SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Ik wacht met smartWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Natuurlijkquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
en nee ik ben vrij serieus, geen SC, het blijft geen feest en ik wil niet gaan noten om reden te geven users te gaan weren04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
In vogelvlucht dan:
- Voorheen lange relaties gehad,
- Ging uit, dus ik zocht de grenzen van vrijheid op. Veel stappen en veel contacten. Liep vaak uit op seks, wat ik niet erg vond. Ik wou niets voor vast dus zo ging het prima
- Nu ben ik bijna klaar met opleiding, toch een beetje denkende over de toekomst, en vastigheid lonkt wel weer.
- Twijfel nog wel een beetje of ik dat wel wil , aan één kant heel graag, aan de andere kant heb ik nu met niemand rekening te houden, ook wel fijn
- Wil ook nog reizen, maar vaste relatie is ook wel fijn.
dubio
Onsamenhangend, sorry![]()
![]()
En ik vraag me dan nog steeds af hoe dat gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:19 schreef Monopoly het volgende:
- Ging uit, dus ik zocht de grenzen van vrijheid op. Veel stappen en veel contacten. Liep vaak uit op seks, wat ik niet erg vond. Ik wou niets voor vast dus zo ging het prima
Je komt in contact met iemand en nodigd na X tijd iemand thuis uit ofzo?Rustig aan.![]()
Ja, je leert iemand kennen, je hebt wat contact over FB of whatsapp. Ik bied dan wel aan om te komen chillen. Filmpje kijken, hapje eten ofzoiets.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik vraag me dan nog steeds af hoe dat gaat.
Je komt in contact met iemand en nodigd na X tijd iemand thuis uit ofzo?
In die tijd rookte ik nog wel wiet, dat was dan ook een mooi iets om te doen als zij dat ook leuk vond.
Niet gewoon hardcore blowen, maar echt wierook aan, van die soulsearching muziek:
En dan een lekker wijntje er bij en de rest gaat vanzelf![]()
![]()
Topic leeft nog en Richard is (weer) terug
!!
Bazig, volgen dit, duidelijk
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Nee, vind elkaar aantrekkelijk, zoenen, beetje verder dan zoenen, geil, dichtstbijzijnde huis en neukenquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik vraag me dan nog steeds af hoe dat gaat.
Je komt in contact met iemand en nodigd na X tijd iemand thuis uit ofzo?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Goddawmn hippiesquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, je leert iemand kennen, je hebt wat contact over FB of whatsapp. Ik bied dan wel aan om te komen chillen. Filmpje kijken, hapje eten ofzoiets.
In die tijd rookte ik nog wel wiet, dat was dan ook een mooi iets om te doen als zij dat ook leuk vond.
Niet gewoon hardcore blowen, maar echt wierook aan, van die soulsearching muziek:
En dan een lekker wijntje er bij en de rest gaat vanzelf
Maar ok dat waren dus geen ONSjes eigenlijk... Het idee van een ONS dat ik heb betekent dat het dezelfde avond nog gebeurt, maar je zorgt gewoon voor een nummertje en je belt iemand / houdt contact op een andere manier en spreekt af.
Klinkt logisch.
Laatste tijd met uitgaan kom ik alleen niemand meer tegen, kan me ook slecht meer interesseren in de dames die daar zijn.Rustig aan.![]()
Iemand mee nemen na het stappen gebeurd ook wel eens hoor.
Zoals Whiskers al zegt: Soms is het zoenen al zo lekker en ben je gewoon opgewonden.
Taxi pakken en naar bed toe![]()
![]()
Nooit meegemaakt, maar ik denk dat het niet echt iets is voor een vrouw om een man uit te nodigen thuis... Ik mis sowieso enige vorm van initiatief (kom er maar in fascination) bij vrouwen met uitgaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, vind elkaar aantrekkelijk, zoenen, beetje verder dan zoenen, geil, dichtstbijzijnde huis en neukenRustig aan.![]()
Ik was vroeger ook gewoon bang om met vrouwen te praten bij het uitgaan
Mja ik had op een gegeven moment gewoon schijt aan alles, en de doorslag gaf dat ik op een gegeven moment geen probleem/schaamte meer had met blauwtjes lopen.
Jammer dan, biertje drinken en met iemand anders leuteren. Mensen houden altijd de angst wat ze weerhoudt. Gewoon er op af stappen en praatje maken, probeer het te sturen als het goed klikt en wie weet![]()
![]()
Waarom niet?? Meeste mannen zijn gelukkig geen stalkers! En ik wil slechts een ONS zo nu en dan...quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt, maar ik denk dat het niet echt iets is voor een vrouw om een man uit te nodigen thuis... Ik mis sowieso enige vorm van initiatief (kom er maar in fascination) bij vrouwen met uitgaan."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Keb wel vrouwen gezoend in kroegjes etc, nooit mee naar huis.. Maar dat vind ik ook een moeilijke vraag denk ik... Niet heel gepast ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vroeger ook gewoon bang om met vrouwen te praten bij het uitgaan
Mja ik had op een gegeven moment gewoon schijt aan alles, en de doorslag gaf dat ik op een gegeven moment geen probleem/schaamte meer had met blauwtjes lopen.
Jammer dan, biertje drinken en met iemand anders leuteren. Mensen houden altijd de angst wat ze weerhoudt. Gewoon er op af stappen en praatje maken, probeer het te sturen als het goed klikt en wie weetRustig aan.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb wel vrouwen gezoend in kroegjes etc, nooit mee naar huis.. Maar dat vind ik ook een moeilijke vraag denk ik... Niet heel gepast ofzo?Dat is geen vraag, dat gaat vanzelf...+quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb wel vrouwen gezoend in kroegjes etc, nooit mee naar huis.. Maar dat vind ik ook een moeilijke vraag denk ik... Niet heel gepast ofzo?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Je denkt te zwart-wit. Het is de situatie aanvoelen, als het echt goed klikt dan is een fluistering in het oor soms al genoeg zo van: Ik heb thuis nog een fles wijn voor een speciaal iemand staan, en dan een knipoog geven bijvquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb wel vrouwen gezoend in kroegjes etc, nooit mee naar huis.. Maar dat vind ik ook een moeilijke vraag denk ik... Niet heel gepast ofzo?
Ik noem maar wat natuurlijk. Je moet niet idd zeggen van: Kom mee naar mijn huis om te neukenDat werkt misschien éénmaal in je leven ofzo
![]()
![]()
Hoeft niet eens, gaat soms zonder te spreken..quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je denkt te zwart-wit. Het is de situatie aanvoelen, als het echt goed klikt dan is een fluistering in het oor soms al genoeg zo van: Ik heb thuis nog een fles wijn voor een speciaal iemand staan, en dan een knipoog geven bijv
Ik noem maar wat natuurlijk. Je moet niet idd zeggen van: Kom mee naar mijn huis om te neukenDat werkt misschien éénmaal in je leven ofzo
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik heb wel een keer een ONS gehad bij een meisje thuis. Was na een huisfeest op haar studentenkamer maar ik was zo bezopen duurde even voor de motor warm gedraaid was zeg maar.![]()
Gelukkig de volgende ochtend alsnog gepresteerd (met enorme kater).![]()
Dat zeggen alleen vrouwen omdat die nooit initiatief nemen en zich er niet van bewust zijn dat ze alleen de reagerende partij zijn in mijn ervaring.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen vraag, dat gaat vanzelf...+
Rustig aan.![]()
Klinkt leuk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je denkt te zwart-wit. Het is de situatie aanvoelen, als het echt goed klikt dan is een fluistering in het oor soms al genoeg zo van: Ik heb thuis nog een fles wijn voor een speciaal iemand staan, en dan een knipoog geven bijv
Rustig aan.![]()
Dat kan je zeggen maar ik zie het nou niet bepaald voor me eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, gaat soms zonder te spreken..Rustig aan.![]()
Nee, dat voel je samen aan op een of andere manier...quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen vrouwen omdat die nooit initiatief nemen en zich er niet van bewust zijn dat ze alleen de reagerende partij zijn in mijn ervaring."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dat snap ik, maar het gebeurt WELquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan je zeggen maar ik zie het nou niet bepaald voor me eerlijk gezegd."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
En dan loop je gewoon naar buiten? Zo uit het niets?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat voel je samen aan op een of andere manier...Rustig aan.![]()
Tis wel waar, bij mij ging het ook vanzelf.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan je zeggen maar ik zie het nou niet bepaald voor me eerlijk gezegd.![]()
Ja... ECHTquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan loop je gewoon naar buiten? Zo uit het niets?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Je loopt niet opeens zonder woorden te wisselen naar buiten toe naar je eigen huis samen met een meisje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:38 schreef Hamast het volgende:
[..]
Tis wel waar, bij mij ging het ook vanzelf.Rustig aan.![]()
WEL en ik BEN het meisje..quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je loopt niet opeens zonder woorden te wisselen naar buiten toe naar je eigen huis samen met een meisje."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Den Haagquote:
Nemen we Jaleesa ook gezellig mee. Hapje eten, chillen
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 03:40:04 ]![]()
Jawel. Liep niet naar mn eigen huis toe maar naar haar huis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je loopt niet opeens zonder woorden te wisselen naar buiten toe naar je eigen huis samen met een meisje.![]()
Et slaat kant noch wal, ik zou nooit zonder te weten wat ik ga doen naar buiten lopen.quote:
Rustig aan.![]()
Bizar, maar je zit in een soort flow en het gebeurt,,quote:
Gelukkig ga ik zelden meer uit
DEAL!quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Den Haag
Nemen we Jaleesa ook gezellig mee. Hapje eten, chillen"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Meer drinken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et slaat kant noch wal, ik zou nooit zonder te weten wat ik ga doen naar buiten lopen.![]()
![]()
Kunnen jullie het nou echt niet een klein beetje aannemelijk maken allemaal? Hoe moet iemand hier een realistisch verhaal bij verzinnen dan?Rustig aan.![]()
Het gebeurt écht... Sorry...quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et slaat kant noch wal, ik zou nooit zonder te weten wat ik ga doen naar buiten lopen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Hoe jong ben je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kunnen jullie het nou echt niet een klein beetje aannemelijk maken allemaal? Hoe moet iemand hier een realistisch verhaal bij verzinnen dan?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ga je gangquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FB --> DM ? Even een message jeweet."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Oke bij mij ging het zo:quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kunnen jullie het nou echt niet een klein beetje aannemelijk maken allemaal? Hoe moet iemand hier een realistisch verhaal bij verzinnen dan?
Was dus op een huisfeest (studenten) en ik had al met haar gezoend de hele tijd. Toen ging ik nog met een maat van me die het georganiseerd had blowen op zijn kamer. Toen ik daarna naar buiten kwam stond zij daar en zij ze 'ga je mee ' of iets in die trant. En liepen we naar haar huis.![]()
Nogmaals, ik kan mij geen situatie indenken dat ik naar buiten loop zonder dat ik weet what the fuck ik daar ga doen.quote:
Als ik meegesleept word door een meisje lijkt het mij al duidelijk, maar jullie zijn zo lekker vaag alsof je met zero communicatie weet wat er gebeurt.
Rustig aan.![]()
quote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Nee, beiden weten het dan al..quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan mij geen situatie indenken dat ik naar buiten loop zonder dat ik weet what the fuck ik daar ga doen.
Als ik meegesleept word door een meisje lijkt het mij al duidelijk, maar jullie zijn zo lekker vaag alsof je met zero communicatie weet wat er gebeurt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nou duidelijk verhaal dus. Dat is niet ''zomaar'' ergens heengaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:42 schreef Hamast het volgende:
[..]
Oke bij mij ging het zo:
Was dus op een huisfeest (studenten) en ik had al met haar gezoend de hele tijd. Toen ging ik nog met een maat van me die het georganiseerd had blowen op zijn kamer. Toen ik daarna naar buiten kwam stond zij daar en zij ze 'ga je mee ' of iets in die trant. En liepen we naar haar huis.Rustig aan.![]()
Ja hoe? Dat is de grote vraag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, beiden weten het dan al..Rustig aan.![]()
Gaat echtquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan mij geen situatie indenken dat ik naar buiten loop zonder dat ik weet what the fuck ik daar ga doen.
Als ik meegesleept word door een meisje lijkt het mij al duidelijk, maar jullie zijn zo lekker vaag alsof je met zero communicatie weet wat er gebeurt.Mwa t was heel subtiel hoor.. Niet 'ga je mee neuken'quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou duidelijk verhaal dus. Dat is niet ''zomaar'' ergens heengaan.![]()
![]()
Nou ja zij was het meisje wat het beste kon zoenen waarmee ik ooit had gezoend en zij had het zelfde bij mij dus ja. Toen ging het vanzelf.quote:![]()
![]()
Weet je gewoon... Beetje praten, beetje zoenen, beetje ik ga naar huis...quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Noem het maar subtiel, je nodigd iemand thuis uit laat in de avond 1 op 1.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:44 schreef Hamast het volgende:
Mwa t was heel subtiel hoor.. Niet 'ga je mee neuken'
Rustig aan.![]()
wij kunnen het eens zijn schijnt het.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet je gewoon... Beetje praten, beetje zoenen, beetje ik ga naar huis...![]()
![]()
Ik ga naar huis... Ok dag?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet je gewoon... Beetje praten, beetje zoenen, beetje ik ga naar huis...
Moet ik daarop anticiperen of ik bij haar mag slapen ?Rustig aan.![]()
Het ging niet vanzelf ze nodigde je thuis uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:45 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nou ja zij was het meisje wat het beste kon zoenen waarmee ik ooit had gezoend en zij had het zelfde bij mij dus ja. Toen ging het vanzelf.
Rustig aan.![]()
Wel als ze zegt "ik ga strakjes naar huis" op een plagende toon en dan even aan je buik zit ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga naar huis... Ok dag?
Moet ik daarop anticiperen of ik bij haar mag slapen ?![]()
![]()
Ja, verbaasd je dat dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:46 schreef Hamast het volgende:
[..]
wij kunnen het eens zijn schijnt het."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Niet letterlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het ging niet vanzelf ze nodigde je thuis uit.![]()
Nee, je brengt haar gewoon thuis (en gaat mee naar binnen)quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga naar huis... Ok dag?
Moet ik daarop anticiperen of ik bij haar mag slapen ?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Gewoon doen? Even vragen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je brengt haar gewoon thuis (en gaat mee naar binnen)Rustig aan.![]()
Nou ja ik zou haar eigenlijk gewoon alleen thuis brengen, weet het niet meer zo precies hoor is al tijdje geleden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''ga je mee''
Lijkt me vrij obvious vriend.
Maar nee het ging ''vanzelf''...![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:50 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nou ja ik zou haar eigenlijk gewoon alleen thuis brengen, weet het niet meer zo precies hoor is al tijdje geleden.![]()
![]()
We vertellen ZO hetzelfde
![]()
![]()
Is dat niet een beetje awkward als ze stilstaat voor de deur ofzo of je niet binnen uitnodigd?quote:Rustig aan.![]()
Als ze niet wil dat je binnen komt merk je dat wel..quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:53 schreef Hamast het volgende:
[..]
Hm, misschien heb ik jou wel geneukt.
Maar ok prima, duidelijk verhaal dit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ze niet wil dat je binnen komt merk je dat wel..
Wil dat soort dingen toch eigenlijk wel 1x per 4 maanden meemaken ofzo.Rustig aan.![]()
Ja. Maar je moet je ook niet opdringen..,.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje awkward als ze stilstaat voor de deur ofzo of je niet binnen uitnodigd?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
''Nou ik ga slapen'' *kus*quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Maar je moet je ook niet opdringen..,.
Dan is het over lijkt me?
Rustig aan.![]()
Ik kan het niet voor je regelen hoor..quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ok prima, duidelijk verhaal dit.
Wil dat soort dingen toch eigenlijk wel 1x per 4 maanden meemaken ofzo."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja maar dan heeft het er niet ingezeten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Nou ik ga slapen'' *kus*
truste
![]()
Ja, dan heb je pech..quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Nou ik ga slapen'' *kus*
Ik val niet op een klootzak als jijquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:57 schreef Hamast het volgende:
[..]
Het is hier een rechtbank, geen FOK.![]()
Bewijs het maar.
Ik ben geen klootzak.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik val niet op een klootzak als jij![]()
![]()
Is het een beetje redelijk iets wat gewoon losjes kan gebeuren?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het niet voor je regelen hoor..Rustig aan.![]()
Ja, dat is juist hoe het gebeurtquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het een beetje redelijk iets wat gewoon losjes kan gebeuren?
Ja, maar 4x per jaar...?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is juist hoe het gebeurtRustig aan.![]()
Gast, wat kan het jou schelen? Ik ben irrelevant in je leven..quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
just askingquote:Op woensdag 9 januari 2013 04:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gast, wat kan het jou schelen? Ik ben irrelevant in je leven..![]()
Ja, misschien ook wel vakerquote:
Nee, geen verschil gemerkt nog gelukkig...quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm... Leeftijdscategorie dat dat opgaat?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Haha ja ook die ene keer met 5 negers. Maar telt dat dan als 1 keer of als 5?quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat allemaal vanzelf dus ehh zij kan er niks aan doen toch.![]()
![]()
Owh, ik ben een slet???quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat allemaal vanzelf dus ehh zij kan er niks aan doen toch.LOL
Je hebt nog steeds 4 onsjes per jaar ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, geen verschil gemerkt nog gelukkig...
Vanaf welke leeftijd?Rustig aan.![]()
1 ons, 5 contacten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:04 schreef Hamast het volgende:
[..]
Haha ja ook die ene keer met 5 negers. Maar telt dat dan als 1 keer of als 5?Rustig aan.![]()
Even afgezien van wat dan ook: is er iets mis met "negers"? Mag ik alleen blanken neuken ofzo??quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:04 schreef Hamast het volgende:
[..]
Haha ja ook die ene keer met 5 negers. Maar telt dat dan als 1 keer of als 5?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Zucht krijgen we dit weer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even afgezien van wat dan ook: is er iets mis met "negers"? Mag ik alleen blanken neuken ofzo??![]()
![]()
Ventje, ik ben vrijgezel gelukkig.. Of ik me wil laten uitwonen door 1 of 10 man, neger of geen neger, per week of per jaar is MIJN keus en jij hebt daar helemaal NIKS mee te makenquote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik ruik mogelijkhedenquote:Op woensdag 9 januari 2013 04:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ventje, ik ben vrijgezel gelukkig.. Of ik me wil laten uitwonen door 1 of 10 man, neger of geen neger, per week of per jaar is MIJN keus en jij hebt daar helemaal NIKS mee te maken
Neuh zonder gekheid, eigen keuze en dat moet iedereen gewoon accepteren van elkaar.![]()
Jij hebt langere tenen dan cruella de vil dame.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ventje, ik ben vrijgezel gelukkig.. Of ik me wil laten uitwonen door 1 of 10 man, neger of geen neger, per week of per jaar is MIJN keus en jij hebt daar helemaal NIKS mee te maken![]()
![]()
Lijkt mij ook..quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ruik mogelijkheden
Neuh zonder gekheid, eigen keuze en dat moet iedereen gewoon accepteren van elkaar."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
CruellaDeVilquote:Op woensdag 9 januari 2013 04:10 schreef Hamast het volgende:
[..]
Jij hebt langere tenen dan cruella de vil dame.
Doe je zelfquote:Op woensdag 9 januari 2013 04:12 schreef Hamast het volgende:
[..]
...
Pff ik heb een droge bek gekregen van het bier drinken maar niet doordrinken."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
scherpquote:
Ik ga toch maar eens slapen denk ik. Het was me een genoegen maar nu blijf je alleen met je poesje achter.![]()
![]()
3 poesjes danquote:Op woensdag 9 januari 2013 04:14 schreef Hamast het volgende:
[..]
scherp
Ik ga toch maar eens slapen denk ik. Het was me een genoegen maar nu blijf je alleen met je poesje achter.
Hoe meer poesjes hoe meer vreugd zeg ik altijd maar.quote:
Ik spreek je wel weer, stiekem vind je me geen klootzak.![]()
![]()
Ben jij je anders gaan gedragen ofzo toen je opeens goed ging liggen in de markt ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ruik mogelijkheden
Neuh zonder gekheid, eigen keuze en dat moet iedereen gewoon accepteren van elkaar.Rustig aan.![]()
- Niet bang zijn om blauwtjes te lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 04:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben jij je anders gaan gedragen ofzo toen je opeens goed ging liggen in de markt ofzo?
- Over principes heen gezet
- Goed rondgekeken, en niet bang zijn om met iemand in gesprek te raken en wat te proberen![]()
![]()
Principes zoals?quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
- Niet bang zijn om blauwtjes te lopen
- Over principes heen gezet
- Goed rondgekeken, en niet bang zijn om met iemand in gesprek te raken en wat te proberen
Wat te proberen zoals?Rustig aan.![]()
Jawel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:15 schreef Hamast het volgende:
[..]
Hoe meer poesjes hoe meer vreugd zeg ik altijd maar.
Ik spreek je wel weer, stiekem vind je me geen klootzak."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Principes als: Bepaalde meisjes links laten liggen (kwestie van smaak)quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Principes zoals?
Wat te proberen zoals?
Proberen als: Tijdens het ouwehoeren een keer met je hand over haar arm gaan, of in haar zij als je iets aan het vertellen bent ofzo. Lichte aanrakingen, kijken hoe ze daar op reageert. Doet ze het terug, dan is het kassa![]()
![]()
Ok, maar wat liet je links zitten? En ehm... Zijn ze nu wel goed genoeg voor je ofzo? Wat zit daar achter?quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Principes als: Bepaalde meisjes links laten liggen (kwestie van smaak)
Proberen als: Tijdens het ouwehoeren een keer met je hand over haar arm gaan, of in haar zij als je iets aan het vertellen bent ofzo. Lichte aanrakingen, kijken hoe ze daar op reageert. Doet ze het terug, dan is het kassaRustig aan.![]()
Nah het is niet een kwestie van goed genoeg zijn
Maar gewoon smaak.
Ik heb besloten mijn horizon gewoon wat te verbreden. Ik had nog nooit met een negerin gezoend, vond dat ik het maar eens moest proberen, dus terwijl ik nooit dat zou doen, gewoon gedaan.![]()
geilquote:Op woensdag 9 januari 2013 04:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ventje, ik ben vrijgezel gelukkig.. Of ik me wil laten uitwonen door 1 of 10 man, neger of geen neger, per week of per jaar is MIJN keus en jij hebt daar helemaal NIKS mee te makenWat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.![]()
Waarom zou je dat dan nooit doen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:22 schreef Monopoly het volgende:
Nah het is niet een kwestie van goed genoeg zijn
Maar gewoon smaak.
Ik heb besloten mijn horizon gewoon wat te verbreden. Ik had nog nooit met een negerin gezoend, vond dat ik het maar eens moest proberen, dus terwijl ik nooit dat zou doen, gewoon gedaan.Rustig aan.![]()
Smaak. Ik val op blonde vrouwen, en tuurlijk zijn er uitzonderingen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan nooit doen?![]()
Maar ehm...quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Smaak. Ik val op blonde vrouwen, en tuurlijk zijn er uitzonderingen.
Ik kan dat allemaal wel prima, tenminste als ik goed in mijn vel zit dan.
Toch is er nooit wat gebeurt, wat is jouw verklaring?Rustig aan.![]()
Kan ik niet zeggen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehm...
Ik kan dat allemaal wel prima, tenminste als ik goed in mijn vel zit dan.
Toch is er nooit wat gebeurt, wat is jouw verklaring?
Enige wat ik denk als ik jou hier zie posten dat je veels te zwart wit denkt. Dat op een bepaalde actie een bepaalde zin gezegd moet worden.
Probeer veel losser te zijn, lekker doen wat goed aanvoelt en daar van leren!![]()
Tjah sorry hoor, maar als jullie zeggen ''dat gebeurt gewoon''quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:27 schreef Monopoly het volgende:
Kan ik niet zeggen.
Enige wat ik denk als ik jou hier zie posten dat je veels te zwart wit denkt. Dat op een bepaalde actie een bepaalde zin gezegd moet worden.
Probeer veel losser te zijn, lekker doen wat goed aanvoelt en daar van leren!
Dan heb ik zoiets van, nee dat gebeurt niet gewoon, er gaat altijd wel iets aan vooraf wat ergens toe leidt, anders is het helemaal niet duidelijk wat jullie uberhaupt aan het doen zijn maargoed, dat frustreert dus omdat ik dat nooit meegemaakt heb en geen beeld bij kan vormen.
En als er dan ook zo wazig gedaan wordt met ''het gebeurt gewoon'' dan kan ik daar niet tegen en wil ik een duidelijker antwoord. Dat zou ik niet zwart - wit noemen, ik sta echt wel open voor alle opties die mogelijk zijn, maar niks gebeurt zonder reden, echt niet.Rustig aan.![]()
Je hoeft geen sorry te zeggen gozerquote:Op woensdag 9 januari 2013 04:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah sorry hoor, maar als jullie zeggen ''dat gebeurt gewoon''
Dan heb ik zoiets van, nee dat gebeurt niet gewoon, er gaat altijd wel iets aan vooraf wat ergens toe leidt, anders is het helemaal niet duidelijk wat jullie uberhaupt aan het doen zijn maargoed, dat frustreert dus omdat ik dat nooit meegemaakt heb en geen beeld bij kan vormen.
En als er dan ook zo wazig gedaan wordt met ''het gebeurt gewoon'' dan kan ik daar niet tegen en wil ik een duidelijker antwoord. Dat zou ik niet zwart - wit noemen, ik sta echt wel open voor alle opties die mogelijk zijn, maar niks gebeurt zonder reden, echt niet.Niets mis mee kerel
En je hebt gelijk, niets gebeurt zonder reden. Maar dat gevoel dat is iets wat je moet meemaken, elke keer is het anders, dat is lastig uit te leggen.
Het kan een blik in de ogen zijn, een bepaalde aanraking, bepaalde woorden, dat ene nummer waar je samen op danst waar de passie over slaat.![]()
Dat snap ik allemaal ook wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen gozerNiets mis mee kerel
En je hebt gelijk, niets gebeurt zonder reden. Maar dat gevoel dat is iets wat je moet meemaken, elke keer is het anders, dat is lastig uit te leggen.
Het kan een blik in de ogen zijn, een bepaalde aanraking, bepaalde woorden, dat ene nummer waar je samen op danst waar de passie over slaat.
Ook echt wel een dame versierd in een club maar ehm... Nooit wat verder mee gebeurt.
Ik wil er wel iets meer uit halen.Rustig aan.![]()
Lekker blijven uitgaan, en lekker doen wat goed voelt. Enige tip die ik kan geven.
Lekker zelfverzekerd op stap, lekker luchtje op, mooie kleding![]()
![]()
Keb eigenlijk een veel groter probleem dan dit maarja, dit grijpt wel lekker aan om over te klagen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:35 schreef Monopoly het volgende:
Lekker blijven uitgaan, en lekker doen wat goed voelt. Enige tip die ik kan geven.
Lekker zelfverzekerd op stap, lekker luchtje op, mooie kleding
Rustig aan.![]()
Owh? Liever op DM/PM?quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb eigenlijk een veel groter probleem dan dit maarja, dit grijpt wel lekker aan om over te klagen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Als er niet rap iets gebeurt ga ik pitten"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin meer om welk meisje dan ook aan te spreken... De enkeling die mij kan enthousiasmeren (op dit moment helemaal weinig) kom ik nooit tegen...
De overige kan je even lekker oppervlakkig mee praten... Misschien zelfs zoenen... Maar verder gebeurt daar ook geen reet mee... Ik heb helemaal geen zin om daar moeite voor te doen.
Rustig aan.![]()
Dan laat je het ff lekker...quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin meer om welk meisje dan ook aan te spreken... De enkeling die mij kan enthousiasmeren (op dit moment helemaal weinig) kom ik nooit tegen...
De overige kan je even lekker oppervlakkig mee praten... Misschien zelfs zoenen... Maar verder gebeurt daar ook geen reet mee... Ik heb helemaal geen zin om daar moeite voor te doen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Het is geen wetenschap, het voelt goed en je doet het
Mja goed plan allicht... Tot bepaalde hoogte.quote:
De keerzijde is dat ik juist graag wel eens een keer wat intiemer contact krijg met een meisje.. Maakt me geen reet uit op welke manier als ik haar maar interessant kan vinden en 1-1 contact heb.
En als ik met dat idee blijf lopen dat gaat er niks gebeuren... Maar waarom zou dat opeens weg gaan?
Ik loop ook al 2 jaar rond met dagelijks / wekelijks met depressie aanvallen (laat ik het zo maar noemen) rond, dat gaat ook niet weg.
Tis niet goed dat ik nergens zin in heb....
Rustig aan.![]()
Ik kan je niet helpen, ik ben way te oud voor je...quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja goed plan allicht... Tot bepaalde hoogte.
De keerzijde is dat ik juist graag wel eens een keer wat intiemer contact krijg met een meisje.. Maakt me geen reet uit op welke manier als ik haar maar interessant kan vinden en 1-1 contact heb.
En als ik met dat idee blijf lopen dat gaat er niks gebeuren... Maar waarom zou dat opeens weg gaan?
Ik loop ook al 2 jaar rond met dagelijks / wekelijks met depressie aanvallen (laat ik het zo maar noemen) rond, dat gaat ook niet weg.
Tis niet goed dat ik nergens zin in heb....![]()
En dan nog ben ik geen..."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
T'is wel goed. Waarom niet? Fuck it.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja goed plan allicht... Tot bepaalde hoogte.
Tis niet goed dat ik nergens zin in heb....
Wat is het grootste medicijn?
Leven moet je leven, niet ontwijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:54 schreef Rawberry het volgende:
[..]
T'is wel goed. Waarom niet? Fuck it.Rustig aan.![]()
Ik zeg niet dat je moet sterven ook hé.quote:Op woensdag 9 januari 2013 05:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leven moet je leven, niet ontwijken.Wat is het grootste medicijn?
Goedemorgen, is dit de slowchat?
@Ziba: Ik zet vrouwen al een tijd niet meer op een voetstuk hoorEn opdringerig ben ik niet hoor, zou het juist iets meer mogen zijn nog.
Problemen met versieren heb ik niet eens zo meer.... wel problemen met een relatie krijgen, maar daar heb ik niet zo'n trek meer in. Dus geen probleem![]()
![]()
Geen trek? Hoe dat zo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:35 schreef Faxie het volgende:
Goedemorgen, is dit de slowchat?
@Ziba: Ik zet vrouwen al een tijd niet meer op een voetstuk hoorEn opdringerig ben ik niet hoor, zou het juist iets meer mogen zijn nog.
Problemen met versieren heb ik niet eens zo meer.... wel problemen met een relatie krijgen, maar daar heb ik niet zo'n trek meer in. Dus geen probleem"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Als je diepgang wil is het stapwereldje ook niet echt de plek om dat te zoeken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:45 schreef kingtoppie het volgende:
De overige kan je even lekker oppervlakkig mee praten... Misschien zelfs zoenen... Maar verder gebeurt daar ook geen reet mee... Ik heb helemaal geen zin om daar moeite voor te doen.Ja, ik generaliseer.![]()
Werkt toch niet voor me. Elke keer als ik gevoelens krijg word ik teleurgesteld. Laat dan maar. Wat losser leven nu vind ik prima.quote:![]()
Ontwijkingsgedrag, angst om te falen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Werkt toch niet voor me. Elke keer als ik gevoelens krijg word ik teleurgesteld. Laat dan maar. Wat losser leven nu vind ik prima.
Lijkt mij niet zo handig om daar je instelling op te baseren."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ik laat slechts wat principes vallen. Anders ben ik over 20 jaar nog vrijgezelquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ontwijkingsgedrag, angst om te falen.
Lijkt mij niet zo handig om daar je instelling op te baseren.En tot nu toe bevalt het me prima.
En blijkt het een slechte keus te zijn, jammer dan. Da's toch zo belangrijk altijd in dit topic? Dat je op je bek durft te gaan? De care-o-meter is heel erg laag momenteel. En dat had ik al veel eerder moeten hebben, zeg maar 10 jaar terug ofzo.![]()
Kun je niet wat afspreken met die enkeling? Als je ze niet tegenkomt bij het stappen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:45 schreef kingtoppie het volgende:
De overige kan je even lekker oppervlakkig mee praten... Misschien zelfs zoenen... Maar verder gebeurt daar ook geen reet mee... Ik heb helemaal geen zin om daar moeite voor te doen.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Northside het volgende:
Voor de mannen die willen weten hoe een vrouw aan te spreken: 100 tips!![]()
![]()
![]()
No pain no gain. Maar is wel zo. Soms moet je gewoon wat zaken anders doen omdat wat je doet niet lijkt te werken. En ja oefenen en falen af en toe hoort daar gewoon bij zoals met allesquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik laat slechts wat principes vallen. Anders ben ik over 20 jaar nog vrijgezelEn tot nu toe bevalt het me prima.
En blijkt het een slechte keus te zijn, jammer dan. Da's toch zo belangrijk altijd in dit topic? Dat je op je bek durft te gaan? De care-o-meter is heel erg laag momenteel. En dat had ik al veel eerder moeten hebben, zeg maar 10 jaar terug ofzo.we dan![]()
Daaromquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
No pain no gain. Maar is wel zo. Soms moet je gewoon wat zaken anders doen omdat wat je doet niet lijkt te werken. En ja oefenen en falen af en toe hoort daar gewoon bij zoals met alles![]()
![]()
Niet om het even, je moet doen wat je wil en als je even een pauze in wil lassen is dat jouw ding.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik laat slechts wat principes vallen. Anders ben ik over 20 jaar nog vrijgezelEn tot nu toe bevalt het me prima.
En blijkt het een slechte keus te zijn, jammer dan. Da's toch zo belangrijk altijd in dit topic? Dat je op je bek durft te gaan? De care-o-meter is heel erg laag momenteel. En dat had ik al veel eerder moeten hebben, zeg maar 10 jaar terug ofzo.
Maar ik had een collega, rond jouw leeftijd, die er net zo in stond. Hij had één of twee teleurstellende contacten achter de rug, qua dates. En daardoor was hij compleet ontgoocheld. Verder was hij gefrustreerd dat de kans dat hij iemands eerste vriend zou zijn nihil was geworden.
Wat ik daarmee wil zeggen: Je mag best uitgaan van wat je graag wil, van je gevoelens en dergelijke. Maar het leven is geen sprookje. En ook al laat je het nu los, wanneer je iemand ontmoet en er is een wederzijdse klik gaat het nog steeds niet vanzelf.
Ook dan zul je momenten van onzekerheid kennen, dat is heel normaal bij prille en ook latere relaties. Je hebt geen zekerheden en eigenlijk is dat juist de geruststelling, alles kan nog! We worden tegenwoordig hartstikke oud, je hebt nog heel veel tijd om met een leuke dame op stap te gaan. Laat de moed niet helemaal zakken.![]()
Vraag je me nu op een date?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet om het even, je moet doen wat je wil en als je even een pauze in wil lassen is dat jouw ding.
Maar ik had een collega, rond jouw leeftijd, die er net zo in stond. Hij had één of twee teleurstellende contacten achter de rug, qua dates. En daardoor was hij compleet ontgoocheld. Verder was hij gefrustreerd dat de kans dat hij iemands eerste vriend zou zijn nihil was geworden.
Wat ik daarmee wil zeggen: Je mag best uitgaan van wat je graag wil, van je gevoelens en dergelijke. Maar het leven is geen sprookje. En ook al laat je het nu los, wanneer je iemand ontmoet en er is een wederzijdse klik gaat het nog steeds niet vanzelf.
Ook dan zul je momenten van onzekerheid kennen, dat is heel normaal bij prille en ook latere relaties. Je hebt geen zekerheden en eigenlijk is dat juist de geruststelling, alles kan nog! We worden tegenwoordig hartstikke oud, je hebt nog heel veel tijd om met een leuke dame op stap te gaan. Laat de moed niet helemaal zakken.![]()
![]()
Ik wil niet pushen ofzo maar jullie kunnen best wel een leuk koppeltje zijnMaar erg scherp faxie! Elke keer zo doen en je hebt een meid (of meerdere
) binnen no-time
we dan![]()
Daar gaan we danWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dus -dat- is de manier om een vrouw te versieren? Overkomen als een wanhopig iemand door simpelweg alles wat vrouwelijk is om een date te vragen???quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Elke keer zo doen en je hebt een meid (of meerdere) binnen no-time
![]()
Vond het niet wanhopig overkomen eigenlijk. Gewoon scherp. Maar nee wanhopig overkomen lijkt me niet de juiste manierquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus -dat- is de manier om een vrouw te versieren? Overkomen als een wanhopig iemand door simpelweg alles wat vrouwelijk is om een date te vragen???
we dan![]()
Mwah, scherp was het niet. Wel een enthousiaste poging en dat is beter dan mopperen terwijl je zelf niks durft.![]()
Oke ik vond het scherp. Altijd mensen die stellen dat er nog hoop is e.d. (heel goed hoor daar niet van) maar ze willen zelf nooit de vriendin zijn van zo'n persoon/daten.. Vond het wel scherp op die manier dat hij dat vroeg en weer bevestigd wordt wat ik al dachtquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:52 schreef eefje801 het volgende:
Mwah, scherp was het niet. Wel een enthousiaste poging en dat is beter dan mopperen terwijl je zelf niks durft.(haalde ook een beetje eruit dat faxie dat ook op die manier zag aangezien je hem dus hoop gaf dus waarom kan jij die hoop niet zijn als het ware. Wil niet namens hem praten maar ik dacht dat hij zo dacht. Daarom vond ik het scherp)
we dan![]()
Is een hele simpele uitleg voor. Dat weet je namelijk liever niet allemaal van je date to be. Kan altijd nog. Niks lullig bedoeld tegenover Faxie maar da's wel hoe het meestal werkt. Iets subtieler en brutaler zijn is gewoon beter. (lees: DM, PM) Maar goed, ik ben al aan het daten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ik vond het scherp. Altijd mensen die stellen dat er nog hoop is e.d. (heel goed hoor daar niet van) maar ze willen zelf nooit de vriendin zijn van zo'n persoon/daten.. Vond het wel scherp op die manier dat hij dat vroeg en weer bevestigd wordt wat ik al dacht![]()
Wie weetquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus -dat- is de manier om een vrouw te versieren? Overkomen als een wanhopig iemand door simpelweg alles wat vrouwelijk is om een date te vragen???![]()
![]()
Kies er maar eentjequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Don't overdo it honey. Mag ik wel met je muzieksmaak daten anders?![]()
![]()
Wat levert dat in de praktijk nu feitelijk op, dan? Want als het antwoord daarop "een hoop" is, dan zouden we zomaar even dé (of op z'n minst één van de) ideale insteek voor als-versieren-niet-zo-makkelijk-gaat hebben gevonden...en dat wil er bij mij ook weer niet inquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
![]()
tssk lekker ding ben jij, beetje spelen met iemands gevoelens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef Faxie het volgende:
Ik maakte overigens maar een geintje hoor![]()
Dat zeg ik liever nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat levert dat in de praktijk nu feitelijk op, dan? Want als het antwoord daarop "een hoop" is, dan zouden we zomaar even dé (of op z'n minst één van de) ideale insteek voor als-versieren-niet-zo-makkelijk-gaat hebben gevonden...en dat wil er bij mij ook weer niet in![]()
Tja het is wel een oplossing, alleen dan moet je dus het principe van 'eerst relatie, dan seks' laten vallen. En ik denk dat velen hier daar niet toe bereid zijn. Dat was ik ook nooit namelijk.![]()
Date om het goed te maken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
tssk lekker ding ben jij, beetje spelen met iemands gevoelens.![]()
Hou je van Sigur Ros? Ik heb nog een kaartje over voor 21 feb![]()
![]()
Daten Fax?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat om het goed te maken?![]()
Zo gaat ie goed. Als je nog even kapt met die schaamtesmilies zal ik erover nadenkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat om het goed te maken?![]()
![]()
Terwijl mevrouw zelf knipoogsmileys hanteert.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zo gaat ie goed. Als je nog even kapt met die schaamtesmilies zal ik erover nadenken
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Haha sorry, ik vind die smileys leuk op een foute manierquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zo gaat ie goed. Als je nog even kapt met die schaamtesmilies zal ik erover nadenken![]()
![]()
zo zo, hard to get hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zo gaat ie goed. Als je nog even kapt met die schaamtesmilies zal ik erover nadenken![]()
![]()
Ben bang dat ik rock nog steeds in een categorie of vijf indeel, maar zal eens luisterenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
IDM, maar dat moet je liggenPost-rock anders.
![]()
![]()
Brotip: excuseer je nergens voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha sorry, ik vind die smileys leuk op een foute manier![]()
![]()
:$ is echt de ergstequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terwijl mevrouw zelf knipoogsmileys hanteert.![]()
![]()
"mevrouw" nog wel, de liefde spat van het scherm vanavond. En klopt!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terwijl mevrouw zelf knipoogsmileys hanteert.![]()
Ik vind Sigur Ross wel leuk voor een keerquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je een mooie dame was had ik je wel gevraagd![]()
![]()
Die gebruik ik op een campy manier. Dan mag het toch?quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
:$ :$: :$ :$quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die gebruik ik op een campy manier. Dan mag het toch?![]()
Ik ben vrij letterlijk in die dingen, Fax hoeft zich nergens voor te schamen. Zo moet je dat lezen.
En Sigur Ross klinkt wel lekker ja!![]()
Ieder mens heeft zijn zwakke plekken. Stiekem schaam ik mij daar ook wel voor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:56 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben vrij letterlijk in die dingen, Fax hoeft zich nergens voor te schamen. Zo moet je dat lezen.
En Sigur Ross klinkt wel lekker ja!![]()
![]()
Sigur-ros, Mogwai, Godspeed you black emperor, God is an astronaut, Mono, begin daar maar meequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik rock nog steeds in een categorie of vijf indeel, maar zal eens luisteren
Zie het als voornamelijk instrumentale rock met een alternatieve opbouw, meer gebaseerd op het toewerken naar een climax en muren van gitaargeluid. Begint rustig, eindigt met een knal. Lange nummers ook.
Sorry voor het offtopic. Er is een post-rock topic overigens![]()
![]()
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, hè.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zeg ik liever niet![]()
Tja het is wel een oplossing, alleen dan moet je dus het principe van 'eerst relatie, dan seks' laten vallen. En ik denk dat velen hier daar niet toe bereid zijn. Dat was ik ook nooit namelijk.
En dat stadium ben ik (goed, onbewust, dat dan weer wel) al lang voorbij. Dus nu nog láten vallen kan al niet meer![]()
![]()
Ze komen ook in Hilvarenbeek op zo'n nieuw festival in Juni dacht ik. Loopt een topic over, Best kept secrets.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind Sigur Ross wel leuk voor een keer![]()
Ben van de pre-internet generatie, daar schuif ik het graag opquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ieder mens heeft zijn zwakke plekken. Stiekem schaam ik mij daar ook wel voor.(en daar ging weer een knipoog!)
![]()
Tja ik was dat stadium nog niet voorbij dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, hè.
En dat stadium ben ik (goed, onbewust, dat dan weer wel) al lang voorbij. Dus nu nog láten vallen kan al niet meer![]()
Lekkere muziek om bij wakker te worden dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sigur-ros, Mogwai, Godspeed you black emperor, God is an astronaut, Mono, begin daar maar mee
Zie het als voornamelijk instrumentale rock met een alternatieve opbouw, meer gebaseerd op het toewerken naar een climax en muren van gitaargeluid. Begint rustig, eindigt met een knal. Lange nummers ook.
Daarmee niet gezegd hebbende dat het niet hebben van dergelijke principes in alle gevallen veel helpt, hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik was dat stadium nog niet voorbij dus.
Maar het is ook maar net waar je op een bepaald moment zin in hebt.![]()
Ligt eraan. Kan extreem luid zijn, maar ook veel bands die juist rustige muziek maken, al dan niet met strijkers.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lekkere muziek om bij wakker te worden dus.
Hammock valt onder ambient-rock, een vorm van post rockDa's wel lekker om relaxed wakker mee te worden
![]()
![]()
Die principes hebben me meerdere keren in de weg gezeten... lees; niet ingaan op overduidelijke versierpogingen voor een avontuurtje. Want ze 'waren mijn type niet' tja...quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daarmee niet gezegd hebbende dat het niet hebben van dergelijke principes in alle gevallen veel helpt, hoor
Maar het is ook maar net waar je op een bepaald moment zin in hebt.![]()
Dat is ook precies wat ik al dacht dat je bedoelde, hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die principes hebben me meerdere keren in de weg gezeten... lees; niet ingaan op overduidelijke versierpogingen voor een avontuurtje. Want ze 'waren mijn type niet' tja...
Ik heb overigens geen last van overduidelijke versierpogingen, voor een avontuurtje of anderszins, laat dat even duidelijk zijn, maar het ging me er maar om dat wat die principes betreft de praktijk voor mij ook anders uitgepakt heeft.![]()
Deze man heeft gelijk. Waarschijnlijk de beste tip van de laatste 3 pagina's, dus ik herhaal hem nog maar even.quote:Ja, ik generaliseer.![]()
Ik de laatste jaren ook niet gek genoeg. Vroeger wel, maar toen was ik echt een stille verlegen jongen ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik al dacht dat je bedoelde, hoor.
Ik heb overigens geen last van overduidelijke versierpogingen, voor een avontuurtje of anderszins, laat dat even duidelijk zijn, maar het ging me er maar om dat wat die principes betreft de praktijk voor mij ook anders uitgepakt heeft.![]()
Ik sta overigens wel nog steeds open voor een relatie, maar ik ga het niet meer de prioriteit maken.![]()
Oke sorry zal het niet meer doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef Northside het volgende:
[..]
Deze man heeft gelijk. Waarschijnlijk de beste tip van de laatste 3 pagina's, dus ik herhaal hem nog maar even.![]()
![]()
Ik vermoed ergens in februari. Dan hebben we tenminste een bank en wat meer meubels.quote:
Ik ken iemand die vroeger ook erg sterke principes had en een beetje was zoals jij. Hij was één keer los gekomen en een half jaar later woonde die samen. Just saying.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die principes hebben me meerdere keren in de weg gezeten... lees; niet ingaan op overduidelijke versierpogingen voor een avontuurtje. Want ze 'waren mijn type niet' tja...
Een relatie hoeft het doel niet te zijn, beter niet zelfs. Maar daarom hoef je nog niet uit te sluiten dat het gebeurt.
Ik denk dus dat je helemaal de goede kant op gaat zo.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vermoed ergens in februari. Dan hebben we tenminste een bank en wat meer meubels.
[..]
Ik ken iemand die vroeger ook erg sterke principes had en een beetje was zoals jij. Hij was één keer los gekomen en een half jaar later woonde die samen. Just saying.
Een relatie hoeft het doel niet te zijn, beter niet zelfs. Maar daarom hoef je nog niet uit te sluiten dat het gebeurt.
Ik denk dus dat je helemaal de goede kant op gaat zo.![]()
![]()
Is ook wel gelijk een praktische tip, want je kan het vrij makkelijk veranderenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef Northside het volgende:
[..]
Deze man heeft gelijk. Waarschijnlijk de beste tip van de laatste 3 pagina's, dus ik herhaal hem nog maar even.![]()
![]()
Vrouwen zouden toch op zo'n goede smaak af moeten komen als bijen op honing.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sigur-ros, Mogwai, Godspeed you black emperor, God is an astronaut, Mono, begin daar maar mee
Bobje voelt zich al aangetrokkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwen zouden toch op zo'n goede smaak af moeten komen als bijen op honing.![]()
![]()
Dat valt heel erg tegenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwen zouden toch op zo'n goede smaak af moeten komen als bijen op honing.![]()
![]()
Dat is pure wanhoopquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bobje voelt zich al aangetrokken![]()
Jij telt niet denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bobje voelt zich al aangetrokken![]()
![]()
Ik geloof dat ik die kerel ook ken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ken iemand die vroeger ook erg sterke principes had en een beetje was zoals jij. Hij was één keer los gekomen en een half jaar later woonde die samen. Just saying.
Ik denk dus dat je helemaal de goede kant op gaat zo.
Wel een mooi verhaal, uiteindelijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Fokker?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die kerel ook ken.
Wel een mooi verhaal, uiteindelijk.![]()
Nee want die zie ik nooitquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je niet wat afspreken met die enkeling? Als je ze niet tegenkomt bij het stappen.
En waar dan wel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef Northside het volgende:
[..]
Als je diepgang wil is het stapwereldje ook niet echt de plek om dat te zoeken.
In de andere wereldjes kom ik helemaal nauwelijks in contact.Rustig aan.![]()
Meh, facebook?quote:Maar hoe begin je zoiets.
Bijbaan.quote:En waar dan wel?
In de andere wereldjes kom ik helemaal nauwelijks in contact.![]()
![]()
Ik werk zat op dit moment.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meh, facebook?Maar hoe begin je zoiets.
[..]
Bijbaan.Rustig aan.![]()
Hoezo kom je in het stapwereldje geen diepgang tegen? Dat lijkt me een vooroordeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is zo. Via vrienden dan? Geen idee eigenlijk. Soms zit je in van die situaties dat je weinig nieuwe mensen leert kennen, echt leert kennen.quote:![]()
Heb ik al wel een best lange periode eigenlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is zo. Via vrienden dan? Geen idee eigenlijk. Soms zit je in van die situaties dat je weinig nieuwe mensen leert kennen, echt leert kennen.Rustig aan.![]()
Na de puberteit wordt dat ook steeds lastiger vind ik, tenzij je met een nieuwe studie begint of zo. Studentenvereniging.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb ik al wel een best lange periode eigenlijk.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:13 schreef debeterebob het volgende:
Hoezo kom je in het stapwereldje geen diepgang tegen? Dat lijkt me een vooroordeel.Dronkemanspraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb aan het stappen geen hechte contacten overgehouden.
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:13 schreef debeterebob het volgende:
Hoezo kom je in het stapwereldje geen diepgang tegen? Dat lijkt me een vooroordeel.Ik ben de afgelopen 3 jaar warschijnlijk 150-200x uitgeweest ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het geen vooroordeel noemen.Rustig aan.![]()
175 x in 3 jaar 1 keer per week ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 3 jaar warschijnlijk 150-200x uitgeweest ofzo.
Laten we het geen vooroordeel noemen.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja miste de 3 jaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
50 weken per jaar eh
Iets mee dan 1x gemiddeld per week is echt wel te halen.1 keer per week dus
Ik zwaai naar dieren.![]()
Makkelijk vroeger standaart vrijdag en zaterdag, en dan zondag eten met zijn allen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
50 weken per jaar eh
Iets mee dan 1x gemiddeld per week is echt wel te halen.Ik zwaai naar dieren.![]()
Dat lijkt me wel redelijk duur steeds uit eten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Makkelijk vroeger standaart vrijdag en zaterdag, en dan zondag eten met zijn allen.Rustig aan.![]()
Ik leende alles wat ik kon plus bij baantje, maja praat ik over bijna 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel redelijk duur steeds uit eten.
Nu is het ook wel anders hoor druk met me huisje aan het inrichten, al me kameraden hebben een vriendin of wonen al samen.Ik zwaai naar dieren.![]()
Tsja, het kan ook zijn dat ik al die jaren pech heb gehad en alleen bier & tieten mensen tegenkwam in de kroeg...quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:13 schreef debeterebob het volgende:
Hoezo kom je in het stapwereldje geen diepgang tegen? Dat lijkt me een vooroordeel.
Ja, ik generaliseer.![]()
Studie, werk, sport, hobby, internet. Je hebt clubjes en verenigingen voor vrijwel alles. Zelf vond ik lezingen vaak interessant toen ik op de uni zat. 's Avonds, gratis, leuke onderwerpen, gelijkgestemde mensen. Ideaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
En waar dan wel?
In de andere wereldjes kom ik helemaal nauwelijks in contact.Ja, ik generaliseer.![]()
Studie doe ik op het moment niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Studie, werk, sport, hobby, internet. Je hebt clubjes en verenigingen voor vrijwel alles. Zelf vond ik lezingen vaak interessant toen ik op de uni zat. 's Avonds, gratis, leuke onderwerpen, gelijkgestemde mensen. Ideaal.
Werk.. Ik heb geen jonge collega's ofzo dus dat werkt ook niet, klantcontact is altijd erg kort, 10 seconden gemiddeld ofzo dan naar het volgende adres.
Sportschool zijn alleen gasten bezig achterin... De dames die er zijn wil ik niet gaan zitten lastigvallen eerlijk gezegd, dus de kans dat ik in een natuurlijke situatie om een dame aan te spreken komt in de sportschool ook niet echt voor. Verder hardlopen tjah dat spreekt ook voor zich, ook erg individueel.
Internet... Misschien.
Studentenvereniging wil ik nog wel doen.Rustig aan.![]()
Toch maar weer een studie gaan doen dan lijkt me."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Hmm..
Een vrouw vandaag met 2 kids op de bank (knap wel) raakte me nog een klein beetje ongemakkelijk aan op mijn arm.
Geweldig dat soort aanrakingen
Rustig aan.![]()
Als versierpoging?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm..
Een vrouw vandaag met 2 kids op de bank (knap wel) raakte me nog een klein beetje ongemakkelijk aan op mijn arm.
Geweldig dat soort aanrakingen![]()
![]()
Hoe moet ik dat ruiken?quote:
Je laat er wel mee blijken dat je iemand mag in ieder geval, voor een onbekende is dat best goed gedaan.
Wel leuke vrouw.Rustig aan.![]()
Stiefpapa kingtoppie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat ruiken?
Je laat er wel mee blijken dat je iemand mag in ieder geval, voor een onbekende is dat best goed gedaan.
Wel leuke vrouw.![]()
![]()
Ik wil geen kinderen, maar off-topic.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wij kunnen er ook ''papa kingtoppie'' van maken samen Straw![]()
![]()
Ja, sorry. Dit vind ik quote waardig, om je attitude.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ventje, ik ben vrijgezel gelukkig.. Of ik me wil laten uitwonen door 1 of 10 man, neger of geen neger, per week of per jaar is MIJN keus en jij hebt daar helemaal NIKS mee te maken![]()
En ze heeft helemaal gelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, sorry. Dit vind ik quote waardig, om je attitude.![]()
Keer wat drinken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen, maar off-topic.
Ik zwaai naar dieren.![]()
Maak er nog SMART-doelstellingen bij ook johquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ok prima, duidelijk verhaal dit.
Wil dat soort dingen toch eigenlijk wel 1x per 4 maanden meemaken ofzo.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Zegt wmb voldoende over veel mensen; "ja natuurlijk komt het goed, op elk potje past een dekseltje hoor, maar mijn potje heeft wel een heeeeeeeeeeeeeeeeel andere sluiting dan jouw dekseltje, dus blijf maar een eind uit de buurt en maak je alsjeblieft geen illusies."quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ik vond het scherp. Altijd mensen die stellen dat er nog hoop is e.d. (heel goed hoor daar niet van) maar ze willen zelf nooit de vriendin zijn van zo'n persoon/daten.. Vond het wel scherp op die manier dat hij dat vroeg en weer bevestigd wordt wat ik al dacht(haalde ook een beetje eruit dat faxie dat ook op die manier zag aangezien je hem dus hoop gaf dus waarom kan jij die hoop niet zijn als het ware. Wil niet namens hem praten maar ik dacht dat hij zo dacht. Daarom vond ik het scherp)
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 10-01-2013 01:26:36 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Zag deze toevallig gequote bij een ander en wou er toch even op reageren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke ik vond het scherp. Altijd mensen die stellen dat er nog hoop is e.d.maar ze willen zelf nooit de vriendin zijn van zo'n persoon/daten..
Maar dat is toch niet raar? Ik heb vrienden die echt schatten van mensen zijn, maar niet bij mij passen voor een relatie. Terwijl ze echt niet zo raar zijn dat niemand bij hen zou passen. Dus er is zeker hoop, maar idd dan niet bij mij.![]()
Goede quote.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, sorry. Dit vind ik quote waardig, om je attitude.![]()
Ik vind het ook niet raar. Begrijp het ook wel. Maar het is wel typerend dat het altijd gezegd wordt door mensen die zelf niet met hem/haar zouden willenquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zag deze toevallig gequote bij een ander en wou er toch even op reageren.
Maar dat is toch niet raar? Ik heb vrienden die echt schatten van mensen zijn, maar niet bij mij passen voor een relatie. Terwijl ze echt niet zo raar zijn dat niemand bij hen zou passen. Dus er is zeker hoop, maar idd dan niet bij mij.In sommige gevallen is het gewoon (of lijkt het) wel wat gegeven hoop te zijn op basis van lucht. En ik las in eefje haar post ook minder dat trouwens hoor, vond het een lieve en realistische post.
we dan![]()
Natuurlijk is het lucht, want niemand kan de toekomst voorspellen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet raar. Begrijp het ook wel. Maar het is wel typerend dat het altijd gezegd wordt door mensen die zelf niet met hem/haar zouden willenIn sommige gevallen is het gewoon (of lijkt het) wel wat gegeven hoop te zijn op basis van lucht. En ik las in eefje haar post ook minder dat trouwens hoor, vond het een lieve en realistische post.
Maar dat is vaak zo met van die 'nice words' om iemand wat op te vrolijke
Zou raar zijn als alleen de mensen die daadwerkelijk met je zou willen dat zouden zeggen
"He jij krijgt vast wel een leuke vriendin, misschien moeten wij eens gaan daten"![]()
![]()
Zou wel een keer een leuke draai eraan geven hehequote:Op donderdag 10 januari 2013 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het lucht, want niemand kan de toekomst voorspellen.
Maar dat is vaak zo met van die 'nice words' om iemand wat op te vrolijke
Zou raar zijn als alleen de mensen die daadwerkelijk met je zou willen dat zouden zeggen
"He jij krijgt vast wel een leuke vriendin, misschien moeten wij eens gaan daten"
we dan![]()
Dat zou ik eerlijk gezegd fantastisch vinden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"He jij krijgt vast wel een leuke vriendin, misschien moeten wij eens gaan daten"![]()
![]()
De kans dat dat gebeurt...quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zou ik eerlijk gezegd fantastisch vinden.![]()
![]()
Dat verbaast me dan weer niks.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zou ik eerlijk gezegd fantastisch vinden.
Al besloten wat je gaat doen?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Hoeft er in ieder geval zelf geen actie voor te ondernemen. Wordt hem dan in de schoot geworpen.quote:![]()
Dat zijn dan ook enkel loze uitspraken waar je verder geen enkele waarde aan moet hechten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:10 schreef De_Pel het volgende:
Zegt wmb voldoende over veel mensen; "ja natuurlijk komt het goed, op elk potje past een dekseltje hoor, maar mijn potje heeft wel een heeeeeeeeeeeeeeeeel andere sluiting dan jouw dekseltje, dus blijf maar een eind uit de buurt en maak je alsjeblieft geen illusies."Ja, ik generaliseer.![]()
Is niet groot. Meisjes zeggen standaard dat je lief bent en wel een vriendinnetje vindt, maar echt menen doen ze dat volgens mij niet.quote:Ik heb niet echt een keuze.quote:![]()
Niet iedereen meent het nee. Maar de wereld hangt aan elkaar van zulke kleine leugentjes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Is niet groot. Meisjes zeggen standaard dat je lief bent en wel een vriendinnetje vindt, maar echt menen doen ze dat volgens mij niet.
[..]
Ik heb niet echt een keuze.
Men doet gewoon liever aardig tegen elkaar om de onderlinge banden goed te houden of beter te maken. Zulke kleine dingen zijn niet altijd gemeend.
Als een meisje zegt: "Je bent een enorm leuke jongen, ik kan niet geloven dat je nog geen vriendinnetje hebt" zeggen ze dat vaak om aardig te zijn. Neem niet alles te letterlijk wat mensen zeggen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kloptquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Is niet groot. Meisjes zeggen standaard dat je lief bent en wel een vriendinnetje vindt, maar echt menen doen ze dat volgens mij niet.![]()
![]()
Ze zullen vast wel menen dat ze denken dat je goed zou zijn voor een meisje. Ze zeggen toch nergens dat ze zelf met je willen daten als ze dat zeggen?![]()
Was je liever maagd gebleven als je van te voren had geweten dat ze niet bij je bleef?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik al dacht dat je bedoelde, hoor.
Ik heb overigens geen last van overduidelijke versierpogingen, voor een avontuurtje of anderszins, laat dat even duidelijk zijn, maar het ging me er maar om dat wat die principes betreft de praktijk voor mij ook anders uitgepakt heeft.
Ik kan heel vaak indenken dat iemand wel een vriendinnetje vindt, omdat ze uiterlijk/karakter ofzo mee hebben, maar wil er dan ook aan toevoegen dat dat niet gaat als je leven bestaat uit eten/werken/slapen en maar blijft wachten op dat droommeisje die uit de lucht komt vallen.
Een keer gezegd en gemeend en die persoon nam ook initiatief om de hort op te gaan en was gewoonen daar woon ik nou samen mee
![]()
![]()
Je hebt een hele duidelijke keuze. Enige punt is of je durft of niet.quote:
Wil je blijven hangen in je kut leventje of wil je stappen ondernemen om het een leuke leventje te maken.
Miss wel de belangrijkste keuze uit je leven. En jij, alleen jij kan die stap nemen.
Dit is het moment om actie te ondernemen!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Benzin is gewoon passief en dúrft geen keuze te maken, uit angst dat hij alleen komt te staan.
Benzin je hebt dan dus wel een keuze; je kiest ervoor nog niet te kiezen![]()
Dit gaat over iets andersquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin is gewoon passief en dúrft geen keuze te maken, uit angst dat hij alleen komt te staan.
Benzin je hebt dan dus wel een keuze; je kiest ervoor nog niet te kiezen
Hij moet zich op iets laten testen waar hij mogelijk een vorm van heeft.
Gedachte van meerdere mensen die daar beroepsmatig mee te maken hebben.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nee dat is met alles zo. daar durft hij ook niet voor te kiezen want dan laten zijn ouders hem vallen en professionele hulp betekent dat ie gek is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit gaat over iets anders
Gedachte van meerdere mensen die daar beroepsmatig mee te maken hebben.
Persoonlijk vind ik dat hij dan waardeloze ouders heeft, en denken dat je gek bent is zelf een beetje gek, maar dat terzijde..![]()
Precies, alleen het is geen keuze, het is een noodgedwongen situatie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee dat is met alles zo. daar durft hij ook niet voor te kiezen want dan laten zijn ouders hem vallen en professionele hulp betekent dat ie gek is.![]()
Nou lagen we niet langs elkaar praten. Meerdere mensen zeggen beroepsmatig dat de kans erg groot is dat Benzin een vorm van autisme heeft.
Echter!!! Moet hij zich daar op laten testen, stel dat het zo is kunnen ze bepalen in welke maten en op welke manier hij begeleid kan worden.
Voordeel van autisme is het een aangeboren afwijking en is hij dus niet gek. Tevens vind ik de ouders discussie een ongelend kut excuus.
De keuze is heel simpel. Lekker door blijven leven met dit kut leventje. Of de keuze maken en zich te laten testen en kijken wat er uit komt met grote kans op een beter en fijner leven.
Hij geeft zelf al aan dat hij heel veel herkend in zich zelf als hij zoekt op wat autisme is enz.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Noodgedwongen. Dus in een andere situatie zou je het je ouders wel melden en hulp zoeken? En misschien ben je wel juist 'gek' als je geen hulp accepteert als je dat heel nodig hebt. Misschien ben je dan wel veel gekker dan de rest aangezien je er dan voor kiest om je leven extra moeilijk te maken (minder kans op vooruitgang e.d.). Als je goed kan nadenken dan kan je toch het onderscheid maken tussen 'ik heb het gevoel dat ik dan gek ben' (gevoel) en 'ik heb het wel nodig en ze zijn niet gek maar hebben gewoon hulp nodig' (rationeel). Je laat je zo door je gevoel leiden wat juist dom is aangezien het ervoor zorgt dat je geen hulp accepteert blijkbaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Precies, alleen het is geen keuze, het is een noodgedwongen situatie.we dan![]()
Eensquote:De keuze is heel simpel. Lekker door blijven leven met dit kut leventje. Of de keuze maken en zich te laten testen en kijken wat er uit komt met grote kans op een beter en fijner leven.![]()
![]()
oh daar ben ik het mee eens. Als je al niet eens een ander broodje durft te kiezen in je lunchpauze..quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:52 schreef ook_gek het volgende:
Nou lagen we niet langs elkaar praten. Meerdere mensen zeggen beroepsmatig dat de kans erg groot is dat Benzin een vorm van autisme heeft.
Echter!!! Moet hij zich daar op laten testen, stel dat het zo is kunnen ze bepalen in welke maten en op welke manier hij begeleid kan worden.
Voordeel van autisme is het een aangeboren afwijking en is hij dus niet gek. Tevens vind ik de ouders discussie een ongelend kut excuus.
De keuze is heel simpel. Lekker door blijven leven met dit kut leventje. Of de keuze maken en zich te laten testen en kijken wat er uit komt met grote kans op een beter en fijner leven.
Hij geeft zelf al aan dat hij heel veel herkend in zich zelf als hij zoekt op wat autisme is enz.
Maar hij komt er nog wel eens achter, Als hij zo doorgaat zal hij uiteindelijk toch wel een (definitieve) keuze maken want ik kan me niet voorstellen dat je zo op die manier kunt leven![]()
Ik ben van mening dat Benzin zelf wat meer inzet moet gaan tonen.
Heb al aangegeven dat hij eens moet gaan google op autisme. En dan zoeken naar kenmerken maar ook naar leren leven met.
Miss in de topic reeks autisme (is die er? ) van R&P eens rond vragen, zijn verhaal doen wat hij herkend in zich zelf qua autisme. En vragen om wat tips.
En zich echt laten testen om te zien wat er uit komt. Dit kan gewoon buiten zijn ouders om.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
En dan? Als hij autisme heeft dan is dat enkel een extra reden voor hem om maar niks meer te proberen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit gaat over iets anders
Gedachte van meerdere mensen die daar beroepsmatig mee te maken hebben.
Dat de oorzaak achterhalen een eerste stap is ontkom je niet aan, maar vooral zijn angsten en gebrek aan zelfredzaamheid zijn prominent, dus als hij daar hulp voor kan krijgen... zijn pestverleden verwerken zou ook geen slecht idee zijn.![]()
Het gaat erom dat ie ergens hulp zoekt. En vanuit zo'n test zou hij misschien makkelijker de juiste hulp kunnen vinden.
Het is al duidelijk dat ie niets uit zichzelf gaat doen/veranderen.
Dus de keuze is of hulp zien te vinden (in welke vorm dan ook) of lekker blijven leven zoals ie nu doet vol ellende.![]()
Ja is ook zo, maar ik weet niet of hem aansturen op het zich laten testen voor asperger de juiste manier is, aangezien benzin niets liever dan normaal wil zijn. Maar misschien is het juist wel goed als hij zich daar na een diagnose niet meer aan vast kan houden. Confronterend is het natuurlijk wel, omdat het ook betekent dat een van zijn ouders mogelijk een vorm heeft van autisme.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat erom dat ie ergens hulp zoekt. En vanuit zo'n test zou hij misschien makkelijker de juiste hulp kunnen vinden.
Het is al duidelijk dat ie niets uit zichzelf gaat doen/veranderen.
Dus de keuze is of hulp zien te vinden (in welke vorm dan ook) of lekker blijven leven zoals ie nu doet vol ellende.![]()
Vaak slaat het toch een generatie over? Tenminste dat zie ik in mijn familie eigenlijk terug. Of tenminste niet vader op zoon, maar wel opa, kleinzoon, neef daarvan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja is ook zo, maar ik weet niet of hem aansturen op het zich laten testen voor asperger de juiste manier is, aangezien benzin niets liever dan normaal wil zijn. Maar misschien is het juist wel goed als hij zich daar na een diagnose niet meer aan vast kan houden. Confronterend is het natuurlijk wel, omdat het ook betekent dat een van zijn ouders mogelijk een vorm heeft van autisme.
Hij moet gaan accepteren dat hij niet normaal is en dat dat helemaal niet erg is.![]()
Hmm ik dacht altijd dat het van ouder op kind was. Maar zou best kunnen wat je zegt hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaak slaat het toch een generatie over? Tenminste dat zie ik in mijn familie eigenlijk terug. Of tenminste niet vader op zoon, maar wel opa, kleinzoon, neef daarvan.
Hij moet gaan accepteren dat hij niet normaal is en dat dat helemaal niet erg is.![]()
Wat ik begrepen heb en wat je hier ziet is dat hij heel erg worstelt met de hele wereld. En hoe graag hij ook wilt, hoe goed die zijn best ook doet, hij het niet voor elkaar krijgt om het te begrijpen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan? Als hij autisme heeft dan is dat enkel een extra reden voor hem om maar niks meer te proberen.
De oorzaak kan mogelijk door een vorm van autisme komen. Ik heb onlangs een date gehad en zij begeleid mensen met autisme. De simpele dingen die wij makkelijk kunnen onderscheiden kunnen zij niet. Ze krijgen teveel prikkels die ze niet kunnen verwerken en komen zo in gevecht met hun zelf. Mooi voorbeeld is een ei koken. Een ei koken gaat volgens vaste regels. Wanneer of hoe laat je het ook doet, dat is altijd het zelfde.
Leuk genoeg gebruikte Benzin precies het zelfde voorbeeld.
Met de juiste begeleiding leren ze wel om te gaan met de vele prikkels en gaan ze de "wereld" een stuk beter begrijpen en leren ze er mee om gaan ipv vechten.Ooit wel eens aan gedacht dat het pestverleden helemaal niet heeft bestaan op in zijn hoofd na? Ga maar na, iedereen hier in dit topic is gemeen tegen hem! De hele wereld is tegen hem, dit zijn letterlijke uitspraken van Benzin. Is het niet mogelijk dat door gebrek aan filteren hij gedrag van mensen heel anders heeft geïnterpreteerd?quote:Dat de oorzaak achterhalen een eerste stap is ontkom je niet aan, maar vooral zijn angsten en gebrek aan zelfredzaamheid zijn prominent, dus als hij daar hulp voor kan krijgen... zijn pestverleden verwerken zou ook geen slecht idee zijn.
Het is een sugestie he!
Maar goed stel hij heeft een vorm van autisme, en hij leert daar mee om te gaan, dan zal zijn vertrouwen en zelfstandigheid ook gaan groeien.
Echter moet! Hij zich eerst laten testen. Pas als de uitslag er is kan je verder kijken hoe of wat
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb en wat je hier ziet is dat hij heel erg worstelt met de hele wereld. En hoe graag hij ook wilt, hoe goed die zijn best ook doet, hij het niet voor elkaar krijgt om het te begrijpen.
De oorzaak kan mogelijk door een vorm van autisme komen. Ik heb onlangs een date gehad en zij begeleid mensen met autisme. De simpele dingen die wij makkelijk kunnen onderscheiden kunnen zij niet. Ze krijgen teveel prikkels die ze niet kunnen verwerken en komen zo in gevecht met hun zelf. Mooi voorbeeld is een ei koken. Een ei koken gaat volgens vaste regels. Wanneer of hoe laat je het ook doet, dat is altijd het zelfde.
Leuk genoeg gebruikte Benzin precies het zelfde voorbeeld.
Met de juiste begeleiding leren ze wel om te gaan met de vele prikkels en gaan ze de "wereld" een stuk beter begrijpen en leren ze er mee om gaan ipv vechten.
[..]
Ooit wel eens aan gedacht dat het pestverleden helemaal niet heeft bestaan op in zijn hoofd na? Ga maar na, iedereen hier in dit topic is gemeen tegen hem! De hele wereld is tegen hem, dit zijn letterlijke uitspraken van Benzin. Is het niet mogelijk dat door gebrek aan filteren hij gedrag van mensen heel anders heeft geïnterpreteerd?
Het is een sugestie he!
Maar goed stel hij heeft een vorm van autisme, en hij leert daar mee om te gaan, dan zal zijn vertrouwen en zelfstandigheid ook gaan groeien.
Echter moet! Hij zich eerst laten testen. Pas als de uitslag er is kan je verder kijken hoe of wat![]()
![]()
Niemand is normaal, en bij de 1 is het wat erger dan bij de ander en dat is helemaal niet erg!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
Hij moet gaan accepteren dat hij niet normaal is en dat dat helemaal niet erg is.
Ik zelf heb dislecty, dit heeft grote gevolgen gehad op school. In mijn tijd werd je als dom bestempelt. Het is dat mijn moeder is blijven zeulen van arts naar arts tot ik bij een vrouw uit kwam die mij getest heeft op dislecty. Toen het vermoede gerezen was dat ik daar een vorm van had heb ik verschillende onderzoeken gehad.
Mede daar door ben ik op een school voor sleciaal onderwijs gekomen (lom school) kleinere klassen, meer uitleg met als gevolg dat ik naar een normale middelbare school kon en daar zeer goede cijfers behaalde.
Ik heb leren leven met mijn beperking, sterker nog! Ze hebben mij geleerd gebruik te maken van mijn dislecty.
Anders zijn is niet raar, gek of erg. Je moet er mee leren leven!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Wel vreemd dat mensen die dat hebben het zelden goed kunnen typen, terwijl het zo vaak terugkomt in hun leven
Maar mbt je punt. Een stempeltje (om het maar zo te noemen) kan je gewoon helpen om de juiste hulp te krijgen waardoor je het allemaal wat beter begrijpt en ermee om kan gaan. En vanuit daar je te ontwikkelen.![]()
Ja en het ergste is dat de spelling controle er anders over denkt dan google of de officiele site. Dus ik ben nu ook het spoor bijsterquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:
Wel vreemd dat mensen die dat hebben het zelden goed kunnen typen, terwijl het zo vaak terugkomt in hun levenPrecies! Mij vertelde ze altijd dat ik net iets naast het spoor reed. En dat ze mij gingen helpen om mij in het spoor te krijgen zodat het allemaalquote:Maar mbt je punt. Een stempeltje (om het maar zo te noemen) kan je gewoon helpen om de juiste hulp te krijgen waardoor je het allemaal wat beter begrijpt en ermee om kan gaan. En vanuit daar je te ontwikkelen.
Flexibel gaat verlopen.
Benzin, de locomotief of zoek naar het juiste spoor.
Ik hoor een boek aankomen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dan had ik waarschijnlijk nog alles hetzelfde gedaan. Zonder er té diep op in te willen gaan heb ik van sommige dingen in die periode meer genoten dan van andere, maar evengoed had ik het niet willen missen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Was je liever maagd gebleven als je van te voren had geweten dat ze niet bij je bleef?![]()
hoezo principes? dat begrijp ik even niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
als ik naar mezelf kijk heb ik meer vrouwen afgewezen dan dat ik er op ingegaan ben, puur omdat ze mijn type niet waren. overal maar op ingaan, neuken om het neuken, vind ik iets zeggen over hoe graag iemand wil, de mate van wanhopigheid van iemand, zwaar onaantrekkelijk.
van de andere kant, mijn beste vriend (36) is net zoals jullie. 2 vrouwen gehad in zijn leven, verder nooit wat. durft nog minder dan niks, en hij heeft nu een vriendin, die hij overigens niet echt zelf versierd heeft, een andere vriend van me heeft hun 2 aan elkaar gekoppeld nota bene. ben erg erg blij voor hem want hij is merkbaar vrolijker, maar als ik het rationeel bekijk denk ik dat het niets gaat worden in the long run. zij is net gescheiden, heeft nog een huis met haar ex, 2 kinderen ouder dan 5 (de leeftijd waarop ze net wat bewuster worden), en een afstand van zo'n 200km.
vlak na de eerste date begon die vriend van me al over verhuizen, en dat ie wel kinderen wilde etc. fucking 3 uur nadat ze elkaar ontmoet hadden. en dat vind ik ergens best wel triestig, als je zo graag wilt dat alles ondergeschikt raakt aan het hebben van die relatie. bijna ziekelijk, zo'n obsessie.![]()
Oh die loopt iets te hard , en ik denk dat je hem straks op mag vangen. Ze zeggen niet voor niets hardlopers zijn doodlopers.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo principes? dat begrijp ik even niet.
als ik naar mezelf kijk heb ik meer vrouwen afgewezen dan dat ik er op ingegaan ben, puur omdat ze mijn type niet waren. overal maar op ingaan, neuken om het neuken, vind ik iets zeggen over hoe graag iemand wil, de mate van wanhopigheid van iemand, zwaar onaantrekkelijk.
van de andere kant, mijn beste vriend is net zoals jullie. 2 vrouwen gehad in zijn leven, verder nooit wat. durft nog minder dan niks, en hij heeft nu een vriendin. ben erg erg blij voor hem want hij is merkbaar vrolijker, maar als ik het rationeel bekijk denk ik dat het niets gaat worden in the long run. zij is net gescheiden, heeft nog een huis met haar ex, 2 kinderen ouder dan 5 (de leeftijd waarop ze net wat bewuster worden), en een afstand van zo'n 200km.
vlak na de eerste date begon die vriend van me al over verhuizen, en dat ie wel kinderen wilde etc. fucking 3 uur nadat ze elkaar ontmoet hadden. en dat vind ik ergens best wel triestig, als je zo graag wilt dat alles ondergeschikt raakt aan het hebben van die relatie. bijna ziekelijk, zo'n obsessie.
Ik denk dat je soms best qua daten kritisch mag zijn dat iemand je probeert te versieren wil nog niet altijd zeggen dat die bij je past. En er is niets mis mee met alleen zijn.![]()
Principes ja. In de eerste instantie een leuke duurzame relatie willen met iemand voordat seks ook maar ten sprake komt. Jezelf reserveren ook zeg maar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
van de andere kant, mijn beste vriend (36) is net zoals jullie. 2 vrouwen gehad in zijn leven, verder nooit wat. durft nog minder dan niks, en hij heeft nu een vriendin, die hij overigens niet echt zelf versierd heeft, een andere vriend van me heeft hun 2 aan elkaar gekoppeld nota bene. ben erg erg blij voor hem want hij is merkbaar vrolijker, maar als ik het rationeel bekijk denk ik dat het niets gaat worden in the long run. zij is net gescheiden, heeft nog een huis met haar ex, 2 kinderen ouder dan 5 (de leeftijd waarop ze net wat bewuster worden), en een afstand van zo'n 200km.
vlak na de eerste date begon die vriend van me al over verhuizen, en dat ie wel kinderen wilde etc. fucking 3 uur nadat ze elkaar ontmoet hadden. en dat vind ik ergens best wel triestig, als je zo graag wilt dat alles ondergeschikt raakt aan het hebben van die relatie. bijna ziekelijk, zo'n obsessie.
Als iemand er heel leuk uitziet, maar je jezelf er sowieso al geen relatie mee ziet hebben om wat voor reden dan ook, dan hield ik de boot af. En daar komt weer wat kieskeurigheid de hoek om kijken.
No way dat ik overal maar op ga duiken trouwens
Ik snap het 'te graag willen' nog steeds niet zo trouwens. Je moet wel willen, anders gaat het sowieso niks worden.![]()
Inderdaad, je geniet echt niet van je leven als je er zo ontzettend geobsedeerd door bent.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
vlak na de eerste date begon die vriend van me al over verhuizen, en dat ie wel kinderen wilde etc. fucking 3 uur nadat ze elkaar ontmoet hadden. en dat vind ik ergens best wel triestig, als je zo graag wilt dat alles ondergeschikt raakt aan het hebben van die relatie. bijna ziekelijk, zo'n obsessie.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Maar als het je wel lukt geeft het ook hele grote voldoening (mag ik hopen voor die persoon)quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, je geniet echt niet van je leven als je er zo ontzettend geobsedeerd door bent.![]()
Lapo voor de volgendewe dan![]()
pingpongC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: