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat dat dan ff een paar dagen van te voren weten svp.Maandag en dinsdag zijn niet vaak dagen dat ik online ben oh en daarbij woensdag ook niet en dus eehm wist ik t niet...
![]()
Ik kwam thuis vandaag en moest echt gewoon dom een serie kijken om mn kop tot rust te krijgen.. WTF is t een chaos en druk op mn werk.. Ik loop me werkelijk 10x voorbij als ik dan thuis ben heb ik niet echt zin in Fok. Mja als er een leuke show is is dat weer heul anders.![]()
Het was een spontane actie van ToT. Maar mag ik eerlijk bekennen dat sinds ik hier ben, er al heel veel leuke spontane acties geweest zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat dat dan ff een paar dagen van te voren weten svp.Maandag en dinsdag zijn niet vaak dagen dat ik online ben oh en daarbij woensdag ook niet en dus eehm wist ik t niet...
![]()
Ik kwam thuis vandaag en moest echt gewoon dom een serie kijken om mn kop tot rust te krijgen.. WTF is t een chaos en druk op mn werk.. Ik loop me werkelijk 10x voorbij als ik dan thuis ben heb ik niet echt zin in Fok. Mja als er een leuke show is is dat weer heul anders.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De kinderwagen komt echt in de clip voor
Ow, en uiteraard aangevraagd
quote:
Oja.... Sorry Muisje... Wel gelezen gister. Die las ik vlak voor ik slapen ging, dacht die beantwoord ik morgen wel ff en daarna ben ik t totaal vergeten...quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb je gister nog een smsje gestuurd, dacht dat je gewoon even met rust gelaten wilde worden
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja.... Sorry Muisje... Wel gelezen gister. Die las ik vlak voor ik slapen ging, dacht die beantwoord ik morgen wel ff en daarna ben ik t totaal vergeten...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:40 schreef ToT het volgende:
Hey maar mensen; ik moet maar weer eens een poging gaan wagen.Trusten he!
Dat snap ik zo gaat t de laatste tijd steeds vaker. Spontane akties en das alleen maar tof .quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was ff een spontane actie; ik had de radio al een paar keer uit gedaan omdat niet bepaald mijn stijl muziek langs kwam. Even later kwam er wel leuke disco op, maar toch leek het me wel leuk om wat te gaan draaien, aangezien er de rest van de avond geen DJ ingepland stond.
't was geen metal herrie eerder vanavond, maar ACT-F die Gup voerde met hardcore, tot (ik meen) LoLa disco ging voeren aan Gup, en toen kwam ToT met zijn showquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik zo gaat t de laatste tijd steeds vaker. Spontane akties en das alleen maar tof .Maar als jij gaat draaien mag je me altijd een smsje sturen.
Tenzij je metal herrie van plan ben.
![]()
Gamma.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het was een spontane actie van ToT. Maar mag ik eerlijk bekennen dat sinds ik hier ben, er al heel veel leuke spontane acties geweest zijn
Gelukkig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geeft niet, ik ken je toch, en jij mij
Neu joh, alles heeft zijn tijdquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig.Ja klopt. Ik was ook niet bang voor represailles oid maar ik snap ook dat het lullig is als je geen antwoord krijgt...
Ik zei ook niet dat dat er was. Ik bedoelde alleen dat als hij een metal show ging doen hij me niet hoefde te bellen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was geen metal herrie eerder vanavond, maar ACT-F die Gup voerde met hardcore, tot (ik meen) LoLa disco ging voeren aan Gup, en toen kwam ToT met zijn show
Slaap lekker man!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:40 schreef ToT het volgende:
Hey maar mensen; ik moet maar weer eens een poging gaan wagen.Trusten he!
ACT-F vind dat ik een hardcore cursus moet volgen om de muziek te leren voelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat dat er was. Ik bedoelde alleen dat als hij een metal show ging doen hij me niet hoefde te bellen.
Weet ik en dat is bij mij meestal maandag tm woensdag en soms tm donderdag ivm Fok.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, alles heeft zijn tijd
En soms is een tijd van rust ook goed
Broertjequote:
Serieus, weet je dat nog op jou leeftijd?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broertjeow, dat is heel vervelend, moest even diep terugdenken, maar herinner mij dat ook nog.
Hups, bekertje chocomel naar binnen, en weer je bed in, je moet morgen vroeg op en hebt genoeg om over te dromen![]()
chocomel is niet lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broertjeow, dat is heel vervelend, moest even diep terugdenken, maar herinner mij dat ook nog.
Hups, bekertje chocomel naar binnen, en weer je bed in, je moet morgen vroeg op en hebt genoeg om over te dromen![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Serieus, weet je dat nog op jou leeftijd?
Vindt, en een taalcursusquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ACT-F vind dat ik een hardcore cursus moet volgen om de muziek te leren voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |