quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Kally het volgende:
Te slecht, maar ik moest lachen
Nijntje Oosterhuis
[ afbeelding ]
Zelfs in de tunnel of terror zou die niet misstaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:06 schreef Watertornado het volgende:
Die Speedy J sample blijft zoooo intiem ruig te gebruiken
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Kally het volgende:
Te slecht, maar ik moest lachen
Nijntje Oosterhuis
[ afbeelding ]
Alsof het niets isquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
De éne na de andere knaller komt voorbij
Politiek?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
Het is inderdaad wel erg doods nu
Iemand nog een leuk onderwerp om over te lullen ?
Ik pik zo overal mijn accentje mee. Ik word zo een Super Hollanderquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:12 schreef Watertornado het volgende:
Hoor die aspirant-Hagenees dan praten dan
Alsjeblieft nietquote:
Same here!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet![]()
Als er 1 ding is waar ik weinig om geef is dat het wel
Daar kon onze Duitse vriend van een aantal jaar geleden nog jaloers op wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik pik zo overal mijn accentje mee. Ik word zo een Super Hollander
Wanneer gaan we naar het oost'n?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik pik zo overal mijn accentje mee. Ik word zo een Super Hollander
Wil oe een bietien plat proat'n ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar het oost'n?
Ik ben nog ooit eens gedwongen om tweantse tv te kijken ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wil oe een bietien plat proat'n ?
Echt te dramatisch als kameraden / kennissen daar hele discussies in gaan voerenquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben nog ooit eens gedwongen om tweantse tv te kijken ja.
Echt wel. Ja in grove lijnen kan ik mijn mening wel geven over sommige dingen, maar ik wil echt niet helemaal de diepte in gaan met die onderwerpen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Echt te dramatisch als kameraden / kennissen daar hele discussies in gaan voeren
Ik zit er dan echt bij van:, ander gesprek graag.
A'j Twents könt proat'n, mu'j 't um mie nich loat'nquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wil oe een bietien plat proat'n ?
ADHD'er pur sangquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WillieDie kwam altijd op RTV Oost. Heldenprogramma.
Inderdaad. Als het daarover begint probeer ik meestal zo snel mogelijk iets anders te verzinnenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel. Ja in grove lijnen kan ik mijn mening wel geven over sommige dingen, maar ik wil echt niet helemaal de diepte in gaan met die onderwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |