Dank jullie wel voor alle lieve woorden

ik lig hier lekker naast een kleine slapende frummel terwijl beneden grote broer de boel verbouwt met papa

volgens mij is de borstvoeding ook al op gang! In deze dus een afscheid, maar ik blijf wel meelezen met de andere dikkies hoor, ben zo benieuwd naar jullie kleintjes!
Ik werd om 4 uur wakker met weeën, dus inderdaad uit zichzelf begonnen Buuv (en nee, da's beter van niet, hehe). Deze bevalling ging iets trager als die van Stef, iets waar ik ontzettend dankbaar voor ben want ik kon het allemaal beter behappen zo.
Wup, ik kijk er enorm goed op terug, op wat enge momenten na toen de vliezen werden gebroken en ik ineens hele hevige weeën kreeg was het heel gemoedelijk en ging het goed. Wel weer dankbaar gebruik van 'mijn pompje' (en je had bíjna gelijk: 3 hechtingen

)
KD, ik duim alvast vooruit voor je echo

en voluit heet ze Isabel Kes

we hebben anderhalf uur naar haar zitten kijken en hebben toen besloten dat ze echt een Isabel is

Mignonne

ik heb bij het lezen van wat je schreef even zitten snotteren, haha! Wij hadden het er gisteravond juist over hoe fijn wij het beiden vonden dat jij er was, dat je ons er écht bewust van hebt gemaakt dat bepaalde keuzes aan ons waren, en gewoon, jouw rust in onze kamer was zo fijn!
quote:
Ik was anders erg blij met je gezelschap tussen het wegzuchten door, ik kon nog even heel fijn kwijt dat ik bang was voor een slechte afloop

toen ze op mijn buik werd gelegd heb ik ook echt heel hard gehuild omdat ze het deed

Logi, laatste loodjes

Joene en Tico, hierbij nog even een uitgebreidere felicitatie, wat een mooi knulletje

veel geluk met Bram!

Sorry als ik mensen ben vergeten ofzo. Eerste nachtvoedingsnachtje was even wennen