quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:52 schreef mignonne het volgende:
Ik vond het zo speciaal![]()
Ik heb niet eerder een stel zo ontzettend sámen die bevalling zien doen, die hadden echt niemand anders nodig, het was een mooi drie-eenheid spel Trix die heel rustig die weeën opving, P. die precies wist wat ie wanneer moest doen en zeggen en Isabel die begonnen was aan de grote schoonmaak binnen en de boel soms flink verbouwde![]()
Ik vond het heel bijzonder om deelgenoot te zijn en het heeft indruk op me gemaakt hoe ze het samen hebben gedaan
Jaaaaa daar is ze!!! Gefeliciteerd met jullie dochter en kleine zus. Fantastische naamquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Ik krijg geen foto gehost ff snel, maarehm.. *meld*
Avec baby
12.57 is onze lieve Isabel geboren3900 gram en echt een lekker kreukelig gnoompje
Wow, wat kun jij dingen altijd goed verwoorden, mignonnequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:52 schreef mignonne het volgende:
Ik vond het zo speciaal![]()
Ik heb niet eerder een stel zo ontzettend sámen die bevalling zien doen, die hadden echt niemand anders nodig, het was een mooi drie-eenheid spel Trix die heel rustig die weeën opving, P. die precies wist wat ie wanneer moest doen en zeggen en Isabel die begonnen was aan de grote schoonmaak binnen en de boel soms flink verbouwde![]()
Ik vond het heel bijzonder om deelgenoot te zijn en het heeft indruk op me gemaakt hoe ze het samen hebben gedaan
Hij lijkt op z'n vader. Onwijs.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef flowerbox het volgende:
[..]Ja echt wel. Hij lijkt zeker op jou
Nou da's wel handig. Hoef je geen DNA test meer te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |