Tsja, het kán de waarheid zijn, maar voor hetzelfde past dit allemaal binnen een groter plan. Ik weet het nog zo net niet.quote:Bram was verhinderd en had de rechtbank inmiddels laten weten dat het verhoor opnieuw niet zou kunnen doorgaan.
Estelle was verbijsterd. Zij was haar tijdelijke inzinking allang te boven en was juist blij eindelijk haar verhaal te kunnen doen. Toen Bram vertelde dat hij deze afspraak wilde uitstellen, wist Estelle niet wat zij hoorde!
„Met of zonder Bram, ík ga getuigen”, zei zij.
Zij stapte over naar advocaat Nico Meijering van het kantoor van Badrs advocaat Bénédicte Ficq. En dezelfde week ging het verhoor, zonder Bram, alsnog door!
Ze zullen haar wel wijs hebben gemaakt dat het goed is voor Badr....quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:25 schreef barca1971 het volgende:
Er was wel meer way bram geen goed idee vond, wat te denken van haar intervieuw? daar heeft hij toch heel wat uit moeten halen..dus ik denk dat hij haar misschien wel behoed heeft voor zo mogelijk nóg meer schade.... Ik snap het niet, geld is voor estelle geen issue..bram kende ze privé ook al goed voordat hij haar hielp, wat heeft ze eraan om bram aan te geven? Ze verliest er alleen maar mee mee, haar reputatie is al aan gort...als ik haar was had ik tegen fiq en consorte gezegd, prima dat jullie hem erbij willen lappen maar ik lijk me nou niet degene die je daarvoor moet gebruiken...
Estelle keek al niet eens meer of de golftas van Ruud wel uit de auto was geweest....quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat heeft die golftas hier nou mee te maken eigenlijk?
Het verbaast me niks als Badr haar een paar maanden na z'n vrijlating aan de kant zet, die spotlight leek even leuk, maar voor iemand die zulke losse handjes heeft is het niet handig om in de spotlight te staan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zullen haar wel wijs hebben gemaakt dat het goed is voor Badr....
Zou zomaar kunnen. En zij heeft niks en niemand meer, behalve Santegoedsquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:56 schreef Leandra het volgende:
Het verbaast me niks als Badr haar een paar maanden na z'n vrijlating aan de kant zet, die spotlight leek even leuk, maar voor iemand die zulke losse handjes heeft is het niet handig om in de spotlight te staan
En die heeft al verkeringquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. En zij heeft niks en niemand meer, behalve Santegoeds
Dat zou pas nieuws zijn, als Evert heteroseksueel zou wordenquote:
Waarrrrr is die Mariakaars wanneer je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou pas nieuws zijn, als Evert heteroseksueel zou worden
Ik zie de headlines al: "Estelle geneest homoseksualiteit!"
Wel zieligt voor haar BFF; mevrouw Santegoeds.
Thanks!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Estelle keek al niet eens meer of de golftas van Ruud wel uit de auto was geweest....
Zo begon het verhaal, toen ze nog vooral heel zielig was omdat hij wel eens ging "golfen" maar z'n golftas dan niet eens uit de auto kwam.
Toen was het nog allemaal de schuld van Ruud en was nog niet helemaal duidelijk hoe vreemd Estelle was gegaan.
Ik zou maar oppassen als ik hem was, voor je het weet kun je je melden bij de dekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef hexje het volgende:
Nu op nieuwsuur de advocaat van Estelle.
Volgens mij zijn mensen hier vooral tegen Estelle (en Badr).quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef hexje het volgende:
Waarom zijn de mensen hier zo voor Bram?
Dat begrijp ik ook niet. Estelle is een dom wicht, maar dat maakt nog niet dat Bram correct gehandeld heeft.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef hexje het volgende:
Waarom zijn de mensen hier zo voor Bram?
Ik acht het helemaal niet bewezen dat Bram incorrect gehandeld heeft?! Ik acht het wel bewezen dat hij nu door het slijk wordt gehaald door een advocaat die hem niet 'mot' en dat vind ik niet zo kies.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. Estelle is een dom wicht, maar dat maakt nog niet dat Bram correct gehandeld heeft.
Zijn toch ook gewoon 2 losstaande zaken?
Ik krijg meer de indruk dat mensen nu tegen Meijering zijn omdat hij Estelle bijstaat? Ik vind dat een beetje simpel, maar goed...quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik acht het helemaal niet bewezen dat Bram incorrect gehandeld heeft?! Ik acht het wel bewezen dat hij nu door het slijk wordt gehaald door een advocaat die hem niet 'mot' en dat vind ik niet zo kies.
Nee hoor, wat mij betreft is dat niet het probleem. De wijze waarop 'ie Moszko door het slijk haalt, vind ik echter volledig ongepast. Ik denk niet dat Estelle er veel aan kan doen, overigens, ik neem aan dat zij gewoon een pionnetje is in het spel van Meijering en zijn kantoorgenoten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik krijg meer de indruk dat mensen nu tegen Meijering zijn omdat hij Estelle bijstaat? Ik vind dat een beetje simpel, maar goed...
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarrrrr is die Mariakaars wanneer je hem nodig hebt?
Neuh, hij staat Estelle al een paar weken bij en tot nu toe was dat eigenlijk geen probleem, hoewel ik het behoorlijk dubieus vind dat een kantoorgenoot van Ficq de "belangen behartigt" van Estelle.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik krijg meer de indruk dat mensen nu tegen Meijering zijn omdat hij Estelle bijstaat? Ik vind dat een beetje simpel, maar goed...
Bronquote:We hadden een geweldige tijd voor de familie’, twittert Ruud Gullit bij een plaatje op zijn Cloozup-account. En met die familie bedoelt Gullit de moeder en de zussen van zijn nieuwe liefde, de Mexicaanse Margaritha.
Die moet zich toch echt een krul in zijn lul lachen met al dit gedoe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:58 schreef Karina het volgende:
En Ruud vermaakt zich ondertussen prima met zijn nieuwe "familie"
[ afbeelding ]
[..]
Bron
Huur hem dan niet in! Hij heeft van tevoren gemeld dat 'ie 500 euro per uur kost. Ik zou dat ook teveel vinden, maar ik zou hem niet eerst aan het werk zetten en dan gaan piepen over de prijs...quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Schoftelijk uurtarief dat in geen enkele verhouding staat tot de geleverde prestaties.
Tijd om dat kartel van schoften genaamd de advocatuur eens aan te pakken.
Dat heeft hij niet. Dat is oa het probleem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huur hem dan niet in! Hij heeft van tevoren gemeld dat 'ie 500 euro per uur kost. Ik zou dat ook teveel vinden, maar ik zou hem niet eerst aan het werk zetten en dan gaan piepen over de prijs...
Daar geloof ik echt geen bal van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet. Dat is oa het probleem.
En als je dat wel hebt gedaan. Waarom kan je de nieuwe advocaat dan geen dossier overhandigen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:02 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik vraag me eerder af waarom je een getuigenverhoor van iemand die niets heeft gezien urenlang moet voorbereiden/bespreken.
Yay voor de enorme hoeveelheid punten en komma's.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:15 schreef JaneDoe het volgende:
aan die sms is ook wel te zien dat estelle geen opleiding genoten heeft zeg
Maar verder valt het me nog mee, ik had op z'n minst 'geleezen of gelesen' verwachtquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay voor de enorme hoeveelheid punten en komma's.
Hij heeft zijn vuisten nodig om een conflict te beslechten. Dat toont al aan dat het geen echte man is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:40 schreef barca1971 het volgende:
Het blijkt maar weer hoe dom estelle eigenlijk is hé..Meteen bang worden als ze van Fiq de wind van voren krijgt..bovendien moet ze zich realiseren dat Fiq voor Badrs belangen opkomt en dus daarom boos was. Hou kun je je als volwassen vrouw toch zo in een hoekje laten duwen zeg? Een maand ervoor kletst ze nog in de beau monde dat ze zoveel sterker is dan ze dacht, nou echt niet. Als ik Badr was zou ik afknappen op zoveel mutserigheid, das toch totaal niet aantrekkelijk meer..maarja Badr is natuurlijk ook geen echte vent die zijn daden eerlijk opbiecht en de gevolgen ervan draagt. Heel kwalijk dat Estelle zich zo laat spannen voor het karretje van Fiqs kantoor okm Bram een loer te draaien, dat toont echt dat ze geen ruggegraat heeft
Ja ik ben niet achterlijk, maar dat is t verhaal wat ze in december, via Evert, nog volhoudt..quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:05 schreef barca1971 het volgende:
Omdat ze het wel gezien heeft maar haar lover er niet bij wil lappen...
weet je dat nu nog niet?? lol
En geen XXXXXX-jesquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar verder valt het me nog mee, ik had op z'n minst 'geleezen of gelesen' verwacht
Dat was ook wel een leuke opmerking van Bram, voor het nieuws:quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar geloof ik echt geen bal van.
Desalniettemin speelt 'ie dit weer niet slim. Hij had kunnen en moeten volstaan met een 'Ik heb mevrouw Cruijff daadwerkelijk gemaakte uren in rekening gebracht en daar zal ik me bij de deken voor verantwoorden'. Maar nee, dan ontkent 'ie eerst en slingert 'ie daarna smsjes de media in. Ficq heeft hem exact waar ze hem hebben wil.....
Dat is toch helemaal de discussie niet? Doe je best op school en wordt ook advocaat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Schoftelijk uurtarief dat in geen enkele verhouding staat tot de geleverde prestaties.
Tijd om dat kartel van schoften genaamd de advocatuur eens aan te pakken.
Nee, Estelle gaat niet vragen naar zijn uurtarief. Het maakt haar kennelijk ook niet uit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet. Dat is oa het probleem.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal de discussie niet? Doe je best op schoolcursus en wordt ook advocaat.
Maar da's een discussie waar de deken echt niet in gaat treden hoor... Stellepel is zelf naar het Amstel gekomen, dat had ze niet hoeven doen, ergo, de dienstverlening zal nodig zijn geweest......quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, of Bram heeft opzettelijk extra - onnodige - consults gedaan om meer te kunnen declareren.
Dan moest hij zich professioneel gedragen en initiatief tonen door zelf aan te geven tegen welk tarief hij dat zou doen. En inderdaad het maakt haar niet uit. Maar kennelijk een aantal collega's wel. Die vinden dat niet professioneel. Bram gedraagt zich erg vaak niet professioneel en na een aantal maal op de vingers getikt te zijn, lijkt meneer gewoon door te gaan met die onprofessionele praktijken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, Estelle gaat niet vragen naar zijn uurtarief. Het maakt haar kennelijk ook niet uit.
Nou, dan ook niet nuilen als dat 500 ¤ blijkt te zijn.
Ik heb nog nooit een advocaat gekend die je niet laat tekenen voor het kennen van het uurtarief. Het zou me echt verbazen als Bram dat niet op orde heeft...quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Dan moest hij zich professioneel gedragen en initiatief tonen door zelf aan te geven tegen welk tarief hij dat zou doen. En inderdaad het maakt haar niet uit. Maar kennelijk een aantal collega's wel. Die vinden dat niet professioneel. Bram gedraagt zich erg vaak niet professioneel en na een aantal maal op de vingers getikt te zijn, lijkt meneer gewoon door te gaan met die onprofessionele praktijken.
Het is jammer inderdaad dat het kantoor van Fique Estelle's zaak gebruikt om nogmaals Brams's praktijken duidelijk te maken.
Kennelijk niet....quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een advocaat gekend die je niet laat tekenen voor het kennen van het uurtarief. Het zou me echt verbazen als Bram dat niet op orde heeft...
En dan maar blij zijn dat Moszko niet tot je vrienden behoort, want dan worden het wel heeele dure lessenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ach weet je, die paar keren dat ik schrok van rekeningen waren vooral wanneer 'vrienden' ineens (soms nog terecht ook, omdat ze er wel van moeten leven) de volle mep gingen rekenen terwijl je zelf denkt dat ze het als een vriendendienstje deden. Beter afspreken dus. Levenslesjes, zeg ik dan maar.
Dat schrijf ik toch ook. Estelle heeft het zonder blikken of blozen betaald. Als klant ga je ervan uit dat het wel goed zal zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef Cynix ® het volgende:
Of ze kende wel zijn uurtarief, er zal toch wel iets van een contract of voorwaarden geweest zijn, maar ze had niet in de gaten dat hij dat ook zou rekenen voor taxi-ritjes. Wie zal het zeggen?
Eigenlijk is dit de discussie niet denk ik, die paar rotcenten merkt ze normaal misschien niet eens, het scheelt hooguit één simpel Vuitton-tasje.
Ik denk eerder dat het Ficq c.s. wel goed uitkwam om het eens lekker breed uit te meten.
Of ze hebben haar wijs gemaakt dat dit goed is voor haar allerliefste. Ik denk echt niet dat die blonde doos daar wakker van ligt. En ik denk ook niet dat ze zelf het initiatief heeft genomen tot de overstap, dat smsje lezende....quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef Cynix ® het volgende:
Of ze kende wel zijn uurtarief, er zal toch wel iets van een contract of voorwaarden geweest zijn, maar ze had niet in de gaten dat hij dat ook zou rekenen voor taxi-ritjes. Wie zal het zeggen?
Slachtoffer van wat? Ik zie Moszko eerder als slachtoffer, vooral omdat 'ie met beide benen in het vooropgezette plan van Ficq is gestapt...quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef Smallish het volgende:
Nou, volgens Albert is Estelle nu het slachtoffer....... Het schaap.
Ah, zo d'r best gedaan om te liegen, bedoelt 'ie? Meelij wie meelij toekomt, hoor, er is maar één slachtoffer en da's Everinkquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Smallish het volgende:
Hij noemde haar slachtoffer in de zin van: ze doet zo haar best het goed te doen, en nu is iedereen weer boos en alles wat ze doet pakt verkeerd uit en, en, en.....
Yep. Rookgordijn vanuit kamp Badr.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, zo d'r best gedaan om te liegen, bedoelt 'ie? Meelij wie meelij toekomt, hoor, er is maar één slachtoffer en da's Everink
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, zo d'r best gedaan om te liegen, bedoelt 'ie? Meelij wie meelij toekomt, hoor, er is maar één slachtoffer en da's Everink
Welke sms? Ik kan hem niet vinden maar wss over heen gelezen, kan iemand de sms even quoten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:15 schreef JaneDoe het volgende:
aan die sms is ook wel te zien dat estelle geen opleiding genoten heeft zeg
SHO / [GOLFTASGATE] #35 Dure taxi's, zure reaxi'squote:Op donderdag 10 januari 2013 19:37 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Welke sms? Ik kan hem niet vinden maar wss over heen gelezen, kan iemand de sms even quoten?
Dank!
Nou ja, Bram verdedigt zich. Wellicht niet slim om het zo te doen, maar toch.... die andere kerel is de smeerlap, in mijn ogen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:57 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het een smerig gevecht van die advocaten
Ja, maar ik denk dat ze wel aan elkaar gewaagd zijn, hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:57 schreef Poezewoes het volgende:
Estelle is collateral damagequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:57 schreef Poezewoes het volgende:
Een stukje is in het geval van Estelle wel een heel klein stukje....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:39 schreef barca1971 het volgende:
Vraag me toch nog steeds af of deze shit het allemaal werkelijk waard is voor haar...er gaat toch niks boven je piece of mind..zo te moeten leven lijkt me echt geen pretje
Iedere dag zo'n beetje raak, daar.... Zwaai even naar hem!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:48 schreef Leandra het volgende:
Ik sta bij Badr in de file.... Gelukkig niet in een taxi van ¤ 500 pu
telegraaf.nlquote:KLACHT TEGEN ADVOCAAT ESTELLE
AMSTERDAM - De Telegraaf heeft vanmiddag samen met RTL Boulevard bij de deken van de Amsterdamse Orde van Advocaten een klacht ingediend tegen advocaat Nico Meijering.
Aanleiding zijn beschuldigingen die Meijering deed in de hoogoplopende ruzie met zijn confrère Bram Moszkowicz over Estelle Cruijff.
Meijering, de nieuwe advocaat van Cruijff, betichtte De Telegraaf en RTL Boulevard ervan samen met Moszkowicz ’publicitaire spelletjes’ te hebben gespeeld over de rug van Cruijff in de strafzaak tegen haar vriend Badr Hari. Zo zou Moszkowicz de krant en het televisieprogramma hebben getipt over zijn ontmoetingen met Cruijff in het Amstel Hotel zodat daarvan foto’s en camerabeelden konden worden gemaakt.
Die beweringen zijn volstrekt onjuist, aldus beide mediabedrijven: “Er zijn geen publicitaire spelletjes gespeeld en Moszkowicz was niet de tipgever. Elk bewijs van deze beschuldigingen ontbreekt.”
Volgens de klacht heeft Meijering de gedragsregels voor advocaten geschonden door het „welbewust openbaar maken van feitelijk onjuiste beschuldigingen aan het adres van derden zonder wederhoor toe te passen en zonder dat de belangen van zijn cliënte daarmee gediend zijn”.
Échte liefde overwint alles.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:39 schreef barca1971 het volgende:
Vraag me toch nog steeds af of deze shit het allemaal werkelijk waard is voor haar...er gaat toch niks boven je piece of mind..zo te moeten leven lijkt me echt geen pretje
Het moddergooien gaat nu in de volle breedte.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Meijering heeft de foute boos gemaakt![]()
telegraaf.nl
Nou... Everink misschien?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het moddergooien gaat nu in de volle breedte.
Het mooie is dat er eigenlijk niet een partij bij betrokken is waar je écht medelijden mee hoeft te te hebben.
Nou ja, uiteindelijk zijn er natuurlijk alleen verliezers. Dat wel.
Ja, die wel. Maar die gooit geen modder.quote:
Nee, maar er wordt wel modder naar gegooid. Met die corrigerende tik- heeft het uitgelokt- flauwekulquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, die wel. Maar die gooit geen modder.
Ja, dat zou een 'aparte' wending geven aan het verhaal. De rol van Evert als persoonlijk assistent/adviseur/coach en zijn redactiewerk voor de Privé lijkt me toch al tamelijk lastig te combineren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:22 schreef Leandra het volgende:
Het zou wel humor zijn als straks blijkt dat Estelle aan Robert vertelde wanneer ze een afspraak met Bram in het Amstel had en dat Robert dat thuis vertelde, en dat Santegoeds dus degene is die voor de fotograaf op locatie zorgde....
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:22 schreef Leandra het volgende:
Het zou wel humor zijn als straks blijkt dat Estelle aan Robert vertelde wanneer ze een afspraak met Bram in het Amstel had en dat Robert dat thuis vertelde, en dat Santegoeds dus degene is die voor de fotograaf op locatie zorgde....
I hope, I hope, gewoon omdat ik Santegoeds een kwal vindquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat zou een 'aparte' wending geven aan het verhaal. De rol van Evert als persoonlijk assistent/adviseur/coach en zijn redactiewerk voor de Privé lijkt me toch al tamelijk lastig te combineren.
quote:Uitstel 'vrijlatingszaak' Badr Hari
De zitting waarop beoordeeld zal worden of kickbokser Badr Hari zijn proces in vrijheid mag afwachten, is voorlopig uitgesteld. Niet morgen maar pas volgende week hoort Badr of zijn voorlopige hechtenis wordt geschorst.
De zitting bij de Raadkamer staat gepland voor 21 januari.
Het Openbaar Ministerie moet nog een groot aantal getuigen horen voordat de behandeling van het verzoek kansrijk wordt.
Het is de bedoeling om met de inhoudelijke behandeling van de zaak in februari een begin wordt gemaakt. Badr Hari wordt verdacht van ernstige mishandeling.
Ja dit is ook wel vreemd. Of het OM is zwaar overbelast..quote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Moeten er nu nog steeds mensen gehoord worden over een feit dat in juli 2012 heeft plaatsgevonden? Ik zou de details niet meer weten.
Nou ze kan niet eens een boterham smeren....quote:Maar Estelle kan tegenwoordig ook goed koken hoor!
quote:Allemaal nepaangiften, om deze topbokser uit de wereld te houden die niet van hem konden winnen.
Maar nu hebben ze wat ze willen, namelijk dat Badh zijn bokslicentie kwijt is geraakt, en nooit meer kans kan maken op een titel.
Nu kunnen de anderen weer wat verdienen, en daarom is dit allemaal in elkaar gezet.
Maar de media heeft mooi mee gewerkt, en zo een top vechtsporter buiten de ring weten te houden.
Als hij nu even die homofiele Paul Turner op zijn bek slaat, is iedereen weer tevreden
Nou, meestal is het taalgebruik van de pro' s nog beroerder..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:56 schreef roos85 het volgende:
Reactie van iemand op msn.nl op het nieuwsbericht dat de zitting is uitgesteld:
[..]![]()
Wat dat betreft had hij beter Bram als advocaat kunnen nemen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:21 schreef barca1971 het volgende:
Alsof het niks te maken heeft met het feit dat Badr het normaal vind om mensen te bedreigen, te mishandelen, te liegen tegenover politie en justitie etc etc...nee daar mogen we met zijn allen niks over zeggen want als we dat doen zijn we jaloers...ehhmm waarop precies?..hij zit al een half jaar in de bak, hij is misdadig, hij toont totaal geen lef, geen piëteit met slachtoffers, heeft een kind verwekt wat hij amper ziet, mag met ex voetbalvrouw het bed delen die zelf ook totaal geen ballen heeft en ook niet voor inkomsten zorgt in haar eigen huishouding.....jaloers, tuurlijk
Ik bedoelde dat ze allebei zo in de slachtofferrol gaan zitten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:34 schreef barca1971 het volgende:
Dát denk ik ook ja! die had dat varkentje wel ff gewassen...las trouwens van de week ergens dat Bram ergens in september bij Badr op bezoek was om te vragen of hij niet wilde dat Bram hem zou helpen..dat heeft Badr geweigerd..
Misschien zat Stellemans daar wel achter, dacht ze misschien dat dat beter voor hem was, Stel bij Bram, Badr bij Bram...
Badr zal wel gedacht hebben: dat kost me teveel geld. Of Badr wist dat er sowieso geen ontkomen meer aan was, aan die hele lijst beschuldigingen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:34 schreef barca1971 het volgende:
Dát denk ik ook ja! die had dat varkentje wel ff gewassen...las trouwens van de week ergens dat Bram ergens in september bij Badr op bezoek was om te vragen of hij niet wilde dat Bram hem zou helpen..dat heeft Badr geweigerd..
Als Herengracht - Amstelhotel al ¤ 135 ex kost dan wist Badr wel dat Bram een beetje duur zou worden, een ritje Nieuwegein of Zoetermeer kost dan al snel ¤ 1.000 ex.... plus de tijd die hij daar kwijt zou zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Badr zal wel gedacht hebben: dat kost me teveel geld. Of Badr wist dat er sowieso geen ontkomen meer aan was, aan die hele lijst beschuldigingen.
Maarja, Badr heeft met dat advocatenvrouwtje ook geen geluk.
Dat! Wat een lamzak.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Rudi? Daar had 'ie toch zo'n hekel aan?
Maar ik blijf hem een laf miezerig ventje vinden... huilienanaboe 'Het ontroerde mij om weer zo'n innig contact met mijn moeder te hebben'; kun je wel doen alsof het allemaal de schuld van Extelle is, maar blijkbaar ben je zélf niet mans genoeg om de relatie met je moeder te onderhouden. Lafbek.
Nou, da's nou net de kant waar we al 35 delen volop schijnwerpers op zetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmm, da's een kant van Badr die een iets ander licht op het geheel doet schijnen.
Typische Marokkanenhouding hè.quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:20 schreef barca1971 het volgende:
Alleen frappant dat wij de enige lijken te zijn die tot die conclusie kunnen komen aan de hand van Badr's EIGEN tentoon gespreide gedrag en uitlatingen...
Waarom zien andere mensen dat dan niet? het is toch zo obvious als wat dat hij lak heeft aan alles en iedereen en gewoon totaal respectloos door het leven gaat...hij zingt het zelfs op die zogenaamde rap plaat van hem ; als je me geen respect geeft, krijg je een scheentje'....Badr wil enkel alleen respect ontvangen maar hoeft dat op zijn beurt niet te geven, want hij is Badr...dat is de kronkel die hij in zijn hoofd heeft en die hem telkens in problemen brengt..
Lesje nederigheid zou hem goed doen...
Goed, er zijn er wel een paar die okay zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:57 schreef Copycat het volgende:
Is dat een fraaie kam, waar je 'de Marokkanen' over scheert?
Ik heb zelf ook karate gedaan (wado) en een blauwe maandag kickboxen, maar de hele insteek bij karate is toch heel anders hoor. Kata's lopen ed, idd respect erin rammen, wedstrijden die gewonnen worden door goed uitgevoerde bewegingen anders geen ipon etc.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmm, da's een kant van Badr die een iets ander licht op het geheel doet schijnen.
Ik heb bij de karatetraining geleerd dat het belangrijk is respect en eerbied voor de ander te hebben, of z/hij nu zwak of sterk is. Ook een zwarte-band drager is ooit als wit begonnen, dus het was verboden minachtend te doen over een ander.
Je hebt gelijk, had niet gelezenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:21 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
nee hoor, de gate van 2012 wordt hier juist gelinkt aan die van 2013.
Vast geen plicht, maar kan me op zijn minst voorstellen dat de BN-ers die genoemd worden hier niet al te blij mee zijn. Was zo mooi ook dat Sarina in een programma (ik meen RTL Boulevard maar weet niet zeker) geprezen werd om haar discretie en er vervolgens een rits namen voorbijkwam die haar hebben geraadpleegd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je als medium geen geheimhoudingsplicht? Niet erg fraai dit van die Liesbeth en Marion...
Ja, maar noemde zij die namen of de presentatoren? Daarnaast vind ik namen noemen ook iets anders dan letterlijk vertellen wat er besproken en geadviseerd is......quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Vast geen plicht, maar kan me op zijn minst voorstellen dat de BN-ers die genoemd worden hier niet al te blij mee zijn. Was zo mooi ook dat Sarina in een programma (ik meen RTL Boulevard maar weet niet zeker) geprezen werd om haar discretie en er vervolgens een rits namen voorbijkwam die haar hebben geraadpleegd.
Als ik me met zo'n mistig figuur zou inlaten, die nu in deze context wordt besproken, zou ik ook niet genoemd willen worden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar noemde zij die namen of de presentatoren? Daarnaast vind ik namen noemen ook iets anders dan letterlijk vertellen wat er besproken en geadviseerd is......
quote:Vrijlatingsverzoek Badr Hari besloten AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari zal maandag de rechtbank achter gesloten deuren vragen hem in afwachting van zijn proces op vrije voeten te stellen. De zitting is, inclusief de uitspraak, niet openbaar omdat het om een zogeheten raadkamer gaat, zei een woordvoerster van de rechtbank vrijdag. Wat de rechtbank beslist, wordt naderhand wel bekendgemaakt.
Raadkamerzittingen zijn per definitie besloten. Dat het hernieuwde verzoek van Hari en zijn advocaat Bénédicte Ficq op een raadkamerzitting moet worden gedaan, is om procedurele redenen.
De getuigenverhoren in het vooronderzoek zijn deze week afgerond. Het gaat om getuigen die hebben verklaard over de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dancefestijn Sensation, op 8 juli in de Amsterdam ArenA.
Badr Hari (28) werd enige tijd na dat incident opgepakt en vastgezet. In november stelde de rechtbank hem op vrije voeten, maar omdat Hari zich niet aan door de rechtbank bepaalde voorwaarden hield, belandde hij enkele dagen later alweer in de cel.
Mag hij dan ook weer naar een broodjeszaak?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:18 schreef barca1971 het volgende:
Die zit maandag bij Stellemans op de bank, haar eigen gebakken taartjes en bruschetta's te eten..
Oh, en Nee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef barca1971 het volgende:
Dan zullen er geen restricties meer zijn denk ik..jammer...had ze wel weer de mist in willen zien gaan
Of is dat heel slecht van mij
Waarom? Badr in de horeca blijft een slecht idee, lijkt me?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef barca1971 het volgende:
Dan zullen er geen restricties meer zijn denk ik..jammer...had ze wel weer de mist in willen zien gaan
Of is dat heel slecht van mij
Wanneer was zijn laatste echte wedstrijd, weet jij dat toevallig (ongeveer)?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:24 schreef barca1971 het volgende:
Nope, die was al losgelaten..vandaar ook dat Fiqje zo aan het drammen is om Badr vrij te krijgen..al die bull shit dat het is omdat hij moet vechten is onzin..Badr is al zolang uit vorm, die kan echt niet meteen weer instappen
Hij zal niet de eerste sporter zijn die minder presenteert na de introductie van een nieuwe dame (van der Vaart anyone?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:46 schreef barca1971 het volgende:
Afgelopen mei, in Madrid, toen Estelle stiekem mee was, was 27 mei. Die heeft hij gewonnen maar ook maar net, hij was snel buiten adem en de commetatoren zeiden al dat als hij zo bleef vechten hij het nog moeilijk zou krijgen..hij was niet in vorm ..of dat kwam omdat Estelle hem had afgemat op de hotelkamer is natuurlijk gissen...
Maar als hij toen al niet optimaal was is hij dat nu zéker niet na al die maanden niks doen en niet te vergeten zijn armzalige dieet...
Die vroegen erom. Hadden ze maar niet vies naar hem moeten kijken.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En wederom niets over de slachtoffers... Ikke ikke ikke
Idd *Hardop lacht*quote:Op maandag 21 januari 2013 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hond vernoemen naar de advocaat van je criminele vriendje
Liever dat dan mogelijke een liefdesbaby.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Die noemen ze Benedicte natuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 10:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Liever dat dan mogelijke een liefdesbaby.
Dan ben je toch gewoon mongool?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
En die ene kennis die haar had laten zitten, noemt ze een rotte appel. Mijn idee van vriendschap is juist dat ze eerlijk tegen je zeggen als een man foute boel is.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef WRH het volgende:
„Ik heb m’n echte vrienden leren kennen en dat zijn er gelukkig nog best veel. Ik ben gaan inzien wat er echt toe doet in het leven. "
ja want dat doe je zo nl; je vriendje slaat iemand anders half dood en dat zal dan wel een goed signaal afgeven aan de volledige vriendenkring; wie blijft heeft lef en is een echte vriend, of juist niet, zoiets?
en wat is dat dan volgens deze dame, dat 'wat er echt toe doet in het leven'?
ben ik toch wel heel benieuwd naar, de definities van HoReCa in de dikke van Dale, in de bak val je heel veel af, je verdriet verbijten met paardrijden en pups, leren koken, djeez...
Het is allemaal de schuld van Ruud!quote:Op maandag 21 januari 2013 07:24 schreef Specularium het volgende:
Oh, nu is het broodje ineens berucht?
Alsof die wat gedaan heeft.
En hoe denkt ze dat het slachtoffer de hele exercitie zou beschrijven?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Ruud!
Grappig dat ze de arrestatie als een speelfilm omschrijft.. Hoe wou ze die achterlijke vertoning bij de vrijlating dan noemen?
Ja maar Badr is toch moslim? En moslims mogen niet eens honden in huis hebben want die zijn haram en ook vanwege de engelen enzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet niet, dat is eerder in deze reeks ontkend.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja maar Badr is toch moslim? En moslims mogen niet eens honden in huis hebben want die zijn haram en ook vanwege de engelen enzo.
Ja en Arie Boomsma is toch christen en die staat in een homoblad en maakt pro-homoprogrammas, dat mag toch niet van de bijbel?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja maar Badr is toch moslim? En moslims mogen niet eens honden in huis hebben want die zijn haram en ook vanwege de engelen enzo.
Dat zal wellicht best zo zijn, maar marokkanen zijn toch vaak wat strenger in hun geloof. Ik woon zelf in een grote stad en ben er nog nooit een moslim met een hond tegen gekomen, katten wel maar een hond is def a no go. Ze lopen er zelfs met een boog omheen en moslima's zijn er bang voor.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en Arie Boomsma is toch christen en die staat in een homoblad en maakt pro-homoprogrammas, dat mag toch niet van de bijbel?
Daar hoor ik anders nooit iemand over, maar als Badr met een ongelovige en niet maagdelijke vrouw gaat, kerst viert of een hond neemt dan weer wel
Alsof er alleen maar zwart of wit is bij gelovigen, mocht hij überhaupt al religieus zijn.
In Marokko zelf zie je zat Marokkanen met een hond.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat zal wellicht best zo zijn, maar marokkanen zijn toch vaak wat strenger in hun geloof. Ik woon zelf in een grote stad en ben er nog nooit een moslim met een hond tegen gekomen, katten wel maar een hond is def a no go. Ze lopen er zelfs met een boog omheen en moslima's zijn er bang voor.
Ik denk dat BH het lekker in het midden laat qua religie zo hypocriet is ie wel. Als ie ervoor uit komt dat ie niet religieus is dan valt de hele marok-community over hem heen, geeft ie toe dat ie wel moslim is dan wordt ie met de nek aangekeken door de NL-ers maar ook door de marokjes die vinden dat wat ie doet niet in de haak is met hun geloof. Na zijn 35e zal ie vast Allah weer gaan vinden en een goed moslim worden.
quote:ma 21 jan 2013, 16:07
Estelle Cruijff bij uitspraak Badr Hari AMSTERDAM - Estelle Cruijff woont maandagmiddag op de rechtbank in Amsterdam de uitspraak tegen haar vriend Badr Hari bij. De kickbokser hoort of hij zijn proces voor de zware mishandeling van onder anderen zakenman Koen Everink thuis mag afwachten.
In november honoreerde de rechtbank een vrijlatingsverzoek van Badrs advocaat Bénédicte Ficq. Omdat hij toen de voorwaarden schond, waaronder het verbod op contact met getuigen, belandde hij een paar dagen later alweer achter de tralies.
Estelle heeft haar gevoel voor humor ondanks de stress rond de mishandelingszaak nog niet verloren. Zij deed haar kinderen een hondje cadeau, een kruising tussen een ‘boomer’ en een ‘chichu’, die luistert naar de wat aangepaste hondennaam Ficq, vernoemd naar Badrs advocaat.
En de bijbehorende foto, zie de stress en het leedquote:
Tuurlijk, ff met een initiaal koketteren.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En de bijbehorende foto, zie de stress en het leed
[ afbeelding ]
Kasten vol en in je spijkerbroekkie naar de rechtbank
Ze denkt denk ik dat ze hem mee naar huis kan nemen. Ik hoop dat dat niet zo is. Al is het alleen maar omdat Ficq (of is het nou Fikkie voortaan?) zelf aangaf dat ze na de tweede arrestatie niks meer hoefde te proberen tot de hoofdzaak. En het dan toch twee keer doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:27 schreef barca1971 het volgende:
Het was toch een gesloten zitting? wat doet ze daar dan weer? Eerst miepen dat ze baalde dat er overal pers staat en dan nu wel weer op komen dagen bij een privé zitting wetende dat er dan weer pers zal zijn..allemaal aandacht vragen..blijf toch lekker thuis met je kids en je hondje en wacht geduldig af als je zo baalt van aandacht wat ze telkend beweert..deze dame is in en in manipulatief..heeft alleen een hekel aan pers als het haar uitkomt
Denk het ook. Hij is tenslotte al eerder "vrij" gelaten en er is volgens mij nu geen juridische reden meer om hem vast te houden.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:27 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat het verzoek gehonoreerd wordt.
Doet Sabia toch ook bij Sylvie? Hoort kennelijk zoquote:Op maandag 21 januari 2013 16:49 schreef barca1971 het volgende:
Vind het eigenlijk ook heel typerend dat die vrouw, als het de zus van Badr is, waar ze wel op lijkt, zo ver achter estelle loopt. Je wacht dan toch gewoon even en loopt samen naar binnen, toch niet voorop..dat vind ik zo raar overkomen
En qua fit.quote:
Uitspraak is vanavond pas.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:39 schreef Ole het volgende:
Die mensen van de rechtbank willen toch ook om 5 uur naar huis? Even opschieten hoor!
Ah, kennelijk heb ik zitten slapen de laatste 2 maanden...er is dus al een uitspraak geweest waarin hij schuldig is bevonden ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:23 schreef barca1971 het volgende:
Dat vraag ik me ook af idd..de kickboks bond kan niet anders dan hem dan ook te veroordelen en te straffen. Ze komen niet erg geloofwaardig over als ze hem weer gewoon laten vechten zonder enige vorm van boete doening...Lijkt mij dat ze hem ook wel kunnen royeren..hij heeft er genoeg voor gedaan iig en telkens beterschap belooft maar toch weer in zijn oude gedrag vervallen. Zeker nu ze zo graag van het slechte imago af willen wat de sport heeft verwacht ik wel een actie vanuit die hoek
Misschien mag Estelle een vorkje mee prikken in de bak..quote:Op maandag 21 januari 2013 17:08 schreef barca1971 het volgende:
Vanavond? Dan moeten ze sowieso eerst terug naar huis en Badr naar de bak
Je quote een stukje dat een reactie was op mijn vraag of er nog disciplinaire maatregelen genomen zouden kunnen worden bij een eventuele strafrechtelijke vervolging. Barca geeft aan dat er dan wellicht acties ondernomen kunnen worden. Niks aan de hand dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah, kennelijk heb ik zitten slapen de laatste 2 maanden...er is dus al een uitspraak geweest waarin hij schuldig is bevonden ?
quote:Hans de Herdt @HansHVNL
Bijeenkomst Raadkamer over Badr Hari is geschorst. Ze gaan overleggen over een besluit...kan 3 kwartier duren ..wachten..
AT5 nieuws.quote:
Oke. Stond inmiddels ook op Twitter. Ik denk dat Badr straks aan de zelfgemaakte bruchettes gaat.quote:
weten we al meer, half uur is voorbijquote:Op maandag 21 januari 2013 17:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Zal wel maximaal een half uur worden. Om half zeven staan de piepers klaar
Het zuchten van Estelle op de achtergrond zal wel storend zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:15 schreef eskil het volgende:
Al bijna 50 minuten voorbij, t'duurt lang.
spoedcursus wat en hoe is horecaquote:Op maandag 21 januari 2013 18:17 schreef barca1971 het volgende:
Je vraagt je toch af waar ze dan nog zo lang over praten..tis niet dat niet wisten dat t verzoek eraan zat te komen..wat bespreken ze dan zo lang?
Ik moet ineens denken aan de laatste scene van New Kids.... 'DE RECHTBANK VAN 's-HERTOGENBOSCH..... LEGT U....'quote:Op maandag 21 januari 2013 18:20 schreef barca1971 het volgende:
Hahha owja..als ze restricties op gaan leggen moeten ze even duidelijk op papier zetten wat en hoe en wie om herhaling te voorkomen..
Aan de leiband naast Fikkie.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:20 schreef barca1971 het volgende:
Hahha owja..als ze restricties op gaan leggen moeten ze even duidelijk op papier zetten wat en hoe en wie om herhaling te voorkomen..
Net als al die andere dingen die je niet mag doen, zoals mensen het ziekenhuis in meppen?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:37 schreef Ole het volgende:
"Als ik wist dat het écht niet mocht zou ik het nooit doen"
Net na 19.30u...primeur naar Shownieuws?quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Net als al die andere dingen die je niet mag doen, zoals mensen het ziekenhuis in meppen?
op verzoek van mevrouw santegoetsquote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Net na 19.30u...primeur naar Shownieuws?
quote:betty glas@RTLnieuwsbetty
Badr Hari voorlopig vrij
quote:betty glas@RTLnieuwsbetty
Weer een horeca-verbod en niet spreken met getuigen die nog gehoord moeten worden
quote:
Ja maar blijkbaar kan hij dat rekken door in hoger beroep te gaanquote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat fijn dat je lak kan hebben aan de rest van de wereld, als je maar een dure advocaat hebt
Al zou het nu wel nog harder aankomen als 'ie straks een paar jaar de bak in moet
I stand corrected.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je quote een stukje dat een reactie was op mijn vraag of er nog disciplinaire maatregelen genomen zouden kunnen worden bij een eventuele strafrechtelijke vervolging. Barca geeft aan dat er dan wellicht acties ondernomen kunnen worden. Niks aan de hand dus.
Nee, daarom zeg ik ook straksquote:
Al is het alleen maar omdat er genoeg idioten zijn die er een sport van gaan maken om te kijken of ze Badr agressief kunnen krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik ook straks
En ik ben geneigd eraan toe te voegen: is het niet voor deze negen incidenten, dan gebeurt er in de toekomst vast wel weer wat. Ik ben geen Estelle die hem vertrouwt op zijn mooie bruine ogen.
moet niet gekker worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef beequeen het volgende:
Estelle is haar armbandje kwijt. De hele rechtbank is op zoek naar het ding.![]()
True....maar goed zelfs als hij wel schuldig is en wordt bevonden voor het opzettelijk molesteren van Koen Everink (ik hou het bewust even bij deze zaak alleen) wat zou dan een verdiende straf zijn ?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:20 schreef barca1971 het volgende:
@ jappie...hij is nog niet schuldig bevonden nee, maar ik bedoel dat als dat wel zo mocht zijn, we toch ook wel wat uit de hoek van de kickboks wereld een actie mogen verwachten. Het zou ook niet getolereerd worden als een onbekende sporter dit allemaal op zijn kerfstok had, dus waarom zou het wel mogen als het nu Badr betreft? En bovendien, hij is dan nog wel niet schuldig bevonden, maar helemaal onschuldig is hij toch ook niet, hij zit niet voor niks al zo lang vast, ze hebben genoeg gehad om hem daar neer te zetten iig
Bijna goed..het duurde zo lang omdat ze nu aangaven dat dat wat Badr eerder voorvoelde wat met Horeca bedoeld werd nu ook daadwerkelijk zo benoemd is.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Waarschijnlijk duurde het zo lang omdat ze moesten uitleggen wat horeca en getuigen zijn
Jij was erbijquote:Op maandag 21 januari 2013 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bijna goed..het duurde zo lang omdat ze nu aangaven dat dat wat Badr eerder voorvoelde wat met Horeca bedoeld werd nu ook daadwerkelijk zo benoemd is.
Evenzo met getuigen..de namen van de getuigen waar hij geen contact mee op mag nemen zijn nu gewoon gegeven.
Eigenlijk heeft de rechtbank daar dus mee aangegeven vorige keer niet duidelijk en specifiek genoeg te zijn geweest.
Urm nee..ik hoorde het zoeven op televee.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was erbij![]()
Ik had eigenlijk niet anders verwacht dan dat hij inderdaad naar huis mocht.
Het rechtvaardigheidsgevoel en het beschermen van de samenleving begrijp ik maar ik heb er weinig vertrouwen in dat de "langere duur" van een straf bijdraagt aan het leren van de les. Evenzo het ontnemen van het uitoefenen van het enige aangeboren talent wat hij kennelijk heeft namelijk vechten.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef barca1971 het volgende:
-knip-
Dat maakt dat mensen hem een flinke straf gunnen in de hoop de samenleving te beschermen én dat hij eindelijk zijn les leert
quote:Badr Hari opnieuw vrijgelaten
Maandag 21 januari 2013 18:23 19 reacties
Badr Hari komt opnieuw op vrije voeten. Dit heeft de rechtbank in Amsterdam maandagavond besloten.
Hari mag de inhoudelijke behandeling van zijn proces in vrijheid afwachten onder de voorwaarden dat hij tussen 20.00 uur en 08.00 uur geen zogenaamde 'natte horeca' bezoekt en geen contact heeft met getuigen, met uitzondering van zijn vriendin Estelle Cruijff.
De getuigenverhoren in het vooronderzoek zijn vorige week afgerond. Het gaat om getuigen die hebben verklaard over de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dancefestijn Sensation, op 8 juli in de Amsterdam Arena.
Badr Hari (28) werd enige tijd na het geweld tijdens Sensation opgepakt. Inmiddels verdenkt justitie hem van nog een aantal andere mishandelingen.
In november vorig jaar kwam Hari ook al korte tijd op vrije voeten, na een verzoek van zijn advocate Benedicte Ficq. Een paar dagen later werd hij weer vastgezet, omdat hij de vrijlatingsvoorwaarden niet had nageleefd. Ook toen mocht hij geen getuigen in de Sensationzaak spreken en geen horeca bezoeken. Hij overtrad toen beide voorwaarden.
Denk erom, niet recht in de ogen kijken daar wordt ie agressief van.....of was dat nou Bokitoquote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef Ole het volgende:
Ben druk bezig deuren en ramen extra te barricaderen. Woon op 100 meter van CoolDown en Jimmy Woo![]()
quote:Met droge horeca wordt wel bedoeld: horecabedrijven waar geen alcoholhoudende drank wordt geschonken. Het betreft cafetaria's, de meeste coffeeshops en andere gelegenheden waar spijzen of uitsluitend alcoholvrije dranken worden verstrekt voor gebruik ter plaatse. Dit in tegenstelling tot de "natte" horeca. De term wordt wel gebruikt om aan te geven dat zowel de 'natte' als de 'droge' horeca onder de gemeentelijke vergunningsplicht voor horecabedrijven vallen.
Allebei denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Denk erom, niet recht in de ogen kijken daar wordt ie agressief van.....of was dat nou Bokito
Bedankt voor de uitleg, ik had ook geen idee.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef Ole het volgende:
OK, weer wat geleerd!
Als Benedicte dit maar goed uitlegt
[..]
Ik geloof niet in die manier van straffen, ik geloof niet in de opvoedkundige waarden van straffen an sich. Ik ben het met je eens dat het verplicht volgen van therapie mogelijk een uitkomst kan bieden als hij daar op een gegeven moment zelf de waarde van gaat inzien maar ik denk dat het wegnemen van de enige uitlaatklep (het vechten in de ring) een omgekeerd effect zal bewerkstelligen. De frustratie zal eerder toenemen dan afnemen en het risico op herhaling van agrresiviteit buiten de ring wordt daarmee nog vele malen groter is mijn idee.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef barca1971 het volgende:
Ik snap wat je wil zeggen..maar het hele punt van iemand een straf geven is hem nu juist dingen te ontnemen.
Alsof het de taak van justitie is een agressieve crimineel een oplossing te bieden! Justitie dient de maatschappij te beschermen tegen dit soort randdebielen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in die manier van straffen, ik geloof niet in de opvoedkundige waarden van straffen an sich. Ik ben het met je eens dat het verplicht volgen van therapie mogelijk een uitkomst kan bieden als hij daar op een gegeven moment zelf de waarde van gaat inzien maar ik denk dat het wegnemen van de enige uitlaatklep (het vechten in de ring) een omgekeerd effect zal bewerkstelligen. De frustratie zal eerder toenemen dan afnemen en het risico op herhaling van agrresiviteit buiten de ring wordt daarmee nog vele malen groter is mijn idee.
Wat je dan overhoud is het ontnemen van de vrijheid puur en alleen om ons tegen zijn frustratie te beschermen maar als dat het geval is kun je hem net zo goed gelijk een nekschot geven. Waarom zou je iemand vasthouden waarvoor je geen oplossing meer te bieden hebt ?
Nu denk ik dat ook het "alleen straffen" op jonge leeftijd net zo min heilzaam is als straffen op latere leeftijd maar een goede vraag is natuurlijk wel: wat voor normen en waarden brengen we onze kinderen eigenlijk bij en wat zal het effect daarvan zijn ? Mijn idee is dat ons hele normen en waarden systeem waar wij kinderen mee groot brengen en waar wij zelf mee grootgebracht zijn ons meer ellende hebben gebracht dan we onszelf realiseren maar dat voert wellicht wat ver om dat hier in het immer "lichte en luchtige" SHO te gaan bespreken.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:07 schreef barca1971 het volgende:
Dit is een hele actuele discussie. Minister plassterk heeft zich er van de week over uitgelaten. Alles begint bij de ouders. Het heeft geen zin om jonge volwassenen een straf uit te delen als zij een strafbaar feit hebben gepleegd als zij van huis uit geen normen waarden en respect hebben geleerd. Dan vallen zij na de straf gewoon weer in herhaling. En dat is in Badrs geval ook zo. Hij heeft al eerder gezeten maar ook dat heeft hem niet weerhouden. Je ziet het al op basisscholen. Als ouders nu niet beginnen met kinderen fatsoen bij te brengen en ze te straffen als ze zich misdragen, zullen ze het nooit leren en zullen we dus nog decennia met dit soort problemen opgescheept zitten met alle gevolgen en bijbehorende kosten...
wat is wijsheid
quote:Maandag 21 januari 2013 19:22 3 reacties
Advocate Bénédicte Ficq gaat de voorwaarden waaronder Badr Hari maandagavond werd vrijgelaten 'goed uitleggen aan haar cliënt'.
Dit laat Ficq weten in een reactie op de voorlopige vrijlating van Badr Hari. De rechtbank in Amsterdam besloot Hari maandagavond in afwachting van de inhoudelijke behandeling van zijn proces vrij te laten, onder voorwaarde dat hij geen 'natte horeca' bezoekt en geen contact heeft met getuigen.
Onder deze voorwaarden werd Hari in november vorig jaar ook al vrijgelaten. Toen werd hij echter al snel weer opgepakt omdat hij werd gesignaleerd in een horecagelegenheid en contact had met getuigen.
Ficq geeft maandagavond aan er vertrouwen in te hebben dat Hari de voorwaarden niet opnieuw schendt. 'Hij heeft een duidelijke lijst gekregen met wie hij wel en met wie hij geen contact mag hebben', aldus zijn advocaat.
Zijn vriendin Estelle Cruijff, die ook getuige is in de zaak, mag Hari overigens wél gewoon zien.
Of ze gaan naar papa Ruud. Die heeft zijn wipbreak al gehad.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef barca1971 het volgende:
jezus die beelden ook zeg..estelle die door al die marokkanen in joggingpak word geknuffeld...brrrr...wat moet je toch met al die goedkope lui zeg? En wat ik ook alweer verwachte; evert zegt dat ze wel weer op vakantie zullen gaan naar het buitenland...dat doet ook maar denk ik dan..mag jadranka weer bij de kinderen blijven als haar dochter op wipvakantie gaat..
Mag Badr het land wel uit?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef barca1971 het volgende:
jezus die beelden ook zeg..estelle die door al die marokkanen in joggingpak word geknuffeld...brrrr...wat moet je toch met al die goedkope lui zeg? En wat ik ook alweer verwachte; evert zegt dat ze wel weer op vakantie zullen gaan naar het buitenland...dat doet ook maar denk ik dan..mag jadranka weer bij de kinderen blijven als haar dochter op wipvakantie gaat..
Mag zijn broer niet blij zijn of zo?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef barca1971 het volgende:
die broer ook hier
http://nos.nl/video/46465(...)thuis-afwachten.html
Wat een zuurheid weer allemaal.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef barca1971 het volgende:
Zal wel zo'n nep bril zijn, staat interessant..hoewl ze zeggen dat geliefden vaak op elkaar gaan lijken..Badr heeft eigenlijk ook een bril, misschien doet ze het wel daarom
estelle wordt dinsdag volledig uitgewoondquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:05 schreef Andromache het volgende:
Wat een heerlijke gate, met de adovcatengatetoevoeging.Enne, dat heeft Ficqie toch maar mooi uit het vuur gesleept, Badr mag weer buiten de deur lunchen
Ja, ze kreeg de wind al van van voren van Ficqie, nu krijgt ze hem van achter erbij van Badr?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
estelle wordt dinsdag volledig uitgewoond
die sat vast ook in team bramquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Estelle met rimpels! Zou d'r botox-behandelaar het ook uit hebben gemaakt met haar?
wie t breed heeft...quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef barca1971 het volgende:
Zo vroeg eten is toch niet sjiek en hip?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:40 schreef barca1971 het volgende:
Je kunt toch al om 5u gaan eten? ben je voor 8en wel klaar, Estelle helemaal, die knabbelt toch alleen maar aan een blaadje sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |