abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 17:02:34 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121358683

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 11-01-2013 18:51:33 ]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 17:11:50 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121359003
quote:
Bram was verhinderd en had de rechtbank inmiddels laten weten dat het verhoor opnieuw niet zou kunnen doorgaan.

Estelle was verbijsterd. Zij was haar tijdelijke inzinking allang te boven en was juist blij eindelijk haar verhaal te kunnen doen. Toen Bram vertelde dat hij deze afspraak wilde uitstellen, wist Estelle niet wat zij hoorde!

„Met of zonder Bram, ík ga getuigen”, zei zij.

Zij stapte over naar advocaat Nico Meijering van het kantoor van Badrs advocaat Bénédicte Ficq. En dezelfde week ging het verhoor, zonder Bram, alsnog door!
Tsja, het kán de waarheid zijn, maar voor hetzelfde past dit allemaal binnen een groter plan. Ik weet het nog zo net niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 17:14:58 #3
43556 miss_dynastie
pi_121359121
Nou, dat Stellepel dacht met haar getuigenis Badr nog onder de Kerstboom te krijgen, lijkt mij wel duidelijk.... of dat nou echt een groter plan is weet ik verder niet...........
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 17:19:56 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121359318
Nou ja, het idee is dan: "Ik wílde natuurlijk wel meteen getuigen, maar Bram vond het geen goed idee".
Goed voor de publieke opinie, goed voor Badr, slecht voor Bram.

3 punten dus. :Y
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:25:01 #5
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121359499
Er was wel meer way bram geen goed idee vond, wat te denken van haar intervieuw? daar heeft hij toch heel wat uit moeten halen..dus ik denk dat hij haar misschien wel behoed heeft voor zo mogelijk nóg meer schade.... Ik snap het niet, geld is voor estelle geen issue..bram kende ze privé ook al goed voordat hij haar hielp, wat heeft ze eraan om bram aan te geven? Ze verliest er alleen maar mee mee, haar reputatie is al aan gort...als ik haar was had ik tegen fiq en consorte gezegd, prima dat jullie hem erbij willen lappen maar ik lijk me nou niet degene die je daarvoor moet gebruiken...
  Trouwste user 2022 woensdag 9 januari 2013 @ 18:59:36 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_121362958
En Albert is nog steeds kwaad dat ie het interview niet had met Estelle.

Leer mij Albert kennen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 19:00:01 #7
43556 miss_dynastie
pi_121362974
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:25 schreef barca1971 het volgende:
Er was wel meer way bram geen goed idee vond, wat te denken van haar intervieuw? daar heeft hij toch heel wat uit moeten halen..dus ik denk dat hij haar misschien wel behoed heeft voor zo mogelijk nóg meer schade.... Ik snap het niet, geld is voor estelle geen issue..bram kende ze privé ook al goed voordat hij haar hielp, wat heeft ze eraan om bram aan te geven? Ze verliest er alleen maar mee mee, haar reputatie is al aan gort...als ik haar was had ik tegen fiq en consorte gezegd, prima dat jullie hem erbij willen lappen maar ik lijk me nou niet degene die je daarvoor moet gebruiken...
Ze zullen haar wel wijs hebben gemaakt dat het goed is voor Badr....
pi_121371927
Wat heeft die golftas hier nou mee te maken eigenlijk?
Spoilers!
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:54:17 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121372221
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat heeft die golftas hier nou mee te maken eigenlijk?
Estelle keek al niet eens meer of de golftas van Ruud wel uit de auto was geweest....
Zo begon het verhaal, toen ze nog vooral heel zielig was omdat hij wel eens ging "golfen" maar z'n golftas dan niet eens uit de auto kwam.

Toen was het nog allemaal de schuld van Ruud en was nog niet helemaal duidelijk hoe vreemd Estelle was gegaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:56:02 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121372332
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze zullen haar wel wijs hebben gemaakt dat het goed is voor Badr....
Het verbaast me niks als Badr haar een paar maanden na z'n vrijlating aan de kant zet, die spotlight leek even leuk, maar voor iemand die zulke losse handjes heeft is het niet handig om in de spotlight te staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 21:57:23 #11
43556 miss_dynastie
pi_121372392
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:56 schreef Leandra het volgende:
Het verbaast me niks als Badr haar een paar maanden na z'n vrijlating aan de kant zet, die spotlight leek even leuk, maar voor iemand die zulke losse handjes heeft is het niet handig om in de spotlight te staan
Zou zomaar kunnen. En zij heeft niks en niemand meer, behalve Santegoeds :')
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:00:10 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121372538
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen. En zij heeft niks en niemand meer, behalve Santegoeds :')
En die heeft al verkering :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 22:01:43 #13
43556 miss_dynastie
pi_121372607
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

En die heeft al verkering :')
Maar is dat ware liefde? :Y)
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:09:08 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121373017
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar is dat ware liefde? :Y)
Dat zou pas nieuws zijn, als Evert heteroseksueel zou worden :o

Ik zie de headlines al: "Estelle geneest homoseksualiteit!"
Wel zielig voor haar BFF; mevrouw Santegoeds.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:10:46 #15
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 22:11:26 #16
43556 miss_dynastie
pi_121373139
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou pas nieuws zijn, als Evert heteroseksueel zou worden :o

Ik zie de headlines al: "Estelle geneest homoseksualiteit!"
Wel zieligt voor haar BFF; mevrouw Santegoeds.
Waarrrrr is die Mariakaars wanneer je hem nodig hebt? :o
pi_121373730
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Estelle keek al niet eens meer of de golftas van Ruud wel uit de auto was geweest....
Zo begon het verhaal, toen ze nog vooral heel zielig was omdat hij wel eens ging "golfen" maar z'n golftas dan niet eens uit de auto kwam.

Toen was het nog allemaal de schuld van Ruud en was nog niet helemaal duidelijk hoe vreemd Estelle was gegaan.
Thanks!
Spoilers!
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:32:17 #18
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121374411
Nu op nieuwsuur de advocaat van Estelle.
pi_121374529
Hij ziet er een stuk goedkoper uit dan Bram.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 22:35:37 #20
43556 miss_dynastie
pi_121374598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef hexje het volgende:
Nu op nieuwsuur de advocaat van Estelle.
Ik zou maar oppassen als ik hem was, voor je het weet kun je je melden bij de deken :+
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:37:11 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121374688
Dit lijkt echt een persoonlijke vete.

En als hij goedkoper is dan Bram dan zal dat vooral door de partnerkorting zijn.... of Ficq brengt Badr gewoon wat meer in rekening, dat valt toch niet te controleren qua uurtje factuurtje.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:37:48 #22
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121374720
Waarom zijn de mensen hier zo voor Bram?
pi_121374962
quote:
9s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef hexje het volgende:
Volgens mij zijn mensen hier vooral tegen Estelle (en Badr).
know'm sayin?
word? word.
pi_121375112
Ik vind het allemaal kuttekoppen.
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:51:42 #25
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_121375428
quote:
9s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef hexje het volgende:
Dat begrijp ik ook niet. Estelle is een dom wicht, maar dat maakt nog niet dat Bram correct gehandeld heeft.
Zijn toch ook gewoon 2 losstaande zaken? :?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 22:52:34 #26
43556 miss_dynastie
pi_121375469
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook niet. Estelle is een dom wicht, maar dat maakt nog niet dat Bram correct gehandeld heeft.
Zijn toch ook gewoon 2 losstaande zaken? :?
Ik acht het helemaal niet bewezen dat Bram incorrect gehandeld heeft?! Ik acht het wel bewezen dat hij nu door het slijk wordt gehaald door een advocaat die hem niet 'mot' en dat vind ik niet zo kies.
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:54:17 #27
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_121375566
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik acht het helemaal niet bewezen dat Bram incorrect gehandeld heeft?! Ik acht het wel bewezen dat hij nu door het slijk wordt gehaald door een advocaat die hem niet 'mot' en dat vind ik niet zo kies.
Ik krijg meer de indruk dat mensen nu tegen Meijering zijn omdat hij Estelle bijstaat? Ik vind dat een beetje simpel, maar goed...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 22:55:34 #28
43556 miss_dynastie
pi_121375622
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:54 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik krijg meer de indruk dat mensen nu tegen Meijering zijn omdat hij Estelle bijstaat? Ik vind dat een beetje simpel, maar goed...
Nee hoor, wat mij betreft is dat niet het probleem. De wijze waarop 'ie Moszko door het slijk haalt, vind ik echter volledig ongepast. Ik denk niet dat Estelle er veel aan kan doen, overigens, ik neem aan dat zij gewoon een pionnetje is in het spel van Meijering en zijn kantoorgenoten.
pi_121376590
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarrrrr is die Mariakaars wanneer je hem nodig hebt? :o
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:35:33 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121377569
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:54 schreef Jane het volgende:

[..]

Neuh, hij staat Estelle al een paar weken bij en tot nu toe was dat eigenlijk geen probleem, hoewel ik het behoorlijk dubieus vind dat een kantoorgenoot van Ficq de "belangen behartigt" van Estelle.
Wat dat betreft had Estelle in eerste instantie een verrassende en verstandige keuze gemaakt, niet zozeer voor Bram, maar wel voor een advocaat van een ander kantoor.

En die keuze had ze wederom kunnen maken als ze niet blij was met Bram, maar ze ging niet alleen naar het kantoor wat haar belangen feitelijk nooit boven die van Badr zou stellen (al was het alleen maar omdat die groter zijn), maar er moet ook ineens geschopt worden naar Bram?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121382622

• Mr. Bram Moszkowicz stuurt De Telegraaf een sms van Estelle Cruijff om te laten zien hoe de vork in de steel zit.

Declaraties Moszkowicz op straat
Advocaten vechten om Estelle

Over het hoofd van Estelle Cruijff heen is een oorlog uitgebroken tussen de advocaten Bram Moszkowicz en Nico Meijering.

Moszkowicz ontkende gisteren dat hij zijn ex-cliënt Estelle Cruijff 1500 euro reiskosten in rekening had gebracht voor negen ritjes van 4,1 kilometer tussen zijn kantoor in Amsterdam en het Amstel Hotel, waar hij met haar had afgesproken. Advocaat Nico Meijering reageerde daarop met het rondmailen naar diverse media van het bewijs. Inclusief btw komt het bedrag zelfs uit op 1815,02 euro, schreef Meijering.

Bram Moszkowicz gaf gisteren de hoogte van het bedrag toe: „Mijn uurtarief is 500 euro. Als ik naar het Amstel rij, kost me dat twintig minuten, soms een half uur. Dat breng ik natuurlijk in rekening.”

Bewijs

Volgens Moszkowicz is Estelle Cruijff door het kantoor van Ficq en Meijering onder druk gezet om over te stappen naar een andere advocaat. Als bewijs stuurde hij deze krant een sms van Estelle aan hem, waaruit dat zou blijken. Estelle schrijft daarin dat ze van Ficq „de wind van voren kreeg”, omdat die in de krant had gelezen dat het verhoor van Estelle over de mishandeling van zakenman Koen Everink door haar geliefde Badr Hari weer niet door kon gaan. Dit keer omdat Moszkowicz verhinderd was. Ze vraagt Moszkowicz om een gesprek en schrijft dat ze er niet van slaapt.

Volgens Moszkowicz is het van dat gesprek nooit meer gekomen, omdat Estelle Cruijff advocaat Nico Meijering in de arm nam. Moszkowicz: „Ze moet zelf weten of ze zich door dat kantoor laat ringeloren.”

„Een kat in het nauw maakt rare sprongen”, reageerde Nico Meijering. Hij zei het „een doodzonde voor een advocaat te vinden dat Moszkowicz andermaal uit de vertrouwelijkheid breekt en dit keer in de meest ernstige vorm. Hij is bovendien niet volledig. Andere sms’jes die over en weer zijn gestuurd, zullen zeker aan de orde komen bij de deken van de Orde van Advocaten. Dit levert namelijk een extra klacht op. De zaak gaat nog een geweldige staart krijgen.”

’Toen vroeg zij mij haar zaak te doen’

Volgens haar advocaat Nico Meijering moest Estelle Cruijff op 11 december in De Telegraaf lezen dat haar getuigenverhoor bij de rechter-commissaris weer niet kon doorgaan.

Meijering: „Het nieuwe uitstel veroorzaakte heel veel stress bij haar. Het zou ook betekenen dat haar vriend Badr Hari langer vast bleef zitten. Ze wilde daarover praten met mijn collega Ficq die niet haar, maar Moszkowicz de wind van voren gaf. Ik ben bij dat gesprek aangeschoven en Estelle Cruijff heeft mij toen gevraagd of ik haar zaak wilde doen.”

Over de rekening die Moszkowicz aan Estelle Cruijff stuurde, zei Meijering dat het gebruikelijk is om een voorschot in rekening te brengen. „Je kunt als advocaat niet op de pof werken, je kantoor moet draaien. En je weet van tevoren nooit hoeveel uren je in een zaak moet steken. Toen ik de zaak overnam vroeg ik om een eindafrekening en het restant van het betaalde voorschot. Dat kon in mijn ogen nooit opgesoupeerd zijn.”

Volgens Meijering bracht Moszkowicz niet alleen bedragen tussen de 125 en 200 euro in rekening voor ritjes naar het Amstelhotel, maar ook 500 euro voor een ritje van zijn kantoor aan de Herengracht naar de rechtbank en terug, een afstand van 5,5 kilometer.

bron
pi_121382796
Ik vind het een absurd uurtarief, maar ik kan me voorstellen dat meer advocaten (en andere beroepen) hun reistijd gewoon tegen het geldende uurtarief berekenen. Ik denk niet dat Ficq en Meijering dat niet doen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121383015
Schoftelijk uurtarief dat in geen enkele verhouding staat tot de geleverde prestaties.
Tijd om dat kartel van schoften genaamd de advocatuur eens aan te pakken.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 07:58:34 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_121383122
En Ruud vermaakt zich ondertussen prima met zijn nieuwe "familie"

quote:
We hadden een geweldige tijd voor de familie’, twittert Ruud Gullit bij een plaatje op zijn Cloozup-account. En met die familie bedoelt Gullit de moeder en de zussen van zijn nieuwe liefde, de Mexicaanse Margaritha.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_121383186
quote:
99s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:58 schreef Karina het volgende:
En Ruud vermaakt zich ondertussen prima met zijn nieuwe "familie"
[ afbeelding ]

[..]

Bron
Die moet zich toch echt een krul in zijn lul lachen met al dit gedoe.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121383961
aan die sms is ook wel te zien dat estelle geen opleiding genoten heeft zeg
  donderdag 10 januari 2013 @ 09:23:14 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121384074
Wat kost Ficq eigenlijk per uur?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 10 januari 2013 @ 09:39:29 #38
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_121384313
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:23 schreef Leandra het volgende:
Wat kost Ficq eigenlijk per uur?
Zal ook wel iets van 350 of 400 euro per uur zijn.
How can I make this topic about me?
  donderdag 10 januari 2013 @ 09:40:25 #39
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121384330
Het blijkt maar weer hoe dom estelle eigenlijk is hé..Meteen bang worden als ze van Fiq de wind van voren krijgt..bovendien moet ze zich realiseren dat Fiq voor Badrs belangen opkomt en dus daarom boos was. Hou kun je je als volwassen vrouw toch zo in een hoekje laten duwen zeg? Een maand ervoor kletst ze nog in de beau monde dat ze zoveel sterker is dan ze dacht, nou echt niet. Als ik Badr was zou ik afknappen op zoveel mutserigheid, das toch totaal niet aantrekkelijk meer..maarja Badr is natuurlijk ook geen echte vent die zijn daden eerlijk opbiecht en de gevolgen ervan draagt. Heel kwalijk dat Estelle zich zo laat spannen voor het karretje van Fiqs kantoor okm Bram een loer te draaien, dat toont echt dat ze geen ruggegraat heeft
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2013 @ 09:44:52 #40
43556 miss_dynastie
pi_121384433
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Schoftelijk uurtarief dat in geen enkele verhouding staat tot de geleverde prestaties.
Tijd om dat kartel van schoften genaamd de advocatuur eens aan te pakken.
Huur hem dan niet in! Hij heeft van tevoren gemeld dat 'ie 500 euro per uur kost. Ik zou dat ook teveel vinden, maar ik zou hem niet eerst aan het werk zetten en dan gaan piepen over de prijs...
  donderdag 10 januari 2013 @ 09:45:00 #41
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121384435
Ook bij advocaten heb je verschillende tarieven, dan moet je niet eerst een adcovcaat met een fors tarief nemen en vervolgens klagen. Maarja Fiq wil Bram pakken en heeft middels Estelle wegen gevonden, nu hebben ze immers toegang tot zijn declaraties die ze eerder nog niet hadden dus Estelle is echt de pion hier en weer ziet ze het niet..waarom wijzen haar vrienden; Meneer en mevr. Evert, Eric Kuster en Yves Engerd haar daar niet op? Wederom toont het aan dat ze zich geen drol om haar bekommeren maar om de aandacht die ze met zich meebrengt voor het showbizz pulpblaadje en het geld wat Badr voor Yves binnen zou trekken..
Denk dat Eric misschien de enige vriend zal zijn..die andere 2 hebben alleen hun eigenbelang voor ogen anders hadden ze haar ook wel geadviseerd
  donderdag 10 januari 2013 @ 09:49:00 #42
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121384517
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Huur hem dan niet in! Hij heeft van tevoren gemeld dat 'ie 500 euro per uur kost. Ik zou dat ook teveel vinden, maar ik zou hem niet eerst aan het werk zetten en dan gaan piepen over de prijs...
Dat heeft hij niet. Dat is oa het probleem.
  donderdag 10 januari 2013 @ 09:54:28 #43
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121384648
En zou Estelle nu nog niet denken; was ik maar nooit met Badr in zee gegaan dan had ik dit nu ook niet aan mijn fiets hangen..

vraag het me toch af
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2013 @ 09:57:11 #44
43556 miss_dynastie
pi_121384713
quote:
9s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef hexje het volgende:

[..]

Dat heeft hij niet. Dat is oa het probleem.
Daar geloof ik echt geen bal van.

Desalniettemin speelt 'ie dit weer niet slim. Hij had kunnen en moeten volstaan met een 'Ik heb mevrouw Cruijff daadwerkelijk gemaakte uren in rekening gebracht en daar zal ik me bij de deken voor verantwoorden'. Maar nee, dan ontkent 'ie eerst en slingert 'ie daarna smsjes de media in. Ficq heeft hem exact waar ze hem hebben wil.....
pi_121384828
Ik vraag me eerder af waarom je een getuigenverhoor van iemand die niets heeft gezien urenlang moet voorbereiden/bespreken.
  donderdag 10 januari 2013 @ 10:04:58 #46
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121384869
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:02 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik vraag me eerder af waarom je een getuigenverhoor van iemand die niets heeft gezien urenlang moet voorbereiden/bespreken.
En als je dat wel hebt gedaan. Waarom kan je de nieuwe advocaat dan geen dossier overhandigen?
  donderdag 10 januari 2013 @ 10:05:21 #47
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121384879
Omdat ze het wel gezien heeft maar haar lover er niet bij wil lappen...

weet je dat nu nog niet?? lol
pi_121384965
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:15 schreef JaneDoe het volgende:
aan die sms is ook wel te zien dat estelle geen opleiding genoten heeft zeg
Yay voor de enorme hoeveelheid punten en komma's.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2013 @ 10:12:46 #49
43556 miss_dynastie
pi_121385031
quote:
9s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Yay voor de enorme hoeveelheid punten en komma's.
Maar verder valt het me nog mee, ik had op z'n minst 'geleezen of gelesen' verwacht :@
pi_121385499
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:40 schreef barca1971 het volgende:
Het blijkt maar weer hoe dom estelle eigenlijk is hé..Meteen bang worden als ze van Fiq de wind van voren krijgt..bovendien moet ze zich realiseren dat Fiq voor Badrs belangen opkomt en dus daarom boos was. Hou kun je je als volwassen vrouw toch zo in een hoekje laten duwen zeg? Een maand ervoor kletst ze nog in de beau monde dat ze zoveel sterker is dan ze dacht, nou echt niet. Als ik Badr was zou ik afknappen op zoveel mutserigheid, das toch totaal niet aantrekkelijk meer..maarja Badr is natuurlijk ook geen echte vent die zijn daden eerlijk opbiecht en de gevolgen ervan draagt. Heel kwalijk dat Estelle zich zo laat spannen voor het karretje van Fiqs kantoor okm Bram een loer te draaien, dat toont echt dat ze geen ruggegraat heeft
Hij heeft zijn vuisten nodig om een conflict te beslechten. Dat toont al aan dat het geen echte man is.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')