Nou dat! Echt! Ik glim er nog steeds vanquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:07 schreef Poppedein het volgende:
[..]Mooi! Wat een ervaring hè, iemand mogen begeleiden die je kent. Elke bevalling op zichzelf is bijzonder, maar hier komt zó'n afschuwelijk stukje trots bij kijken! Een eer is het!
oh potver! thnx!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Keshet het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen maar ik heb niet alles gelezen:
Vanaf vanavond zendt SBS6 wekelijks een programma uit over de afdelingen verloskunde en neonatologie in het ErasmusMC Sophia.
Wellicht interessant voor de mensen hier!
Leuk!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Keshet het volgende:
Vanaf vanavond zendt SBS6 wekelijks een programma uit over de afdelingen verloskunde en neonatologie in het ErasmusMC Sophia.
Mooier compliment dan dit kun je volgens mij niet krijgen zeg!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:52 schreef mignonne het volgende:
Ik vond het zo speciaal![]()
Ik heb niet eerder een stel zo ontzettend sámen die bevalling zien doen, die hadden echt niemand anders nodig, het was een mooi drie-eenheid spel.
Ik weet nog niet of ik durf te kijken. Lijkt me best heftig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Keshet het volgende:
half 9 volgens mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef mikoxx het volgende:
Hoe laat is die uitzending op sbs? Ik kan m niet vinden...
half 9quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef mikoxx het volgende:
Hoe laat is die uitzending op sbs? Ik kan m niet vinden...
Volgens mij idd half 10.quote:
Same vind de echt nare verhalen erg moeilijk om weer uit mijn hoofd te zettenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik durf te kijken. Lijkt me best heftig.
Voor jou zou het helemaal confronterend zijn om te kijken lijkt me.
Ja, dat snap ik wel. Maar ik gok dat er juist ook hele mooie dingen te zien zullen zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga ook niet kijken. Wil dat allemaal helemaal niet weten.
helemaal top!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:26 schreef Ticootje het volgende:
Het gaat goed!!! We mogen naar de kliniek!!
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:26 schreef Ticootje het volgende:
super! wat fijn voor jullie! blijft J. daar ook? heb je zo'n tweepersoonskamer?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja dan mag J blijven. Heel fijn!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
super! wat fijn voor jullie! blijft J. daar ook? heb je zo'n tweepersoonskamer?
Barbie taferelen? Gezellig....quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef Ticootje het volgende:
Aaarch. Haal me hier weg! Buurvrouw heeft bezoek en die hebben snack meegenomen. Gadver! Heel de kamer meurt.
Nog 1,5 uur. Of nog 1x prikken. Adem in, adem uit.
Kan je niet een ontzettend meurscheet laten ofzo? Of het Joene laten doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef Ticootje het volgende:
Aaarch. Haal me hier weg! Buurvrouw heeft bezoek en die hebben snack meegenomen. Gadver! Heel de kamer meurt.
Nog 1,5 uur. Of nog 1x prikken. Adem in, adem uit.
Jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Barbie taferelen? Gezellig....
Fijn dat je snel naar de kliniek mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |