Trouwens helemaal gemist dat je ook weer in verwachting bent! Zag het net in het lijstje! Ook van harte!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef hilliebillie het volgende:
tico en joene van harte met jullie zoon! geniet maar lekker van hem
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:07 schreef Incantrix het volgende:
Tico, wat geweldig, gefeliciteerd jij voordringster!!
Althans.. Hoe laat is hij geboren?![]()
Hier voelde ik nattigheid....quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
I know!! *hyperstuiterhyper*![]()
Ik ben zó benieuwd naar dr meisje!
en hier zéker....quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:07 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Ik krijg geen foto gehost ff snel, maarehm.. *meld*
Avec baby
12.57 is onze lieve Isabel geboren3900 gram en echt een lekker kreukelig gnoompje
Ik ben heel blij dat ik jouw nattigheid niet voelde.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:11 schreef Incantrix het volgende:
Buuv, ik voelde ook wel nattigheid ja
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat ge-wel-dig Inca <3quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
12.57 is onze lieve Isabel geboren3900 gram en echt een lekker kreukelig gnoompje
potver man, mag ik éindelijk van mn handen afquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
IK ZEI HET!!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
TRIXquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
Ooh Inca gefeliciteerd!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
Niet helemaal helaas, geen opvang vandaag, maar voor zover het mogelijk was ben ik gebleven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:20 schreef DaviniaHR het volgende:
trix, gefeliciteerd!![]()
mignonne, heb je de bevalling ook begeleid? Wel bijzonder
Ohh, gefeliciteerd met jullie Isabel!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
Oooh, Isabel had toch even een datum nodig om op gang te komen, wat is ze mooi en die handjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:07 schreef Incantrix het volgende:
gefeliciteerd jij sneak!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:07 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:52 schreef mignonne het volgende:
Ik vond het zo speciaal![]()
Ik heb niet eerder een stel zo ontzettend sámen die bevalling zien doen, die hadden echt niemand anders nodig, het was een mooi drie-eenheid spel Trix die heel rustig die weeën opving, P. die precies wist wat ie wanneer moest doen en zeggen en Isabel die begonnen was aan de grote schoonmaak binnen en de boel soms flink verbouwde![]()
Ik vond het heel bijzonder om deelgenoot te zijn en het heeft indruk op me gemaakt hoe ze het samen hebben gedaan
Ik heb niet eerder een stel zo ontzettend sámen die bevalling zien doen, die hadden echt niemand anders nodig, het was een mooi drie-eenheid spel Trix die heel rustig die weeën opving, P. die precies wist wat ie wanneer moest doen en zeggen en Isabel die begonnen was aan de grote schoonmaak binnen en de boel soms flink verbouwde![]()
Ik vond het heel bijzonder om deelgenoot te zijn en het heeft indruk op me gemaakt hoe ze het samen hebben gedaan
Jaaaaa daar is ze!!! Gefeliciteerd met jullie dochter en kleine zus. Fantastische naamquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
Wow, wat kun jij dingen altijd goed verwoorden, mignonnequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:52 schreef mignonne het volgende:
Hij lijkt op z'n vader. Onwijs.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef flowerbox het volgende:
[..]Ja echt wel. Hij lijkt zeker op jou
Nou da's wel handig. Hoef je geen DNA test meer te doen.quote:
Nou dat! Echt! Ik glim er nog steeds vanquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:07 schreef Poppedein het volgende:
[..]Mooi! Wat een ervaring hè, iemand mogen begeleiden die je kent. Elke bevalling op zichzelf is bijzonder, maar hier komt zó'n afschuwelijk stukje trots bij kijken! Een eer is het!
oh potver! thnx!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Keshet het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen maar ik heb niet alles gelezen:
Vanaf vanavond zendt SBS6 wekelijks een programma uit over de afdelingen verloskunde en neonatologie in het ErasmusMC Sophia.
Wellicht interessant voor de mensen hier!
Leuk!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Keshet het volgende:
Vanaf vanavond zendt SBS6 wekelijks een programma uit over de afdelingen verloskunde en neonatologie in het ErasmusMC Sophia.
Mooier compliment dan dit kun je volgens mij niet krijgen zeg!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:52 schreef mignonne het volgende:
Ik heb niet eerder een stel zo ontzettend sámen die bevalling zien doen, die hadden echt niemand anders nodig, het was een mooi drie-eenheid spel.
Ik weet nog niet of ik durf te kijken. Lijkt me best heftig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Keshet het volgende:
half 9 volgens mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef mikoxx het volgende:
Hoe laat is die uitzending op sbs? Ik kan m niet vinden...
half 9quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef mikoxx het volgende:
Hoe laat is die uitzending op sbs? Ik kan m niet vinden...
Volgens mij idd half 10.quote:
Same vind de echt nare verhalen erg moeilijk om weer uit mijn hoofd te zettenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik durf te kijken. Lijkt me best heftig.
Voor jou zou het helemaal confronterend zijn om te kijken lijkt me.
Ja, dat snap ik wel. Maar ik gok dat er juist ook hele mooie dingen te zien zullen zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga ook niet kijken. Wil dat allemaal helemaal niet weten.
helemaal top!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:26 schreef Ticootje het volgende:
Het gaat goed!!! We mogen naar de kliniek!!
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:26 schreef Ticootje het volgende:
super! wat fijn voor jullie! blijft J. daar ook? heb je zo'n tweepersoonskamer?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja dan mag J blijven. Heel fijn!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
super! wat fijn voor jullie! blijft J. daar ook? heb je zo'n tweepersoonskamer?
Barbie taferelen? Gezellig....quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef Ticootje het volgende:
Aaarch. Haal me hier weg! Buurvrouw heeft bezoek en die hebben snack meegenomen. Gadver! Heel de kamer meurt.
Nog 1,5 uur. Of nog 1x prikken. Adem in, adem uit.
Kan je niet een ontzettend meurscheet laten ofzo? Of het Joene laten doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef Ticootje het volgende:
Aaarch. Haal me hier weg! Buurvrouw heeft bezoek en die hebben snack meegenomen. Gadver! Heel de kamer meurt.
Nog 1,5 uur. Of nog 1x prikken. Adem in, adem uit.
Jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Barbie taferelen? Gezellig....
Fijn dat je snel naar de kliniek mag
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef Joene het volgende:
Blij , dankbaar , trots . En nu zo lekker naar geboortekliniek .vannacht met z'n 3tjes !
Nu al mama pesten... dat wordt nog watquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef Suikertante het volgende:
Wubbo probeerde net uit mijn buik te breken; toen heb ik bijna een half uur met de camera op mijn buik gezeten en elke keer als ik op REC druk is hij ineens stil
De etter.
Kijk ik bewust niet. Durf ik echt niet aan. Lijkt me zo heftig als ik de voorstukjes ziequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Keshet het volgende:
Fijn! Verstandig om op tijd te stoppen. Mijn gyn juicht dat echt toe.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef dananana het volgende:
Het gaat heel goed. Vandaag weer controle gehad en ze liggen nog prima iets voor op schema! Beiden ook met de koppies naar de uitgang dus dat is ook helemaal prima.
Bloeddruk was keurig en verder lichamelijk geen op of aanmerkingen!
Ben wel heel erg moe en slaap ook slecht. Ben ook wat minder gaan werken en zal naar waarschijnlijkheid miv 1 februari stoppen met werken dus op zich is dat een mooi vooruitzicht hoewel ik werk nog maar moeilijk loslaat. Heb eigenlijk maar weinig klachten denk ik zo!
Hoe gaat ie bij jou? Lijkt me wel heel pittig hoor en de tweeling en dan ook nog een kleine hebben rondlopen!
Joene wat een mooi vooruitzicht lekker met zn drietjes!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:18 schreef _wolk82_ het volgende:
Nou Gulara gelukkig is het bij nog niet zover, ik lig gewoon weer eens wakker, heb 2 1/2 uur geslapen en ben nu klaar wakker (helaas nog geen luisterboek paraat). Ik ben blij ik een lieve manager heb die me 50% heeft ziekgemeld.
Ik ben in ieder geval vroeg met jompelen voor mezelf en Piekie, vandaag 26 weken![]()
.
Vindt het idd ook vreemd om te beseffen dat mijn meissie het buiten mij zou kunnen redden, ze mag nog lekker een tijdje blijven zitten.
Het was te doen. De wandeling op de heenweg was wel warm, en kwam als een brok zweet aan. Maar heerlijk geluncht onder de ventilator. Met home made ice tea!quote:Op donderdag 10 januari 2013 06:08 schreef Logician het volgende:
Spark succes vast vanmiddag bij de SEO
Wolk hopelijk slaap je alweer, slaap te kort en hormonen just dont mix together nl
Gulara pfffff wat lijkt me dat rot zeg, vond mijn vorige zwangerschap de NL zomer al nauwelijks te doen
Succes! Hoop dat het nu wel wat doet/lukt!quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:45 schreef MeNicole2 het volgende:
Beetje vroege meld. Straks weer rondje vlos voor nieuwe poging!
Ik was anders erg blij met je gezelschap tussen het wegzuchten door, ik kon nog even heel fijn kwijt dat ik bang was voor een slechte afloopquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:07 schreef Gulara het volgende:
What? Inca ook al stiekem bevallen!
Gefeliciteerd met je prachtige dochter.Ze is er! Hopelijk kun je nu onbezorgd genieten.
En Tico wat een lekker jommetje!
En ik ga dus extra alert zijn op mensen die 's nachts iets te actief aan het posten zijn. Want die liggen dus gewoon stiekem te bevallen zonder dat ik het doorheb!![]()
![]()
Later wel ja, maar op het moment is het hier gewoon elke 3 uur iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:48 schreef pessie het volgende:
Lb als je heel veel mazzel hebt kan het best 1x per nacht zijn hoor. Maar hou eerst maar rekening met 3x
Heel erg graag gedaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik was anders erg blij met je gezelschap tussen het wegzuchten door, ik kon nog even heel fijn kwijt dat ik bang was voor een slechte aflooptoen ze op mijn buik werd gelegd heb ik ook echt heel hard gehuild omdat ze het deed
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:31 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat dacht ik ook. Maar omdat ze zei nog 2 weekenden zonder baby. En die datum is toch nog 3 weekenden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Ja dan gaan ze kijken of het lukt en anders zou het min. een aantal dgn duren zei ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei dat ze hoopte voor mij dat de kleine uitzichzelf nog iets eerder kwam.
Spanning loopt wel op hier, vannacht aanvaring met mijn lief en enorm zitten huilen.
En 3weekenden idd, had verkeerd zitten kijken, beetje dement
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 09:45:24 ]
Ja ze heeft of niet goed geteld of zich versprokenquote:
Dat lijkt me heel logisch en dat heb ik nu ook al soms terwijl ik een rozewolkzwangerschap heb. Of ik stel me gruwelijk aan natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja dan gaan ze kijken of het lukt en anders zou het min. een aantal dgn duren zei ze.
Ze zei dat ze hoopte voor mij dat de kleine uitzichzelf nog iets eerder kwam.
Spanning loopt wel op hier, vannacht aanvaring met mijn lief en enorm zitten huilen.
Lief dat je het vraagt. Het lijkt te helpen, ik ben inmiddels al weer 3 dagen bloed vrij. Maar mentaal heb ik er moeite mee, met alles dat ik nu heb moeten omgooien.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:28 schreef Suikertante het volgende:
Cwen gaat het een beetje met de onthouding? En helpt het?
Ja echt. Mental note to me: niet meer over gevoelens enzo praten met mensen die zelf nooit zwanger zijn geweestquote:
Nou ja zeg, en dat van een medisch expert....quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:15 schreef Logician het volgende:
Spirit true, ik heb voor ze erachter kwamen van mijn nieren van 1 gyn te horen gekregen dat ik misschien de pijn inbeelde door mijn ass. Heb 2wk niet aan de bel durven trekken daardoor terwijl ik huilend met koliekaanvallen in bed lag.
Je bent gewoon extra kwetsbaar denk ik.
Toch heeft de mentale steun hier er voor gezorgd dat ik er redelijk door heen ben gekomen omdat ook het uiten echt wel belangrijk is en de bevesting idd dat het soms gewoon k*t is.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:17 schreef covie het volgende:
Maar de zwangerschapsdementie is nu al niet te doen. Ik kan me ook niet herinneren dat ik bij M. zo moe was als nu.
Ik denk dat je Spirit bedoelt. Wat een ontzettend domme opmerking Spirit, maar je staat er al boven zo te lezenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:23 schreef Kyara het volgende:
Suiker, lekkere opmerking. Herken het trouwens wel hoor. Je lichaam staat in dienst van je kind en zelf kun je op een gegeven moment ook weinig meer.
Aspergerquote:
dat is ook waar inderdaad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:25 schreef klumsy het volgende:
Inderdaad een lompe opmerking van je collega...
Maar aan de andere kant, geen idee of zij misschien ongewenst kinderloos is en er alles voor over zou hebben om een leven te hebben wat bestaat uit werken en rusten.
Dat maakt reakties van andere zo lastig, zijn die mensen gewoon echt lomp, of schuilt er gewoon veel verdriet achter...
Weet ie dat nu? Of heeft hij zelf kinderen? Ik ben zo benieuwd of mensen daar later op terugkomen of dat ze het gewoon écht niet zien.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:29 schreef pessie het volgende:
Sommige mensen zijn echt zo bot trouwens. Mijn broer belde toen nathan 2 dagen oud was op om te vragen hoe het nu ging, dus ik vertel van het kolven, bijvoeden en de maat 44 kleertjes die mn moeder had gekocht, hij vond het grote onzin. Heb de hele nacht liggen huilen.
Sorry... je hebt gelijk....quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:25 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik denk dat je Spirit bedoelt. Wat een ontzettend domme opmerking Spirit, maar je staat er al boven zo te lezen. Terecht!
En Logi, als ik het zo zie heb jij je eigen lichaam altijd helemaal goed gelezen, dus vooral blijven doen!
klopt maar doordat Cwen en ik beiden hetzelfde hebben even die uitleg.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:30 schreef pessie het volgende:
Ass is heeeeeeeeel breed,het omvat zowel autisme als pdd nos als asperger en bog veelmeer. Valt allemaal binnen probleen met info verwerking maar is niet hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |