abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121374298
Lees ik een dag niet regelmatig mee, zijn er ineens twee mooie baby's geboren O+

Tico en Joene, gefeliciteerd met jullie mooie en stoere zoon Bram. Wat een flinkerd is hij. En echt een jongenskoppie.

Inca, wat een prachtmeisje. En wat een lieve naam. Ook erg gefeliciteerd.
pi_121374730
Oh en sorry dat ik nogal slecht bijlees en dus vaak niet reageer op nieuwtjes van anderen. :@ Ik kan toch amper bijhouden wie hoever is etc.

Ik zag net wel een aantal nieuw geborene, gefeliciteerd aan de ouders! *O*
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:40:48 #228
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121374895
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef dananana het volgende:
Het gaat heel goed. Vandaag weer controle gehad en ze liggen nog prima iets voor op schema! Beiden ook met de koppies naar de uitgang dus dat is ook helemaal prima.
Bloeddruk was keurig en verder lichamelijk geen op of aanmerkingen!

Ben wel heel erg moe en slaap ook slecht. Ben ook wat minder gaan werken en zal naar waarschijnlijkheid miv 1 februari stoppen met werken dus op zich is dat een mooi vooruitzicht hoewel ik werk nog maar moeilijk loslaat. Heb eigenlijk maar weinig klachten denk ik zo!

Hoe gaat ie bij jou? Lijkt me wel heel pittig hoor en de tweeling en dan ook nog een kleine hebben rondlopen!

Joene wat een mooi vooruitzicht lekker met zn drietjes!
Fijn! Verstandig om op tijd te stoppen. Mijn gyn juicht dat echt toe.

Hier is het wel pittig inderdaad. Gelukkig wel hulptroepen paraat maar je doet toch al snel teveel op een dag, wat weer resulteert in harde buiken 's nachts. Maar verder mag ik niet mopperen, meisjes doen het prima. Alleen het verschil in gewicht moet wel even in de gaten gehouden worden. En ik hoop dat ze allebei nog gaan draaien want ze liggen nu allebei in stuit.
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:42:37 #229
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121374993
Ik heb trouwens wel dat programma op sbs gekeken en voor mij en mijn angst op vroeggeboorte was het wel goed. Wel erg heftig trouwens, kindjes die met 24 weken geboren worden :X Feest als kindjes 1 kg wegen....

Tja, dan ben ik stiekem toch wel opgelucht met mijn bijna 32 weken en 1400 en 1700 gr kindjes in mijn buik.....
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:08:25 #230
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_121376264
Stelletje sneaks :D Gefeliciteerd met jullie baby's *O*

Incantrix & P., eindelijk is jullie geliefde dochter daar O+

En Ticootje en Joene, jullie eerste nacht met z'n 3tjes!

Geniet van elkaar!!
.... met gevoel voor drama....
pi_121376421
*O* Voor de mooie baby's van Tico en incantrix! Gefeliciteerd en geniet met volle teugen van jullie kleintjes!
  donderdag 10 januari 2013 @ 01:07:42 #232
381212 Gulara
From the future
pi_121380488
What? Inca ook al stiekem bevallen! *O*

Gefeliciteerd met je prachtige dochter. O+ Ze is er! Hopelijk kun je nu onbezorgd genieten. :*

En Tico wat een lekker jommetje! O+

En ik ga dus extra alert zijn op mensen die 's nachts iets te actief aan het posten zijn. Want die liggen dus gewoon stiekem te bevallen zonder dat ik het doorheb! -O- |:( ;)
pi_121381513
Nou Gulara gelukkig is het bij nog niet zover, ik lig gewoon weer eens wakker, heb 2 1/2 uur geslapen en ben nu klaar wakker (helaas nog geen luisterboek paraat). Ik ben blij ik een lieve manager heb die me 50% heeft ziekgemeld.

Ik ben in ieder geval vroeg met jompelen voor mezelf en Piekie, vandaag 26 weken *O* *O* .
Vindt het idd ook vreemd om te beseffen dat mijn meissie het buiten mij zou kunnen redden, ze mag nog lekker een tijdje blijven zitten.
  donderdag 10 januari 2013 @ 03:02:21 #234
381212 Gulara
From the future
pi_121381927
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:18 schreef _wolk82_ het volgende:
Nou Gulara gelukkig is het bij nog niet zover, ik lig gewoon weer eens wakker, heb 2 1/2 uur geslapen en ben nu klaar wakker (helaas nog geen luisterboek paraat). Ik ben blij ik een lieve manager heb die me 50% heeft ziekgemeld.

Ik ben in ieder geval vroeg met jompelen voor mezelf en Piekie, vandaag 26 weken *O* *O* .
Vindt het idd ook vreemd om te beseffen dat mijn meissie het buiten mij zou kunnen redden, ze mag nog lekker een tijdje blijven zitten.
*O* voor je 26 weken! En dat ze nog maar lekker blijft zitten inderdaad.

Ooh wat een rottijd om wakker te zijn. Misschien helpt het om er gewoon maar even helemaal uit te gaan? Naar beneden, kopje thee, DVDtje aan tussen een berg kussens op de bank. En het dan later nog eens proberen.

Ik ben fris gedoucht en ga zo lunchen. Het is alleen zo warm! Ben ik ook eens zwanger is er een hittegolf. Ben benieuwd of ik nog een beetje fris aankom.

Hoop dat je weer lekker ligt te slapen als ik weer thuis ben.:*
pi_121382581
Spark succes vast vanmiddag bij de SEO :*

Wolk hopelijk slaap je alweer, slaap te kort en hormonen just dont mix together nl :*

Gulara pfffff wat lijkt me dat rot zeg, vond mijn vorige zwangerschap de NL zomer al nauwelijks te doen :*
  donderdag 10 januari 2013 @ 06:12:25 #236
381212 Gulara
From the future
pi_121382592
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 06:08 schreef Logician het volgende:
Spark succes vast vanmiddag bij de SEO :*

Wolk hopelijk slaap je alweer, slaap te kort en hormonen just dont mix together nl :*

Gulara pfffff wat lijkt me dat rot zeg, vond mijn vorige zwangerschap de NL zomer al nauwelijks te doen :*
Het was te doen. De wandeling op de heenweg was wel warm, en kwam als een brok zweet aan. Maar heerlijk geluncht onder de ventilator. Met home made ice tea! O+
Nu zit ik gewoon weer thuis onder m'n eigen ventilator. Al met al nog best uit te houden.

Lekker geslapen logi?
pi_121382618
Dat klinkt best goed idd en damn home made ice tea :9~ die wil ik ook!!

Bagger avond/nacht maar nog maar 20daagjes, kunnen aftellen helpt :Y
pi_121382627
Logi, wat fijn dat je nu kan aftellen.

Ik was vandaag ook weer vroeg wakker. En slapen lukt dan gewoon niet meer.
pi_121382637
Balen is dat Omen :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 06:32:01 ]
pi_121383005
Beetje vroege meld. Straks weer rondje vlos voor nieuwe poging!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121383045
Tico & Trix: gefeliciteerd met jullie gezonde en mooie kindjes O+ *O*
  donderdag 10 januari 2013 @ 07:54:37 #242
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_121383090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:45 schreef MeNicole2 het volgende:
Beetje vroege meld. Straks weer rondje vlos voor nieuwe poging!
Succes! Hoop dat het nu wel wat doet/lukt!

Eliis nog wel eens gezien? Mijlpaal der mijlpalen bereikt ^O^ (als ze tenminste nog niet bevallen is)

Balen Omen, niet slapen is zo klote :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 10 januari 2013 @ 07:55:48 #243
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_121383104
Logi, nog maar 20 nachtjes voordat je meisje met de mooie namen O+ er is!! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 10 januari 2013 @ 08:00:45 #244
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121383144
Limango heeft mamalicious en noppies positiekleding in de aanbieding. Ook jassen etc
Gaat snel dus niet te lang wachten als je even wilt kijken of er iets voor je bij zit.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121383183
Eigenlijk komt het stiekem niet zo goed uit dat ze dit weekend komt ivm werk van mijn lief :p Dus dan komt ze vast ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 10 januari 2013 @ 08:16:37 #246
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_121383276
Dank jullie wel voor alle lieve woorden O+ :* ik lig hier lekker naast een kleine slapende frummel terwijl beneden grote broer de boel verbouwt met papa :D volgens mij is de borstvoeding ook al op gang! In deze dus een afscheid, maar ik blijf wel meelezen met de andere dikkies hoor, ben zo benieuwd naar jullie kleintjes!

Ik werd om 4 uur wakker met weeën, dus inderdaad uit zichzelf begonnen Buuv (en nee, da's beter van niet, hehe). Deze bevalling ging iets trager als die van Stef, iets waar ik ontzettend dankbaar voor ben want ik kon het allemaal beter behappen zo.

Wup, ik kijk er enorm goed op terug, op wat enge momenten na toen de vliezen werden gebroken en ik ineens hele hevige weeën kreeg was het heel gemoedelijk en ging het goed. Wel weer dankbaar gebruik van 'mijn pompje' (en je had bíjna gelijk: 3 hechtingen :D)

KD, ik duim alvast vooruit voor je echo :* en voluit heet ze Isabel Kes :) we hebben anderhalf uur naar haar zitten kijken en hebben toen besloten dat ze echt een Isabel is :)

Mignonne O+ :* ik heb bij het lezen van wat je schreef even zitten snotteren, haha! Wij hadden het er gisteravond juist over hoe fijn wij het beiden vonden dat jij er was, dat je ons er écht bewust van hebt gemaakt dat bepaalde keuzes aan ons waren, en gewoon, jouw rust in onze kamer was zo fijn!

quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 01:07 schreef Gulara het volgende:
What? Inca ook al stiekem bevallen! *O*

Gefeliciteerd met je prachtige dochter. O+ Ze is er! Hopelijk kun je nu onbezorgd genieten. :*

En Tico wat een lekker jommetje! O+

En ik ga dus extra alert zijn op mensen die 's nachts iets te actief aan het posten zijn. Want die liggen dus gewoon stiekem te bevallen zonder dat ik het doorheb! -O- |:( ;)
Ik was anders erg blij met je gezelschap tussen het wegzuchten door, ik kon nog even heel fijn kwijt dat ik bang was voor een slechte afloop :* toen ze op mijn buik werd gelegd heb ik ook echt heel hard gehuild omdat ze het deed :D :')

Logi, laatste loodjes :*

Joene en Tico, hierbij nog even een uitgebreidere felicitatie, wat een mooi knulletje O+ veel geluk met Bram! *O*

Sorry als ik mensen ben vergeten ofzo. Eerste nachtvoedingsnachtje was even wennen ;)
3!
pi_121383336
*O* Piekie, welkom! Ook een april babytje! En 26 weken vandaag!

*O* Wolk ook 26 weken! Rottig van het slapen...

O+ Sparkling, veel succes vandaag!

*O* De mijlpaal der mijlpalen voor Elliis!

O+ O+ O+ Incantrix, wat is het toch bijzonder! En wat schrijf je dat mooi op! Prachtige namen!
  donderdag 10 januari 2013 @ 08:23:54 #248
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121383354
Inca een update! Wat heerlijk om te lezen O+ .

Ik kan me Eliis sowieeso niet herinneren. Zangerschapsdementie?
Omen,we verwachten nu naturlijk van je dat je jE dagelijks meld.

Oh,en 34 weken *O*
pi_121383364
Inca O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 10 januari 2013 @ 08:32:39 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121383449
Inca, nu zit ik in de bus een beetje te snotteren... :') O+ Geniet!!

Volgens mij zou XM zo ook de SEO hebben toch? Succes meis! Straks hopelijk een opgeluchte post! En dan hopelijk ook van Sparkling :Y

Wolk, wat rot dat je echt zo slecht slaapt joh... :{ maar goed van je werkgever om je voor 50% ziek te melden. Leuk is anders, maar zo hou je het vast langer vol :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')