quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
Mono. Wij moeten echt nog een keer dit tezamen doen. 5 uur durende show met allerhande ongein.
Onder invloed van geestverruimende middelen ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
Mono. Wij moeten echt nog een keer dit tezamen doen. 5 uur durende show met allerhande ongein.
Ik heb hier op mijn werk vernomen dat truffels aan te raden zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onder invloed van geestverruimende middelen ?
Uiteraardquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb hier op mijn werk vernomen dat truffels aan te raden zijn?
Je moet wel vaker komen hier komen hoorquote:
Man, een van die collega's heeft alles gehad behalve bruin. En niet een keer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]_! Puike collega's
Maar doe mij maar een goed glas bier en een kristalletje.
Ik heb juist al een maand of 8 geen geestverruimende middelen gebruiktquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Man, een van die collega's heeft alles gehad behalve bruin. En niet een keer.
Wel puur recreatief gebruik, en alleen in vakanties en weekenden.
Op bier na ik ook niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb juist al een maand of 8 geen geestverruimende middelen gebruikt
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb de komende tijd weer iets meer tijd om overdag te FOK!ken dus komt goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet wel vaker komen hier komen hoor
Hoe zit het met het roken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel af en toe op een gezellige avond 2-3quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb de komende tijd weer iets meer tijd om overdag te FOK!ken dus komt goed.
[..]
Hoe zit het met het roken?
Ik Fok! tussen het werken door, maar dat is weinig want te drukquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb de komende tijd weer iets meer tijd om overdag te FOK!ken dus komt goed.
[..]
Hoe zit het met het roken?
De kracht en het plezier van Mono. Als een virus wat je bips betreed. Eerst is het even ongemakkelijk, maar daarna gewoon fijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
En wonderbaarlijk genoeg ben ik nog steeds zwaar aan het genieten![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:36 schreef Kally het volgende:
Ik vind dat ik wel spareribs verdiend heb
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De kracht en het plezier van Mono. Als een virus wat je bips betreed. Eerst is het even ongemakkelijk, maar daarna gewoon fijn.
Jij, en omdat je mij zo lief vind neem je mij mee?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef Kally het volgende:
20 april Old Skool Gangsters, guess who just got an invite
Heb ik gisteren opquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Ik ga vanavond kipfilets klaarmaken
Nicequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef Kally het volgende:
20 april Old Skool Gangsters, guess who just got an invite
Wil je mee?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij, en omdat je mij zo lief vind neem je mij mee?Wat tof van je Kal
Komt goedquote:
Is voor mij al weer een tijd geleden dat ik het gehad hebquote:
Ik weet niet tot hoe laat je door gaat ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:47 schreef Monopoly het volgende:
Later kerel, bedankt voor het luisteren man
Eet zequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat even mijn avondeten in elkaar flansen
Tot straks
Smakelijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat even mijn avondeten in elkaar flansen
Tot straks
Nu al?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit voor het eerst in mijn nieuwe huisZo voor het eerst voor mezelf boodschappen doen
Parteh animal youquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
LangEn deze natuurlijk
![]()
Noize Suppressor - Fingherz
Heb alles wat ik nodig heb in het huis, hoogslaper, matras, klapstoeltje en een bed wat ik nog in elkaar moet zetten. En mijn laptopje natuurlijkquote:
Feliquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit voor het eerst in mijn nieuwe huisZo voor het eerst voor mezelf boodschappen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |