WEL en ik BEN het meisje..quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je loopt niet opeens zonder woorden te wisselen naar buiten toe naar je eigen huis samen met een meisje.
Den Haagquote:
Jawel. Liep niet naar mn eigen huis toe maar naar haar huis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je loopt niet opeens zonder woorden te wisselen naar buiten toe naar je eigen huis samen met een meisje.
Et slaat kant noch wal, ik zou nooit zonder te weten wat ik ga doen naar buiten lopen.quote:
Bizar, maar je zit in een soort flow en het gebeurt,,quote:
DEAL!quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Den Haag
Nemen we Jaleesa ook gezellig mee. Hapje eten, chillen
Meer drinken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et slaat kant noch wal, ik zou nooit zonder te weten wat ik ga doen naar buiten lopen.
Het gebeurt écht... Sorry...quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et slaat kant noch wal, ik zou nooit zonder te weten wat ik ga doen naar buiten lopen.
Hoe jong ben je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kunnen jullie het nou echt niet een klein beetje aannemelijk maken allemaal? Hoe moet iemand hier een realistisch verhaal bij verzinnen dan?
Ga je gangquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FB --> DM ? Even een message jeweet.
Oke bij mij ging het zo:quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kunnen jullie het nou echt niet een klein beetje aannemelijk maken allemaal? Hoe moet iemand hier een realistisch verhaal bij verzinnen dan?
Nogmaals, ik kan mij geen situatie indenken dat ik naar buiten loop zonder dat ik weet what the fuck ik daar ga doen.quote:
quote:
Nee, beiden weten het dan al..quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan mij geen situatie indenken dat ik naar buiten loop zonder dat ik weet what the fuck ik daar ga doen.
Als ik meegesleept word door een meisje lijkt het mij al duidelijk, maar jullie zijn zo lekker vaag alsof je met zero communicatie weet wat er gebeurt.
Nou duidelijk verhaal dus. Dat is niet ''zomaar'' ergens heengaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:42 schreef Hamast het volgende:
[..]
Oke bij mij ging het zo:
Was dus op een huisfeest (studenten) en ik had al met haar gezoend de hele tijd. Toen ging ik nog met een maat van me die het georganiseerd had blowen op zijn kamer. Toen ik daarna naar buiten kwam stond zij daar en zij ze 'ga je mee ' of iets in die trant. En liepen we naar haar huis.
Ja hoe? Dat is de grote vraag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, beiden weten het dan al..
Gaat echtquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan mij geen situatie indenken dat ik naar buiten loop zonder dat ik weet what the fuck ik daar ga doen.
Als ik meegesleept word door een meisje lijkt het mij al duidelijk, maar jullie zijn zo lekker vaag alsof je met zero communicatie weet wat er gebeurt.
Mwa t was heel subtiel hoor.. Niet 'ga je mee neuken'quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou duidelijk verhaal dus. Dat is niet ''zomaar'' ergens heengaan.
Nou ja zij was het meisje wat het beste kon zoenen waarmee ik ooit had gezoend en zij had het zelfde bij mij dus ja. Toen ging het vanzelf.quote:
Weet je gewoon... Beetje praten, beetje zoenen, beetje ik ga naar huis...quote:
Noem het maar subtiel, je nodigd iemand thuis uit laat in de avond 1 op 1.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:44 schreef Hamast het volgende:
Mwa t was heel subtiel hoor.. Niet 'ga je mee neuken'
wij kunnen het eens zijn schijnt het.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet je gewoon... Beetje praten, beetje zoenen, beetje ik ga naar huis...
Ik ga naar huis... Ok dag?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet je gewoon... Beetje praten, beetje zoenen, beetje ik ga naar huis...
Het ging niet vanzelf ze nodigde je thuis uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:45 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nou ja zij was het meisje wat het beste kon zoenen waarmee ik ooit had gezoend en zij had het zelfde bij mij dus ja. Toen ging het vanzelf.
Wel als ze zegt "ik ga strakjes naar huis" op een plagende toon en dan even aan je buik zit ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga naar huis... Ok dag?
Moet ik daarop anticiperen of ik bij haar mag slapen ?
Ja, verbaasd je dat dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:46 schreef Hamast het volgende:
[..]
wij kunnen het eens zijn schijnt het.
Niet letterlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het ging niet vanzelf ze nodigde je thuis uit.
Nee, je brengt haar gewoon thuis (en gaat mee naar binnen)quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga naar huis... Ok dag?
Moet ik daarop anticiperen of ik bij haar mag slapen ?
Gewoon doen? Even vragen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je brengt haar gewoon thuis (en gaat mee naar binnen)
Nou ja ik zou haar eigenlijk gewoon alleen thuis brengen, weet het niet meer zo precies hoor is al tijdje geleden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''ga je mee''
Lijkt me vrij obvious vriend.
Maar nee het ging ''vanzelf''...
quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:50 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nou ja ik zou haar eigenlijk gewoon alleen thuis brengen, weet het niet meer zo precies hoor is al tijdje geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |