Is dat niet een beetje awkward als ze stilstaat voor de deur ofzo of je niet binnen uitnodigd?quote:
Als ze niet wil dat je binnen komt merk je dat wel..quote:
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:53 schreef Hamast het volgende:
[..]
Hm, misschien heb ik jou wel geneukt.
Maar ok prima, duidelijk verhaal dit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ze niet wil dat je binnen komt merk je dat wel..
Ja. Maar je moet je ook niet opdringen..,.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje awkward als ze stilstaat voor de deur ofzo of je niet binnen uitnodigd?
''Nou ik ga slapen'' *kus*quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Maar je moet je ook niet opdringen..,.
Ik kan het niet voor je regelen hoor..quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ok prima, duidelijk verhaal dit.
Wil dat soort dingen toch eigenlijk wel 1x per 4 maanden meemaken ofzo.
Ja maar dan heeft het er niet ingezeten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Nou ik ga slapen'' *kus*
Dan is het over lijkt me?
Ja, dan heb je pech..quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Nou ik ga slapen'' *kus*
Dan is het over lijkt me?
Ik val niet op een klootzak als jijquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:57 schreef Hamast het volgende:
[..]
Het is hier een rechtbank, geen FOK.![]()
Bewijs het maar.
Ik ben geen klootzak.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik val niet op een klootzak als jij
Is het een beetje redelijk iets wat gewoon losjes kan gebeuren?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het niet voor je regelen hoor..
Ja, dat is juist hoe het gebeurtquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het een beetje redelijk iets wat gewoon losjes kan gebeuren?
Ja, maar 4x per jaar...?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is juist hoe het gebeurt
Gast, wat kan het jou schelen? Ik ben irrelevant in je leven..quote:
just askingquote:Op woensdag 9 januari 2013 04:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gast, wat kan het jou schelen? Ik ben irrelevant in je leven..
Ja, misschien ook wel vakerquote:
Nee, geen verschil gemerkt nog gelukkig...quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm... Leeftijdscategorie dat dat opgaat?
Haha ja ook die ene keer met 5 negers. Maar telt dat dan als 1 keer of als 5?quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat allemaal vanzelf dus ehh zij kan er niks aan doen toch.
Owh, ik ben een slet???quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat allemaal vanzelf dus ehh zij kan er niks aan doen toch.
Je hebt nog steeds 4 onsjes per jaar ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, geen verschil gemerkt nog gelukkig...
1 ons, 5 contacten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:04 schreef Hamast het volgende:
[..]
Haha ja ook die ene keer met 5 negers. Maar telt dat dan als 1 keer of als 5?
Even afgezien van wat dan ook: is er iets mis met "negers"? Mag ik alleen blanken neuken ofzo??quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:04 schreef Hamast het volgende:
[..]
Haha ja ook die ene keer met 5 negers. Maar telt dat dan als 1 keer of als 5?
Zucht krijgen we dit weer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even afgezien van wat dan ook: is er iets mis met "negers"? Mag ik alleen blanken neuken ofzo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |