Trouwens helemaal gemist dat je ook weer in verwachting bent! Zag het net in het lijstje! Ook van harte!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef hilliebillie het volgende:
tico en joene van harte met jullie zoon! geniet maar lekker van hem
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:07 schreef Incantrix het volgende:
Tico, wat geweldig, gefeliciteerd jij voordringster!!
Althans.. Hoe laat is hij geboren?![]()
Hier voelde ik nattigheid....quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
I know!! *hyperstuiterhyper*![]()
Ik ben zó benieuwd naar dr meisje!
en hier zéker....quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:07 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Ik krijg geen foto gehost ff snel, maarehm.. *meld*
Avec baby
12.57 is onze lieve Isabel geboren3900 gram en echt een lekker kreukelig gnoompje
Ik ben heel blij dat ik jouw nattigheid niet voelde.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:11 schreef Incantrix het volgende:
Buuv, ik voelde ook wel nattigheid ja
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat ge-wel-dig Inca <3quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
12.57 is onze lieve Isabel geboren3900 gram en echt een lekker kreukelig gnoompje
potver man, mag ik éindelijk van mn handen afquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
IK ZEI HET!!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
TRIXquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
Ooh Inca gefeliciteerd!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
Niet helemaal helaas, geen opvang vandaag, maar voor zover het mogelijk was ben ik gebleven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:20 schreef DaviniaHR het volgende:
trix, gefeliciteerd!![]()
mignonne, heb je de bevalling ook begeleid? Wel bijzonder
Ohh, gefeliciteerd met jullie Isabel!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Avec baby
Oooh, Isabel had toch even een datum nodig om op gang te komen, wat is ze mooi en die handjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:07 schreef Incantrix het volgende:
gefeliciteerd jij sneak!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:07 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:52 schreef mignonne het volgende:
Ik vond het zo speciaal![]()
Ik heb niet eerder een stel zo ontzettend sámen die bevalling zien doen, die hadden echt niemand anders nodig, het was een mooi drie-eenheid spel Trix die heel rustig die weeën opving, P. die precies wist wat ie wanneer moest doen en zeggen en Isabel die begonnen was aan de grote schoonmaak binnen en de boel soms flink verbouwde![]()
Ik vond het heel bijzonder om deelgenoot te zijn en het heeft indruk op me gemaakt hoe ze het samen hebben gedaan
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:52 schreef mignonne het volgende:
Ik vond het zo speciaal![]()
Ik heb niet eerder een stel zo ontzettend sámen die bevalling zien doen, die hadden echt niemand anders nodig, het was een mooi drie-eenheid spel Trix die heel rustig die weeën opving, P. die precies wist wat ie wanneer moest doen en zeggen en Isabel die begonnen was aan de grote schoonmaak binnen en de boel soms flink verbouwde![]()
Ik vond het heel bijzonder om deelgenoot te zijn en het heeft indruk op me gemaakt hoe ze het samen hebben gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |