quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb alles wat ik nodig heb in het huis, hoogslaper, matras, klapstoeltje en een bed wat ik nog in elkaar moet zetten. En mijn laptopje natuurlijk
Buikje te groot?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon een beetje lichaamsbeweging heur
Morgen gaat het vriezen, kan buiten dus ookquote:
Work itquote:
Voor evenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen gaat het vriezen, kan buiten dus ook
Soms hè, ben je net zo'n schattig vrouwtjequote:
Dit krijg ik net binnen op de emailquote:oksanakuvald@yahoo.com via server1.unsecuredbusinessfunding.com
5:51 PM (7 minutes ago)
to me
Happy holidays! I apologize if I'm wrong address. My friend give me this address and told me that you are single and
attractive man. I hope it's youMy name is Oksana. I am 32 and I'm still not married
I am sociable and
attractive, I am looking for man for serious relationships. If I'm not mistaken the address,
write me, I'll send you pictures and tell about themselves.
Successful year
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit krijg ik net binnen op de email_!
Ik zeg doen. Mijn de vrouw van mijn oude baas heet ook Oksana. Man, daar heb ik wel een nachtje ruzie voor over.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ga je haar nu verleiden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms hè, ben je net zo'n schattig vrouwtje
I drink while I work out, I call it bacardioquote:
Whehehequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
I drink while I work out, I call it bacardio
Ah bahhhhquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik schrijf vanavond wel een respons met een foto van een afgehakte penis. Kijken of ze reageert
Ik heb het van jou geleendquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey die had ik eerder ook al gepost
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
I drink while I work out, I call it bacardio
BEWIJS!!!!!!!!! Whahahahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
*Kijkt in z'n onderbroek*
Nou, ehhh...
quote:
Zo dan mag jij vertellen waar je goed kan uitgaanquote:
^ Ditquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Wat een o-zo niet mijn muziek![]()
Dan maar vanavond naar Lola luisteren![]()
![]()
quote:
De Docterquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo dan mag jij vertellen waar je goed kan uitgaan
Reageerquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Wat een o-zo niet mijn muziek![]()
Dan maar vanavond naar Lola luisteren![]()
![]()
In het vliegend paard ben ik wel eens kacheltje lam geworden, was toen wel vermakelijk, maar ook 3 gratis fusten die avondquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De DocterZit in de Voorstraat. Zaterdagavond heel tof. Vermijd Paard.
Joffer in het weekend wel tof evenals de Bommel. Beide in de straat van de Mediamarkt.
Ja ga ik vanavond wel ff voor zittenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Reageer
Dat schijnt echt hilarisch te kunnen worden. Maak een topic alles TTT
Ik woon dus 50 meter van de docter en paard af hequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De DocterZit in de Voorstraat. Zaterdagavond heel tof. Vermijd Paard.
Joffer in het weekend wel tof evenals de Bommel. Beide in de straat van de Mediamarkt.
Spareribs netjes etenquote:
Iets te studentikoos, corpsballen niveau ligt mij iets te hoog. Hou ik niet zo van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik woon dus 50 meter van de docter en paard af he
Waarom paard vermijden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |