Later wel ja, maar op het moment is het hier gewoon elke 3 uur iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:48 schreef pessie het volgende:
Lb als je heel veel mazzel hebt kan het best 1x per nacht zijn hoor. Maar hou eerst maar rekening met 3x
Heel erg graag gedaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik was anders erg blij met je gezelschap tussen het wegzuchten door, ik kon nog even heel fijn kwijt dat ik bang was voor een slechte aflooptoen ze op mijn buik werd gelegd heb ik ook echt heel hard gehuild omdat ze het deed
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:31 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat dacht ik ook. Maar omdat ze zei nog 2 weekenden zonder baby. En die datum is toch nog 3 weekenden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Ja dan gaan ze kijken of het lukt en anders zou het min. een aantal dgn duren zei ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei dat ze hoopte voor mij dat de kleine uitzichzelf nog iets eerder kwam.
Spanning loopt wel op hier, vannacht aanvaring met mijn lief en enorm zitten huilen.
En 3weekenden idd, had verkeerd zitten kijken, beetje dement
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 09:45:24 ]
Ja ze heeft of niet goed geteld of zich versprokenquote:
Dat lijkt me heel logisch en dat heb ik nu ook al soms terwijl ik een rozewolkzwangerschap heb. Of ik stel me gruwelijk aan natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja dan gaan ze kijken of het lukt en anders zou het min. een aantal dgn duren zei ze.
Ze zei dat ze hoopte voor mij dat de kleine uitzichzelf nog iets eerder kwam.
Spanning loopt wel op hier, vannacht aanvaring met mijn lief en enorm zitten huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |