quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef Joene het volgende:
Blij , dankbaar , trots . En nu zo lekker naar geboortekliniek .vannacht met z'n 3tjes !
Nu al mama pesten... dat wordt nog watquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef Suikertante het volgende:
Wubbo probeerde net uit mijn buik te breken; toen heb ik bijna een half uur met de camera op mijn buik gezeten en elke keer als ik op REC druk is hij ineens stil
De etter.
Kijk ik bewust niet. Durf ik echt niet aan. Lijkt me zo heftig als ik de voorstukjes ziequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Keshet het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen maar ik heb niet alles gelezen:
Vanaf vanavond zendt SBS6 wekelijks een programma uit over de afdelingen verloskunde en neonatologie in het ErasmusMC Sophia.
Wellicht interessant voor de mensen hier!
Fijn! Verstandig om op tijd te stoppen. Mijn gyn juicht dat echt toe.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef dananana het volgende:
Het gaat heel goed. Vandaag weer controle gehad en ze liggen nog prima iets voor op schema! Beiden ook met de koppies naar de uitgang dus dat is ook helemaal prima.
Bloeddruk was keurig en verder lichamelijk geen op of aanmerkingen!
Ben wel heel erg moe en slaap ook slecht. Ben ook wat minder gaan werken en zal naar waarschijnlijkheid miv 1 februari stoppen met werken dus op zich is dat een mooi vooruitzicht hoewel ik werk nog maar moeilijk loslaat. Heb eigenlijk maar weinig klachten denk ik zo!
Hoe gaat ie bij jou? Lijkt me wel heel pittig hoor en de tweeling en dan ook nog een kleine hebben rondlopen!
Joene wat een mooi vooruitzicht lekker met zn drietjes!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:18 schreef _wolk82_ het volgende:
Nou Gulara gelukkig is het bij nog niet zover, ik lig gewoon weer eens wakker, heb 2 1/2 uur geslapen en ben nu klaar wakker (helaas nog geen luisterboek paraat). Ik ben blij ik een lieve manager heb die me 50% heeft ziekgemeld.
Ik ben in ieder geval vroeg met jompelen voor mezelf en Piekie, vandaag 26 weken![]()
.
Vindt het idd ook vreemd om te beseffen dat mijn meissie het buiten mij zou kunnen redden, ze mag nog lekker een tijdje blijven zitten.
Het was te doen. De wandeling op de heenweg was wel warm, en kwam als een brok zweet aan. Maar heerlijk geluncht onder de ventilator. Met home made ice tea!quote:Op donderdag 10 januari 2013 06:08 schreef Logician het volgende:
Spark succes vast vanmiddag bij de SEO
Wolk hopelijk slaap je alweer, slaap te kort en hormonen just dont mix together nl
Gulara pfffff wat lijkt me dat rot zeg, vond mijn vorige zwangerschap de NL zomer al nauwelijks te doen
Succes! Hoop dat het nu wel wat doet/lukt!quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:45 schreef MeNicole2 het volgende:
Beetje vroege meld. Straks weer rondje vlos voor nieuwe poging!
Ik was anders erg blij met je gezelschap tussen het wegzuchten door, ik kon nog even heel fijn kwijt dat ik bang was voor een slechte afloopquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:07 schreef Gulara het volgende:
What? Inca ook al stiekem bevallen!
Gefeliciteerd met je prachtige dochter.Ze is er! Hopelijk kun je nu onbezorgd genieten.
En Tico wat een lekker jommetje!
En ik ga dus extra alert zijn op mensen die 's nachts iets te actief aan het posten zijn. Want die liggen dus gewoon stiekem te bevallen zonder dat ik het doorheb!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |