quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Kally het volgende:
Te slecht, maar ik moest lachen
Nijntje Oosterhuis
[ afbeelding ]
Zelfs in de tunnel of terror zou die niet misstaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:06 schreef Watertornado het volgende:
Die Speedy J sample blijft zoooo intiem ruig te gebruiken
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Kally het volgende:
Te slecht, maar ik moest lachen
Nijntje Oosterhuis
[ afbeelding ]
Alsof het niets isquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
De éne na de andere knaller komt voorbij
Politiek?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
Het is inderdaad wel erg doods nu
Iemand nog een leuk onderwerp om over te lullen ?
Ik pik zo overal mijn accentje mee. Ik word zo een Super Hollanderquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:12 schreef Watertornado het volgende:
Hoor die aspirant-Hagenees dan praten dan
Alsjeblieft nietquote:
Same here!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet![]()
Als er 1 ding is waar ik weinig om geef is dat het wel
Daar kon onze Duitse vriend van een aantal jaar geleden nog jaloers op wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik pik zo overal mijn accentje mee. Ik word zo een Super Hollander
Wanneer gaan we naar het oost'n?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik pik zo overal mijn accentje mee. Ik word zo een Super Hollander
Wil oe een bietien plat proat'n ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar het oost'n?
Ik ben nog ooit eens gedwongen om tweantse tv te kijken ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wil oe een bietien plat proat'n ?
Echt te dramatisch als kameraden / kennissen daar hele discussies in gaan voerenquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben nog ooit eens gedwongen om tweantse tv te kijken ja.
Echt wel. Ja in grove lijnen kan ik mijn mening wel geven over sommige dingen, maar ik wil echt niet helemaal de diepte in gaan met die onderwerpen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Echt te dramatisch als kameraden / kennissen daar hele discussies in gaan voeren
Ik zit er dan echt bij van:, ander gesprek graag.
A'j Twents könt proat'n, mu'j 't um mie nich loat'nquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wil oe een bietien plat proat'n ?
ADHD'er pur sangquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WillieDie kwam altijd op RTV Oost. Heldenprogramma.
Inderdaad. Als het daarover begint probeer ik meestal zo snel mogelijk iets anders te verzinnenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel. Ja in grove lijnen kan ik mijn mening wel geven over sommige dingen, maar ik wil echt niet helemaal de diepte in gaan met die onderwerpen.
Oh joy!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:20 schreef Watertornado het volgende:
Politiek![]()
Of een nog erger, maar in mijn gezin een zeer gewild onderwerp: financiën, belastingen en hypotheken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:20 schreef Watertornado het volgende:
Politiek![]()
Of een nog erger, maar in mijn gezin een zeer gewild onderwerp: financiën, belastingen en hypotheken.![]()
![]()
Gaat nog steeds lekkerquote:
Nou, dan had ik het wel gewetenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh joy!
Ja ik heb wel eens 's avonds laat met een stel dronken kameraden in een café gezeten terwijl Pater Moeskroen net buiten de deur aan het optreden was en die kameraden zaten serieus over POLITEK te praten!
Op verjaardagen, zodat er flinke ruzies ontstaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Net zo erg om over te "praten".
Even worse. Het levert minder tegenstrijd op (dat is zo erg aan gesprekken over politiek, het zet mensen tegen elkaar op) maar het is heul saai. Maar met politieke discussies waai ik meestal met elke wind mee omdat het me niets interesseert, en mensen willen vaak hun verhaal kwijt aan mensen die een andere mening zijn toegedaan (anders hebben ze niets te overtuigen).quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Net zo erg om over te "praten".
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Op verjaardagen, zodat er flinke ruzies ontstaan
Echt he!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Handboek Hoe families uit elkaar te drijven.
Hoofdstuk 1: Discussieer over financiën etc.
Ook zo'n typische reactie van mij. Tot ze op een gegeven moment door hebben dat het me geen zak interesseert, dan lullen ze gewoon door maar vragen ze mijn mening niet eens meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Even worse. Het levert minder tegenstrijd op (dat is zo erg aan gesprekken over politiek, het zet mensen tegen elkaar op) maar het is heul saai. Maar met politieke discussies waai ik meestal met elke wind mee omdat het me niets interesseert, en mensen willen vaak hun verhaal kwijt aan mensen die een andere mening zijn toegedaan (anders hebben ze niets te overtuigen).
Dus ik meestal van ja, ja, ja, ja je hebt helemaal gelijk man, ja, enorm.
Zal een best boek worden danquote:
Ik ga altijd achterover hangen dan en er naar kijkenquote:
Ach zo ook met gesprekken over computeronderdelen en software!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga altijd achterover hangen dan en er naar kijken
Eigenlijk zouden ze dan zo slim moeten zijn om op te houden met praten, maar wie houdt er van stiltes? Veel mensen worden daar onzeker van. Dus praten ze niet tegen je om je te informeren/overtuigen (die heb je namelijk al afgesloten) maar puur als "behang".quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ook zo'n typische reactie van mij. Tot ze op een gegeven moment door hebben dat het me geen zak interesseert, dan lullen ze gewoon door maar vragen ze mijn mening niet eens meer
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach zo ook met gesprekken over computeronderdelen en software!
Ik kan er nog wel deels in meegaan omdat ik er wel verstand van heb, maar ik vind dat echt zulke inhoudsloze gesprekken!En aanwezige vrouwen zitten meestal al helemaal met de armen en benen over elkaar heen boos te kijken!
Begin uit het niets over schoenen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach zo ook met gesprekken over computeronderdelen en software!
Ik kan er nog wel deels in meegaan omdat ik er wel verstand van heb, maar ik vind dat echt zulke inhoudsloze gesprekken!En aanwezige vrouwen zitten meestal al helemaal met de armen en benen over elkaar heen boos te kijken!
Bakvisjes wel jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef Monopoly het volgende:
You are the one, you are unique. Vrouwen krijgen vochtige plekjes als je ze dit verteld vol passie
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Begin uit het niets over schoenen.
Whehehe ja dan heb je die avond wel beet ja!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Begin uit het niets over schoenen.
Truequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze dan zo slim moeten zijn om op te houden met praten, maar wie houdt er van stiltes? Veel mensen worden daar onzeker van. Dus praten ze niet tegen je om je te informeren/overtuigen (die heb je namelijk al afgesloten) maar puur als "behang".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |