Dat zeggen alleen vrouwen omdat die nooit initiatief nemen en zich er niet van bewust zijn dat ze alleen de reagerende partij zijn in mijn ervaring.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen vraag, dat gaat vanzelf...+
Klinkt leuk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je denkt te zwart-wit. Het is de situatie aanvoelen, als het echt goed klikt dan is een fluistering in het oor soms al genoeg zo van: Ik heb thuis nog een fles wijn voor een speciaal iemand staan, en dan een knipoog geven bijv
Ik noem maar wat natuurlijk. Je moet niet idd zeggen van: Kom mee naar mijn huis om te neukenDat werkt misschien éénmaal in je leven ofzo
Dat kan je zeggen maar ik zie het nou niet bepaald voor me eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, gaat soms zonder te spreken..
Nee, dat voel je samen aan op een of andere manier...quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen vrouwen omdat die nooit initiatief nemen en zich er niet van bewust zijn dat ze alleen de reagerende partij zijn in mijn ervaring.
Dat snap ik, maar het gebeurt WELquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan je zeggen maar ik zie het nou niet bepaald voor me eerlijk gezegd.
En dan loop je gewoon naar buiten? Zo uit het niets?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat voel je samen aan op een of andere manier...
Tis wel waar, bij mij ging het ook vanzelf.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan je zeggen maar ik zie het nou niet bepaald voor me eerlijk gezegd.
Ja... ECHTquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan loop je gewoon naar buiten? Zo uit het niets?
Je loopt niet opeens zonder woorden te wisselen naar buiten toe naar je eigen huis samen met een meisje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:38 schreef Hamast het volgende:
[..]
Tis wel waar, bij mij ging het ook vanzelf.
WEL en ik BEN het meisje..quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je loopt niet opeens zonder woorden te wisselen naar buiten toe naar je eigen huis samen met een meisje.
Den Haagquote:
Jawel. Liep niet naar mn eigen huis toe maar naar haar huis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je loopt niet opeens zonder woorden te wisselen naar buiten toe naar je eigen huis samen met een meisje.
Et slaat kant noch wal, ik zou nooit zonder te weten wat ik ga doen naar buiten lopen.quote:
Bizar, maar je zit in een soort flow en het gebeurt,,quote:
DEAL!quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Den Haag
Nemen we Jaleesa ook gezellig mee. Hapje eten, chillen
Meer drinken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et slaat kant noch wal, ik zou nooit zonder te weten wat ik ga doen naar buiten lopen.
Het gebeurt écht... Sorry...quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et slaat kant noch wal, ik zou nooit zonder te weten wat ik ga doen naar buiten lopen.
Hoe jong ben je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kunnen jullie het nou echt niet een klein beetje aannemelijk maken allemaal? Hoe moet iemand hier een realistisch verhaal bij verzinnen dan?
Ga je gangquote:Op woensdag 9 januari 2013 03:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FB --> DM ? Even een message jeweet.
Oke bij mij ging het zo:quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kunnen jullie het nou echt niet een klein beetje aannemelijk maken allemaal? Hoe moet iemand hier een realistisch verhaal bij verzinnen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |