quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb alles wat ik nodig heb in het huis, hoogslaper, matras, klapstoeltje en een bed wat ik nog in elkaar moet zetten. En mijn laptopje natuurlijk
Buikje te groot?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon een beetje lichaamsbeweging heur
Morgen gaat het vriezen, kan buiten dus ookquote:
Work itquote:
Voor evenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen gaat het vriezen, kan buiten dus ook
Soms hè, ben je net zo'n schattig vrouwtjequote:
Dit krijg ik net binnen op de emailquote:oksanakuvald@yahoo.com via server1.unsecuredbusinessfunding.com
5:51 PM (7 minutes ago)
to me
Happy holidays! I apologize if I'm wrong address. My friend give me this address and told me that you are single and
attractive man. I hope it's youMy name is Oksana. I am 32 and I'm still not married
I am sociable and
attractive, I am looking for man for serious relationships. If I'm not mistaken the address,
write me, I'll send you pictures and tell about themselves.
Successful year
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit krijg ik net binnen op de email_!
Ik zeg doen. Mijn de vrouw van mijn oude baas heet ook Oksana. Man, daar heb ik wel een nachtje ruzie voor over.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ga je haar nu verleiden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms hè, ben je net zo'n schattig vrouwtje
I drink while I work out, I call it bacardioquote:
Whehehequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
I drink while I work out, I call it bacardio
Ah bahhhhquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik schrijf vanavond wel een respons met een foto van een afgehakte penis. Kijken of ze reageert
Ik heb het van jou geleendquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey die had ik eerder ook al gepost
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
I drink while I work out, I call it bacardio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |